Q2-osavuosiraportti
70 päivää sitten‧28 min
Tarjoustasot
Nasdaq Copenhagen
Määrä
Osto
269
Myynti
Määrä
119
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 17 | - | - | ||
| 133 | - | - | ||
| 1 | - | - | ||
| 18 | - | - | ||
| 34 | - | - |
Ylin
89,7VWAP
Alin
88,3VaihtoMäärä
0,5 5 065
VWAP
Ylin
89,7Alin
88,3VaihtoMäärä
0,5 5 065
Välittäjätilasto
Ostaneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 12 991 | 12 991 | 0 | 0 |
Myyneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 12 991 | 12 991 | 0 | 0 |
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2025 Q3-osavuosiraportti | 6.11. 1 päivä |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2-osavuosiraportti | 27.8. | |
| 2025 Q2-osavuosiraportti | 20.8. | |
| 2025 Q1-osavuosiraportti | 6.5. | |
| 2024 Yhtiökokous | 24.3. | |
| 2024 Q4-osavuosiraportti | 21.2. |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- ·1 päivä sittenI don't think we are completely out of the woods yet, but yes exciting
- ·2 päivää sittenIt looks like everyone is waiting for the 6 nov 😄 will be exciting·2 t sittenI am now happy to be out of DFDS. Very risky stock.
- ·29.10.Don't their countless downgrades usually come now ish, or is there still time? :(
- ·27.10.There is much talk that DFDS is in a bad position in competition with other companies. However, it seems clear that the government authorities do not allow individual companies to gain a virtual monopoly on operating routes and ports, even if a given company were to own ports. After a little closer examination, it seems that the authorities' competition legislation actually protects a company like DFDS to a certain extent. By entering into mutual competition, the companies become, in the eyes of the authorities, playthings in the operation of infrastructure. Along with competition, in some cases one can also see cooperation between players. These circumstances make it far from clear how the competitive situation for DFDS should actually be viewed - and DFDS has always been in a tough competitive situation - and how it has managed to do so. Another point that is much discussed is DFDS's involvement in Turkey. It is typically perceived as a bad investment. However, in this context, it could be justified to refer to the "Belt and Road" initiative that China launched in 2013. This initiative constitutes a strategy for global development of infrastructure and economy, also called the "New Silk Road" initiative. Turkey plays a key role in this initiative and Turkey officially joined the initiative in 2015. The country plays a key role, since an important transport corridor between Europe and Asia passes through Turkey. The importance of this transport corridor must undoubtedly increase greatly as the Chinese initiative is expanded and as the economies of the Central Asian countries develop. And in the middle of this (welcome oil hole) DFDS has positioned itself with their acquisition of a Turkish logistics company. A "bad investment"? Perhaps one should rather say: "That's brilliant!" - like when Michael Laudrup scored in the match against Uruguay at the World Cup in Mexico.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q2-osavuosiraportti
70 päivää sitten‧28 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- ·1 päivä sittenI don't think we are completely out of the woods yet, but yes exciting
- ·2 päivää sittenIt looks like everyone is waiting for the 6 nov 😄 will be exciting·2 t sittenI am now happy to be out of DFDS. Very risky stock.
- ·29.10.Don't their countless downgrades usually come now ish, or is there still time? :(
- ·27.10.There is much talk that DFDS is in a bad position in competition with other companies. However, it seems clear that the government authorities do not allow individual companies to gain a virtual monopoly on operating routes and ports, even if a given company were to own ports. After a little closer examination, it seems that the authorities' competition legislation actually protects a company like DFDS to a certain extent. By entering into mutual competition, the companies become, in the eyes of the authorities, playthings in the operation of infrastructure. Along with competition, in some cases one can also see cooperation between players. These circumstances make it far from clear how the competitive situation for DFDS should actually be viewed - and DFDS has always been in a tough competitive situation - and how it has managed to do so. Another point that is much discussed is DFDS's involvement in Turkey. It is typically perceived as a bad investment. However, in this context, it could be justified to refer to the "Belt and Road" initiative that China launched in 2013. This initiative constitutes a strategy for global development of infrastructure and economy, also called the "New Silk Road" initiative. Turkey plays a key role in this initiative and Turkey officially joined the initiative in 2015. The country plays a key role, since an important transport corridor between Europe and Asia passes through Turkey. The importance of this transport corridor must undoubtedly increase greatly as the Chinese initiative is expanded and as the economies of the Central Asian countries develop. And in the middle of this (welcome oil hole) DFDS has positioned itself with their acquisition of a Turkish logistics company. A "bad investment"? Perhaps one should rather say: "That's brilliant!" - like when Michael Laudrup scored in the match against Uruguay at the World Cup in Mexico.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Nasdaq Copenhagen
Määrä
Osto
269
Myynti
Määrä
119
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 17 | - | - | ||
| 133 | - | - | ||
| 1 | - | - | ||
| 18 | - | - | ||
| 34 | - | - |
Ylin
89,7VWAP
Alin
88,3VaihtoMäärä
0,5 5 065
VWAP
Ylin
89,7Alin
88,3VaihtoMäärä
0,5 5 065
Välittäjätilasto
Ostaneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 12 991 | 12 991 | 0 | 0 |
Myyneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 12 991 | 12 991 | 0 | 0 |
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2025 Q3-osavuosiraportti | 6.11. 1 päivä |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2-osavuosiraportti | 27.8. | |
| 2025 Q2-osavuosiraportti | 20.8. | |
| 2025 Q1-osavuosiraportti | 6.5. | |
| 2024 Yhtiökokous | 24.3. | |
| 2024 Q4-osavuosiraportti | 21.2. |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Q2-osavuosiraportti
70 päivää sitten‧28 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2025 Q3-osavuosiraportti | 6.11. 1 päivä |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2-osavuosiraportti | 27.8. | |
| 2025 Q2-osavuosiraportti | 20.8. | |
| 2025 Q1-osavuosiraportti | 6.5. | |
| 2024 Yhtiökokous | 24.3. | |
| 2024 Q4-osavuosiraportti | 21.2. |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- ·1 päivä sittenI don't think we are completely out of the woods yet, but yes exciting
- ·2 päivää sittenIt looks like everyone is waiting for the 6 nov 😄 will be exciting·2 t sittenI am now happy to be out of DFDS. Very risky stock.
- ·29.10.Don't their countless downgrades usually come now ish, or is there still time? :(
- ·27.10.There is much talk that DFDS is in a bad position in competition with other companies. However, it seems clear that the government authorities do not allow individual companies to gain a virtual monopoly on operating routes and ports, even if a given company were to own ports. After a little closer examination, it seems that the authorities' competition legislation actually protects a company like DFDS to a certain extent. By entering into mutual competition, the companies become, in the eyes of the authorities, playthings in the operation of infrastructure. Along with competition, in some cases one can also see cooperation between players. These circumstances make it far from clear how the competitive situation for DFDS should actually be viewed - and DFDS has always been in a tough competitive situation - and how it has managed to do so. Another point that is much discussed is DFDS's involvement in Turkey. It is typically perceived as a bad investment. However, in this context, it could be justified to refer to the "Belt and Road" initiative that China launched in 2013. This initiative constitutes a strategy for global development of infrastructure and economy, also called the "New Silk Road" initiative. Turkey plays a key role in this initiative and Turkey officially joined the initiative in 2015. The country plays a key role, since an important transport corridor between Europe and Asia passes through Turkey. The importance of this transport corridor must undoubtedly increase greatly as the Chinese initiative is expanded and as the economies of the Central Asian countries develop. And in the middle of this (welcome oil hole) DFDS has positioned itself with their acquisition of a Turkish logistics company. A "bad investment"? Perhaps one should rather say: "That's brilliant!" - like when Michael Laudrup scored in the match against Uruguay at the World Cup in Mexico.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Nasdaq Copenhagen
Määrä
Osto
269
Myynti
Määrä
119
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 17 | - | - | ||
| 133 | - | - | ||
| 1 | - | - | ||
| 18 | - | - | ||
| 34 | - | - |
Ylin
89,7VWAP
Alin
88,3VaihtoMäärä
0,5 5 065
VWAP
Ylin
89,7Alin
88,3VaihtoMäärä
0,5 5 065
Välittäjätilasto
Ostaneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 12 991 | 12 991 | 0 | 0 |
Myyneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 12 991 | 12 991 | 0 | 0 |






