2025 Q3 -tulosraportti
51 päivää sitten1 t 5 min
Tarjoustasot
Määrä
Osto
2 432
Myynti
Määrä
18
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Ylin
-VWAP
Alin
-Vaihto ()
VWAP
Ylin
-Alin
-Vaihto ()
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2025 Q4 -tulosraportti | 28.1.2026 |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| Vuosittainen yhtiökokous 2025 | 6.11. | |
| 2025 Q3 -tulosraportti | 22.10. | |
| 2025 Q2 -tulosraportti | 23.7. | |
| 2025 Q1 -tulosraportti | 22.4. | |
| 2024 Q4 -tulosraportti | 29.1. |
Datan lähde: FactSet, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- ·1 t sittenHow does one participate in SpaceX IPO?·27 min sittenThere will surely be information about it the day it goes public.
- ·2 t sittenNo good figures from USA·28 min sittenInformative post.... What is one to interpret from that sentence?
- 14 t sitten14 t sitten🤩🤩·5 t sittenWell, he needs the money for the unstable rockets, the business model is incredibly vulnerable to politics. So, a no thank you from here. If it had been Starlink, then yes please.
- 1 päivä sitten1 päivä sitten«Right now, Waymo has a clear safety edge. Morgan Stanley estimates its cars travel about 360,000 miles for every accident. Tesla’s early robotaxi data is closer to 50,000 miles per accident, though the sample is still small and improving. Tesla, on the other hand, has the cost advantage. Its robotaxi cost is about $0.81 per mile, compared with $1.36–$1.43 for Waymo’s current system. The bank thinks Waymo will lower its costs once its next-gen hardware scales in 2027.» 2032: Waymo 38% Tesla 29% Uber 22% Lyft 7% https://www.tipranks.com/news/tsla-googl-tesla-and-waymo-set-for-a-major-robotaxi-breakout-in-2026-says-morgan-stanley·11 t sittenWaymo's downfall (in the long run) is solely Tesla's capacity to scale with a single push of a button. Their software is better, the car is better, and it constitutes a much better user experience. As already mentioned, Robotaxi, on top of everything else, is also cheaper to ride with. It's not rocket science. Tesla will "win" in the long term. It takes time, however; Waymo was fastest out with an inferior, self-driving technology. But it's a marathon, not a sprint. Elon plays 4D chess 😎 Checkmate Waymo. But we can thank Waymo for paving the way for general, self-driving technology. That saves Tesla a lot of headaches. 🚀·3 t sittenCompletely agree. WAYMO and the others are not “enemies” – they are pioneers. They take the first hits: regulation, city-specific problems, public skepticism, edge cases etc. That is extremely valuable work for the entire field. Tesla builds something else on top of that: scalability. Once the general self-driving solution is good enough, Tesla can roll it out globally with a software-push. These are two different strategies – and both are necessary. So yes: • WAYMO paves the way and reduces friction • Tesla focuses on mass rollout and price • Users win regardless I am genuinely grateful for WAYMO and cheer them on. Tesla does so too, by the way – without pioneers, no platform. 🚀
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
2025 Q3 -tulosraportti
51 päivää sitten1 t 5 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- ·1 t sittenHow does one participate in SpaceX IPO?·27 min sittenThere will surely be information about it the day it goes public.
- ·2 t sittenNo good figures from USA·28 min sittenInformative post.... What is one to interpret from that sentence?
- 14 t sitten14 t sitten🤩🤩·5 t sittenWell, he needs the money for the unstable rockets, the business model is incredibly vulnerable to politics. So, a no thank you from here. If it had been Starlink, then yes please.
- 1 päivä sitten1 päivä sitten«Right now, Waymo has a clear safety edge. Morgan Stanley estimates its cars travel about 360,000 miles for every accident. Tesla’s early robotaxi data is closer to 50,000 miles per accident, though the sample is still small and improving. Tesla, on the other hand, has the cost advantage. Its robotaxi cost is about $0.81 per mile, compared with $1.36–$1.43 for Waymo’s current system. The bank thinks Waymo will lower its costs once its next-gen hardware scales in 2027.» 2032: Waymo 38% Tesla 29% Uber 22% Lyft 7% https://www.tipranks.com/news/tsla-googl-tesla-and-waymo-set-for-a-major-robotaxi-breakout-in-2026-says-morgan-stanley·11 t sittenWaymo's downfall (in the long run) is solely Tesla's capacity to scale with a single push of a button. Their software is better, the car is better, and it constitutes a much better user experience. As already mentioned, Robotaxi, on top of everything else, is also cheaper to ride with. It's not rocket science. Tesla will "win" in the long term. It takes time, however; Waymo was fastest out with an inferior, self-driving technology. But it's a marathon, not a sprint. Elon plays 4D chess 😎 Checkmate Waymo. But we can thank Waymo for paving the way for general, self-driving technology. That saves Tesla a lot of headaches. 🚀·3 t sittenCompletely agree. WAYMO and the others are not “enemies” – they are pioneers. They take the first hits: regulation, city-specific problems, public skepticism, edge cases etc. That is extremely valuable work for the entire field. Tesla builds something else on top of that: scalability. Once the general self-driving solution is good enough, Tesla can roll it out globally with a software-push. These are two different strategies – and both are necessary. So yes: • WAYMO paves the way and reduces friction • Tesla focuses on mass rollout and price • Users win regardless I am genuinely grateful for WAYMO and cheer them on. Tesla does so too, by the way – without pioneers, no platform. 🚀
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
2 432
Myynti
Määrä
18
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Ylin
-VWAP
Alin
-Vaihto ()
VWAP
Ylin
-Alin
-Vaihto ()
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2025 Q4 -tulosraportti | 28.1.2026 |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| Vuosittainen yhtiökokous 2025 | 6.11. | |
| 2025 Q3 -tulosraportti | 22.10. | |
| 2025 Q2 -tulosraportti | 23.7. | |
| 2025 Q1 -tulosraportti | 22.4. | |
| 2024 Q4 -tulosraportti | 29.1. |
Datan lähde: FactSet, Quartr
2025 Q3 -tulosraportti
51 päivää sitten1 t 5 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2025 Q4 -tulosraportti | 28.1.2026 |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| Vuosittainen yhtiökokous 2025 | 6.11. | |
| 2025 Q3 -tulosraportti | 22.10. | |
| 2025 Q2 -tulosraportti | 23.7. | |
| 2025 Q1 -tulosraportti | 22.4. | |
| 2024 Q4 -tulosraportti | 29.1. |
Datan lähde: FactSet, Quartr
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- ·1 t sittenHow does one participate in SpaceX IPO?·27 min sittenThere will surely be information about it the day it goes public.
- ·2 t sittenNo good figures from USA·28 min sittenInformative post.... What is one to interpret from that sentence?
- 14 t sitten14 t sitten🤩🤩·5 t sittenWell, he needs the money for the unstable rockets, the business model is incredibly vulnerable to politics. So, a no thank you from here. If it had been Starlink, then yes please.
- 1 päivä sitten1 päivä sitten«Right now, Waymo has a clear safety edge. Morgan Stanley estimates its cars travel about 360,000 miles for every accident. Tesla’s early robotaxi data is closer to 50,000 miles per accident, though the sample is still small and improving. Tesla, on the other hand, has the cost advantage. Its robotaxi cost is about $0.81 per mile, compared with $1.36–$1.43 for Waymo’s current system. The bank thinks Waymo will lower its costs once its next-gen hardware scales in 2027.» 2032: Waymo 38% Tesla 29% Uber 22% Lyft 7% https://www.tipranks.com/news/tsla-googl-tesla-and-waymo-set-for-a-major-robotaxi-breakout-in-2026-says-morgan-stanley·11 t sittenWaymo's downfall (in the long run) is solely Tesla's capacity to scale with a single push of a button. Their software is better, the car is better, and it constitutes a much better user experience. As already mentioned, Robotaxi, on top of everything else, is also cheaper to ride with. It's not rocket science. Tesla will "win" in the long term. It takes time, however; Waymo was fastest out with an inferior, self-driving technology. But it's a marathon, not a sprint. Elon plays 4D chess 😎 Checkmate Waymo. But we can thank Waymo for paving the way for general, self-driving technology. That saves Tesla a lot of headaches. 🚀·3 t sittenCompletely agree. WAYMO and the others are not “enemies” – they are pioneers. They take the first hits: regulation, city-specific problems, public skepticism, edge cases etc. That is extremely valuable work for the entire field. Tesla builds something else on top of that: scalability. Once the general self-driving solution is good enough, Tesla can roll it out globally with a software-push. These are two different strategies – and both are necessary. So yes: • WAYMO paves the way and reduces friction • Tesla focuses on mass rollout and price • Users win regardless I am genuinely grateful for WAYMO and cheer them on. Tesla does so too, by the way – without pioneers, no platform. 🚀
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
2 432
Myynti
Määrä
18
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Ylin
-VWAP
Alin
-Vaihto ()
VWAP
Ylin
-Alin
-Vaihto ()
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt






