Q1-osavuosiraportti
66 päivää sitten‧1 t 25 min
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
331,05VWAP
Alin
323,61VaihtoMäärä
26 335 80 440 907
VWAP
Ylin
331,05Alin
323,61VaihtoMäärä
26 335 80 440 907
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 22.4. | |
2024 Vuosiraportti | 30.1. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 29.1. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 23.10.2024 | |
2024 Q2-osavuosiraportti | 23.7.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 16 t sitten·"Benchmark-analyytikko Mickey Legg nosti yhtiön Teslan (TSLA) tavoitehintaa 350 dollarista 475 dollariin ja piti osakkeet osto-suosituksena Teslan robottitaksiliiketoiminnan onnistuneen käynnistämisen jälkeen Austinissa." https://www.tipranks.com/news/the-fly/tesla-price-target-raised-to-475-from-350-at-benchmark-thefly9 t sitten·Jättäen huomiotta sen tosiasian, että esimerkiksi Euroopassa Teslan myynti on laskenut 48 %. Pelkästään toukokuussa laskua oli 28 %. Horjumatonta uskoa, täytyy sanoa. Autoninen ohjaus on jo osa halpojen ja pienten kiinalaisautojen hintaa, Tesla yrittää hinnoitella sen yli 4 000 dollariin. Jokin tässä Teslan arvoketjussa ei vastaa todellisen maailman kilpailua, siksi myin osakkeet lyhyen omistusjakson jälkeen pienellä voitolla. En oikein usko, että autojen markkinaosuus palaa, enkä näe Teslan akkuliiketoimintaakaan voittajana. Robotaksit toimivat jo Kiinan suurkaupungeissa. Tässä täytyy olla jotain, mitä en todellakaan tiedä...
- 21 t sitten · Muokattu·Osake on liian aliarvostettu. Miksi sinun pitäisi ostaa oma auto (varsinkin jos asut suurkaupungeissa), kun voit ajaa robottitaksia viidellä dollarilla per matka? Tesla FSD (täysin itseajava) ottaa haltuunsa ajoneuvokuljetukset. Kahden vuoden kuluttua olet hullu, jos ostat auton, jossa on ohjauspyörä :-) En uskaltaisi ostaa uutta autoa tänä päivänä, jos se ei ole yhteensopiva Tesla FSD:n kanssa.6 t sitten·Robotaksi on tulevaisuuden tuote seuraavat 10–15 vuotta. Sillä välin Teslan rahat ovat loppuneet, sillä he eivät ole panostaneet dollariakaan uusien autojen kehittämiseen. Kyllä, he kutsuivat sitä lanseeraukseksi, mutta se meni pitkälti pieleen monille valituille bloggaajille, jotka oli kutsuttu seuraamaan. Valitettavasti nolo juttu. Ja vielä P/E-luvulla 120? Onnea matkaan!
- 22 t sitten·Aivan liian yliarvostettu. Teslalla on aivan liikaa kulutusta ja tilanne on riistäytymässä käsistä. Pitäisi luultavasti testata 240/200-kurssia.
- 1 päivä sitten·Tesla on tänään alas / lopettamassa toimintansa NHTSA:n vaatimusten vuoksi tutkia itseohjautuvien autojen toimintaa käynnistyksen aikana. Väitän kuitenkin, että tämä on vakiomenettely. Sain Grok 3:lta seuraavan vastauksen: "Mitä tulee Waymoon, kyllä, NHTSA aloitti itseohjautuvan teknologiansa varhaiset tutkimukset jo vuonna 2016, pian sen jälkeen, kun he alkoivat testata autonomisia autoja teillä. Tämä oli osa heidän vakiolähestymistapaansa uuden teknologian seurantaan, keskittyen turvallisuuteen ja mahdollisiin vaaratilanteisiin. Esimerkiksi NHTSA pyysi Waymolta tietoja törmäyksistä ja liikenneonnettomuuksista, kun he käynnistivät ensimmäiset pilottiohjelmansa. Joten on totta, että tämä on tyypillinen prosessi, joka vaikutti myös Waymoon käynnistysvaiheessa, aivan kuten näemme nyt Teslan kohdalla." Myös Cruisea ja Zooksia (Amazon) tutkittiin. Luulen, että heidän on pakko tehdä niin. Johto on nyt Trump-myönteinen ja Teslan fani, käsittääkseni (NHTSA). Jos olisi ollut vakavia vaaratilanteita, olisimme varmasti kuulleet niistä.8 t sitten·Sinun on verrattava itseohjautuvien autojen onnettomuuksien määrää onnettomuuksien määrään, joissa on mukana ihmisiä ratin takana, jotta saat tilastoja. Sen jälkeen näet, kuinka turvallista se on, ja olen varma, että opit traagisista onnettomuuksista, joita tapahtuu jopa itseohjautuvien autojen kanssa, ja parannat teitä, opasteita jne. ja parannat ohjelmistoja sekä rakennat autoja, jotka kestävät törmäyksiä yhä paremmin.
- 1 päivä sitten·Teslan robottitaksin lanseeraus on virstanpylväs, jolla on vaikutuksia koko toimialaan, Piper Sandlerin Alexander Potter toteaa tutkimusmuistiossa. ”Teslan skaalatessa itseohjautuvaa ohjelmistoaan automarkkinat ovat vaarassa häiriöille, kun myytyjä autoja on vähemmän, koko autokannan käyttöaste kasvaa ja siirrytään palvelupohjaisiin ansaintamalleihin”, analyytikko sanoo. ”Uskomme, että Teslasta tulee prosessissa konsolidoija, mutta meillä on vaikeuksia tunnistaa muita voittajia.” Potter huomauttaa, että vaikka Tesla ei pärjää hyvin autonvalmistajana ja sen myynti on vaarassa, sen täysin itseohjautuva järjestelmä on aloittanut kaupunkikohtaisen käyttöönoton ja FSD-myönteinen politiikka saattaa olla näköpiirissä. ”Älä sulje pois Teslaa”, analyytikko sanoo.» PT 400$20 t sitten·On todettu, että robottitaksi ajaa liian kovaa, joten mitä se tekee kaikille taksiyhtiöille?9 t sitten·samaa mieltä tictacista - sillä on suurempiakin ongelmia kuin nopeusrajoituksen rikkominen. YouTubessa on useita "hauskoja" pätkiä "asiakkaista", jotka jätetään kyytiin vilkkaiden risteysten keskellä, auto ymmärtää väärin sinisillä valoilla pysäköityjä poliisiautoja, auto vaihtaa kaistaa ja ymmärtää väärin ajokuvioita, jopa hyvin merkityillä kaistoilla - ja tietenkin: jatkuvasti läsnä oleva haamujarrutus, josta Tesla tunnetaan. Ja tämä pienen geoaidan sisällä.. 😂 Tämä on vuosien päässä kypsyydestä ja vielä kauempana mistään rahakoneesta. Arvaan, että osakekohtainen tulos on 0,01 dollaria toisella neljänneksellä. Ja sitten olemme vaarallisen lähellä nollatulosta uudelleen vuonna 2025. Milloin Tesla viimeksi julkaisi uuden automallin? Monta vuotta sitten - ja on kulunut 10 vuotta siitä, kun Roadster 2 "paljastettiin" lupauksella välittömästä lanseerauksesta..
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q1-osavuosiraportti
66 päivää sitten‧1 t 25 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 16 t sitten·"Benchmark-analyytikko Mickey Legg nosti yhtiön Teslan (TSLA) tavoitehintaa 350 dollarista 475 dollariin ja piti osakkeet osto-suosituksena Teslan robottitaksiliiketoiminnan onnistuneen käynnistämisen jälkeen Austinissa." https://www.tipranks.com/news/the-fly/tesla-price-target-raised-to-475-from-350-at-benchmark-thefly9 t sitten·Jättäen huomiotta sen tosiasian, että esimerkiksi Euroopassa Teslan myynti on laskenut 48 %. Pelkästään toukokuussa laskua oli 28 %. Horjumatonta uskoa, täytyy sanoa. Autoninen ohjaus on jo osa halpojen ja pienten kiinalaisautojen hintaa, Tesla yrittää hinnoitella sen yli 4 000 dollariin. Jokin tässä Teslan arvoketjussa ei vastaa todellisen maailman kilpailua, siksi myin osakkeet lyhyen omistusjakson jälkeen pienellä voitolla. En oikein usko, että autojen markkinaosuus palaa, enkä näe Teslan akkuliiketoimintaakaan voittajana. Robotaksit toimivat jo Kiinan suurkaupungeissa. Tässä täytyy olla jotain, mitä en todellakaan tiedä...
- 21 t sitten · Muokattu·Osake on liian aliarvostettu. Miksi sinun pitäisi ostaa oma auto (varsinkin jos asut suurkaupungeissa), kun voit ajaa robottitaksia viidellä dollarilla per matka? Tesla FSD (täysin itseajava) ottaa haltuunsa ajoneuvokuljetukset. Kahden vuoden kuluttua olet hullu, jos ostat auton, jossa on ohjauspyörä :-) En uskaltaisi ostaa uutta autoa tänä päivänä, jos se ei ole yhteensopiva Tesla FSD:n kanssa.6 t sitten·Robotaksi on tulevaisuuden tuote seuraavat 10–15 vuotta. Sillä välin Teslan rahat ovat loppuneet, sillä he eivät ole panostaneet dollariakaan uusien autojen kehittämiseen. Kyllä, he kutsuivat sitä lanseeraukseksi, mutta se meni pitkälti pieleen monille valituille bloggaajille, jotka oli kutsuttu seuraamaan. Valitettavasti nolo juttu. Ja vielä P/E-luvulla 120? Onnea matkaan!
- 22 t sitten·Aivan liian yliarvostettu. Teslalla on aivan liikaa kulutusta ja tilanne on riistäytymässä käsistä. Pitäisi luultavasti testata 240/200-kurssia.
- 1 päivä sitten·Tesla on tänään alas / lopettamassa toimintansa NHTSA:n vaatimusten vuoksi tutkia itseohjautuvien autojen toimintaa käynnistyksen aikana. Väitän kuitenkin, että tämä on vakiomenettely. Sain Grok 3:lta seuraavan vastauksen: "Mitä tulee Waymoon, kyllä, NHTSA aloitti itseohjautuvan teknologiansa varhaiset tutkimukset jo vuonna 2016, pian sen jälkeen, kun he alkoivat testata autonomisia autoja teillä. Tämä oli osa heidän vakiolähestymistapaansa uuden teknologian seurantaan, keskittyen turvallisuuteen ja mahdollisiin vaaratilanteisiin. Esimerkiksi NHTSA pyysi Waymolta tietoja törmäyksistä ja liikenneonnettomuuksista, kun he käynnistivät ensimmäiset pilottiohjelmansa. Joten on totta, että tämä on tyypillinen prosessi, joka vaikutti myös Waymoon käynnistysvaiheessa, aivan kuten näemme nyt Teslan kohdalla." Myös Cruisea ja Zooksia (Amazon) tutkittiin. Luulen, että heidän on pakko tehdä niin. Johto on nyt Trump-myönteinen ja Teslan fani, käsittääkseni (NHTSA). Jos olisi ollut vakavia vaaratilanteita, olisimme varmasti kuulleet niistä.8 t sitten·Sinun on verrattava itseohjautuvien autojen onnettomuuksien määrää onnettomuuksien määrään, joissa on mukana ihmisiä ratin takana, jotta saat tilastoja. Sen jälkeen näet, kuinka turvallista se on, ja olen varma, että opit traagisista onnettomuuksista, joita tapahtuu jopa itseohjautuvien autojen kanssa, ja parannat teitä, opasteita jne. ja parannat ohjelmistoja sekä rakennat autoja, jotka kestävät törmäyksiä yhä paremmin.
- 1 päivä sitten·Teslan robottitaksin lanseeraus on virstanpylväs, jolla on vaikutuksia koko toimialaan, Piper Sandlerin Alexander Potter toteaa tutkimusmuistiossa. ”Teslan skaalatessa itseohjautuvaa ohjelmistoaan automarkkinat ovat vaarassa häiriöille, kun myytyjä autoja on vähemmän, koko autokannan käyttöaste kasvaa ja siirrytään palvelupohjaisiin ansaintamalleihin”, analyytikko sanoo. ”Uskomme, että Teslasta tulee prosessissa konsolidoija, mutta meillä on vaikeuksia tunnistaa muita voittajia.” Potter huomauttaa, että vaikka Tesla ei pärjää hyvin autonvalmistajana ja sen myynti on vaarassa, sen täysin itseohjautuva järjestelmä on aloittanut kaupunkikohtaisen käyttöönoton ja FSD-myönteinen politiikka saattaa olla näköpiirissä. ”Älä sulje pois Teslaa”, analyytikko sanoo.» PT 400$20 t sitten·On todettu, että robottitaksi ajaa liian kovaa, joten mitä se tekee kaikille taksiyhtiöille?9 t sitten·samaa mieltä tictacista - sillä on suurempiakin ongelmia kuin nopeusrajoituksen rikkominen. YouTubessa on useita "hauskoja" pätkiä "asiakkaista", jotka jätetään kyytiin vilkkaiden risteysten keskellä, auto ymmärtää väärin sinisillä valoilla pysäköityjä poliisiautoja, auto vaihtaa kaistaa ja ymmärtää väärin ajokuvioita, jopa hyvin merkityillä kaistoilla - ja tietenkin: jatkuvasti läsnä oleva haamujarrutus, josta Tesla tunnetaan. Ja tämä pienen geoaidan sisällä.. 😂 Tämä on vuosien päässä kypsyydestä ja vielä kauempana mistään rahakoneesta. Arvaan, että osakekohtainen tulos on 0,01 dollaria toisella neljänneksellä. Ja sitten olemme vaarallisen lähellä nollatulosta uudelleen vuonna 2025. Milloin Tesla viimeksi julkaisi uuden automallin? Monta vuotta sitten - ja on kulunut 10 vuotta siitä, kun Roadster 2 "paljastettiin" lupauksella välittömästä lanseerauksesta..
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
331,05VWAP
Alin
323,61VaihtoMäärä
26 335 80 440 907
VWAP
Ylin
331,05Alin
323,61VaihtoMäärä
26 335 80 440 907
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 22.4. | |
2024 Vuosiraportti | 30.1. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 29.1. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 23.10.2024 | |
2024 Q2-osavuosiraportti | 23.7.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Q1-osavuosiraportti
66 päivää sitten‧1 t 25 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q1-osavuosiraportti | 22.4. | |
2024 Vuosiraportti | 30.1. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 29.1. | |
2024 Q3-osavuosiraportti | 23.10.2024 | |
2024 Q2-osavuosiraportti | 23.7.2024 |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 16 t sitten·"Benchmark-analyytikko Mickey Legg nosti yhtiön Teslan (TSLA) tavoitehintaa 350 dollarista 475 dollariin ja piti osakkeet osto-suosituksena Teslan robottitaksiliiketoiminnan onnistuneen käynnistämisen jälkeen Austinissa." https://www.tipranks.com/news/the-fly/tesla-price-target-raised-to-475-from-350-at-benchmark-thefly9 t sitten·Jättäen huomiotta sen tosiasian, että esimerkiksi Euroopassa Teslan myynti on laskenut 48 %. Pelkästään toukokuussa laskua oli 28 %. Horjumatonta uskoa, täytyy sanoa. Autoninen ohjaus on jo osa halpojen ja pienten kiinalaisautojen hintaa, Tesla yrittää hinnoitella sen yli 4 000 dollariin. Jokin tässä Teslan arvoketjussa ei vastaa todellisen maailman kilpailua, siksi myin osakkeet lyhyen omistusjakson jälkeen pienellä voitolla. En oikein usko, että autojen markkinaosuus palaa, enkä näe Teslan akkuliiketoimintaakaan voittajana. Robotaksit toimivat jo Kiinan suurkaupungeissa. Tässä täytyy olla jotain, mitä en todellakaan tiedä...
- 21 t sitten · Muokattu·Osake on liian aliarvostettu. Miksi sinun pitäisi ostaa oma auto (varsinkin jos asut suurkaupungeissa), kun voit ajaa robottitaksia viidellä dollarilla per matka? Tesla FSD (täysin itseajava) ottaa haltuunsa ajoneuvokuljetukset. Kahden vuoden kuluttua olet hullu, jos ostat auton, jossa on ohjauspyörä :-) En uskaltaisi ostaa uutta autoa tänä päivänä, jos se ei ole yhteensopiva Tesla FSD:n kanssa.6 t sitten·Robotaksi on tulevaisuuden tuote seuraavat 10–15 vuotta. Sillä välin Teslan rahat ovat loppuneet, sillä he eivät ole panostaneet dollariakaan uusien autojen kehittämiseen. Kyllä, he kutsuivat sitä lanseeraukseksi, mutta se meni pitkälti pieleen monille valituille bloggaajille, jotka oli kutsuttu seuraamaan. Valitettavasti nolo juttu. Ja vielä P/E-luvulla 120? Onnea matkaan!
- 22 t sitten·Aivan liian yliarvostettu. Teslalla on aivan liikaa kulutusta ja tilanne on riistäytymässä käsistä. Pitäisi luultavasti testata 240/200-kurssia.
- 1 päivä sitten·Tesla on tänään alas / lopettamassa toimintansa NHTSA:n vaatimusten vuoksi tutkia itseohjautuvien autojen toimintaa käynnistyksen aikana. Väitän kuitenkin, että tämä on vakiomenettely. Sain Grok 3:lta seuraavan vastauksen: "Mitä tulee Waymoon, kyllä, NHTSA aloitti itseohjautuvan teknologiansa varhaiset tutkimukset jo vuonna 2016, pian sen jälkeen, kun he alkoivat testata autonomisia autoja teillä. Tämä oli osa heidän vakiolähestymistapaansa uuden teknologian seurantaan, keskittyen turvallisuuteen ja mahdollisiin vaaratilanteisiin. Esimerkiksi NHTSA pyysi Waymolta tietoja törmäyksistä ja liikenneonnettomuuksista, kun he käynnistivät ensimmäiset pilottiohjelmansa. Joten on totta, että tämä on tyypillinen prosessi, joka vaikutti myös Waymoon käynnistysvaiheessa, aivan kuten näemme nyt Teslan kohdalla." Myös Cruisea ja Zooksia (Amazon) tutkittiin. Luulen, että heidän on pakko tehdä niin. Johto on nyt Trump-myönteinen ja Teslan fani, käsittääkseni (NHTSA). Jos olisi ollut vakavia vaaratilanteita, olisimme varmasti kuulleet niistä.8 t sitten·Sinun on verrattava itseohjautuvien autojen onnettomuuksien määrää onnettomuuksien määrään, joissa on mukana ihmisiä ratin takana, jotta saat tilastoja. Sen jälkeen näet, kuinka turvallista se on, ja olen varma, että opit traagisista onnettomuuksista, joita tapahtuu jopa itseohjautuvien autojen kanssa, ja parannat teitä, opasteita jne. ja parannat ohjelmistoja sekä rakennat autoja, jotka kestävät törmäyksiä yhä paremmin.
- 1 päivä sitten·Teslan robottitaksin lanseeraus on virstanpylväs, jolla on vaikutuksia koko toimialaan, Piper Sandlerin Alexander Potter toteaa tutkimusmuistiossa. ”Teslan skaalatessa itseohjautuvaa ohjelmistoaan automarkkinat ovat vaarassa häiriöille, kun myytyjä autoja on vähemmän, koko autokannan käyttöaste kasvaa ja siirrytään palvelupohjaisiin ansaintamalleihin”, analyytikko sanoo. ”Uskomme, että Teslasta tulee prosessissa konsolidoija, mutta meillä on vaikeuksia tunnistaa muita voittajia.” Potter huomauttaa, että vaikka Tesla ei pärjää hyvin autonvalmistajana ja sen myynti on vaarassa, sen täysin itseohjautuva järjestelmä on aloittanut kaupunkikohtaisen käyttöönoton ja FSD-myönteinen politiikka saattaa olla näköpiirissä. ”Älä sulje pois Teslaa”, analyytikko sanoo.» PT 400$20 t sitten·On todettu, että robottitaksi ajaa liian kovaa, joten mitä se tekee kaikille taksiyhtiöille?9 t sitten·samaa mieltä tictacista - sillä on suurempiakin ongelmia kuin nopeusrajoituksen rikkominen. YouTubessa on useita "hauskoja" pätkiä "asiakkaista", jotka jätetään kyytiin vilkkaiden risteysten keskellä, auto ymmärtää väärin sinisillä valoilla pysäköityjä poliisiautoja, auto vaihtaa kaistaa ja ymmärtää väärin ajokuvioita, jopa hyvin merkityillä kaistoilla - ja tietenkin: jatkuvasti läsnä oleva haamujarrutus, josta Tesla tunnetaan. Ja tämä pienen geoaidan sisällä.. 😂 Tämä on vuosien päässä kypsyydestä ja vielä kauempana mistään rahakoneesta. Arvaan, että osakekohtainen tulos on 0,01 dollaria toisella neljänneksellä. Ja sitten olemme vaarallisen lähellä nollatulosta uudelleen vuonna 2025. Milloin Tesla viimeksi julkaisi uuden automallin? Monta vuotta sitten - ja on kulunut 10 vuotta siitä, kun Roadster 2 "paljastettiin" lupauksella välittömästä lanseerauksesta..
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
331,05VWAP
Alin
323,61VaihtoMäärä
26 335 80 440 907
VWAP
Ylin
331,05Alin
323,61VaihtoMäärä
26 335 80 440 907
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt