Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Wallenius Wilhelmsen

Wallenius Wilhelmsen

103,20NOK
+2,48% (+2,50)
Tänään 
Ylin104,20
Alin101,80
Vaihto
43,3 MNOK
103,20NOK
+2,48% (+2,50)
Tänään 
Ylin104,20
Alin101,80
Vaihto
43,3 MNOK

Wallenius Wilhelmsen

Wallenius Wilhelmsen

103,20NOK
+2,48% (+2,50)
Tänään 
Ylin104,20
Alin101,80
Vaihto
43,3 MNOK
103,20NOK
+2,48% (+2,50)
Tänään 
Ylin104,20
Alin101,80
Vaihto
43,3 MNOK

Wallenius Wilhelmsen

Wallenius Wilhelmsen

103,20NOK
+2,48% (+2,50)
Tänään 
Ylin104,20
Alin101,80
Vaihto
43,3 MNOK
103,20NOK
+2,48% (+2,50)
Tänään 
Ylin104,20
Alin101,80
Vaihto
43,3 MNOK
2025 Q3 -tulosraportti
34 päivää sitten1 t 0 min
7,8423 NOK/osake
Viimeisin osinko
14,58 %Tuotto/v

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
1 289
Myynti
Määrä
4 541

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
10--
4--
5--
5--
191--
Ylin
104,2
VWAP
-
Alin
101,8
VaihtoMäärä
43,3 420 616
VWAP
-
Ylin
104,2
Alin
101,8
VaihtoMäärä
43,3 420 616

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
11.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3 -tulosraportti5.11.
2025 Q2 -tulosraportti12.8.
2025 Q1 -tulosraportti8.5.
2024 Q4 -tulosraportti12.2.
2024 Q3 -tulosraportti30.10.2024
Datan lähde: Quartr, FactSet

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    yo folks don't sell
    27 min sitten
    ·
    27 min sitten
    ·
    took profit today
  • 2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    WALLENIUS WILHELMSEN: Nordea upgrades from hold to buy and reiterates the price target of 120 kroner.
  • 5 t sitten
    5 t sitten
    There is a need to scrap car carriers to ensure a profitable market - this is the analysis from the head of Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, who also plans to get rid of some of his own vessels. ”The current outlook in the car carrier market suggests that scrapping older vessels may become necessary in the near future. This would help to prevent both over-tonnage and the continued operation of less efficient units,” says Grimald in an interview with ShippingWatch, where he speaks both as as a shipowner and as president of the International Shipping Council (ICS). Clarksons puts the global car carrier fleet at around 770 vessels. In the coming years this market expects around 150 newbuilds with 50 vessels entering the market in 2026 and 50 more in 2027. Andrea De Luca, analyst at Veson Nautical, has previously told ShippingWatch that car carriers might face recession due to the oversupply of vehicles in the coming years.
    5 t sitten
    ·
    5 t sitten
    ·
    Wawi has indeed been good at entering into long-term contracts. That some cutbacks are necessary in a cyclical industry is completely natural. One can indeed hope for some peace and reconstruction, where transport of large vehicles will be needed.
  • 1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    The contract that has been entered into amounts to approximately 10% of the annual turnover. That is just fantastic.
  • 1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    What do we think about the price within 6 months?
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    I guess it's at 115 kr and we have received dividend + extraordinary dividend
    22 t sitten
    ·
    22 t sitten
    ·
    I believe I read an article that WAWI is sitting on some money that they want to get rid of, it was uncertain if this would be used for dividends or something else, but there is a certain chance for an extraordinary dividend in 2026.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q3 -tulosraportti
34 päivää sitten1 t 0 min
7,8423 NOK/osake
Viimeisin osinko
14,58 %Tuotto/v

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    yo folks don't sell
    27 min sitten
    ·
    27 min sitten
    ·
    took profit today
  • 2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    WALLENIUS WILHELMSEN: Nordea upgrades from hold to buy and reiterates the price target of 120 kroner.
  • 5 t sitten
    5 t sitten
    There is a need to scrap car carriers to ensure a profitable market - this is the analysis from the head of Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, who also plans to get rid of some of his own vessels. ”The current outlook in the car carrier market suggests that scrapping older vessels may become necessary in the near future. This would help to prevent both over-tonnage and the continued operation of less efficient units,” says Grimald in an interview with ShippingWatch, where he speaks both as as a shipowner and as president of the International Shipping Council (ICS). Clarksons puts the global car carrier fleet at around 770 vessels. In the coming years this market expects around 150 newbuilds with 50 vessels entering the market in 2026 and 50 more in 2027. Andrea De Luca, analyst at Veson Nautical, has previously told ShippingWatch that car carriers might face recession due to the oversupply of vehicles in the coming years.
    5 t sitten
    ·
    5 t sitten
    ·
    Wawi has indeed been good at entering into long-term contracts. That some cutbacks are necessary in a cyclical industry is completely natural. One can indeed hope for some peace and reconstruction, where transport of large vehicles will be needed.
  • 1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    The contract that has been entered into amounts to approximately 10% of the annual turnover. That is just fantastic.
  • 1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    What do we think about the price within 6 months?
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    I guess it's at 115 kr and we have received dividend + extraordinary dividend
    22 t sitten
    ·
    22 t sitten
    ·
    I believe I read an article that WAWI is sitting on some money that they want to get rid of, it was uncertain if this would be used for dividends or something else, but there is a certain chance for an extraordinary dividend in 2026.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
1 289
Myynti
Määrä
4 541

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
10--
4--
5--
5--
191--
Ylin
104,2
VWAP
-
Alin
101,8
VaihtoMäärä
43,3 420 616
VWAP
-
Ylin
104,2
Alin
101,8
VaihtoMäärä
43,3 420 616

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
11.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3 -tulosraportti5.11.
2025 Q2 -tulosraportti12.8.
2025 Q1 -tulosraportti8.5.
2024 Q4 -tulosraportti12.2.
2024 Q3 -tulosraportti30.10.2024
Datan lähde: Quartr, FactSet

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q3 -tulosraportti
34 päivää sitten1 t 0 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
11.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3 -tulosraportti5.11.
2025 Q2 -tulosraportti12.8.
2025 Q1 -tulosraportti8.5.
2024 Q4 -tulosraportti12.2.
2024 Q3 -tulosraportti30.10.2024
Datan lähde: Quartr, FactSet

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

7,8423 NOK/osake
Viimeisin osinko
14,58 %Tuotto/v

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    yo folks don't sell
    27 min sitten
    ·
    27 min sitten
    ·
    took profit today
  • 2 t sitten
    ·
    2 t sitten
    ·
    WALLENIUS WILHELMSEN: Nordea upgrades from hold to buy and reiterates the price target of 120 kroner.
  • 5 t sitten
    5 t sitten
    There is a need to scrap car carriers to ensure a profitable market - this is the analysis from the head of Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, who also plans to get rid of some of his own vessels. ”The current outlook in the car carrier market suggests that scrapping older vessels may become necessary in the near future. This would help to prevent both over-tonnage and the continued operation of less efficient units,” says Grimald in an interview with ShippingWatch, where he speaks both as as a shipowner and as president of the International Shipping Council (ICS). Clarksons puts the global car carrier fleet at around 770 vessels. In the coming years this market expects around 150 newbuilds with 50 vessels entering the market in 2026 and 50 more in 2027. Andrea De Luca, analyst at Veson Nautical, has previously told ShippingWatch that car carriers might face recession due to the oversupply of vehicles in the coming years.
    5 t sitten
    ·
    5 t sitten
    ·
    Wawi has indeed been good at entering into long-term contracts. That some cutbacks are necessary in a cyclical industry is completely natural. One can indeed hope for some peace and reconstruction, where transport of large vehicles will be needed.
  • 1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    The contract that has been entered into amounts to approximately 10% of the annual turnover. That is just fantastic.
  • 1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    What do we think about the price within 6 months?
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    I guess it's at 115 kr and we have received dividend + extraordinary dividend
    22 t sitten
    ·
    22 t sitten
    ·
    I believe I read an article that WAWI is sitting on some money that they want to get rid of, it was uncertain if this would be used for dividends or something else, but there is a certain chance for an extraordinary dividend in 2026.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

NorwayOslo Børs
Määrä
Osto
1 289
Myynti
Määrä
4 541

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
10--
4--
5--
5--
191--
Ylin
104,2
VWAP
-
Alin
101,8
VaihtoMäärä
43,3 420 616
VWAP
-
Ylin
104,2
Alin
101,8
VaihtoMäärä
43,3 420 616

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt