Tunnusluvut
Riskitaso
?
Keskimääräinen: 4 / 7
Huomioi, että vaikka osakerahastoihin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Tunnusluvut
- Juoksevat kulut0,00%
- OmaisuusluokkaOsake
- KategoriaNorja osakkeet
- PerusvaluuttaNOK
- Lainoitusaste85%
- Avaintietoasiakirja
Tietoa rahastosta
Rahasto on Norjan markkinoille sijoittava osakeindeksirahasto, ja rahaston tavoitteena on jäljitellä OBX Index -osakeindeksin koostumusta ja siten myös indeksin muodostamaa tuottoa. Rahasto sijoittaa varansa pääasiassa osakkeisiin ja muihin jälkimarkkinakelpoisiin osakepohjaisiin arvopapereihin. Rahasto saa käyttää johdannaisinstrumentteja osana sijoituspolitiikkaansa.
Vastaavan tyyppisiä rahastoja
Omistukset
Päivitetty 31.5.2026
Jakauma
- Osakkeet100%
Asiakkaat katsoivat myös
Foorumi
Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
- 17 t sittenTämä julkaisu on poistettu.17 t sitten · MuokattuKorjaan aiempaa viestiäni: en ollut tietoinen, että Norja harjoittaa edelleen kaupallista valaanpyyntiä ja on jopa nostanut kiintiötä viime vuosina kuten viimeksi nyt 2026. Tämä on minulle periaatekysymys, joten myyn Norja-rahastoni. Muuten olisin pitänyt Norja-rahaston osuuteni ja katsonut mihin he öljyvaroillaan kykenevät. Norja on maailman rikkaimpia maita öljyvauraudessaan, ei mitään perustetta teurastaa valaita.
- ·12.6.I have faith in Kongsberg for the future, but I am passive. Therefore, I am considering increasing my stake here. What do you think?12.6.Yes this fund is really volatif, i just star it on April on Mei just short time in plus side. And now again in minus side. But just hope for the best for have this fund.
- 1.6.Norway is one of the most wealthy countries in Europe with low debt, that is why it has high performace during many years.Depends on which debt one is talking about. Norwegians are one of the world's most indebted peoples. The state has low debt. Norwegians have high debt.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset
Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Tunnusluvut
Riskitaso
?
Keskimääräinen: 4 / 7
Huomioi, että vaikka osakerahastoihin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Tunnusluvut
- Juoksevat kulut0,00%
- OmaisuusluokkaOsake
- KategoriaNorja osakkeet
- PerusvaluuttaNOK
- Lainoitusaste85%
- Avaintietoasiakirja
Tietoa rahastosta
Rahasto on Norjan markkinoille sijoittava osakeindeksirahasto, ja rahaston tavoitteena on jäljitellä OBX Index -osakeindeksin koostumusta ja siten myös indeksin muodostamaa tuottoa. Rahasto sijoittaa varansa pääasiassa osakkeisiin ja muihin jälkimarkkinakelpoisiin osakepohjaisiin arvopapereihin. Rahasto saa käyttää johdannaisinstrumentteja osana sijoituspolitiikkaansa.
Vastaavan tyyppisiä rahastoja
Uutiset
Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Omistukset
Päivitetty 31.5.2026
Jakauma
- Osakkeet100%
Asiakkaat katsoivat myös
Foorumi
Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
- 17 t sittenTämä julkaisu on poistettu.17 t sitten · MuokattuKorjaan aiempaa viestiäni: en ollut tietoinen, että Norja harjoittaa edelleen kaupallista valaanpyyntiä ja on jopa nostanut kiintiötä viime vuosina kuten viimeksi nyt 2026. Tämä on minulle periaatekysymys, joten myyn Norja-rahastoni. Muuten olisin pitänyt Norja-rahaston osuuteni ja katsonut mihin he öljyvaroillaan kykenevät. Norja on maailman rikkaimpia maita öljyvauraudessaan, ei mitään perustetta teurastaa valaita.
- ·12.6.I have faith in Kongsberg for the future, but I am passive. Therefore, I am considering increasing my stake here. What do you think?12.6.Yes this fund is really volatif, i just star it on April on Mei just short time in plus side. And now again in minus side. But just hope for the best for have this fund.
- 1.6.Norway is one of the most wealthy countries in Europe with low debt, that is why it has high performace during many years.Depends on which debt one is talking about. Norwegians are one of the world's most indebted peoples. The state has low debt. Norwegians have high debt.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tunnusluvut
Riskitaso
?
Keskimääräinen: 4 / 7
Huomioi, että vaikka osakerahastoihin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Tunnusluvut
- Juoksevat kulut0,00%
- OmaisuusluokkaOsake
- KategoriaNorja osakkeet
- PerusvaluuttaNOK
- Lainoitusaste85%
- Avaintietoasiakirja
Tietoa rahastosta
Rahasto on Norjan markkinoille sijoittava osakeindeksirahasto, ja rahaston tavoitteena on jäljitellä OBX Index -osakeindeksin koostumusta ja siten myös indeksin muodostamaa tuottoa. Rahasto sijoittaa varansa pääasiassa osakkeisiin ja muihin jälkimarkkinakelpoisiin osakepohjaisiin arvopapereihin. Rahasto saa käyttää johdannaisinstrumentteja osana sijoituspolitiikkaansa.
Vastaavan tyyppisiä rahastoja
Uutiset
Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Foorumi
Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
- 17 t sittenTämä julkaisu on poistettu.17 t sitten · MuokattuKorjaan aiempaa viestiäni: en ollut tietoinen, että Norja harjoittaa edelleen kaupallista valaanpyyntiä ja on jopa nostanut kiintiötä viime vuosina kuten viimeksi nyt 2026. Tämä on minulle periaatekysymys, joten myyn Norja-rahastoni. Muuten olisin pitänyt Norja-rahaston osuuteni ja katsonut mihin he öljyvaroillaan kykenevät. Norja on maailman rikkaimpia maita öljyvauraudessaan, ei mitään perustetta teurastaa valaita.
- ·12.6.I have faith in Kongsberg for the future, but I am passive. Therefore, I am considering increasing my stake here. What do you think?12.6.Yes this fund is really volatif, i just star it on April on Mei just short time in plus side. And now again in minus side. But just hope for the best for have this fund.
- 1.6.Norway is one of the most wealthy countries in Europe with low debt, that is why it has high performace during many years.Depends on which debt one is talking about. Norwegians are one of the world's most indebted peoples. The state has low debt. Norwegians have high debt.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Omistukset
Päivitetty 31.5.2026
Jakauma
- Osakkeet100%


