Siirry pääsisältöön

Nordnetin verkkopalvelu-uudistus muuttaa palvelun kaksikieliseksi / Nordnet lanserar webbservice på svenska i Finland

Svensk text nedan – teksti ruotsiksi alla

Nordnet on tänään lanseerannut uudistuneen ruotsinkielisen verkkopalvelun Suomessa, joka on lähes identtinen suomenkielisen palvelun kanssa. Jatkossa myös asiakasviestintää tehdään kahdella kielellä. Videosisältöjen, Nordnet Blogin ja #rahapodin kielenä säilyy vielä suomi, mutta ensi vuonna kaksikielisyys näkyy myös sisällöntuotannossa.

Nordnetin vanhassa verkkopalvelussa asiakkailla oli mahdollisuus vaihtaa palvelu ruotsinkieliseksi, mutta palvelu oli rajattu ja sen vuoksi sen käyttö oli melko vähäistä. Osana verkkopalvelu-uudistusta ja vanhan verkkopalvelun sulkeuduttua sijoittajien käytössä on nyt suomenkielisen palvelun kanssa lähes identtinen palvelu ruotsin kielellä osoitteessa nordnet.fi/fi/sv. Ruotsinkielinen palvelu vastaa Suomen Nordnetin palvelua ja palvelee Suomen ruotsinkielisiä asiakkaita, joten se ei ole kopio nordnet.se-palvelusta. Kielen voi vaihtaa sivujen alareunasta.

Olemme tehneet paljon työtä verkkopalvelumme parantamiseksi. Uusi ruotsinkielinen sivusto on osa tätä uudistusta. Toivomme uudistuksen parantavan ruotsia äidinkielenään käyttävien mahdollisuuksia aloittaa pitkäjänteinen säästäminen ja sijoittaminen. Nykyisille asiakkaille muutos on iso, kun kieltä vaihtamalla pääsee nyt hyödyntämään palvelua kokonaisvaltaisemmin.

Ensi vaiheessa vain täysi-ikäisten asiakkaaksituloprosessi onnistuu suomen kielen lisäksi ruotsiksi, mutta syksyn aikana alaikäisten, erityisasiakkaiden sekä yritysten tilinavaukset onnistuvat verkossa myös ruotsin kielellä. Asiakaspalvelusta on jo pitkään saanut palvelua molemmilla kielillä niin puhelimitse kuin viestitse. Tulevina kuukausina päivitetään myös verkon asiakaspalvelu-osion kysymykset ja vastaukset kattamaan molemmat kielet kaikilta osin.

Verkkopalvelun kaksikielisyys tarkoittaa meille sitä, että jatkossa lähetämme myös kaikki tärkeät asiakasviestit kahdella kielellä. Tuttujen videosarjojen, Nordnet Blogin ja #rahapodin kielenä säilyy suomi, mutta ensi vuonna kaksikielisyys näkyy meillä myös sisällöntuotannossa. Tavoitteemme on tarjota kaikki perustiedot sijoittamisesta sekä suomeksi että ruotsiksi, jotta asiakkaamme voivat oppia ja saada inspiraatiota.

Nordnetin mobiilisovellus on jo nyt käytettävissä suomen, ruotsin ja englannin kielellä.

Nordnet lanserar webbservice på svenska i Finland

Idag har Nordnet lanserat sin förnyade svenskspråkiga webbservice i Finland, så gott som identisk med den finskspråkiga. I fortsättningen kommunicerar Nordnet på två språk. För närvarande fortsätter videoinnehåll, Nordnet Bloggen och #rahapodi att publiceras på finska men under året 2022 kommer tvåspråkigheten att synas även i innehållsskapandet.

I Nordnets gamla webbtjänst fanns möjligheten att byta språket till svenska, men innehållet var begränsat och användningsgraden låg. Som en del av lanseringen av Nordnets nya webbtjänst kan investerare nu använda en svensk webbtjänst på sidan nordnet.fi/fi/sv som motsvarar den finskspråkiga webbtjänsten. Tjänsten finns till för att betjäna svenskspråkiga kunder i Finland, vilket betyder att den inte är en kopia av nordnet.se-tjänsten. Språket byts på språkväljaren längst ner till vänster på sidorna.

Vi har jobbat hårt för att förbättra vår webbtjänst. De nya svenska webbsidorna är en del av förbättringen. Vi hoppas att förnyelsen förbättrar svenskspråkigas förutsättningar att börja spara och investera långsiktigt. För nuvarande kunder är det en stor förbättring eftersom kundupplevelsen nu är mera omfattande på svenska.

I svenska servicens första faskanmyndiga personer registrera sig som kund på svenska. Under höstens gång kommer den svenskspråkiga registreringen att öppnas även för minderåriga, företag samt kunder som inte går igenom den vanliga processen. Kundtjänsten har sedan länge betjänat på svenska både per telefon och via meddelande. Under de kommande månaderna kommer även kundtjänstens Frågor och svar-spalt att uppdateras till att vara helt och hållet tvåspråkig.

Att webbtjänsten är tvåspråkig betyder för oss att vi i fortsättningenskickar alla viktiga kundmeddelandenpå två språk. För närvarande fortsätter videoinnehåll, Nordnet Bloggen och #rahapodi att publiceras på finska men under året 2022 kommer tvåspråkigheten att synas även i innehållsskapandet. Vårt mål är att erbjuda all grundläggande information om investerande både på svenska och finska så att våra kunder kan lära sig nytt och bli inspirerade.

Nordnets mobilapp har sedan en tid redan funnits tillgänglig på finska, svenska och engelska.

Etkö ole vielä Nordnetin asiakas? Tule asiakkaaksi tästä.

Alla olevassa kommenttikentässä voit kommentoida tämän blogikirjoituksen sisältöä ja lukea muiden jättämiä kommentteja. Kommenttien sisältö ei edusta Nordnetin mielipidettä. Nordnet ei tarkista kommentteja ennen niiden julkaisemista, mutta poistamme epäasialliset kommentit, jos sellaisia esiintyy.
Jos haluat tietää lisää siitä, miten Nordnet käsittelee henkilötietojasi, klikkaa tästä.

guest
0 Kommentti
Inline-palaute
Näytä kaikki kommentit