Q2-osavuosiraportti
14 päivää sitten‧1 t 24 min
0,227 EUR/osake
Viimeisin osinko
1,68 %Tuotto/v
Tarjoustasot
Irish Stock Exchange
Määrä
Osto
1 487
Myynti
Määrä
1 338
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Ylin
26,72VWAP
Alin
26,36VaihtoMäärä
5,3 197 296
VWAP
Ylin
26,72Alin
26,36VaihtoMäärä
5,3 197 296
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla | |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2026 Q2-osavuosiraportti | 3.11. | |
| 2025 Yhtiökokous | 11.9. | |
| 2026 Q1-osavuosiraportti | 21.7. | |
| 2025 Q4-osavuosiraportti | 19.5. | |
| 2025 Vuosiraportti | 19.5. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 10.11.10.11.Can someone clarify whether the continued show-stoppers due to drone-activity is a risk that is covered by (loss of productivity)insurance taken out by airlines or airports - or will airlines need to cover the cost of delays, additional fuel to stay in holding patterns or deviation to alternative airports and resulting costs. Wo stands to loose - insurers, authorities or airlines (less profit)
- ·3.11.Great financial results RyanAir has delivered today. Profit rose approx. 42 percent to about 2.5 billion euro. Revenue rose approximately 13 percent, and they flew about 119 million passengers, an increase of 3 percent. Ticket prices also rose approximately 13 percent, which significantly boosted earnings, while costs only rose about 4 percent. They are raising their expectations for the rest of the year and are now targeting approximately 207 million passengers.
- 6.10.6.10.Many airports are troubled by drone-related activities - leading to flights being held in holding patterns and/or deviating to alternative destinations. Who will pay for extra time and fuel used - is this an insurable (additional) cost to the industry or will airline profits suffer?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q2-osavuosiraportti
14 päivää sitten‧1 t 24 min
0,227 EUR/osake
Viimeisin osinko
1,68 %Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 10.11.10.11.Can someone clarify whether the continued show-stoppers due to drone-activity is a risk that is covered by (loss of productivity)insurance taken out by airlines or airports - or will airlines need to cover the cost of delays, additional fuel to stay in holding patterns or deviation to alternative airports and resulting costs. Wo stands to loose - insurers, authorities or airlines (less profit)
- ·3.11.Great financial results RyanAir has delivered today. Profit rose approx. 42 percent to about 2.5 billion euro. Revenue rose approximately 13 percent, and they flew about 119 million passengers, an increase of 3 percent. Ticket prices also rose approximately 13 percent, which significantly boosted earnings, while costs only rose about 4 percent. They are raising their expectations for the rest of the year and are now targeting approximately 207 million passengers.
- 6.10.6.10.Many airports are troubled by drone-related activities - leading to flights being held in holding patterns and/or deviating to alternative destinations. Who will pay for extra time and fuel used - is this an insurable (additional) cost to the industry or will airline profits suffer?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
1 487
Myynti
Määrä
1 338
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Ylin
26,72VWAP
Alin
26,36VaihtoMäärä
5,3 197 296
VWAP
Ylin
26,72Alin
26,36VaihtoMäärä
5,3 197 296
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla | |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2026 Q2-osavuosiraportti | 3.11. | |
| 2025 Yhtiökokous | 11.9. | |
| 2026 Q1-osavuosiraportti | 21.7. | |
| 2025 Q4-osavuosiraportti | 19.5. | |
| 2025 Vuosiraportti | 19.5. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Q2-osavuosiraportti
14 päivää sitten‧1 t 24 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla | |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2026 Q2-osavuosiraportti | 3.11. | |
| 2025 Yhtiökokous | 11.9. | |
| 2026 Q1-osavuosiraportti | 21.7. | |
| 2025 Q4-osavuosiraportti | 19.5. | |
| 2025 Vuosiraportti | 19.5. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
0,227 EUR/osake
Viimeisin osinko
1,68 %Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 10.11.10.11.Can someone clarify whether the continued show-stoppers due to drone-activity is a risk that is covered by (loss of productivity)insurance taken out by airlines or airports - or will airlines need to cover the cost of delays, additional fuel to stay in holding patterns or deviation to alternative airports and resulting costs. Wo stands to loose - insurers, authorities or airlines (less profit)
- ·3.11.Great financial results RyanAir has delivered today. Profit rose approx. 42 percent to about 2.5 billion euro. Revenue rose approximately 13 percent, and they flew about 119 million passengers, an increase of 3 percent. Ticket prices also rose approximately 13 percent, which significantly boosted earnings, while costs only rose about 4 percent. They are raising their expectations for the rest of the year and are now targeting approximately 207 million passengers.
- 6.10.6.10.Many airports are troubled by drone-related activities - leading to flights being held in holding patterns and/or deviating to alternative destinations. Who will pay for extra time and fuel used - is this an insurable (additional) cost to the industry or will airline profits suffer?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
1 487
Myynti
Määrä
1 338
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| - | - | - | - |
Ylin
26,72VWAP
Alin
26,36VaihtoMäärä
5,3 197 296
VWAP
Ylin
26,72Alin
26,36VaihtoMäärä
5,3 197 296
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt






