Nordnetin palvelussa on huoltokatko 28–29.3. Katkon aikana reaaliaikatalletukset, nostot ja sisäiset tilisiirrot eivät ole mahdollisia. Lue lisää.

Hei, miten voimme auttaa?

Olen unohtanut salasanani ja tai käyttäjätunnukseni.

Mikäli olet unohtanut nykyisen salasanasi ja/tai käyttäjätunnuksesi, voit tilata uudet. Luomme tällöin uuden salasanan ja lähetämme sen sekä käyttäjätunnuksesi sinulle postitse erillisissä lähetyksissä. Vanha salasanasi poistuu käytöstä heti luotuamme uuden, mutta käyttäjätunnus pysyy samana kuin aiemmin. Saat siis postitse uuden salasanan ja vanhan käyttäjätunnuksesi.

Huomioi, että voit kirjautua Nordnetiin myös Mobiilivarmenteella, vaikka olisit unohtanut tunnuksesi – lue lisää Mobiilivarmenteesta tästä. Jos et pääse Nordnetiin sisään Mobiilivarmenteellakaan, tunnuksesi voivat olla lukittuneet tietoturvasyistä liian monen virheellisen kirjautumiskerran jälkeen. Tällöin soitto asiakaspalveluumme voi korjata asian. 

Otathan huomioon, että postin kulkuun voi mennä 1–3 viikkoa. Huomioi myös, että Nordnetiin ei voi kirjautua verkkopankkitunnuksilla, eikä verkkopankkitunnuksia voi myöskään käyttää Nordnet-tunnusten palauttamiseen.

Katso myös kohta "Ongelmia sisäänkirjautumisessa".

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Takaisin
Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää