Q2-osavuosiraportti
66 päivää sitten‧38 min
4,93 NOK/osake
Viimeisin osinko
17,30 %
Tuotto/v
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
3 500
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 17 | - | - | ||
| 88 | - | - | ||
| 17 | - | - | ||
| 50 | - | - |
Ylin
116,6VWAP
Alin
114,8VaihtoMäärä
4,3 37 208
VWAP
Ylin
116,6Alin
114,8VaihtoMäärä
4,3 37 208
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2025 Q3-osavuosiraportti | 5.11. |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2-osavuosiraportti | 20.8. | |
| 2025 Q2-osavuosiraportti | 19.8. | |
| 2025 Q1-osavuosiraportti | 8.5. | |
| 2025 Q1-osavuosiraportti | 7.5. | |
| 2024 Yhtiökokous | 7.5. |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 11.10.·What are the advantages and disadvantages of choosing the A or B stock?11.10.·A shares are usually easier to sell and give more votes at the general meeting. B shares usually have lower voting rights, a slightly lower price and less turnover. Therefore, I rarely buy B shares unless they are clearly underpriced.
- 8.10.8.10.Tämä julkaisu on poistettu.
- 6.10.6.10.Odfjell Tankers has once again achieved a strong price while phasing out its older Kværner Class chemical tankers. The 37,400-dwt Bow Cedar (built 1996) is the fourth ship in this 11-strong class of ships to get the chop after being sold for recycling in India for $940 per ldt, or $10.43m in total. This price is double the going rate for ordinary tanker tonnage in the South Asian recycling sector. TradeWinds reported on Monday that the Greek-owned 40,400-dwt tanker Interim (built 1991) had been sold for $470 per ldt. However, Oldfjell’s Kvaerner Class castoffs are far from ordinary. These ships are referred to in the market as supersegregators, with 52 separate cargo tanks that allow them to carry numerous parcels of different grades of chemicals at a time. Those cargo tanks are lined with stainless steel, 2,335 tons of high-grade stainless steel to be exact, a highly prized commodity for which ship recyclers are prepared to pay a lot extra. The Bow Cedar, which vessel tracking databases show is due to arrive at Alang this week, is the fourth Kvaerner Class vessel to be recycled. Disposals began in March 2022 when the 1994-built Bow Flower was sold for an eye-watering $1,310 per ldt. After a two-year gap, the 1995-built Bow Clipper was sold in December 2024 for $980 per ldt. In August 2025, the 1995-built Bow Fagus was sold for $940 per ldt, the highest demolition price of the year, and now matched only by the sale of the Bow Cedar. These recycling deals, together with several sales for further trading, leave five more Kvaerner Class ships still trading in the Odfjell fleet. Copyright: Tradewinds, simply the best!
- 6.10.·I'm new to Odfjell.....so I'm just asking the forum here if anyone has an idea of the dividend level for the next year or so?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q2-osavuosiraportti
66 päivää sitten‧38 min
4,93 NOK/osake
Viimeisin osinko
17,30 %
Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 11.10.·What are the advantages and disadvantages of choosing the A or B stock?11.10.·A shares are usually easier to sell and give more votes at the general meeting. B shares usually have lower voting rights, a slightly lower price and less turnover. Therefore, I rarely buy B shares unless they are clearly underpriced.
- 8.10.8.10.Tämä julkaisu on poistettu.
- 6.10.6.10.Odfjell Tankers has once again achieved a strong price while phasing out its older Kværner Class chemical tankers. The 37,400-dwt Bow Cedar (built 1996) is the fourth ship in this 11-strong class of ships to get the chop after being sold for recycling in India for $940 per ldt, or $10.43m in total. This price is double the going rate for ordinary tanker tonnage in the South Asian recycling sector. TradeWinds reported on Monday that the Greek-owned 40,400-dwt tanker Interim (built 1991) had been sold for $470 per ldt. However, Oldfjell’s Kvaerner Class castoffs are far from ordinary. These ships are referred to in the market as supersegregators, with 52 separate cargo tanks that allow them to carry numerous parcels of different grades of chemicals at a time. Those cargo tanks are lined with stainless steel, 2,335 tons of high-grade stainless steel to be exact, a highly prized commodity for which ship recyclers are prepared to pay a lot extra. The Bow Cedar, which vessel tracking databases show is due to arrive at Alang this week, is the fourth Kvaerner Class vessel to be recycled. Disposals began in March 2022 when the 1994-built Bow Flower was sold for an eye-watering $1,310 per ldt. After a two-year gap, the 1995-built Bow Clipper was sold in December 2024 for $980 per ldt. In August 2025, the 1995-built Bow Fagus was sold for $940 per ldt, the highest demolition price of the year, and now matched only by the sale of the Bow Cedar. These recycling deals, together with several sales for further trading, leave five more Kvaerner Class ships still trading in the Odfjell fleet. Copyright: Tradewinds, simply the best!
- 6.10.·I'm new to Odfjell.....so I'm just asking the forum here if anyone has an idea of the dividend level for the next year or so?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
3 500
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 17 | - | - | ||
| 88 | - | - | ||
| 17 | - | - | ||
| 50 | - | - |
Ylin
116,6VWAP
Alin
114,8VaihtoMäärä
4,3 37 208
VWAP
Ylin
116,6Alin
114,8VaihtoMäärä
4,3 37 208
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2025 Q3-osavuosiraportti | 5.11. |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2-osavuosiraportti | 20.8. | |
| 2025 Q2-osavuosiraportti | 19.8. | |
| 2025 Q1-osavuosiraportti | 8.5. | |
| 2025 Q1-osavuosiraportti | 7.5. | |
| 2024 Yhtiökokous | 7.5. |
Datan lähde: Millistream, Quartr
Q2-osavuosiraportti
66 päivää sitten‧38 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2025 Q3-osavuosiraportti | 5.11. |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Q2-osavuosiraportti | 20.8. | |
| 2025 Q2-osavuosiraportti | 19.8. | |
| 2025 Q1-osavuosiraportti | 8.5. | |
| 2025 Q1-osavuosiraportti | 7.5. | |
| 2024 Yhtiökokous | 7.5. |
Datan lähde: Millistream, Quartr
4,93 NOK/osake
Viimeisin osinko
17,30 %
Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 11.10.·What are the advantages and disadvantages of choosing the A or B stock?11.10.·A shares are usually easier to sell and give more votes at the general meeting. B shares usually have lower voting rights, a slightly lower price and less turnover. Therefore, I rarely buy B shares unless they are clearly underpriced.
- 8.10.8.10.Tämä julkaisu on poistettu.
- 6.10.6.10.Odfjell Tankers has once again achieved a strong price while phasing out its older Kværner Class chemical tankers. The 37,400-dwt Bow Cedar (built 1996) is the fourth ship in this 11-strong class of ships to get the chop after being sold for recycling in India for $940 per ldt, or $10.43m in total. This price is double the going rate for ordinary tanker tonnage in the South Asian recycling sector. TradeWinds reported on Monday that the Greek-owned 40,400-dwt tanker Interim (built 1991) had been sold for $470 per ldt. However, Oldfjell’s Kvaerner Class castoffs are far from ordinary. These ships are referred to in the market as supersegregators, with 52 separate cargo tanks that allow them to carry numerous parcels of different grades of chemicals at a time. Those cargo tanks are lined with stainless steel, 2,335 tons of high-grade stainless steel to be exact, a highly prized commodity for which ship recyclers are prepared to pay a lot extra. The Bow Cedar, which vessel tracking databases show is due to arrive at Alang this week, is the fourth Kvaerner Class vessel to be recycled. Disposals began in March 2022 when the 1994-built Bow Flower was sold for an eye-watering $1,310 per ldt. After a two-year gap, the 1995-built Bow Clipper was sold in December 2024 for $980 per ldt. In August 2025, the 1995-built Bow Fagus was sold for $940 per ldt, the highest demolition price of the year, and now matched only by the sale of the Bow Cedar. These recycling deals, together with several sales for further trading, leave five more Kvaerner Class ships still trading in the Odfjell fleet. Copyright: Tradewinds, simply the best!
- 6.10.·I'm new to Odfjell.....so I'm just asking the forum here if anyone has an idea of the dividend level for the next year or so?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
3 500
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 17 | - | - | ||
| 88 | - | - | ||
| 17 | - | - | ||
| 50 | - | - |
Ylin
116,6VWAP
Alin
114,8VaihtoMäärä
4,3 37 208
VWAP
Ylin
116,6Alin
114,8VaihtoMäärä
4,3 37 208
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt





