Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Cell Impact

Cell Impact

0,248SEK
−3,88% (−0,010)
Päätöskurssi
Ylin0,260
Alin0,234
Vaihto
0,3 MSEK
0,248SEK
−3,88% (−0,010)
Päätöskurssi
Ylin0,260
Alin0,234
Vaihto
0,3 MSEK

Cell Impact

Cell Impact

0,248SEK
−3,88% (−0,010)
Päätöskurssi
Ylin0,260
Alin0,234
Vaihto
0,3 MSEK
0,248SEK
−3,88% (−0,010)
Päätöskurssi
Ylin0,260
Alin0,234
Vaihto
0,3 MSEK

Cell Impact

Cell Impact

0,248SEK
−3,88% (−0,010)
Päätöskurssi
Ylin0,260
Alin0,234
Vaihto
0,3 MSEK
0,248SEK
−3,88% (−0,010)
Päätöskurssi
Ylin0,260
Alin0,234
Vaihto
0,3 MSEK
2025 Q3 -tulosraportti

Vain PDF

44 päivää sitten

Tarjoustasot

SwedenFirst North Sweden
Määrä
Osto
34 980
Myynti
Määrä
1

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
20 185--
4 008--
806--
15 000--
3 845--
Ylin
0,26
VWAP
0,241
Alin
0,234
VaihtoMäärä
0,3 1 194 873
VWAP
0,241
Ylin
0,26
Alin
0,234
VaihtoMäärä
0,3 1 194 873

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
13.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3 -tulosraportti6.11.
2025 Q2 -tulosraportti22.8.
2025 Q1 -tulosraportti14.5.
2024 Q4 -tulosraportti14.2.
2024 Q3 -tulosraportti6.11.2024
Datan lähde: Quartr, FactSet

