2025 Q3 -tulosraportti
35 päivää sitten7,8423 NOK/osake
Viimeisin osinko
14,58 %Tuotto/v
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
36
Myynti
Määrä
3 310
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 68 | - | - | ||
| 975 | - | - | ||
| 678 | - | - | ||
| 596 | - | - |
Ylin
104,9VWAP
Alin
101,8VaihtoMäärä
98,2 947 113
VWAP
Ylin
104,9Alin
101,8VaihtoMäärä
98,2 947 113
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2025 Q4 -tulosraportti | 11.2.2026 |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3 -tulosraportti | 5.11. | |
| 2025 Q2 -tulosraportti | 12.8. | |
| 2025 Q1 -tulosraportti | 8.5. | |
| 2024 Q4 -tulosraportti | 12.2. | |
| 2024 Q3 -tulosraportti | 30.10.2024 |
Datan lähde: FactSet, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- ·10 t sittenA lot of room to grow to levels around 122.
- ·14 t sitten · MuokattuI see several others took profit today like me. I was a bit early, but that's fine. Himalaya exited last week, and has fallen a bit since then. I'll probably re-enter if it falls a bit more (90 - 92?). I'm a bit more uncertain about WAWI this time, but that's because I have so much in Shipping and HAUTO is my second largest position. A bit within the same field, but I don't know which one is best to hold. HAUTO has given the best dividend, but going forward, yes that's a good question. I see that Nordea has increased the price target so maybe it was foolish to sell WAWI.·4 t sitten · MuokattuKnors Can be sensible. I have gone through the list of my losers over the last three years and only have 10 stocks with losses during this period. There are no companies where I have a larger loss than 2400 kroner. There are probably 4 companies where I have had losses greater than 2000. I still hold these. Of the companies I have sold out of, there is only one where I have a loss of over 1000 NOK (almost 1400). So I have been lucky not to make the biggest blunders when I have traded. Positive return on 30 - 40 companies. There are probably some I should have held longer, but there's no point looking back. What is done cannot be undone.
- ·17 t sittenyo folks don't sell
- 20 t sitten20 t sittenThere is a need to scrap car carriers to ensure a profitable market - this is the analysis from the head of Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, who also plans to get rid of some of his own vessels. ”The current outlook in the car carrier market suggests that scrapping older vessels may become necessary in the near future. This would help to prevent both over-tonnage and the continued operation of less efficient units,” says Grimald in an interview with ShippingWatch, where he speaks both as as a shipowner and as president of the International Shipping Council (ICS). Clarksons puts the global car carrier fleet at around 770 vessels. In the coming years this market expects around 150 newbuilds with 50 vessels entering the market in 2026 and 50 more in 2027. Andrea De Luca, analyst at Veson Nautical, has previously told ShippingWatch that car carriers might face recession due to the oversupply of vehicles in the coming years.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
2025 Q3 -tulosraportti
35 päivää sitten7,8423 NOK/osake
Viimeisin osinko
14,58 %Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- ·10 t sittenA lot of room to grow to levels around 122.
- ·14 t sitten · MuokattuI see several others took profit today like me. I was a bit early, but that's fine. Himalaya exited last week, and has fallen a bit since then. I'll probably re-enter if it falls a bit more (90 - 92?). I'm a bit more uncertain about WAWI this time, but that's because I have so much in Shipping and HAUTO is my second largest position. A bit within the same field, but I don't know which one is best to hold. HAUTO has given the best dividend, but going forward, yes that's a good question. I see that Nordea has increased the price target so maybe it was foolish to sell WAWI.·4 t sitten · MuokattuKnors Can be sensible. I have gone through the list of my losers over the last three years and only have 10 stocks with losses during this period. There are no companies where I have a larger loss than 2400 kroner. There are probably 4 companies where I have had losses greater than 2000. I still hold these. Of the companies I have sold out of, there is only one where I have a loss of over 1000 NOK (almost 1400). So I have been lucky not to make the biggest blunders when I have traded. Positive return on 30 - 40 companies. There are probably some I should have held longer, but there's no point looking back. What is done cannot be undone.
- ·17 t sittenyo folks don't sell
- 20 t sitten20 t sittenThere is a need to scrap car carriers to ensure a profitable market - this is the analysis from the head of Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, who also plans to get rid of some of his own vessels. ”The current outlook in the car carrier market suggests that scrapping older vessels may become necessary in the near future. This would help to prevent both over-tonnage and the continued operation of less efficient units,” says Grimald in an interview with ShippingWatch, where he speaks both as as a shipowner and as president of the International Shipping Council (ICS). Clarksons puts the global car carrier fleet at around 770 vessels. In the coming years this market expects around 150 newbuilds with 50 vessels entering the market in 2026 and 50 more in 2027. Andrea De Luca, analyst at Veson Nautical, has previously told ShippingWatch that car carriers might face recession due to the oversupply of vehicles in the coming years.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
36
Myynti
Määrä
3 310
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 68 | - | - | ||
| 975 | - | - | ||
| 678 | - | - | ||
| 596 | - | - |
Ylin
104,9VWAP
Alin
101,8VaihtoMäärä
98,2 947 113
VWAP
Ylin
104,9Alin
101,8VaihtoMäärä
98,2 947 113
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2025 Q4 -tulosraportti | 11.2.2026 |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3 -tulosraportti | 5.11. | |
| 2025 Q2 -tulosraportti | 12.8. | |
| 2025 Q1 -tulosraportti | 8.5. | |
| 2024 Q4 -tulosraportti | 12.2. | |
| 2024 Q3 -tulosraportti | 30.10.2024 |
Datan lähde: FactSet, Quartr
2025 Q3 -tulosraportti
35 päivää sittenUutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2025 Q4 -tulosraportti | 11.2.2026 |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3 -tulosraportti | 5.11. | |
| 2025 Q2 -tulosraportti | 12.8. | |
| 2025 Q1 -tulosraportti | 8.5. | |
| 2024 Q4 -tulosraportti | 12.2. | |
| 2024 Q3 -tulosraportti | 30.10.2024 |
Datan lähde: FactSet, Quartr
7,8423 NOK/osake
Viimeisin osinko
14,58 %Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- ·10 t sittenA lot of room to grow to levels around 122.
- ·14 t sitten · MuokattuI see several others took profit today like me. I was a bit early, but that's fine. Himalaya exited last week, and has fallen a bit since then. I'll probably re-enter if it falls a bit more (90 - 92?). I'm a bit more uncertain about WAWI this time, but that's because I have so much in Shipping and HAUTO is my second largest position. A bit within the same field, but I don't know which one is best to hold. HAUTO has given the best dividend, but going forward, yes that's a good question. I see that Nordea has increased the price target so maybe it was foolish to sell WAWI.·4 t sitten · MuokattuKnors Can be sensible. I have gone through the list of my losers over the last three years and only have 10 stocks with losses during this period. There are no companies where I have a larger loss than 2400 kroner. There are probably 4 companies where I have had losses greater than 2000. I still hold these. Of the companies I have sold out of, there is only one where I have a loss of over 1000 NOK (almost 1400). So I have been lucky not to make the biggest blunders when I have traded. Positive return on 30 - 40 companies. There are probably some I should have held longer, but there's no point looking back. What is done cannot be undone.
- ·17 t sittenyo folks don't sell
- 20 t sitten20 t sittenThere is a need to scrap car carriers to ensure a profitable market - this is the analysis from the head of Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, who also plans to get rid of some of his own vessels. ”The current outlook in the car carrier market suggests that scrapping older vessels may become necessary in the near future. This would help to prevent both over-tonnage and the continued operation of less efficient units,” says Grimald in an interview with ShippingWatch, where he speaks both as as a shipowner and as president of the International Shipping Council (ICS). Clarksons puts the global car carrier fleet at around 770 vessels. In the coming years this market expects around 150 newbuilds with 50 vessels entering the market in 2026 and 50 more in 2027. Andrea De Luca, analyst at Veson Nautical, has previously told ShippingWatch that car carriers might face recession due to the oversupply of vehicles in the coming years.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
36
Myynti
Määrä
3 310
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 68 | - | - | ||
| 975 | - | - | ||
| 678 | - | - | ||
| 596 | - | - |
Ylin
104,9VWAP
Alin
101,8VaihtoMäärä
98,2 947 113
VWAP
Ylin
104,9Alin
101,8VaihtoMäärä
98,2 947 113
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt






