Kaikki kategoriat
Kaikki kategoriat
Asensin Mobiilivarmenteen, mutta en pääse kirjautumaan sisään.
Jos sisäänkirjautuminen Mobiilivarmenteella ei onnistu, kyseessä voi olla tilapäinen verkkohäiriö Telian palvelussa (ks. häiriötiedotesivu). Jos et pääse kirjautumaan sisään, asiakaspalvelumme auttaa.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
- Ongelmia sisäänkirjautumisessa?
- Miten kirjaudun Nordnetiin, jos puhelimeni katoaa tai hajoaa?
- Olen unohtanut salasanani ja tai käyttäjätunnukseni.
- Tarjoaako Nordnet 2-vaiheista tunnistautumista?
- Minulla on useita salkkuja ja tilejä, miten kirjaudun niihin?
- Miten voin muuttaa sisäänkirjautumisen istuntoaikaa? (session time)
- Mitä selaimia Nordnet tukee?
- Mistä johtuu, että tulen lippuja sisältävälle sivulle, kun yritän kirjautua sisään?
- Miten Nordnet huolehtii palvelunsa tietoturvasta?