Kaikki kategoriat
Kaikki kategoriat
Asensin Mobiilivarmenteen, mutta en pääse kirjautumaan sisään.
Jos sisäänkirjautuminen Mobiilivarmenteella ei onnistu, kyseessä voi olla tilapäinen verkkohäiriö Telian palvelussa (ks. häiriötiedotesivu). Jos et pääse kirjautumaan sisään, asiakaspalvelumme auttaa.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
- Ongelmia sisäänkirjautumisessa?
- Miten kirjaudun Nordnetiin, jos puhelimeni katoaa tai hajoaa?
- Olen unohtanut salasanani ja tai käyttäjätunnukseni.
- Miten Nordnet huolehtii palvelunsa tietoturvasta?
- Tarjoaako Nordnet 2-vaiheista tunnistautumista?
- Miten voin muuttaa sisäänkirjautumisen istuntoaikaa? (session time)
- Mistä johtuu, että tulen lippuja sisältävälle sivulle, kun yritän kirjautua sisään?
- Minulla on useita salkkuja ja tilejä, miten kirjaudun niihin?
- Mitä selaimia Nordnet tukee?