Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
There is a need to scrap car carriers to ensure a profitable market - this is the analysis from the head of Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, who also plans to get rid of some of his own vessels.
”The current outlook in the car carrier market suggests that scrapping older vessels may become necessary in the near future. This would help to prevent both over-tonnage and the continued operation of less efficient units,” says Grimald in an interview with ShippingWatch, where he speaks both as as a shipowner and as president of the International Shipping Council (ICS).
Clarksons puts the global car carrier fleet at around 770 vessels. In the coming years this market expects around 150 newbuilds with 50 vessels entering the market in 2026 and 50 more in 2027.
Andrea De Luca, analyst at Veson Nautical, has previously told ShippingWatch that car carriers might face recession due to the oversupply of vehicles in the coming years.
Wawi has indeed been good at entering into long-term contracts. That some cutbacks are necessary in a cyclical industry is completely natural. One can indeed hope for some peace and reconstruction, where transport of large vehicles will be needed.
I believe I read an article that WAWI is sitting on some money that they want to get rid of, it was uncertain if this would be used for dividends or something else, but there is a certain chance for an extraordinary dividend in 2026.
3
Näytä vielä 3 kommenttia
Näytä 3 vastausta
Näytä enemmän
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Uutiset ja lehdistötiedotteet
Analyysit
tänään klo 05.47
∙
Flash
Nordea höjer Wallenius Wilhelmsen till köp (behåll), riktkurs 120 norska kronor
eilen klo 06.00
∙
Lehdistötiedote
WAWI: Wallenius Wilhelmsen extends two contracts with estimated value of close to USD 500m
5 joulu 14.35
∙
Osakeuutinen
WAWI: Financial calendar
1 joulu 12.55
∙
Lehdistötiedote
WAWI: Rentefastsettelse
26 marras 12.46
∙
Lehdistötiedote
WAWI: Rentefastsettelse
19 marras 05.16
∙
Flash
DNB Carnegie höjer riktkursen för Wallenius Wilhelmsen till 92 norska kronor (85), upprepar behåll
18 marras 07.42
∙
Flash
Kepler Cheuvreux höjer riktkursen för Wallenius Wilhelmsen till 60 norska kronor (56), upprepar minska
10 marras 06.52
∙
Flash
SEB höjer riktkursen för Wallenius Wilhelmsen till 90 norska kronor (80), upprepar behåll
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi
Sertifikaatit
2025 Q3 -tulosraportti
34 päivää sitten1 t 0 min
7,8423 NOK/osake
Viimeisin osinko
14,58 %Tuotto/v
Näytä
Uutiset ja analyysit
Uutiset ja lehdistötiedotteet
Analyysit
tänään klo 05.47
∙
Flash
Nordea höjer Wallenius Wilhelmsen till köp (behåll), riktkurs 120 norska kronor
eilen klo 06.00
∙
Lehdistötiedote
WAWI: Wallenius Wilhelmsen extends two contracts with estimated value of close to USD 500m
5 joulu 14.35
∙
Osakeuutinen
WAWI: Financial calendar
1 joulu 12.55
∙
Lehdistötiedote
WAWI: Rentefastsettelse
26 marras 12.46
∙
Lehdistötiedote
WAWI: Rentefastsettelse
19 marras 05.16
∙
Flash
DNB Carnegie höjer riktkursen för Wallenius Wilhelmsen till 92 norska kronor (85), upprepar behåll
18 marras 07.42
∙
Flash
Kepler Cheuvreux höjer riktkursen för Wallenius Wilhelmsen till 60 norska kronor (56), upprepar minska
10 marras 06.52
∙
Flash
SEB höjer riktkursen för Wallenius Wilhelmsen till 90 norska kronor (80), upprepar behåll
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
There is a need to scrap car carriers to ensure a profitable market - this is the analysis from the head of Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, who also plans to get rid of some of his own vessels.
”The current outlook in the car carrier market suggests that scrapping older vessels may become necessary in the near future. This would help to prevent both over-tonnage and the continued operation of less efficient units,” says Grimald in an interview with ShippingWatch, where he speaks both as as a shipowner and as president of the International Shipping Council (ICS).
Clarksons puts the global car carrier fleet at around 770 vessels. In the coming years this market expects around 150 newbuilds with 50 vessels entering the market in 2026 and 50 more in 2027.
Andrea De Luca, analyst at Veson Nautical, has previously told ShippingWatch that car carriers might face recession due to the oversupply of vehicles in the coming years.
Wawi has indeed been good at entering into long-term contracts. That some cutbacks are necessary in a cyclical industry is completely natural. One can indeed hope for some peace and reconstruction, where transport of large vehicles will be needed.
I believe I read an article that WAWI is sitting on some money that they want to get rid of, it was uncertain if this would be used for dividends or something else, but there is a certain chance for an extraordinary dividend in 2026.
3
Näytä vielä 3 kommenttia
Näytä 3 vastausta
Näytä enemmän
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
1 289
103,1
Myynti
Määrä
103,3
4 541
Viimeisimmät kaupat
Näytä enemmän
Aika
Hinta
Määrä
Ostaja
Myyjä
103
10
-
-
103
4
-
-
103
5
-
-
103
5
-
-
103
191
-
-
Ylin
104,2
VWAP
-
Alin
101,8
VaihtoMäärä
43,3 420 616
VWAP
-
Ylin
104,2
Alin
101,8
VaihtoMäärä
43,3 420 616
Tietoa osakekaupankäyntiin liittyvistä riskeistä
Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Näytä kaikki
Seuraava tapahtuma
2025 Q4 -tulosraportti
11.2.2026
Menneet tapahtumat
2025 Q3 -tulosraportti
5.11.
2025 Q2 -tulosraportti
12.8.
2025 Q1 -tulosraportti
8.5.
2024 Q4 -tulosraportti
12.2.
2024 Q3 -tulosraportti
30.10.2024
Datan lähde: Quartr, FactSet
Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi
Sertifikaatit
7,8423 NOK/osake
Viimeisin osinko
14,58 %Tuotto/v
Näytä
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
There is a need to scrap car carriers to ensure a profitable market - this is the analysis from the head of Grimaldi Lines, Emanuele Grimaldi, who also plans to get rid of some of his own vessels.
”The current outlook in the car carrier market suggests that scrapping older vessels may become necessary in the near future. This would help to prevent both over-tonnage and the continued operation of less efficient units,” says Grimald in an interview with ShippingWatch, where he speaks both as as a shipowner and as president of the International Shipping Council (ICS).
Clarksons puts the global car carrier fleet at around 770 vessels. In the coming years this market expects around 150 newbuilds with 50 vessels entering the market in 2026 and 50 more in 2027.
Andrea De Luca, analyst at Veson Nautical, has previously told ShippingWatch that car carriers might face recession due to the oversupply of vehicles in the coming years.
Wawi has indeed been good at entering into long-term contracts. That some cutbacks are necessary in a cyclical industry is completely natural. One can indeed hope for some peace and reconstruction, where transport of large vehicles will be needed.
I believe I read an article that WAWI is sitting on some money that they want to get rid of, it was uncertain if this would be used for dividends or something else, but there is a certain chance for an extraordinary dividend in 2026.
3
Näytä vielä 3 kommenttia
Näytä 3 vastausta
Näytä enemmän
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Oslo Børs
Määrä
Osto
1 289
103,1
Myynti
Määrä
103,3
4 541
Viimeisimmät kaupat
Näytä enemmän
Aika
Hinta
Määrä
Ostaja
Myyjä
103
10
-
-
103
4
-
-
103
5
-
-
103
5
-
-
103
191
-
-
Ylin
104,2
VWAP
-
Alin
101,8
VaihtoMäärä
43,3 420 616
VWAP
-
Ylin
104,2
Alin
101,8
VaihtoMäärä
43,3 420 616
Tietoa osakekaupankäyntiin liittyvistä riskeistä
Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.