Q3-osavuosiraportti
32 päivää sitten‧1 t 5 min
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Ylin
402,8VWAP
Alin
383,76VaihtoMäärä
39 705,8 100 460 633
VWAP
Ylin
402,8Alin
383,76VaihtoMäärä
39 705,8 100 460 633
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla | |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Yhtiökokous | 6.11. | |
| 2025 Q3-osavuosiraportti | 22.10. | |
| 2025 Q2-osavuosiraportti | 23.7. | |
| 2025 Q1-osavuosiraportti | 22.4. | |
| 2024 Vuosiraportti | 30.1. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- ·15 t sittenWith today's market capitalization, they need to have 650 billion in profit for P/E 20. When will they achieve that?·3 t sittenThere are 60 billion ride-hail miles driven per year in the USA alone. If we conservatively say they take 2/3 of the market, and 1 dollar per mile in margin, then you already have over 400 billion NOK, - i.e. already 2/3 of the profit you are asking for. Then there is unsupervised FSD, robotruck (Semi) and not least Megapack/block. And much more. A promising Optimus can keep P/E high for a very long time IMO.·1 t sittenThe driver is such a significant part of the equation that even if the robo-taxi ride becomes much cheaper (and safer and more comfortable), the margins go up. Whoever first has the technology and at the same time the ability to mass-produce this in no time, will take a large share of the pie. China still dominated by code and LiDAR as well as shared ownership, similar to Waymo, where Jaguar provides the car, and a third company is paid for equipment assembly. And then the equipment costs more than the car 🥳🥹 L
- ·22 t sittenIn the USA, the number of traffic fatalities was 1.26 per 100 million miles driven in 2023 (AI Overview). To ensure that FSD / robotaxi is safer, around a few 100 million driven test miles are therefore needed. Could not find any statistics for accidents. Assume these are US miles. Furthermore, it is difficult to transfer this to Europe because we have better driver's license training and different roads. New FSD v14 now drives an average of 4014 km before the driver has to take over (Tesla Club Sweden). Tesla monitors all cars with FSD that share data, but here it's own test drivers for a total of 25000 km. This to all who cheer about successful robotaxi trips.·2 t sittenSays a bit about the knowledge level of the shorts in here 😅
- ·1 päivä sittenTesla also fell 1 percent. The company has been sued in court after a car accident in Washington state in 2023 where one person died. Could that be the reason for today's decline?
- ·1 päivä sittenThey have now started rolling out v14.2. It will be exciting to see how good it is. https://www.notateslaapp.com/news/3353/tesla-fsd-v142-includes-new-fsd-stats-ui-improvements-and-neural-net-upgrade
- ·1 päivä sittenHas anyone dared to buy the dip(s)? Bought some more at 388$ today.·6 t sittenI spread my purchases over time so I wait a couple of months before the next purchase.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q3-osavuosiraportti
32 päivää sitten‧1 t 5 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- ·15 t sittenWith today's market capitalization, they need to have 650 billion in profit for P/E 20. When will they achieve that?·3 t sittenThere are 60 billion ride-hail miles driven per year in the USA alone. If we conservatively say they take 2/3 of the market, and 1 dollar per mile in margin, then you already have over 400 billion NOK, - i.e. already 2/3 of the profit you are asking for. Then there is unsupervised FSD, robotruck (Semi) and not least Megapack/block. And much more. A promising Optimus can keep P/E high for a very long time IMO.·1 t sittenThe driver is such a significant part of the equation that even if the robo-taxi ride becomes much cheaper (and safer and more comfortable), the margins go up. Whoever first has the technology and at the same time the ability to mass-produce this in no time, will take a large share of the pie. China still dominated by code and LiDAR as well as shared ownership, similar to Waymo, where Jaguar provides the car, and a third company is paid for equipment assembly. And then the equipment costs more than the car 🥳🥹 L
- ·22 t sittenIn the USA, the number of traffic fatalities was 1.26 per 100 million miles driven in 2023 (AI Overview). To ensure that FSD / robotaxi is safer, around a few 100 million driven test miles are therefore needed. Could not find any statistics for accidents. Assume these are US miles. Furthermore, it is difficult to transfer this to Europe because we have better driver's license training and different roads. New FSD v14 now drives an average of 4014 km before the driver has to take over (Tesla Club Sweden). Tesla monitors all cars with FSD that share data, but here it's own test drivers for a total of 25000 km. This to all who cheer about successful robotaxi trips.·2 t sittenSays a bit about the knowledge level of the shorts in here 😅
- ·1 päivä sittenTesla also fell 1 percent. The company has been sued in court after a car accident in Washington state in 2023 where one person died. Could that be the reason for today's decline?
- ·1 päivä sittenThey have now started rolling out v14.2. It will be exciting to see how good it is. https://www.notateslaapp.com/news/3353/tesla-fsd-v142-includes-new-fsd-stats-ui-improvements-and-neural-net-upgrade
- ·1 päivä sittenHas anyone dared to buy the dip(s)? Bought some more at 388$ today.·6 t sittenI spread my purchases over time so I wait a couple of months before the next purchase.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Ylin
402,8VWAP
Alin
383,76VaihtoMäärä
39 705,8 100 460 633
VWAP
Ylin
402,8Alin
383,76VaihtoMäärä
39 705,8 100 460 633
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla | |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Yhtiökokous | 6.11. | |
| 2025 Q3-osavuosiraportti | 22.10. | |
| 2025 Q2-osavuosiraportti | 23.7. | |
| 2025 Q1-osavuosiraportti | 22.4. | |
| 2024 Vuosiraportti | 30.1. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Q3-osavuosiraportti
32 päivää sitten‧1 t 5 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla | |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Yhtiökokous | 6.11. | |
| 2025 Q3-osavuosiraportti | 22.10. | |
| 2025 Q2-osavuosiraportti | 23.7. | |
| 2025 Q1-osavuosiraportti | 22.4. | |
| 2024 Vuosiraportti | 30.1. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- ·15 t sittenWith today's market capitalization, they need to have 650 billion in profit for P/E 20. When will they achieve that?·3 t sittenThere are 60 billion ride-hail miles driven per year in the USA alone. If we conservatively say they take 2/3 of the market, and 1 dollar per mile in margin, then you already have over 400 billion NOK, - i.e. already 2/3 of the profit you are asking for. Then there is unsupervised FSD, robotruck (Semi) and not least Megapack/block. And much more. A promising Optimus can keep P/E high for a very long time IMO.·1 t sittenThe driver is such a significant part of the equation that even if the robo-taxi ride becomes much cheaper (and safer and more comfortable), the margins go up. Whoever first has the technology and at the same time the ability to mass-produce this in no time, will take a large share of the pie. China still dominated by code and LiDAR as well as shared ownership, similar to Waymo, where Jaguar provides the car, and a third company is paid for equipment assembly. And then the equipment costs more than the car 🥳🥹 L
- ·22 t sittenIn the USA, the number of traffic fatalities was 1.26 per 100 million miles driven in 2023 (AI Overview). To ensure that FSD / robotaxi is safer, around a few 100 million driven test miles are therefore needed. Could not find any statistics for accidents. Assume these are US miles. Furthermore, it is difficult to transfer this to Europe because we have better driver's license training and different roads. New FSD v14 now drives an average of 4014 km before the driver has to take over (Tesla Club Sweden). Tesla monitors all cars with FSD that share data, but here it's own test drivers for a total of 25000 km. This to all who cheer about successful robotaxi trips.·2 t sittenSays a bit about the knowledge level of the shorts in here 😅
- ·1 päivä sittenTesla also fell 1 percent. The company has been sued in court after a car accident in Washington state in 2023 where one person died. Could that be the reason for today's decline?
- ·1 päivä sittenThey have now started rolling out v14.2. It will be exciting to see how good it is. https://www.notateslaapp.com/news/3353/tesla-fsd-v142-includes-new-fsd-stats-ui-improvements-and-neural-net-upgrade
- ·1 päivä sittenHas anyone dared to buy the dip(s)? Bought some more at 388$ today.·6 t sittenI spread my purchases over time so I wait a couple of months before the next purchase.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Ylin
402,8VWAP
Alin
383,76VaihtoMäärä
39 705,8 100 460 633
VWAP
Ylin
402,8Alin
383,76VaihtoMäärä
39 705,8 100 460 633
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt