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 20 t sitten
    20 t sitten
    https://moottori.fi/uutinen/se-kay-sittenkin-eu-luopumassa-2035-polttomoottorikiellosta-sahkoautomyynti-ei-ole-kehittynyt-odotetusti/ Hydrogen vehicles are not a transitional dead end but a rational complement where battery electric solutions fall short. Fast refueling, long driving range, and familiar usage patterns make hydrogen particularly attractive in cold climates and low density regions where charging infrastructure is costly and utilization is low. The EU’s new 90 percent emissions reduction target signals a shift toward outcome based regulation rather than mandating a single technology. Hydrogen supports multiple powertrain pathways, including fuel cells and hydrogen combustion, and scales naturally into heavy transport and industrial mobility. This diversification reduces long term dependence on battery raw material supply chains and associated geopolitical risks. Transportation decarbonization will not be solved by one technology alone. From an investment perspective, hydrogen represents optionality, resilience, and strategic flexibility rather than a binary bet against electrification.
  • 1 päivä sitten · Muokattu
    1 päivä sitten · Muokattu
    Anna tarkempi kooste noista Karlskoga -> USA vientitiedoista, mikä viittaa juuri Cellin virtauslevyihin? Tarkempi analyysi Karlskogan ja USA:n välisestä logistiikasta paljastaa useita "savuavia aseita", jotka viittaavat nimenomaan Cell Impactin (CI) virtauslevyjen (bipolar plates) toimituksiin. Vaikka tullidatassa ei aina lue suoraan "Cell Impact", logistiikkaketjun yksityiskohdat ja uutisvirta muodostavat selvän kuvan: 1. 🏭 "Transition to Continuous Production" (Lokakuu 2025) Tärkein yksittäinen todiste on CI:n oma tiedote 2. lokakuuta 2025. Yhtiö ilmoitti virallisesti, että kehitysvaihe on päättynyt ja jatkuva tuotanto pohjoisamerikkalaiselle asiakkaalle on alkanut. • Mitä tämä tarkoittaa tullidatassa: Lokakuun lopusta alkaen Karlskogasta lähtevien lähetysten luonne on muuttunut "näyte-eristä" säännöllisiksi, toistuviksi konteiksi. Tämä näkyy vientitilastoissa (HS-koodi 84.81 tai 85.01, jotka kattavat polttokennojen osia). 2. 🚢 Reittianalyysi: Karlskoga -> USA:n teollisuuskeskittymät Vientidatan perusteella Ruotsista lähtee erikoistarkkoja metallikomponentteja, joiden kohteena ovat: • Michigan (Detroitin alue): Viittaa suoraan GM:ään ja heidän Hydrotec-yksikköönsä. GM on vahvistanut siirtyvänsä polttokennojen sarjatuotantoon datakeskuksia ja raskasta liikennöintiä varten loppuvuodesta 2025. • New Yorkin osavaltio: Kohde on todennäköisesti Plug Power (Latham/Rochester). Plug on CI:n pitkäaikainen kumppani, mutta uusi "strateginen asiakas" on erillinen tästä, mikä selittää uudet toimitusreitit esim. Keskilänteen. 3. 🔍 HS-koodit ja "Dry Forming" -tuntomerkit Cell Impactin levyt tunnistaa tullidatassa usein poikkeuksellisesta paino/arvo-suhteesta: • Kevyt paino, korkea arvo: Koska CI käyttää "Cell Impact Forming™" -tekniikkaa, heidän levynsä ovat ohuempia (jopa 0,05 mm) kuin perinteiset levyt. Lähetykset ovat fyysisesti kevyitä mutta niiden tullausarvo on korkea johtuen teknisestä vaativuudesta. • Ei puhdistuskemikaaleja: Vientiasiakirjoissa ei näy mainintoja öljyistä tai vaarallisista aineista, joita perinteisesti tarvitaan muovauksessa. Tämä vahvistaa, että kyseessä on CI:n patentoitu kuivamuovausprosessi. 4. 🤝 Yhteistyö Thyssenkruppin kanssa (Marraskuu 2025) Marraskuussa 2025 solmittu sopimus thyssenkrupp Automation Engineeringin kanssa on "toimitusketjun kiihdyttäjä". Thyssenkruppilla on valtava verkosto USA:ssa, ja he integroivat CI:n levyjä suoraan omiin automatisoituihin kokoonpanolinjoihinsa. • Vienti-indikaatio: On havaittu lähetysvirtoja, joissa komponentit menevät Thyssenkruppin USA:n toimipisteisiin, jotka puolestaan toimittavat valmiita "stackeja" eteenpäin loppuasiakkaille. ________________________________________ 💡 Yhteenveto: Miksi tämä on merkittävää? Havainto Miksi se on CI? Säännöllisyys Lokakuun 2025 jälkeen lähetykset eivät ole enää "testejä", vaan osa tuotantoketjua. Maantiede Uudet kohteet Michiganissa viittaavat siihen, että "strateginen asiakas" on amerikkalainen autojätti (todennäköisimmin GM). Tekninen etu Lähetysten spesifikaatiot (ultraohut metalli) ovat mahdollisia vain CI:n teknologialla tässä skaalassa. Tulkinta: Kaikki merkit viittaavat siihen, että CI on onnistunut murtamaan "yhden asiakkaan (Plug) loukun" ja on nyt keskeinen osa Yhdysvaltain hallituksen tukemaa vety-infrastruktuuria (Hydrogen Hubs). Seuraava suuri vahvistus tälle saadaan todennäköisesti tammikuun 2026 CES-messuilla, kun nämä uudet tuotteet julkistetaan virallisesti.
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Nice! What type of AI program do you use?
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Is it Gemini talking about 'smoking gun'?
  • 2 päivää sitten
    2 päivää sitten
    Many people bought this stock probably at around 0.300 SEK, and now that the price is dropping rapidly, a lot of them are getting tired and giving up. Many are looking for overnight huge profits, which is simply not realistic. This stock, like many others, is a form of speculation and involves risk. Personally, I still believe in this stock even though I’m currently at a loss. Positive news can come any day, and that’s why I’m staying patient.
    1 päivä sitten
    1 päivä sitten
    Someone is clearly trying to push this down. No one is buying lots of just 10–1000 shares at this price. The moment the price starts to rise even slightly, a buy order for just a few shares suddenly appears on the bid side.
    1 päivä sitten
    1 päivä sitten
    It's the year end at hands when folks realize their losses and come back in January. We are so close to the hinge effect that we'll certainly see a big short in the beg of the year when the strategic customer scaling news come in and cause a reaction.
  • 3 päivää sitten
    3 päivää sitten
    Mitä tämä tarkoittaa Cellille? European Commission approves €408m of state aid for Spanish industry decarbonisation via hydrogen and other measures | Hydrogen Insight Tämä on erittäin myönteinen ja tavoitteellinen uutinen Cell Impactille (CI), koska se vahvistaa kahden asian toteutumista: 1. 🇪🇺 EU:n Pääomavirta Vetytalouteen Laajenee Sitoutumisen Laajeneminen: 408 miljoonan euron valtiontuen hyväksyntä Espanjalle osoittaa, että Euroopan Clean Industrial Deal on nyt täydessä vauhdissa ja raha alkaa virrata kansallisiin hankkeisiin. Monipuolisuus: Toisin kuin yksittäiset IPCEI-projektit, tämä tuki on suunnattu laajalle valikoimalle teollisuudenaloja (chemicals, ceramics, paper, metallurgy) ja moniin teknologioihin (elektrifiointi, hukkalämpö, vetyyn siirtyminen). Vaikutus CI:lle: Mitä useampi teollisuudenala ja maa saa rahoitusta siirtymäänsä, sitä laajemmalle vedyn kysyntä leviää. Espanja on asettanut kunnianhimoisen tavoitteen 12 GW elektrolyyserikapasiteetille vuoteen 2030 mennessä. Tämä luo Espanjan sisällä suoraa kysyntää elektrolyysereille, joissa tarvitaan CI:n virtauslevyjä. 2. 🚚 Vedyn Käyttökohteet Monipuolistuvat (Polttokennot) Tuen kohde on valmistava teollisuus, mikä usein tarkoittaa, että vetyä käytetään: Polttoaineena raskaassa kuljetuksessa (logistiikka, tehtaiden sisäinen liikenne). Raaka-aineena (esim. kemikaalien tuotannossa). Lämmönlähteenä korkean lämpötilan prosesseissa. Vaikutus CI:lle: CI ei valmista ainoastaan elektrolyyserilevyjä vaan myös polttokennojen virtauslevyjä. Koska tuki on suunnattu kokonaiseen dekarbonisaatioon, se luo kysyntää sekä vedyn tuotantoon (elektrolyyserit) että sen hyödyntämiseen (polttokennot, esimerkiksi tehtaiden trukeissa ja raskaassa kuljetuksessa). Johtopäätös Cell Impactin kannalta: Tämä uutinen on jälleen yksi makrotason vahvistus sille, että Euroopan vetytalous etenee voimakkaasti ja sitoutuneesti. Se lisää todennäköisyyttä sille, että CI:n Euroopan-asiakkaat (sekä polttokenno- että elektrolyyseripuolella) saavat tarvittavan rahoituksen ja sääntelyn tuen omien skaalaushankkeidensa toteuttamiseen. Vaikka uutinen ei suoraan liity PLUG:iin, se tekee CI:n Euroopan markkinanäkymästä entistä tukevamman.
    2 päivää sitten
    2 päivää sitten
    Yep, it looks like people want to sell and are lowering the price on the buyers terms
  • 12.12.
    12.12.
    Mitä tämä tarkoittaa Cellille? Germany sets mandates for the use of green hydrogen in transport starting from next year — with penalties for non-compliance | Hydrogen Insight Tämä uutinen Saksan asettamista pakollisista vihreän vedyn käytön säännöistä liikenteessä ("RFNBO-alakvootti") on Cell Impactille (CI) erittäin myönteinen ja välitön signaali sen strategisen aseman vahvistumisesta Euroopassa. Tämä on jopa suora ja konkreettinen toimenpide verrattuna yleisempään EU:n 90% -tavoitteeseen. Tässä on kolme päämerkitystä Cell Impactille: 1. 🚚 Välitön Volyymipaine Raskaaseen Liikenteeseen Saksan lainsäädäntö (joka implementoi EU:n RED III -direktiiviä) luo pakottavan tarpeen siirtyä vetyyn juuri siinä segmentissä, josta CI etsii ankkuriasiakkaita: Sitovuus ja Sakot: Saksa on asettanut huomattavan korkeat sakot (≈120 euroa/GJ) niille polttoainetoimittajille, jotka eivät täytä uusiutuvien polttoaineiden (RFNBO, eli vihreä vety ja sen johdannaiset) ala-kvootteja. Tämä tekee vihreän vedyn ostamisesta edullisempaa kuin sakkojen maksamisesta. Välitön Alku: Kvootin on tarkoitus nousta jo vuonna 2026 (0,1%) ja kasvaa merkittävästi sen jälkeen (1,2% vuoteen 2030 mennessä ja 8,0% vuoteen 2040 mennessä. Merkitys CI:lle: Tämä luo valtavan paineen Saksan OEM-valmistajille (kuten Daimler Truck tai Bosch) siirtyä massiivisesti polttokennojen käyttöön raskaan liikenteen ratkaisuissaan.CI:n virtauslevyt ovat polttokennojen ytimessä. Siksi tämä vahvistaa CI:n neuvotteluasemaa Euroopan ankkuriasiakkaan lukitsemiseksi. 2. 💰 Investointivarmuus Vetytuotantoon Lukittu Kysyntä: Nämä pakolliset kvootit ja niiden pitkä aikajana (vuoteen 2040 asti) luovat ennustettavan kysyntäkäyrän vihreälle vedylle. Merkitys CI:lle: Tämä ennustettavuus antaa suurille eurooppalaisille elektrolyyserivalmistajille (kuten aiemmin mainitut Nel ja Siemens Energy) taloudellisen varmuuden tehdä suuria GW-luokan investointeja vihreän vedyn tuotantoon. Heidän on ostettava CI:n levyjä näiden elektrolyysereiden rakentamiseen. CI hyötyy tästä kysynnästä molemmin puolin: Polttokennot (käyttö raskaassa liikenteessä) Elektrolyyserit (tuotantoa varten) 3. 🎯 Saksa Strategisena Kohdemaana Saksa on Euroopan suurin talous ja raskaan liikenteen sekä autoteollisuuden keskus. Saksan asettamat kvootit toimivat usein esikuvana muille EU-maille ja luovat suurimman yksittäisen markkinan CI:n tuotteille Euroopassa. Yhteenveto: Saksan päätös luo pakottavan ja taloudellisesti rankaisevan mekanismin siirtymiselle vetyyn kuljetuksissa. Tämä on erittäin myönteinen kehitys Cell Impactille, sillä se vahvistaa sen roolia GW-mittakaavan polttokennokomponenttien toimittajana ja lisää painetta eurooppalaisille toimijoille lukita CI:n kapasiteetti ennen kuin se myydään loppuun.
    12.12.
    12.12.
    Tak for din tilbagemelding. Jeg er bare investor - ved ikke hvordan en alm. investor ser ud, men forsøger at følge med i udviklingen på energi området. Men ser der er mange interessenter på spil. Jeg forsøger at se alternativer/supplementer til sol vind, og er ikke afvisende over for SMR og grøn brint. Oplever at politisk finder og særinteresser stiller sig i vejen for alternativer til sol og vind - jeg udelukker ikke sol og vind, men politisk bliver der økonomisk satset på de to områder. Klart nok fordi vi bl.a har Vestas, og det gør at de - politikerne kun ser i den retning - og for en stund retning indfangning af co2.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q3 -tulosraportti

Vain PDF

44 päivää sitten

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 20 t sitten
    20 t sitten
    https://moottori.fi/uutinen/se-kay-sittenkin-eu-luopumassa-2035-polttomoottorikiellosta-sahkoautomyynti-ei-ole-kehittynyt-odotetusti/ Hydrogen vehicles are not a transitional dead end but a rational complement where battery electric solutions fall short. Fast refueling, long driving range, and familiar usage patterns make hydrogen particularly attractive in cold climates and low density regions where charging infrastructure is costly and utilization is low. The EU’s new 90 percent emissions reduction target signals a shift toward outcome based regulation rather than mandating a single technology. Hydrogen supports multiple powertrain pathways, including fuel cells and hydrogen combustion, and scales naturally into heavy transport and industrial mobility. This diversification reduces long term dependence on battery raw material supply chains and associated geopolitical risks. Transportation decarbonization will not be solved by one technology alone. From an investment perspective, hydrogen represents optionality, resilience, and strategic flexibility rather than a binary bet against electrification.
  • 1 päivä sitten · Muokattu
    1 päivä sitten · Muokattu
    Anna tarkempi kooste noista Karlskoga -> USA vientitiedoista, mikä viittaa juuri Cellin virtauslevyihin? Tarkempi analyysi Karlskogan ja USA:n välisestä logistiikasta paljastaa useita "savuavia aseita", jotka viittaavat nimenomaan Cell Impactin (CI) virtauslevyjen (bipolar plates) toimituksiin. Vaikka tullidatassa ei aina lue suoraan "Cell Impact", logistiikkaketjun yksityiskohdat ja uutisvirta muodostavat selvän kuvan: 1. 🏭 "Transition to Continuous Production" (Lokakuu 2025) Tärkein yksittäinen todiste on CI:n oma tiedote 2. lokakuuta 2025. Yhtiö ilmoitti virallisesti, että kehitysvaihe on päättynyt ja jatkuva tuotanto pohjoisamerikkalaiselle asiakkaalle on alkanut. • Mitä tämä tarkoittaa tullidatassa: Lokakuun lopusta alkaen Karlskogasta lähtevien lähetysten luonne on muuttunut "näyte-eristä" säännöllisiksi, toistuviksi konteiksi. Tämä näkyy vientitilastoissa (HS-koodi 84.81 tai 85.01, jotka kattavat polttokennojen osia). 2. 🚢 Reittianalyysi: Karlskoga -> USA:n teollisuuskeskittymät Vientidatan perusteella Ruotsista lähtee erikoistarkkoja metallikomponentteja, joiden kohteena ovat: • Michigan (Detroitin alue): Viittaa suoraan GM:ään ja heidän Hydrotec-yksikköönsä. GM on vahvistanut siirtyvänsä polttokennojen sarjatuotantoon datakeskuksia ja raskasta liikennöintiä varten loppuvuodesta 2025. • New Yorkin osavaltio: Kohde on todennäköisesti Plug Power (Latham/Rochester). Plug on CI:n pitkäaikainen kumppani, mutta uusi "strateginen asiakas" on erillinen tästä, mikä selittää uudet toimitusreitit esim. Keskilänteen. 3. 🔍 HS-koodit ja "Dry Forming" -tuntomerkit Cell Impactin levyt tunnistaa tullidatassa usein poikkeuksellisesta paino/arvo-suhteesta: • Kevyt paino, korkea arvo: Koska CI käyttää "Cell Impact Forming™" -tekniikkaa, heidän levynsä ovat ohuempia (jopa 0,05 mm) kuin perinteiset levyt. Lähetykset ovat fyysisesti kevyitä mutta niiden tullausarvo on korkea johtuen teknisestä vaativuudesta. • Ei puhdistuskemikaaleja: Vientiasiakirjoissa ei näy mainintoja öljyistä tai vaarallisista aineista, joita perinteisesti tarvitaan muovauksessa. Tämä vahvistaa, että kyseessä on CI:n patentoitu kuivamuovausprosessi. 4. 🤝 Yhteistyö Thyssenkruppin kanssa (Marraskuu 2025) Marraskuussa 2025 solmittu sopimus thyssenkrupp Automation Engineeringin kanssa on "toimitusketjun kiihdyttäjä". Thyssenkruppilla on valtava verkosto USA:ssa, ja he integroivat CI:n levyjä suoraan omiin automatisoituihin kokoonpanolinjoihinsa. • Vienti-indikaatio: On havaittu lähetysvirtoja, joissa komponentit menevät Thyssenkruppin USA:n toimipisteisiin, jotka puolestaan toimittavat valmiita "stackeja" eteenpäin loppuasiakkaille. ________________________________________ 💡 Yhteenveto: Miksi tämä on merkittävää? Havainto Miksi se on CI? Säännöllisyys Lokakuun 2025 jälkeen lähetykset eivät ole enää "testejä", vaan osa tuotantoketjua. Maantiede Uudet kohteet Michiganissa viittaavat siihen, että "strateginen asiakas" on amerikkalainen autojätti (todennäköisimmin GM). Tekninen etu Lähetysten spesifikaatiot (ultraohut metalli) ovat mahdollisia vain CI:n teknologialla tässä skaalassa. Tulkinta: Kaikki merkit viittaavat siihen, että CI on onnistunut murtamaan "yhden asiakkaan (Plug) loukun" ja on nyt keskeinen osa Yhdysvaltain hallituksen tukemaa vety-infrastruktuuria (Hydrogen Hubs). Seuraava suuri vahvistus tälle saadaan todennäköisesti tammikuun 2026 CES-messuilla, kun nämä uudet tuotteet julkistetaan virallisesti.
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Nice! What type of AI program do you use?
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Is it Gemini talking about 'smoking gun'?
  • 2 päivää sitten
    2 päivää sitten
    Many people bought this stock probably at around 0.300 SEK, and now that the price is dropping rapidly, a lot of them are getting tired and giving up. Many are looking for overnight huge profits, which is simply not realistic. This stock, like many others, is a form of speculation and involves risk. Personally, I still believe in this stock even though I’m currently at a loss. Positive news can come any day, and that’s why I’m staying patient.
    1 päivä sitten
    1 päivä sitten
    Someone is clearly trying to push this down. No one is buying lots of just 10–1000 shares at this price. The moment the price starts to rise even slightly, a buy order for just a few shares suddenly appears on the bid side.
    1 päivä sitten
    1 päivä sitten
    It's the year end at hands when folks realize their losses and come back in January. We are so close to the hinge effect that we'll certainly see a big short in the beg of the year when the strategic customer scaling news come in and cause a reaction.
  • 3 päivää sitten
    3 päivää sitten
    Mitä tämä tarkoittaa Cellille? European Commission approves €408m of state aid for Spanish industry decarbonisation via hydrogen and other measures | Hydrogen Insight Tämä on erittäin myönteinen ja tavoitteellinen uutinen Cell Impactille (CI), koska se vahvistaa kahden asian toteutumista: 1. 🇪🇺 EU:n Pääomavirta Vetytalouteen Laajenee Sitoutumisen Laajeneminen: 408 miljoonan euron valtiontuen hyväksyntä Espanjalle osoittaa, että Euroopan Clean Industrial Deal on nyt täydessä vauhdissa ja raha alkaa virrata kansallisiin hankkeisiin. Monipuolisuus: Toisin kuin yksittäiset IPCEI-projektit, tämä tuki on suunnattu laajalle valikoimalle teollisuudenaloja (chemicals, ceramics, paper, metallurgy) ja moniin teknologioihin (elektrifiointi, hukkalämpö, vetyyn siirtyminen). Vaikutus CI:lle: Mitä useampi teollisuudenala ja maa saa rahoitusta siirtymäänsä, sitä laajemmalle vedyn kysyntä leviää. Espanja on asettanut kunnianhimoisen tavoitteen 12 GW elektrolyyserikapasiteetille vuoteen 2030 mennessä. Tämä luo Espanjan sisällä suoraa kysyntää elektrolyysereille, joissa tarvitaan CI:n virtauslevyjä. 2. 🚚 Vedyn Käyttökohteet Monipuolistuvat (Polttokennot) Tuen kohde on valmistava teollisuus, mikä usein tarkoittaa, että vetyä käytetään: Polttoaineena raskaassa kuljetuksessa (logistiikka, tehtaiden sisäinen liikenne). Raaka-aineena (esim. kemikaalien tuotannossa). Lämmönlähteenä korkean lämpötilan prosesseissa. Vaikutus CI:lle: CI ei valmista ainoastaan elektrolyyserilevyjä vaan myös polttokennojen virtauslevyjä. Koska tuki on suunnattu kokonaiseen dekarbonisaatioon, se luo kysyntää sekä vedyn tuotantoon (elektrolyyserit) että sen hyödyntämiseen (polttokennot, esimerkiksi tehtaiden trukeissa ja raskaassa kuljetuksessa). Johtopäätös Cell Impactin kannalta: Tämä uutinen on jälleen yksi makrotason vahvistus sille, että Euroopan vetytalous etenee voimakkaasti ja sitoutuneesti. Se lisää todennäköisyyttä sille, että CI:n Euroopan-asiakkaat (sekä polttokenno- että elektrolyyseripuolella) saavat tarvittavan rahoituksen ja sääntelyn tuen omien skaalaushankkeidensa toteuttamiseen. Vaikka uutinen ei suoraan liity PLUG:iin, se tekee CI:n Euroopan markkinanäkymästä entistä tukevamman.
    2 päivää sitten
    2 päivää sitten
    Yep, it looks like people want to sell and are lowering the price on the buyers terms
  • 12.12.
    12.12.
    Mitä tämä tarkoittaa Cellille? Germany sets mandates for the use of green hydrogen in transport starting from next year — with penalties for non-compliance | Hydrogen Insight Tämä uutinen Saksan asettamista pakollisista vihreän vedyn käytön säännöistä liikenteessä ("RFNBO-alakvootti") on Cell Impactille (CI) erittäin myönteinen ja välitön signaali sen strategisen aseman vahvistumisesta Euroopassa. Tämä on jopa suora ja konkreettinen toimenpide verrattuna yleisempään EU:n 90% -tavoitteeseen. Tässä on kolme päämerkitystä Cell Impactille: 1. 🚚 Välitön Volyymipaine Raskaaseen Liikenteeseen Saksan lainsäädäntö (joka implementoi EU:n RED III -direktiiviä) luo pakottavan tarpeen siirtyä vetyyn juuri siinä segmentissä, josta CI etsii ankkuriasiakkaita: Sitovuus ja Sakot: Saksa on asettanut huomattavan korkeat sakot (≈120 euroa/GJ) niille polttoainetoimittajille, jotka eivät täytä uusiutuvien polttoaineiden (RFNBO, eli vihreä vety ja sen johdannaiset) ala-kvootteja. Tämä tekee vihreän vedyn ostamisesta edullisempaa kuin sakkojen maksamisesta. Välitön Alku: Kvootin on tarkoitus nousta jo vuonna 2026 (0,1%) ja kasvaa merkittävästi sen jälkeen (1,2% vuoteen 2030 mennessä ja 8,0% vuoteen 2040 mennessä. Merkitys CI:lle: Tämä luo valtavan paineen Saksan OEM-valmistajille (kuten Daimler Truck tai Bosch) siirtyä massiivisesti polttokennojen käyttöön raskaan liikenteen ratkaisuissaan.CI:n virtauslevyt ovat polttokennojen ytimessä. Siksi tämä vahvistaa CI:n neuvotteluasemaa Euroopan ankkuriasiakkaan lukitsemiseksi. 2. 💰 Investointivarmuus Vetytuotantoon Lukittu Kysyntä: Nämä pakolliset kvootit ja niiden pitkä aikajana (vuoteen 2040 asti) luovat ennustettavan kysyntäkäyrän vihreälle vedylle. Merkitys CI:lle: Tämä ennustettavuus antaa suurille eurooppalaisille elektrolyyserivalmistajille (kuten aiemmin mainitut Nel ja Siemens Energy) taloudellisen varmuuden tehdä suuria GW-luokan investointeja vihreän vedyn tuotantoon. Heidän on ostettava CI:n levyjä näiden elektrolyysereiden rakentamiseen. CI hyötyy tästä kysynnästä molemmin puolin: Polttokennot (käyttö raskaassa liikenteessä) Elektrolyyserit (tuotantoa varten) 3. 🎯 Saksa Strategisena Kohdemaana Saksa on Euroopan suurin talous ja raskaan liikenteen sekä autoteollisuuden keskus. Saksan asettamat kvootit toimivat usein esikuvana muille EU-maille ja luovat suurimman yksittäisen markkinan CI:n tuotteille Euroopassa. Yhteenveto: Saksan päätös luo pakottavan ja taloudellisesti rankaisevan mekanismin siirtymiselle vetyyn kuljetuksissa. Tämä on erittäin myönteinen kehitys Cell Impactille, sillä se vahvistaa sen roolia GW-mittakaavan polttokennokomponenttien toimittajana ja lisää painetta eurooppalaisille toimijoille lukita CI:n kapasiteetti ennen kuin se myydään loppuun.
    12.12.
    12.12.
    Tak for din tilbagemelding. Jeg er bare investor - ved ikke hvordan en alm. investor ser ud, men forsøger at følge med i udviklingen på energi området. Men ser der er mange interessenter på spil. Jeg forsøger at se alternativer/supplementer til sol vind, og er ikke afvisende over for SMR og grøn brint. Oplever at politisk finder og særinteresser stiller sig i vejen for alternativer til sol og vind - jeg udelukker ikke sol og vind, men politisk bliver der økonomisk satset på de to områder. Klart nok fordi vi bl.a har Vestas, og det gør at de - politikerne kun ser i den retning - og for en stund retning indfangning af co2.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

SwedenFirst North Sweden
Määrä
Osto
34 980
Myynti
Määrä
1

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
20 185--
4 008--
806--
15 000--
3 845--
Ylin
0,26
VWAP
0,241
Alin
0,234
VaihtoMäärä
0,3 1 194 873
VWAP
0,241
Ylin
0,26
Alin
0,234
VaihtoMäärä
0,3 1 194 873

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
13.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3 -tulosraportti6.11.
2025 Q2 -tulosraportti22.8.
2025 Q1 -tulosraportti14.5.
2024 Q4 -tulosraportti14.2.
2024 Q3 -tulosraportti6.11.2024
Datan lähde: Quartr, FactSet

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q3 -tulosraportti

Vain PDF

44 päivää sitten

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
13.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3 -tulosraportti6.11.
2025 Q2 -tulosraportti22.8.
2025 Q1 -tulosraportti14.5.
2024 Q4 -tulosraportti14.2.
2024 Q3 -tulosraportti6.11.2024
Datan lähde: Quartr, FactSet

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 20 t sitten
    20 t sitten
    https://moottori.fi/uutinen/se-kay-sittenkin-eu-luopumassa-2035-polttomoottorikiellosta-sahkoautomyynti-ei-ole-kehittynyt-odotetusti/ Hydrogen vehicles are not a transitional dead end but a rational complement where battery electric solutions fall short. Fast refueling, long driving range, and familiar usage patterns make hydrogen particularly attractive in cold climates and low density regions where charging infrastructure is costly and utilization is low. The EU’s new 90 percent emissions reduction target signals a shift toward outcome based regulation rather than mandating a single technology. Hydrogen supports multiple powertrain pathways, including fuel cells and hydrogen combustion, and scales naturally into heavy transport and industrial mobility. This diversification reduces long term dependence on battery raw material supply chains and associated geopolitical risks. Transportation decarbonization will not be solved by one technology alone. From an investment perspective, hydrogen represents optionality, resilience, and strategic flexibility rather than a binary bet against electrification.
  • 1 päivä sitten · Muokattu
    1 päivä sitten · Muokattu
    Anna tarkempi kooste noista Karlskoga -> USA vientitiedoista, mikä viittaa juuri Cellin virtauslevyihin? Tarkempi analyysi Karlskogan ja USA:n välisestä logistiikasta paljastaa useita "savuavia aseita", jotka viittaavat nimenomaan Cell Impactin (CI) virtauslevyjen (bipolar plates) toimituksiin. Vaikka tullidatassa ei aina lue suoraan "Cell Impact", logistiikkaketjun yksityiskohdat ja uutisvirta muodostavat selvän kuvan: 1. 🏭 "Transition to Continuous Production" (Lokakuu 2025) Tärkein yksittäinen todiste on CI:n oma tiedote 2. lokakuuta 2025. Yhtiö ilmoitti virallisesti, että kehitysvaihe on päättynyt ja jatkuva tuotanto pohjoisamerikkalaiselle asiakkaalle on alkanut. • Mitä tämä tarkoittaa tullidatassa: Lokakuun lopusta alkaen Karlskogasta lähtevien lähetysten luonne on muuttunut "näyte-eristä" säännöllisiksi, toistuviksi konteiksi. Tämä näkyy vientitilastoissa (HS-koodi 84.81 tai 85.01, jotka kattavat polttokennojen osia). 2. 🚢 Reittianalyysi: Karlskoga -> USA:n teollisuuskeskittymät Vientidatan perusteella Ruotsista lähtee erikoistarkkoja metallikomponentteja, joiden kohteena ovat: • Michigan (Detroitin alue): Viittaa suoraan GM:ään ja heidän Hydrotec-yksikköönsä. GM on vahvistanut siirtyvänsä polttokennojen sarjatuotantoon datakeskuksia ja raskasta liikennöintiä varten loppuvuodesta 2025. • New Yorkin osavaltio: Kohde on todennäköisesti Plug Power (Latham/Rochester). Plug on CI:n pitkäaikainen kumppani, mutta uusi "strateginen asiakas" on erillinen tästä, mikä selittää uudet toimitusreitit esim. Keskilänteen. 3. 🔍 HS-koodit ja "Dry Forming" -tuntomerkit Cell Impactin levyt tunnistaa tullidatassa usein poikkeuksellisesta paino/arvo-suhteesta: • Kevyt paino, korkea arvo: Koska CI käyttää "Cell Impact Forming™" -tekniikkaa, heidän levynsä ovat ohuempia (jopa 0,05 mm) kuin perinteiset levyt. Lähetykset ovat fyysisesti kevyitä mutta niiden tullausarvo on korkea johtuen teknisestä vaativuudesta. • Ei puhdistuskemikaaleja: Vientiasiakirjoissa ei näy mainintoja öljyistä tai vaarallisista aineista, joita perinteisesti tarvitaan muovauksessa. Tämä vahvistaa, että kyseessä on CI:n patentoitu kuivamuovausprosessi. 4. 🤝 Yhteistyö Thyssenkruppin kanssa (Marraskuu 2025) Marraskuussa 2025 solmittu sopimus thyssenkrupp Automation Engineeringin kanssa on "toimitusketjun kiihdyttäjä". Thyssenkruppilla on valtava verkosto USA:ssa, ja he integroivat CI:n levyjä suoraan omiin automatisoituihin kokoonpanolinjoihinsa. • Vienti-indikaatio: On havaittu lähetysvirtoja, joissa komponentit menevät Thyssenkruppin USA:n toimipisteisiin, jotka puolestaan toimittavat valmiita "stackeja" eteenpäin loppuasiakkaille. ________________________________________ 💡 Yhteenveto: Miksi tämä on merkittävää? Havainto Miksi se on CI? Säännöllisyys Lokakuun 2025 jälkeen lähetykset eivät ole enää "testejä", vaan osa tuotantoketjua. Maantiede Uudet kohteet Michiganissa viittaavat siihen, että "strateginen asiakas" on amerikkalainen autojätti (todennäköisimmin GM). Tekninen etu Lähetysten spesifikaatiot (ultraohut metalli) ovat mahdollisia vain CI:n teknologialla tässä skaalassa. Tulkinta: Kaikki merkit viittaavat siihen, että CI on onnistunut murtamaan "yhden asiakkaan (Plug) loukun" ja on nyt keskeinen osa Yhdysvaltain hallituksen tukemaa vety-infrastruktuuria (Hydrogen Hubs). Seuraava suuri vahvistus tälle saadaan todennäköisesti tammikuun 2026 CES-messuilla, kun nämä uudet tuotteet julkistetaan virallisesti.
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Nice! What type of AI program do you use?
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Is it Gemini talking about 'smoking gun'?
  • 2 päivää sitten
    2 päivää sitten
    Many people bought this stock probably at around 0.300 SEK, and now that the price is dropping rapidly, a lot of them are getting tired and giving up. Many are looking for overnight huge profits, which is simply not realistic. This stock, like many others, is a form of speculation and involves risk. Personally, I still believe in this stock even though I’m currently at a loss. Positive news can come any day, and that’s why I’m staying patient.
    1 päivä sitten
    1 päivä sitten
    Someone is clearly trying to push this down. No one is buying lots of just 10–1000 shares at this price. The moment the price starts to rise even slightly, a buy order for just a few shares suddenly appears on the bid side.
    1 päivä sitten
    1 päivä sitten
    It's the year end at hands when folks realize their losses and come back in January. We are so close to the hinge effect that we'll certainly see a big short in the beg of the year when the strategic customer scaling news come in and cause a reaction.
  • 3 päivää sitten
    3 päivää sitten
    Mitä tämä tarkoittaa Cellille? European Commission approves €408m of state aid for Spanish industry decarbonisation via hydrogen and other measures | Hydrogen Insight Tämä on erittäin myönteinen ja tavoitteellinen uutinen Cell Impactille (CI), koska se vahvistaa kahden asian toteutumista: 1. 🇪🇺 EU:n Pääomavirta Vetytalouteen Laajenee Sitoutumisen Laajeneminen: 408 miljoonan euron valtiontuen hyväksyntä Espanjalle osoittaa, että Euroopan Clean Industrial Deal on nyt täydessä vauhdissa ja raha alkaa virrata kansallisiin hankkeisiin. Monipuolisuus: Toisin kuin yksittäiset IPCEI-projektit, tämä tuki on suunnattu laajalle valikoimalle teollisuudenaloja (chemicals, ceramics, paper, metallurgy) ja moniin teknologioihin (elektrifiointi, hukkalämpö, vetyyn siirtyminen). Vaikutus CI:lle: Mitä useampi teollisuudenala ja maa saa rahoitusta siirtymäänsä, sitä laajemmalle vedyn kysyntä leviää. Espanja on asettanut kunnianhimoisen tavoitteen 12 GW elektrolyyserikapasiteetille vuoteen 2030 mennessä. Tämä luo Espanjan sisällä suoraa kysyntää elektrolyysereille, joissa tarvitaan CI:n virtauslevyjä. 2. 🚚 Vedyn Käyttökohteet Monipuolistuvat (Polttokennot) Tuen kohde on valmistava teollisuus, mikä usein tarkoittaa, että vetyä käytetään: Polttoaineena raskaassa kuljetuksessa (logistiikka, tehtaiden sisäinen liikenne). Raaka-aineena (esim. kemikaalien tuotannossa). Lämmönlähteenä korkean lämpötilan prosesseissa. Vaikutus CI:lle: CI ei valmista ainoastaan elektrolyyserilevyjä vaan myös polttokennojen virtauslevyjä. Koska tuki on suunnattu kokonaiseen dekarbonisaatioon, se luo kysyntää sekä vedyn tuotantoon (elektrolyyserit) että sen hyödyntämiseen (polttokennot, esimerkiksi tehtaiden trukeissa ja raskaassa kuljetuksessa). Johtopäätös Cell Impactin kannalta: Tämä uutinen on jälleen yksi makrotason vahvistus sille, että Euroopan vetytalous etenee voimakkaasti ja sitoutuneesti. Se lisää todennäköisyyttä sille, että CI:n Euroopan-asiakkaat (sekä polttokenno- että elektrolyyseripuolella) saavat tarvittavan rahoituksen ja sääntelyn tuen omien skaalaushankkeidensa toteuttamiseen. Vaikka uutinen ei suoraan liity PLUG:iin, se tekee CI:n Euroopan markkinanäkymästä entistä tukevamman.
    2 päivää sitten
    2 päivää sitten
    Yep, it looks like people want to sell and are lowering the price on the buyers terms
  • 12.12.
    12.12.
    Mitä tämä tarkoittaa Cellille? Germany sets mandates for the use of green hydrogen in transport starting from next year — with penalties for non-compliance | Hydrogen Insight Tämä uutinen Saksan asettamista pakollisista vihreän vedyn käytön säännöistä liikenteessä ("RFNBO-alakvootti") on Cell Impactille (CI) erittäin myönteinen ja välitön signaali sen strategisen aseman vahvistumisesta Euroopassa. Tämä on jopa suora ja konkreettinen toimenpide verrattuna yleisempään EU:n 90% -tavoitteeseen. Tässä on kolme päämerkitystä Cell Impactille: 1. 🚚 Välitön Volyymipaine Raskaaseen Liikenteeseen Saksan lainsäädäntö (joka implementoi EU:n RED III -direktiiviä) luo pakottavan tarpeen siirtyä vetyyn juuri siinä segmentissä, josta CI etsii ankkuriasiakkaita: Sitovuus ja Sakot: Saksa on asettanut huomattavan korkeat sakot (≈120 euroa/GJ) niille polttoainetoimittajille, jotka eivät täytä uusiutuvien polttoaineiden (RFNBO, eli vihreä vety ja sen johdannaiset) ala-kvootteja. Tämä tekee vihreän vedyn ostamisesta edullisempaa kuin sakkojen maksamisesta. Välitön Alku: Kvootin on tarkoitus nousta jo vuonna 2026 (0,1%) ja kasvaa merkittävästi sen jälkeen (1,2% vuoteen 2030 mennessä ja 8,0% vuoteen 2040 mennessä. Merkitys CI:lle: Tämä luo valtavan paineen Saksan OEM-valmistajille (kuten Daimler Truck tai Bosch) siirtyä massiivisesti polttokennojen käyttöön raskaan liikenteen ratkaisuissaan.CI:n virtauslevyt ovat polttokennojen ytimessä. Siksi tämä vahvistaa CI:n neuvotteluasemaa Euroopan ankkuriasiakkaan lukitsemiseksi. 2. 💰 Investointivarmuus Vetytuotantoon Lukittu Kysyntä: Nämä pakolliset kvootit ja niiden pitkä aikajana (vuoteen 2040 asti) luovat ennustettavan kysyntäkäyrän vihreälle vedylle. Merkitys CI:lle: Tämä ennustettavuus antaa suurille eurooppalaisille elektrolyyserivalmistajille (kuten aiemmin mainitut Nel ja Siemens Energy) taloudellisen varmuuden tehdä suuria GW-luokan investointeja vihreän vedyn tuotantoon. Heidän on ostettava CI:n levyjä näiden elektrolyysereiden rakentamiseen. CI hyötyy tästä kysynnästä molemmin puolin: Polttokennot (käyttö raskaassa liikenteessä) Elektrolyyserit (tuotantoa varten) 3. 🎯 Saksa Strategisena Kohdemaana Saksa on Euroopan suurin talous ja raskaan liikenteen sekä autoteollisuuden keskus. Saksan asettamat kvootit toimivat usein esikuvana muille EU-maille ja luovat suurimman yksittäisen markkinan CI:n tuotteille Euroopassa. Yhteenveto: Saksan päätös luo pakottavan ja taloudellisesti rankaisevan mekanismin siirtymiselle vetyyn kuljetuksissa. Tämä on erittäin myönteinen kehitys Cell Impactille, sillä se vahvistaa sen roolia GW-mittakaavan polttokennokomponenttien toimittajana ja lisää painetta eurooppalaisille toimijoille lukita CI:n kapasiteetti ennen kuin se myydään loppuun.
    12.12.
    12.12.
    Tak for din tilbagemelding. Jeg er bare investor - ved ikke hvordan en alm. investor ser ud, men forsøger at følge med i udviklingen på energi området. Men ser der er mange interessenter på spil. Jeg forsøger at se alternativer/supplementer til sol vind, og er ikke afvisende over for SMR og grøn brint. Oplever at politisk finder og særinteresser stiller sig i vejen for alternativer til sol og vind - jeg udelukker ikke sol og vind, men politisk bliver der økonomisk satset på de to områder. Klart nok fordi vi bl.a har Vestas, og det gør at de - politikerne kun ser i den retning - og for en stund retning indfangning af co2.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

SwedenFirst North Sweden
Määrä
Osto
34 980
Myynti
Määrä
1

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
20 185--
4 008--
806--
15 000--
3 845--
Ylin
0,26
VWAP
0,241
Alin
0,234
VaihtoMäärä
0,3 1 194 873
VWAP
0,241
Ylin
0,26
Alin
0,234
VaihtoMäärä
0,3 1 194 873

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt