Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Tesla

Tesla

446,89USD
−1,01% (−4,56)
Päätöskurssi
−0,20% (−0,89)
446,00Pre-market
446,00
−0,20% (−0,89)
Pre-market
446,89USD
−1,01% (−4,56)
Päätöskurssi
−0,20% (−0,89)
446,00Pre-market
446,00USD
−0,20% (−0,89)
Pre-market
Ylin-
Alin-
Vaihto-

Tesla

Tesla

446,89USD
−1,01% (−4,56)
Päätöskurssi
−0,20% (−0,89)
446,00Pre-market
446,00
−0,20% (−0,89)
Pre-market
446,89USD
−1,01% (−4,56)
Päätöskurssi
−0,20% (−0,89)
446,00Pre-market
446,00USD
−0,20% (−0,89)
Pre-market
Ylin-
Alin-
Vaihto-

Tesla

Tesla

446,89USD
−1,01% (−4,56)
Päätöskurssi
−0,20% (−0,89)
446,00Pre-market
446,00
−0,20% (−0,89)
Pre-market
446,89USD
−1,01% (−4,56)
Päätöskurssi
−0,20% (−0,89)
446,00Pre-market
446,00USD
−0,20% (−0,89)
Pre-market
Ylin-
Alin-
Vaihto-
2025 Q3 -tulosraportti
51 päivää sitten1 t 5 min

Tarjoustasot

Määrä
Osto
2 432
Myynti
Määrä
18

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
-
VWAP
-
Alin
-
Vaihto ()
-
VWAP
-
Ylin
-
Alin
-
Vaihto ()
-

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
28.1.2026
Menneet tapahtumat
Vuosittainen yhtiökokous 20256.11.
2025 Q3 -tulosraportti22.10.
2025 Q2 -tulosraportti23.7.
2025 Q1 -tulosraportti22.4.
2024 Q4 -tulosraportti29.1.
Datan lähde: FactSet, Quartr

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    How does one participate in SpaceX IPO?
    27 min sitten
    ·
    27 min sitten
    ·
    There will surely be information about it the day it goes public.
  • 2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    No good figures from USA
    28 min sitten
    ·
    28 min sitten
    ·
    Informative post.... What is one to interpret from that sentence?
    7 min sitten
    ·
    7 min sitten
    ·
    Sales down 26 %
  • 14 t sitten
    14 t sitten
    🤩🤩
    5 t sitten
    ·
    5 t sitten
    ·
    Well, he needs the money for the unstable rockets, the business model is incredibly vulnerable to politics. So, a no thank you from here. If it had been Starlink, then yes please.
    2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    Unstable rockets actually 😄
  • 19 t sitten
    ·
    19 t sitten
    ·
    Should one buy some more, or wait?
    16 t sitten
    16 t sitten
    Could wait for mini dips, maybe down to 420. No one knows, this the beauty of the stock market.
  • 1 päivä sitten
    1 päivä sitten
    «Right now, Waymo has a clear safety edge. Morgan Stanley estimates its cars travel about 360,000 miles for every accident. Tesla’s early robotaxi data is closer to 50,000 miles per accident, though the sample is still small and improving. Tesla, on the other hand, has the cost advantage. Its robotaxi cost is about $0.81 per mile, compared with $1.36–$1.43 for Waymo’s current system. The bank thinks Waymo will lower its costs once its next-gen hardware scales in 2027.» 2032: Waymo 38% Tesla 29% Uber 22% Lyft 7% https://www.tipranks.com/news/tsla-googl-tesla-and-waymo-set-for-a-major-robotaxi-breakout-in-2026-says-morgan-stanley
    11 t sitten
    ·
    11 t sitten
    ·
    Waymo's downfall (in the long run) is solely Tesla's capacity to scale with a single push of a button. Their software is better, the car is better, and it constitutes a much better user experience. As already mentioned, Robotaxi, on top of everything else, is also cheaper to ride with. It's not rocket science. Tesla will "win" in the long term. It takes time, however; Waymo was fastest out with an inferior, self-driving technology. But it's a marathon, not a sprint. Elon plays 4D chess 😎 Checkmate Waymo. But we can thank Waymo for paving the way for general, self-driving technology. That saves Tesla a lot of headaches. 🚀
    3 t sitten
    ·
    3 t sitten
    ·
    Completely agree. WAYMO and the others are not “enemies” – they are pioneers. They take the first hits: regulation, city-specific problems, public skepticism, edge cases etc. That is extremely valuable work for the entire field. Tesla builds something else on top of that: scalability. Once the general self-driving solution is good enough, Tesla can roll it out globally with a software-push. These are two different strategies – and both are necessary. So yes: • WAYMO paves the way and reduces friction • Tesla focuses on mass rollout and price • Users win regardless I am genuinely grateful for WAYMO and cheer them on. Tesla does so too, by the way – without pioneers, no platform. 🚀
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q3 -tulosraportti
51 päivää sitten1 t 5 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    How does one participate in SpaceX IPO?
    27 min sitten
    ·
    27 min sitten
    ·
    There will surely be information about it the day it goes public.
  • 2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    No good figures from USA
    28 min sitten
    ·
    28 min sitten
    ·
    Informative post.... What is one to interpret from that sentence?
    7 min sitten
    ·
    7 min sitten
    ·
    Sales down 26 %
  • 14 t sitten
    14 t sitten
    🤩🤩
    5 t sitten
    ·
    5 t sitten
    ·
    Well, he needs the money for the unstable rockets, the business model is incredibly vulnerable to politics. So, a no thank you from here. If it had been Starlink, then yes please.
    2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    Unstable rockets actually 😄
  • 19 t sitten
    ·
    19 t sitten
    ·
    Should one buy some more, or wait?
    16 t sitten
    16 t sitten
    Could wait for mini dips, maybe down to 420. No one knows, this the beauty of the stock market.
  • 1 päivä sitten
    1 päivä sitten
    «Right now, Waymo has a clear safety edge. Morgan Stanley estimates its cars travel about 360,000 miles for every accident. Tesla’s early robotaxi data is closer to 50,000 miles per accident, though the sample is still small and improving. Tesla, on the other hand, has the cost advantage. Its robotaxi cost is about $0.81 per mile, compared with $1.36–$1.43 for Waymo’s current system. The bank thinks Waymo will lower its costs once its next-gen hardware scales in 2027.» 2032: Waymo 38% Tesla 29% Uber 22% Lyft 7% https://www.tipranks.com/news/tsla-googl-tesla-and-waymo-set-for-a-major-robotaxi-breakout-in-2026-says-morgan-stanley
    11 t sitten
    ·
    11 t sitten
    ·
    Waymo's downfall (in the long run) is solely Tesla's capacity to scale with a single push of a button. Their software is better, the car is better, and it constitutes a much better user experience. As already mentioned, Robotaxi, on top of everything else, is also cheaper to ride with. It's not rocket science. Tesla will "win" in the long term. It takes time, however; Waymo was fastest out with an inferior, self-driving technology. But it's a marathon, not a sprint. Elon plays 4D chess 😎 Checkmate Waymo. But we can thank Waymo for paving the way for general, self-driving technology. That saves Tesla a lot of headaches. 🚀
    3 t sitten
    ·
    3 t sitten
    ·
    Completely agree. WAYMO and the others are not “enemies” – they are pioneers. They take the first hits: regulation, city-specific problems, public skepticism, edge cases etc. That is extremely valuable work for the entire field. Tesla builds something else on top of that: scalability. Once the general self-driving solution is good enough, Tesla can roll it out globally with a software-push. These are two different strategies – and both are necessary. So yes: • WAYMO paves the way and reduces friction • Tesla focuses on mass rollout and price • Users win regardless I am genuinely grateful for WAYMO and cheer them on. Tesla does so too, by the way – without pioneers, no platform. 🚀
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
2 432
Myynti
Määrä
18

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
-
VWAP
-
Alin
-
Vaihto ()
-
VWAP
-
Ylin
-
Alin
-
Vaihto ()
-

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
28.1.2026
Menneet tapahtumat
Vuosittainen yhtiökokous 20256.11.
2025 Q3 -tulosraportti22.10.
2025 Q2 -tulosraportti23.7.
2025 Q1 -tulosraportti22.4.
2024 Q4 -tulosraportti29.1.
Datan lähde: FactSet, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q3 -tulosraportti
51 päivää sitten1 t 5 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
28.1.2026
Menneet tapahtumat
Vuosittainen yhtiökokous 20256.11.
2025 Q3 -tulosraportti22.10.
2025 Q2 -tulosraportti23.7.
2025 Q1 -tulosraportti22.4.
2024 Q4 -tulosraportti29.1.
Datan lähde: FactSet, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 1 t sitten
    ·
    1 t sitten
    ·
    How does one participate in SpaceX IPO?
    27 min sitten
    ·
    27 min sitten
    ·
    There will surely be information about it the day it goes public.
  • 2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    No good figures from USA
    28 min sitten
    ·
    28 min sitten
    ·
    Informative post.... What is one to interpret from that sentence?
    7 min sitten
    ·
    7 min sitten
    ·
    Sales down 26 %
  • 14 t sitten
    14 t sitten
    🤩🤩
    5 t sitten
    ·
    5 t sitten
    ·
    Well, he needs the money for the unstable rockets, the business model is incredibly vulnerable to politics. So, a no thank you from here. If it had been Starlink, then yes please.
    2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    Unstable rockets actually 😄
  • 19 t sitten
    ·
    19 t sitten
    ·
    Should one buy some more, or wait?
    16 t sitten
    16 t sitten
    Could wait for mini dips, maybe down to 420. No one knows, this the beauty of the stock market.
  • 1 päivä sitten
    1 päivä sitten
    «Right now, Waymo has a clear safety edge. Morgan Stanley estimates its cars travel about 360,000 miles for every accident. Tesla’s early robotaxi data is closer to 50,000 miles per accident, though the sample is still small and improving. Tesla, on the other hand, has the cost advantage. Its robotaxi cost is about $0.81 per mile, compared with $1.36–$1.43 for Waymo’s current system. The bank thinks Waymo will lower its costs once its next-gen hardware scales in 2027.» 2032: Waymo 38% Tesla 29% Uber 22% Lyft 7% https://www.tipranks.com/news/tsla-googl-tesla-and-waymo-set-for-a-major-robotaxi-breakout-in-2026-says-morgan-stanley
    11 t sitten
    ·
    11 t sitten
    ·
    Waymo's downfall (in the long run) is solely Tesla's capacity to scale with a single push of a button. Their software is better, the car is better, and it constitutes a much better user experience. As already mentioned, Robotaxi, on top of everything else, is also cheaper to ride with. It's not rocket science. Tesla will "win" in the long term. It takes time, however; Waymo was fastest out with an inferior, self-driving technology. But it's a marathon, not a sprint. Elon plays 4D chess 😎 Checkmate Waymo. But we can thank Waymo for paving the way for general, self-driving technology. That saves Tesla a lot of headaches. 🚀
    3 t sitten
    ·
    3 t sitten
    ·
    Completely agree. WAYMO and the others are not “enemies” – they are pioneers. They take the first hits: regulation, city-specific problems, public skepticism, edge cases etc. That is extremely valuable work for the entire field. Tesla builds something else on top of that: scalability. Once the general self-driving solution is good enough, Tesla can roll it out globally with a software-push. These are two different strategies – and both are necessary. So yes: • WAYMO paves the way and reduces friction • Tesla focuses on mass rollout and price • Users win regardless I am genuinely grateful for WAYMO and cheer them on. Tesla does so too, by the way – without pioneers, no platform. 🚀
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
2 432
Myynti
Määrä
18

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
-
VWAP
-
Alin
-
Vaihto ()
-
VWAP
-
Ylin
-
Alin
-
Vaihto ()
-

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt