Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Real Asset Acquisition

Real Asset Acquisition

Ylin-
Alin-
Vaihto-
Ylin-
Alin-
Vaihto-

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 1 päivä sitten
    Fuusio hyväksyttiin🏁 Puolesta: 13 687 335 Vastaan: 800 760 Tyhjää: 306 Eli noin 94 % annetuista äänistä oli fuusion puolesta. Se on vahva hyväksyntä. Nyt käytännössä jäljellä ovat enää tekniset vaiheet: mahdollisten lunastusten lopullinen määrä fuusion täytäntöönpano (closing) tickerin vaihto RAAQ → IQM kaupankäynnin alkaminen IQM-nimellä Nasdaqissa.
    13 t sitten
    ·
    Don't forget partnership with HPE, announced June 23
  • 1 päivä sitten
    IQM vs. muut kvanttiyhtiöt (kesäkuu 2026, suuruusluokat) IQM (tuleva IQMX) Arvostus SPAC-kaupassa: noin 1,8 mrd $ Liikevaihto 2025: noin 35 M$ Bookings / tilausnäkyvyys: yli 100 M$ Myytyjä järjestelmiä: 21 Toimitettuja järjestelmiä: 15 Kassaa fuusion jälkeen odotetaan yli 450 M$ Rigetti (RGTI) Kurssi noin 20–21 $ Markkina-arvo noin 7 mrd $ Liikevaihto noin 10 M$ Yhä voimakkaasti tappiollinen. D-Wave (QBTS) Kurssi noin 20–28 $ Markkina-arvo noin 10 mrd $ Liikevaihto noin 10–20 M$ Yhä tappiollinen. IonQ (IONQ) Kurssi noin 58 $ Markkina-arvo yli 20 mrd $ Liikevaihto selvästi kilpailijoita suurempi, mutta edelleen tappiollinen. IQM:n liikevaihto (~35 M$) on jo nyt suurempi kuin Rigetin. IQM:n arvostus (~1,8 mrd $) on kuitenkin vain noin neljäsosa Rigetin arvostuksesta ja murto-osa IonQ:sta. IQM:llä on lisäksi yli 100 M$ tilausnäkyvyys, oma sirutehdas, 21 myytyä järjestelmää ja 15 toimitettua järjestelmää. Jos markkina alkaa arvostaa IQM:ää lähempänä amerikkalaisia verrokkeja, nykyinen noin 1,8 mrd $ arvostus voi näyttää matalalta. Jos taas markkina ei innostu eurooppalaisesta toimijasta tai kvanttiala jäähtyy, nykyinen arvostus voi olla hetken jopa perusteltu.
    1 päivä sitten
    Mikäli oikein oon ymmärtänyt niin tikkerimuutoksen jälkeen meidän kaupankäynti pysähtyy hetkeksi, jonkin teknisen viiveen takia, mutta jenkkilässä kaupankäynti saattaa jatkua aiemmin. Onko jollakin faktaa tästä?
  • 1 päivä sitten · Muokattu
    ·
    People have missed this opportunity, ridiculously low valuation compared to competitors like Rigetti, D wave, Quantinuum etc https://youtu.be/kmQCJSUcbdU?t=219&is=gDCWLzymdVOetCCQ
  • 1 päivä sitten
    ·
    Vote at 10 AM (New York) - 4 PM in Oslo. This one is going public, and we have an exciting time ahead with a lot of good news! Already now (June 23) HPE has announced that they are choosing IQM as a partner 🤘
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Uutiset

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 1 päivä sitten
    Fuusio hyväksyttiin🏁 Puolesta: 13 687 335 Vastaan: 800 760 Tyhjää: 306 Eli noin 94 % annetuista äänistä oli fuusion puolesta. Se on vahva hyväksyntä. Nyt käytännössä jäljellä ovat enää tekniset vaiheet: mahdollisten lunastusten lopullinen määrä fuusion täytäntöönpano (closing) tickerin vaihto RAAQ → IQM kaupankäynnin alkaminen IQM-nimellä Nasdaqissa.
    13 t sitten
    ·
    Don't forget partnership with HPE, announced June 23
  • 1 päivä sitten
    IQM vs. muut kvanttiyhtiöt (kesäkuu 2026, suuruusluokat) IQM (tuleva IQMX) Arvostus SPAC-kaupassa: noin 1,8 mrd $ Liikevaihto 2025: noin 35 M$ Bookings / tilausnäkyvyys: yli 100 M$ Myytyjä järjestelmiä: 21 Toimitettuja järjestelmiä: 15 Kassaa fuusion jälkeen odotetaan yli 450 M$ Rigetti (RGTI) Kurssi noin 20–21 $ Markkina-arvo noin 7 mrd $ Liikevaihto noin 10 M$ Yhä voimakkaasti tappiollinen. D-Wave (QBTS) Kurssi noin 20–28 $ Markkina-arvo noin 10 mrd $ Liikevaihto noin 10–20 M$ Yhä tappiollinen. IonQ (IONQ) Kurssi noin 58 $ Markkina-arvo yli 20 mrd $ Liikevaihto selvästi kilpailijoita suurempi, mutta edelleen tappiollinen. IQM:n liikevaihto (~35 M$) on jo nyt suurempi kuin Rigetin. IQM:n arvostus (~1,8 mrd $) on kuitenkin vain noin neljäsosa Rigetin arvostuksesta ja murto-osa IonQ:sta. IQM:llä on lisäksi yli 100 M$ tilausnäkyvyys, oma sirutehdas, 21 myytyä järjestelmää ja 15 toimitettua järjestelmää. Jos markkina alkaa arvostaa IQM:ää lähempänä amerikkalaisia verrokkeja, nykyinen noin 1,8 mrd $ arvostus voi näyttää matalalta. Jos taas markkina ei innostu eurooppalaisesta toimijasta tai kvanttiala jäähtyy, nykyinen arvostus voi olla hetken jopa perusteltu.
    1 päivä sitten
    Mikäli oikein oon ymmärtänyt niin tikkerimuutoksen jälkeen meidän kaupankäynti pysähtyy hetkeksi, jonkin teknisen viiveen takia, mutta jenkkilässä kaupankäynti saattaa jatkua aiemmin. Onko jollakin faktaa tästä?
  • 1 päivä sitten · Muokattu
    ·
    People have missed this opportunity, ridiculously low valuation compared to competitors like Rigetti, D wave, Quantinuum etc https://youtu.be/kmQCJSUcbdU?t=219&is=gDCWLzymdVOetCCQ
  • 1 päivä sitten
    ·
    Vote at 10 AM (New York) - 4 PM in Oslo. This one is going public, and we have an exciting time ahead with a lot of good news! Already now (June 23) HPE has announced that they are choosing IQM as a partner 🤘
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Uutiset

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 1 päivä sitten
    Fuusio hyväksyttiin🏁 Puolesta: 13 687 335 Vastaan: 800 760 Tyhjää: 306 Eli noin 94 % annetuista äänistä oli fuusion puolesta. Se on vahva hyväksyntä. Nyt käytännössä jäljellä ovat enää tekniset vaiheet: mahdollisten lunastusten lopullinen määrä fuusion täytäntöönpano (closing) tickerin vaihto RAAQ → IQM kaupankäynnin alkaminen IQM-nimellä Nasdaqissa.
    13 t sitten
    ·
    Don't forget partnership with HPE, announced June 23
  • 1 päivä sitten
    IQM vs. muut kvanttiyhtiöt (kesäkuu 2026, suuruusluokat) IQM (tuleva IQMX) Arvostus SPAC-kaupassa: noin 1,8 mrd $ Liikevaihto 2025: noin 35 M$ Bookings / tilausnäkyvyys: yli 100 M$ Myytyjä järjestelmiä: 21 Toimitettuja järjestelmiä: 15 Kassaa fuusion jälkeen odotetaan yli 450 M$ Rigetti (RGTI) Kurssi noin 20–21 $ Markkina-arvo noin 7 mrd $ Liikevaihto noin 10 M$ Yhä voimakkaasti tappiollinen. D-Wave (QBTS) Kurssi noin 20–28 $ Markkina-arvo noin 10 mrd $ Liikevaihto noin 10–20 M$ Yhä tappiollinen. IonQ (IONQ) Kurssi noin 58 $ Markkina-arvo yli 20 mrd $ Liikevaihto selvästi kilpailijoita suurempi, mutta edelleen tappiollinen. IQM:n liikevaihto (~35 M$) on jo nyt suurempi kuin Rigetin. IQM:n arvostus (~1,8 mrd $) on kuitenkin vain noin neljäsosa Rigetin arvostuksesta ja murto-osa IonQ:sta. IQM:llä on lisäksi yli 100 M$ tilausnäkyvyys, oma sirutehdas, 21 myytyä järjestelmää ja 15 toimitettua järjestelmää. Jos markkina alkaa arvostaa IQM:ää lähempänä amerikkalaisia verrokkeja, nykyinen noin 1,8 mrd $ arvostus voi näyttää matalalta. Jos taas markkina ei innostu eurooppalaisesta toimijasta tai kvanttiala jäähtyy, nykyinen arvostus voi olla hetken jopa perusteltu.
    1 päivä sitten
    Mikäli oikein oon ymmärtänyt niin tikkerimuutoksen jälkeen meidän kaupankäynti pysähtyy hetkeksi, jonkin teknisen viiveen takia, mutta jenkkilässä kaupankäynti saattaa jatkua aiemmin. Onko jollakin faktaa tästä?
  • 1 päivä sitten · Muokattu
    ·
    People have missed this opportunity, ridiculously low valuation compared to competitors like Rigetti, D wave, Quantinuum etc https://youtu.be/kmQCJSUcbdU?t=219&is=gDCWLzymdVOetCCQ
  • 1 päivä sitten
    ·
    Vote at 10 AM (New York) - 4 PM in Oslo. This one is going public, and we have an exciting time ahead with a lot of good news! Already now (June 23) HPE has announced that they are choosing IQM as a partner 🤘
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt