Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Tesla

Tesla

391,09USD
−1,00% (−3,96)
Päätöskurssi
Ylin402,80
Alin383,76
Vaihto
39 705,8 MUSD
391,09USD
−1,00% (−3,96)
Päätöskurssi
Ylin402,80
Alin383,76
Vaihto
39 705,8 MUSD

Tesla

Tesla

391,09USD
−1,00% (−3,96)
Päätöskurssi
Ylin402,80
Alin383,76
Vaihto
39 705,8 MUSD
391,09USD
−1,00% (−3,96)
Päätöskurssi
Ylin402,80
Alin383,76
Vaihto
39 705,8 MUSD

Tesla

Tesla

391,09USD
−1,00% (−3,96)
Päätöskurssi
Ylin402,80
Alin383,76
Vaihto
39 705,8 MUSD
391,09USD
−1,00% (−3,96)
Päätöskurssi
Ylin402,80
Alin383,76
Vaihto
39 705,8 MUSD
Q3-osavuosiraportti
32 päivää sitten1 t 5 min

Tarjoustasot

Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
402,8
VWAP
395,27
Alin
383,76
VaihtoMäärä
39 705,8 100 460 633
VWAP
395,27
Ylin
402,8
Alin
383,76
VaihtoMäärä
39 705,8 100 460 633

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2025 Yhtiökokous6.11.
2025 Q3-osavuosiraportti22.10.
2025 Q2-osavuosiraportti23.7.
2025 Q1-osavuosiraportti22.4.
2024 Vuosiraportti30.1.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 10 t sitten
    ·
    10 t sitten
    ·
    The area here is referred to as unsupervised (Bay Unsupervised CA DMV) in one of the latest updates. May indicate that we see the unsupervised RT there within a short time (months?). Approx. 350k Robotaxi to cover the entire area/TAM considering tide-hail and Taxi. Does not account for public transport and private ownership. Napkin math on 100% market share: (350k RT * 20k$ profit per car) * PE 50 = approx 243$ per share.
  • 10 t sitten
    ·
    10 t sitten
    ·
    Tesla has performed relatively well in the last weeks' turbulence, which is a strong sign. However, there is still a risk that it will slip to price 360, maybe 320, where there is strong support.
  • 11 t sitten
    ·
    11 t sitten
    ·
    FSD is to be approved in NL February 2026. «Currently, RDW has committed to granting Netherlands National approval in February 2026.» https://x.com/teslaeurope/status/1992317016821350665?s=46&t=pmmrP7y91FZ5F7EAhOzBKA
    7 t sitten
    ·
    7 t sitten
    ·
    Finally a little light in the otherwise overregulated European tunnel 🙏😊
  • 1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    With today's market capitalization, they need to have 650 billion in profit for P/E 20. When will they achieve that?
    22 t sitten
    ·
    22 t sitten
    ·
    There are 60 billion ride-hail miles driven per year in the USA alone. If we conservatively say they take 2/3 of the market, and 1 dollar per mile in margin, then you already have over 400 billion NOK, - i.e. already 2/3 of the profit you are asking for. Then there is unsupervised FSD, robotruck (Semi) and not least Megapack/block. And much more. A promising Optimus can keep P/E high for a very long time IMO.
    21 t sitten
    ·
    21 t sitten
    ·
    The driver is such a significant part of the equation that even if the robo-taxi ride becomes much cheaper (and safer and more comfortable), the margins go up. Whoever first has the technology and at the same time the ability to mass-produce this in no time, will take a large share of the pie. China still dominated by code and LiDAR as well as shared ownership, similar to Waymo, where Jaguar provides the car, and a third company is paid for equipment assembly. And then the equipment costs more than the car 🥳🥹 L
  • 1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    In the USA, the number of traffic fatalities was 1.26 per 100 million miles driven in 2023 (AI Overview). To ensure that FSD / robotaxi is safer, around a few 100 million driven test miles are therefore needed. Could not find any statistics for accidents. Assume these are US miles. Furthermore, it is difficult to transfer this to Europe because we have better driver's license training and different roads. New FSD v14 now drives an average of 4014 km before the driver has to take over (Tesla Club Sweden). Tesla monitors all cars with FSD that share data, but here it's own test drivers for a total of 25000 km. This to all who cheer about successful robotaxi trips.
    6 t sitten
    ·
    6 t sitten
    ·
    Tesla operates under special permit three cars with specially trained test drivers (supervisors) in Sweden. The data about 4014 km published by TCS but obviously applies to U.S.A.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Q3-osavuosiraportti
32 päivää sitten1 t 5 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 10 t sitten
    ·
    10 t sitten
    ·
    The area here is referred to as unsupervised (Bay Unsupervised CA DMV) in one of the latest updates. May indicate that we see the unsupervised RT there within a short time (months?). Approx. 350k Robotaxi to cover the entire area/TAM considering tide-hail and Taxi. Does not account for public transport and private ownership. Napkin math on 100% market share: (350k RT * 20k$ profit per car) * PE 50 = approx 243$ per share.
  • 10 t sitten
    ·
    10 t sitten
    ·
    Tesla has performed relatively well in the last weeks' turbulence, which is a strong sign. However, there is still a risk that it will slip to price 360, maybe 320, where there is strong support.
  • 11 t sitten
    ·
    11 t sitten
    ·
    FSD is to be approved in NL February 2026. «Currently, RDW has committed to granting Netherlands National approval in February 2026.» https://x.com/teslaeurope/status/1992317016821350665?s=46&t=pmmrP7y91FZ5F7EAhOzBKA
    7 t sitten
    ·
    7 t sitten
    ·
    Finally a little light in the otherwise overregulated European tunnel 🙏😊
  • 1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    With today's market capitalization, they need to have 650 billion in profit for P/E 20. When will they achieve that?
    22 t sitten
    ·
    22 t sitten
    ·
    There are 60 billion ride-hail miles driven per year in the USA alone. If we conservatively say they take 2/3 of the market, and 1 dollar per mile in margin, then you already have over 400 billion NOK, - i.e. already 2/3 of the profit you are asking for. Then there is unsupervised FSD, robotruck (Semi) and not least Megapack/block. And much more. A promising Optimus can keep P/E high for a very long time IMO.
    21 t sitten
    ·
    21 t sitten
    ·
    The driver is such a significant part of the equation that even if the robo-taxi ride becomes much cheaper (and safer and more comfortable), the margins go up. Whoever first has the technology and at the same time the ability to mass-produce this in no time, will take a large share of the pie. China still dominated by code and LiDAR as well as shared ownership, similar to Waymo, where Jaguar provides the car, and a third company is paid for equipment assembly. And then the equipment costs more than the car 🥳🥹 L
  • 1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    In the USA, the number of traffic fatalities was 1.26 per 100 million miles driven in 2023 (AI Overview). To ensure that FSD / robotaxi is safer, around a few 100 million driven test miles are therefore needed. Could not find any statistics for accidents. Assume these are US miles. Furthermore, it is difficult to transfer this to Europe because we have better driver's license training and different roads. New FSD v14 now drives an average of 4014 km before the driver has to take over (Tesla Club Sweden). Tesla monitors all cars with FSD that share data, but here it's own test drivers for a total of 25000 km. This to all who cheer about successful robotaxi trips.
    6 t sitten
    ·
    6 t sitten
    ·
    Tesla operates under special permit three cars with specially trained test drivers (supervisors) in Sweden. The data about 4014 km published by TCS but obviously applies to U.S.A.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
402,8
VWAP
395,27
Alin
383,76
VaihtoMäärä
39 705,8 100 460 633
VWAP
395,27
Ylin
402,8
Alin
383,76
VaihtoMäärä
39 705,8 100 460 633

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2025 Yhtiökokous6.11.
2025 Q3-osavuosiraportti22.10.
2025 Q2-osavuosiraportti23.7.
2025 Q1-osavuosiraportti22.4.
2024 Vuosiraportti30.1.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Q3-osavuosiraportti
32 päivää sitten1 t 5 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2025 Yhtiökokous6.11.
2025 Q3-osavuosiraportti22.10.
2025 Q2-osavuosiraportti23.7.
2025 Q1-osavuosiraportti22.4.
2024 Vuosiraportti30.1.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 10 t sitten
    ·
    10 t sitten
    ·
    The area here is referred to as unsupervised (Bay Unsupervised CA DMV) in one of the latest updates. May indicate that we see the unsupervised RT there within a short time (months?). Approx. 350k Robotaxi to cover the entire area/TAM considering tide-hail and Taxi. Does not account for public transport and private ownership. Napkin math on 100% market share: (350k RT * 20k$ profit per car) * PE 50 = approx 243$ per share.
  • 10 t sitten
    ·
    10 t sitten
    ·
    Tesla has performed relatively well in the last weeks' turbulence, which is a strong sign. However, there is still a risk that it will slip to price 360, maybe 320, where there is strong support.
  • 11 t sitten
    ·
    11 t sitten
    ·
    FSD is to be approved in NL February 2026. «Currently, RDW has committed to granting Netherlands National approval in February 2026.» https://x.com/teslaeurope/status/1992317016821350665?s=46&t=pmmrP7y91FZ5F7EAhOzBKA
    7 t sitten
    ·
    7 t sitten
    ·
    Finally a little light in the otherwise overregulated European tunnel 🙏😊
  • 1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    With today's market capitalization, they need to have 650 billion in profit for P/E 20. When will they achieve that?
    22 t sitten
    ·
    22 t sitten
    ·
    There are 60 billion ride-hail miles driven per year in the USA alone. If we conservatively say they take 2/3 of the market, and 1 dollar per mile in margin, then you already have over 400 billion NOK, - i.e. already 2/3 of the profit you are asking for. Then there is unsupervised FSD, robotruck (Semi) and not least Megapack/block. And much more. A promising Optimus can keep P/E high for a very long time IMO.
    21 t sitten
    ·
    21 t sitten
    ·
    The driver is such a significant part of the equation that even if the robo-taxi ride becomes much cheaper (and safer and more comfortable), the margins go up. Whoever first has the technology and at the same time the ability to mass-produce this in no time, will take a large share of the pie. China still dominated by code and LiDAR as well as shared ownership, similar to Waymo, where Jaguar provides the car, and a third company is paid for equipment assembly. And then the equipment costs more than the car 🥳🥹 L
  • 1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    In the USA, the number of traffic fatalities was 1.26 per 100 million miles driven in 2023 (AI Overview). To ensure that FSD / robotaxi is safer, around a few 100 million driven test miles are therefore needed. Could not find any statistics for accidents. Assume these are US miles. Furthermore, it is difficult to transfer this to Europe because we have better driver's license training and different roads. New FSD v14 now drives an average of 4014 km before the driver has to take over (Tesla Club Sweden). Tesla monitors all cars with FSD that share data, but here it's own test drivers for a total of 25000 km. This to all who cheer about successful robotaxi trips.
    6 t sitten
    ·
    6 t sitten
    ·
    Tesla operates under special permit three cars with specially trained test drivers (supervisors) in Sweden. The data about 4014 km published by TCS but obviously applies to U.S.A.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
402,8
VWAP
395,27
Alin
383,76
VaihtoMäärä
39 705,8 100 460 633
VWAP
395,27
Ylin
402,8
Alin
383,76
VaihtoMäärä
39 705,8 100 460 633

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt