Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Strategy A

Strategy A

Ylin-
Alin-
Vaihto-
Ylin-
Alin-
Vaihto-
2026 Q1 -tulosraportti
48 päivää sitten

Tarjoustasot

Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
30.7.
Menneet tapahtumat
Vuosittainen yhtiökokous 2026
8.6.
2026 Q1 -tulosraportti
5.5.
2025 Q4 -tulosraportti
5.2.
2025 Q3 -tulosraportti
30.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
31.7.2025

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 23 min sitten
    It's honestly hilarious how JPMorgan still seems to be so negative about bitcoin, continuously publishing bullshit "analysis", I wonder why..
    11 min sitten
    Bitcoin doesnt care about anyones opinion. Thats the best part of it.
  • 1 t sitten
    Täs alkaa kohta olla baana auki
  • 1 t sitten
    “Strategy has increased its USD Reserve by $300 million to $1.4 billion and plans to continue replenishing it to support the credit quality of its Digital Credit securities. We also acquired 520 BTC for $35 million, increasing our $BTC Reserve to ₿847,363. $MSTR $STRC”
    34 min sitten · Muokattu
    ·
    Change your picture, man😂 solana fan
  • 19 t sitten
    Here is a great summary of the things you need to understand of the world. https://open.spotify.com/episode/4dF2XU1e4UFDW4egCOcWwN Countries, especially in the West are subordinate to global elites. Politics is just a theatre to make sure the elites can strip away the assets - it is so easy to see this happening in Nordic countries and Europe, and most people don’t realize what is going on. They want you to own bitcoin via proxies like ETF’s and MSTR and take debt against your bitcoin, so they can play the market with your assets, and they want you to take too much leverage for you to loose your bitcoins ina downturn, or just generally sell at the bottom. To avoid all this, keep the most of your assets in self custody bitcoin.
    2 t sitten
    ·
    Hi @SlowMoney I'm not sure I understand your point (haven't heard the podcast but follow others who inform about "Behind the scenes") If bitcoin rises, you get leverage in MSTR that you don't get in pure bitcoin. Are you arguing that MSTR doesn't have pure intentions?
  • 20 t sitten
    ·
    BTC is already on its way up again, not wildly, but the right direction
    16 t sitten
    Itsekkin uskon että 60 000 on pohja bitcoinille mutta jos hullut päättäjät jatkavat tota sotimista mikä päivä tahansa heistä joku keksii käyttää ydinasetta jos ei saa tahtoaan läpi niin tää sijoittaminenkin on kyllä ihan turhaa.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2026 Q1 -tulosraportti
48 päivää sitten

Uutiset

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 23 min sitten
    It's honestly hilarious how JPMorgan still seems to be so negative about bitcoin, continuously publishing bullshit "analysis", I wonder why..
    11 min sitten
    Bitcoin doesnt care about anyones opinion. Thats the best part of it.
  • 1 t sitten
    Täs alkaa kohta olla baana auki
  • 1 t sitten
    “Strategy has increased its USD Reserve by $300 million to $1.4 billion and plans to continue replenishing it to support the credit quality of its Digital Credit securities. We also acquired 520 BTC for $35 million, increasing our $BTC Reserve to ₿847,363. $MSTR $STRC”
    34 min sitten · Muokattu
    ·
    Change your picture, man😂 solana fan
  • 19 t sitten
    Here is a great summary of the things you need to understand of the world. https://open.spotify.com/episode/4dF2XU1e4UFDW4egCOcWwN Countries, especially in the West are subordinate to global elites. Politics is just a theatre to make sure the elites can strip away the assets - it is so easy to see this happening in Nordic countries and Europe, and most people don’t realize what is going on. They want you to own bitcoin via proxies like ETF’s and MSTR and take debt against your bitcoin, so they can play the market with your assets, and they want you to take too much leverage for you to loose your bitcoins ina downturn, or just generally sell at the bottom. To avoid all this, keep the most of your assets in self custody bitcoin.
    2 t sitten
    ·
    Hi @SlowMoney I'm not sure I understand your point (haven't heard the podcast but follow others who inform about "Behind the scenes") If bitcoin rises, you get leverage in MSTR that you don't get in pure bitcoin. Are you arguing that MSTR doesn't have pure intentions?
  • 20 t sitten
    ·
    BTC is already on its way up again, not wildly, but the right direction
    16 t sitten
    Itsekkin uskon että 60 000 on pohja bitcoinille mutta jos hullut päättäjät jatkavat tota sotimista mikä päivä tahansa heistä joku keksii käyttää ydinasetta jos ei saa tahtoaan läpi niin tää sijoittaminenkin on kyllä ihan turhaa.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
30.7.
Menneet tapahtumat
Vuosittainen yhtiökokous 2026
8.6.
2026 Q1 -tulosraportti
5.5.
2025 Q4 -tulosraportti
5.2.
2025 Q3 -tulosraportti
30.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
31.7.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2026 Q1 -tulosraportti
48 päivää sitten

Uutiset

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
30.7.
Menneet tapahtumat
Vuosittainen yhtiökokous 2026
8.6.
2026 Q1 -tulosraportti
5.5.
2025 Q4 -tulosraportti
5.2.
2025 Q3 -tulosraportti
30.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
31.7.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 23 min sitten
    It's honestly hilarious how JPMorgan still seems to be so negative about bitcoin, continuously publishing bullshit "analysis", I wonder why..
    11 min sitten
    Bitcoin doesnt care about anyones opinion. Thats the best part of it.
  • 1 t sitten
    Täs alkaa kohta olla baana auki
  • 1 t sitten
    “Strategy has increased its USD Reserve by $300 million to $1.4 billion and plans to continue replenishing it to support the credit quality of its Digital Credit securities. We also acquired 520 BTC for $35 million, increasing our $BTC Reserve to ₿847,363. $MSTR $STRC”
    34 min sitten · Muokattu
    ·
    Change your picture, man😂 solana fan
  • 19 t sitten
    Here is a great summary of the things you need to understand of the world. https://open.spotify.com/episode/4dF2XU1e4UFDW4egCOcWwN Countries, especially in the West are subordinate to global elites. Politics is just a theatre to make sure the elites can strip away the assets - it is so easy to see this happening in Nordic countries and Europe, and most people don’t realize what is going on. They want you to own bitcoin via proxies like ETF’s and MSTR and take debt against your bitcoin, so they can play the market with your assets, and they want you to take too much leverage for you to loose your bitcoins ina downturn, or just generally sell at the bottom. To avoid all this, keep the most of your assets in self custody bitcoin.
    2 t sitten
    ·
    Hi @SlowMoney I'm not sure I understand your point (haven't heard the podcast but follow others who inform about "Behind the scenes") If bitcoin rises, you get leverage in MSTR that you don't get in pure bitcoin. Are you arguing that MSTR doesn't have pure intentions?
  • 20 t sitten
    ·
    BTC is already on its way up again, not wildly, but the right direction
    16 t sitten
    Itsekkin uskon että 60 000 on pohja bitcoinille mutta jos hullut päättäjät jatkavat tota sotimista mikä päivä tahansa heistä joku keksii käyttää ydinasetta jos ei saa tahtoaan läpi niin tää sijoittaminenkin on kyllä ihan turhaa.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt