Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.
Osake
Nasdaq
F

Ford Motor

Ford Motor

11,44USD
+0,04% (+0,01)
Päätöskurssi
Ylin11,52
Alin11,41
Vaihto
332,4 MUSD
11,44USD
+0,04% (+0,01)
Päätöskurssi
Ylin11,52
Alin11,41
Vaihto
332,4 MUSD
Osake
Nasdaq
F

Ford Motor

Ford Motor

11,44USD
+0,04% (+0,01)
Päätöskurssi
Ylin11,52
Alin11,41
Vaihto
332,4 MUSD
11,44USD
+0,04% (+0,01)
Päätöskurssi
Ylin11,52
Alin11,41
Vaihto
332,4 MUSD
Osake
Nasdaq
F

Ford Motor

Ford Motor

11,44USD
+0,04% (+0,01)
Päätöskurssi
Ylin11,52
Alin11,41
Vaihto
332,4 MUSD
11,44USD
+0,04% (+0,01)
Päätöskurssi
Ylin11,52
Alin11,41
Vaihto
332,4 MUSD
Q2-osavuosiraportti
18 päivää sitten1 t
0,15 USD/osake
Viimeisin osinko
5,24 %
Tuotto/v

Tarjoustasot

Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
11,52
VWAP
11,46
Alin
11,41
VaihtoMäärä
332,4 42 737 226
VWAP
11,46
Ylin
11,52
Alin
11,41
VaihtoMäärä
332,4 42 737 226

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti30.7.
2025 Yhtiökokous8.5.
2025 Q1-osavuosiraportti5.5.
2024 Vuosiraportti6.2.
2024 Q4-osavuosiraportti5.2.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 31.7.
    ·
    31.7.
    ·
    Mielenkiintoinen näkemys ekonomisti Lars Christenseniltä: TRUMPIN TARIFFISIRKUS ISKEE FORDIIN Ford Motor Company esitteli eilen neljännesvuosittaiset taloudelliset tulokset, jotka havainnollistavat täydellisesti, kuinka Trumpin tullit iskevät juuri niihin yrityksiin, joita niiden piti suojella. Ford kärsi 800 miljoonan dollarin tappion toisella neljänneksellä pelkästään tullien vuoksi. Tämä vaikutti 36 miljoonan dollarin kokonaistappioon ennätyksellisestä 50,2 miljardin dollarin liikevaihdosta huolimatta. Koko vuodelle 2025 Ford odottaa tullien kokonaisvaikutukseksi 3 miljardia dollaria, josta vain 1 miljardi dollaria voidaan kompensoida. Nettotulos: 2 miljardia dollaria lisäkustannuksia. Toimitusjohtaja Jim Farley ilmaisi asian suoraan Bloombergille: Voitot voivat laskea jopa 36 % Trumpin tullien vuoksi. Ironista kyllä: Ford valmistaa Yhdysvalloissa enemmän ajoneuvoja kuin mikään muu suuri autonvalmistaja Teslaa lukuun ottamatta. 80 % Fordin ajoneuvoista valmistetaan Yhdysvalloissa. Yhtiö tuo maahan vain 21 % myymistään ajoneuvoista, kun taas kilpailija GM tuo maahan 46 %. Fordia kuitenkin koettelee kovaa, koska moderni autotuotanto vaatii globaaleja toimitusketjuja. Ford tuo edelleen osia kaikkialta maailmasta, ja kuparin 50 prosentin tullien sekä alumiinin ja teräksen korkeiden tullien myötä jopa amerikkalainen tuotanto on tulossa kalliiksi. Seuraus näkyy suoraan Fordin alaspäin tarkistetuissa odotuksissa: Oikaistun liikevoiton (EBIT) odotetaan nyt olevan 6,5–7,5 miljardia dollaria aiemman 7–8,5 miljardin dollarin sijaan. Jopa 2 miljardin dollarin lasku vastaa täsmälleen tullien nettovaikutusta. GM odottaa 4–5 miljardin dollarin tullivaikutusta vuonna 2025 ja kärsi 1,1 miljardin dollarin tappiot pelkästään toisella neljänneksellä. Stellantis raportoi 351 miljoonan dollarin tullitappioista vuoden ensimmäisellä puoliskolla. Trumpin tullien oli tarkoitus rangaista ulkomaisia valmistajia ja suojella amerikkalaisia työpaikkoja. Sen sijaan ne rankaisevat juuri niitä yrityksiä, jotka ovat investoineet eniten amerikkalaiseen tuotantoon. Se on protektionismin klassinen paradoksi: Yritys suojella päätyy kärsimään. Fordin kertomukset tekevät selväksi, että kauppasodissa ei ole voittajia – vain erikokoisia häviäjiä. Ja ironista kyllä, jotkut suurimmista häviäjistä ovat juuri ne amerikkalaiset yritykset, joita politiikan on tarkoitus suojella.
    5.8.
    ·
    5.8.
    ·
    Eikö Trump tiedä? Eikö Farley puhu Trumpille tästä?
  • 24.1.
    ·
    24.1.
    ·
    Fordin analyysi Sparpoddenissa analysoidaan Fordin osaketta, jolla on ollut kova aika viimeisen kolmen vuoden aikana. Tuleeko käänne pian ja miten heidän sähköautohankkeensa etenee? Linkki: https://youtu.be/XtIBp__YXJs?si=FhXg9mmYnX9l-aCD&t=3371
    8.3.
    ·
    8.3.
    ·
    En tiedä, oliko siinä niin paljon analysoitavaa. Jotenkin Ford on niin paljon enemmän kuin jotkut eurooppalaiset sähköautot, ja se, että nämä ovat huonompia kuin Tesla, ei luultavasti ole heidän pääongelmansa...
  • 28.9.2024
    ·
    28.9.2024
    ·
    Ford myy Nicille. Christiansen-ryhmä. Voidaanko osinko säilyttää, vai ovatko osakkeenomistajat vaarassa sen katoamisen? 🤔
    19.12.2024
    ·
    19.12.2024
    ·
    Sillä ei ole mitään sanottavaa :-) Nic. Christiansen Gruppen Koldingissa vastaa vain Fordin maahantuonnista ja myynnistä Tanskassa. Paina tästä.: https://www.nc.dk/artikler/nic-christiansen-gruppen-vil-overtage-importen-af-ford-i-danmark
  • 23.9.2024
    ·
    23.9.2024
    ·
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Q2-osavuosiraportti
18 päivää sitten1 t
0,15 USD/osake
Viimeisin osinko
5,24 %
Tuotto/v

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 31.7.
    ·
    31.7.
    ·
    Mielenkiintoinen näkemys ekonomisti Lars Christenseniltä: TRUMPIN TARIFFISIRKUS ISKEE FORDIIN Ford Motor Company esitteli eilen neljännesvuosittaiset taloudelliset tulokset, jotka havainnollistavat täydellisesti, kuinka Trumpin tullit iskevät juuri niihin yrityksiin, joita niiden piti suojella. Ford kärsi 800 miljoonan dollarin tappion toisella neljänneksellä pelkästään tullien vuoksi. Tämä vaikutti 36 miljoonan dollarin kokonaistappioon ennätyksellisestä 50,2 miljardin dollarin liikevaihdosta huolimatta. Koko vuodelle 2025 Ford odottaa tullien kokonaisvaikutukseksi 3 miljardia dollaria, josta vain 1 miljardi dollaria voidaan kompensoida. Nettotulos: 2 miljardia dollaria lisäkustannuksia. Toimitusjohtaja Jim Farley ilmaisi asian suoraan Bloombergille: Voitot voivat laskea jopa 36 % Trumpin tullien vuoksi. Ironista kyllä: Ford valmistaa Yhdysvalloissa enemmän ajoneuvoja kuin mikään muu suuri autonvalmistaja Teslaa lukuun ottamatta. 80 % Fordin ajoneuvoista valmistetaan Yhdysvalloissa. Yhtiö tuo maahan vain 21 % myymistään ajoneuvoista, kun taas kilpailija GM tuo maahan 46 %. Fordia kuitenkin koettelee kovaa, koska moderni autotuotanto vaatii globaaleja toimitusketjuja. Ford tuo edelleen osia kaikkialta maailmasta, ja kuparin 50 prosentin tullien sekä alumiinin ja teräksen korkeiden tullien myötä jopa amerikkalainen tuotanto on tulossa kalliiksi. Seuraus näkyy suoraan Fordin alaspäin tarkistetuissa odotuksissa: Oikaistun liikevoiton (EBIT) odotetaan nyt olevan 6,5–7,5 miljardia dollaria aiemman 7–8,5 miljardin dollarin sijaan. Jopa 2 miljardin dollarin lasku vastaa täsmälleen tullien nettovaikutusta. GM odottaa 4–5 miljardin dollarin tullivaikutusta vuonna 2025 ja kärsi 1,1 miljardin dollarin tappiot pelkästään toisella neljänneksellä. Stellantis raportoi 351 miljoonan dollarin tullitappioista vuoden ensimmäisellä puoliskolla. Trumpin tullien oli tarkoitus rangaista ulkomaisia valmistajia ja suojella amerikkalaisia työpaikkoja. Sen sijaan ne rankaisevat juuri niitä yrityksiä, jotka ovat investoineet eniten amerikkalaiseen tuotantoon. Se on protektionismin klassinen paradoksi: Yritys suojella päätyy kärsimään. Fordin kertomukset tekevät selväksi, että kauppasodissa ei ole voittajia – vain erikokoisia häviäjiä. Ja ironista kyllä, jotkut suurimmista häviäjistä ovat juuri ne amerikkalaiset yritykset, joita politiikan on tarkoitus suojella.
    5.8.
    ·
    5.8.
    ·
    Eikö Trump tiedä? Eikö Farley puhu Trumpille tästä?
  • 24.1.
    ·
    24.1.
    ·
    Fordin analyysi Sparpoddenissa analysoidaan Fordin osaketta, jolla on ollut kova aika viimeisen kolmen vuoden aikana. Tuleeko käänne pian ja miten heidän sähköautohankkeensa etenee? Linkki: https://youtu.be/XtIBp__YXJs?si=FhXg9mmYnX9l-aCD&t=3371
    8.3.
    ·
    8.3.
    ·
    En tiedä, oliko siinä niin paljon analysoitavaa. Jotenkin Ford on niin paljon enemmän kuin jotkut eurooppalaiset sähköautot, ja se, että nämä ovat huonompia kuin Tesla, ei luultavasti ole heidän pääongelmansa...
  • 28.9.2024
    ·
    28.9.2024
    ·
    Ford myy Nicille. Christiansen-ryhmä. Voidaanko osinko säilyttää, vai ovatko osakkeenomistajat vaarassa sen katoamisen? 🤔
    19.12.2024
    ·
    19.12.2024
    ·
    Sillä ei ole mitään sanottavaa :-) Nic. Christiansen Gruppen Koldingissa vastaa vain Fordin maahantuonnista ja myynnistä Tanskassa. Paina tästä.: https://www.nc.dk/artikler/nic-christiansen-gruppen-vil-overtage-importen-af-ford-i-danmark
  • 23.9.2024
    ·
    23.9.2024
    ·
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
11,52
VWAP
11,46
Alin
11,41
VaihtoMäärä
332,4 42 737 226
VWAP
11,46
Ylin
11,52
Alin
11,41
VaihtoMäärä
332,4 42 737 226

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti30.7.
2025 Yhtiökokous8.5.
2025 Q1-osavuosiraportti5.5.
2024 Vuosiraportti6.2.
2024 Q4-osavuosiraportti5.2.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Q2-osavuosiraportti
18 päivää sitten1 t

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti30.7.
2025 Yhtiökokous8.5.
2025 Q1-osavuosiraportti5.5.
2024 Vuosiraportti6.2.
2024 Q4-osavuosiraportti5.2.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

0,15 USD/osake
Viimeisin osinko
5,24 %
Tuotto/v

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 31.7.
    ·
    31.7.
    ·
    Mielenkiintoinen näkemys ekonomisti Lars Christenseniltä: TRUMPIN TARIFFISIRKUS ISKEE FORDIIN Ford Motor Company esitteli eilen neljännesvuosittaiset taloudelliset tulokset, jotka havainnollistavat täydellisesti, kuinka Trumpin tullit iskevät juuri niihin yrityksiin, joita niiden piti suojella. Ford kärsi 800 miljoonan dollarin tappion toisella neljänneksellä pelkästään tullien vuoksi. Tämä vaikutti 36 miljoonan dollarin kokonaistappioon ennätyksellisestä 50,2 miljardin dollarin liikevaihdosta huolimatta. Koko vuodelle 2025 Ford odottaa tullien kokonaisvaikutukseksi 3 miljardia dollaria, josta vain 1 miljardi dollaria voidaan kompensoida. Nettotulos: 2 miljardia dollaria lisäkustannuksia. Toimitusjohtaja Jim Farley ilmaisi asian suoraan Bloombergille: Voitot voivat laskea jopa 36 % Trumpin tullien vuoksi. Ironista kyllä: Ford valmistaa Yhdysvalloissa enemmän ajoneuvoja kuin mikään muu suuri autonvalmistaja Teslaa lukuun ottamatta. 80 % Fordin ajoneuvoista valmistetaan Yhdysvalloissa. Yhtiö tuo maahan vain 21 % myymistään ajoneuvoista, kun taas kilpailija GM tuo maahan 46 %. Fordia kuitenkin koettelee kovaa, koska moderni autotuotanto vaatii globaaleja toimitusketjuja. Ford tuo edelleen osia kaikkialta maailmasta, ja kuparin 50 prosentin tullien sekä alumiinin ja teräksen korkeiden tullien myötä jopa amerikkalainen tuotanto on tulossa kalliiksi. Seuraus näkyy suoraan Fordin alaspäin tarkistetuissa odotuksissa: Oikaistun liikevoiton (EBIT) odotetaan nyt olevan 6,5–7,5 miljardia dollaria aiemman 7–8,5 miljardin dollarin sijaan. Jopa 2 miljardin dollarin lasku vastaa täsmälleen tullien nettovaikutusta. GM odottaa 4–5 miljardin dollarin tullivaikutusta vuonna 2025 ja kärsi 1,1 miljardin dollarin tappiot pelkästään toisella neljänneksellä. Stellantis raportoi 351 miljoonan dollarin tullitappioista vuoden ensimmäisellä puoliskolla. Trumpin tullien oli tarkoitus rangaista ulkomaisia valmistajia ja suojella amerikkalaisia työpaikkoja. Sen sijaan ne rankaisevat juuri niitä yrityksiä, jotka ovat investoineet eniten amerikkalaiseen tuotantoon. Se on protektionismin klassinen paradoksi: Yritys suojella päätyy kärsimään. Fordin kertomukset tekevät selväksi, että kauppasodissa ei ole voittajia – vain erikokoisia häviäjiä. Ja ironista kyllä, jotkut suurimmista häviäjistä ovat juuri ne amerikkalaiset yritykset, joita politiikan on tarkoitus suojella.
    5.8.
    ·
    5.8.
    ·
    Eikö Trump tiedä? Eikö Farley puhu Trumpille tästä?
  • 24.1.
    ·
    24.1.
    ·
    Fordin analyysi Sparpoddenissa analysoidaan Fordin osaketta, jolla on ollut kova aika viimeisen kolmen vuoden aikana. Tuleeko käänne pian ja miten heidän sähköautohankkeensa etenee? Linkki: https://youtu.be/XtIBp__YXJs?si=FhXg9mmYnX9l-aCD&t=3371
    8.3.
    ·
    8.3.
    ·
    En tiedä, oliko siinä niin paljon analysoitavaa. Jotenkin Ford on niin paljon enemmän kuin jotkut eurooppalaiset sähköautot, ja se, että nämä ovat huonompia kuin Tesla, ei luultavasti ole heidän pääongelmansa...
  • 28.9.2024
    ·
    28.9.2024
    ·
    Ford myy Nicille. Christiansen-ryhmä. Voidaanko osinko säilyttää, vai ovatko osakkeenomistajat vaarassa sen katoamisen? 🤔
    19.12.2024
    ·
    19.12.2024
    ·
    Sillä ei ole mitään sanottavaa :-) Nic. Christiansen Gruppen Koldingissa vastaa vain Fordin maahantuonnista ja myynnistä Tanskassa. Paina tästä.: https://www.nc.dk/artikler/nic-christiansen-gruppen-vil-overtage-importen-af-ford-i-danmark
  • 23.9.2024
    ·
    23.9.2024
    ·
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
11,52
VWAP
11,46
Alin
11,41
VaihtoMäärä
332,4 42 737 226
VWAP
11,46
Ylin
11,52
Alin
11,41
VaihtoMäärä
332,4 42 737 226

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt