Viitesiirtotalletus ei näy salkussani. Mitä teen?
Jos teit talletuksen Nordnet-tilillesi viitesiirtona ja tilikohtainen viitenumero unohtui tai oli virheellinen, talletus ei kohdistu oikein Nordnetin järjestelmissä. Tällöin sinun tulee toimittaa tosite maksutiedoista asiakaspalveluumme viestitse verkkopalvelumme kautta tai postitse. Esimerkiksi kuva tai kuvakaappaus verkkopankissa tekemästäsi maksusta on riittävä. Maksutietojen kopioiminen tekstimuodossa ei ole riittävä todistus tehdystä maksusta.
Huolta rahojen katoamisesta ei ole, vaan talletukset saadaan aina kohdistettua maksutietojen perusteella.
Asiasanat: manuaalinen talletus, viitesiirtotalletus
Aiheeseen liittyvät kysymykset
- Miten teen noston salkusta tai tililtä vastatililleni?
- Mikä Trustly on?
- Miksi en voi heti nostaa myynnistä saamiani rahoja?
- Miten teen talletuksen salkkuuni?
- Milloin nosto kirjautuu vastatililleni?
- Kuinka paljon voin nostaa rahaa päivässä ja miten nosto onnistuu nopeimmin? (pikanostopyyntö)
- Miksi Nordnet-tilini saldo on miinuksella eli negatiivinen?
- Mitä teen, jos reaaliaikainen talletus ei näy heti salkussani?
- Miten siirrän rahaa omien salkkujeni välillä?
- Mitä teen, jos nosto ei onnistu?