Q2-osavuosiraportti
18 päivää sitten‧1 t
0,15 USD/osake
Viimeisin osinko
5,24 %
Tuotto/v
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
11,52VWAP
Alin
11,41VaihtoMäärä
332,4 42 737 226
VWAP
Ylin
11,52Alin
11,41VaihtoMäärä
332,4 42 737 226
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 30.7. | |
2025 Yhtiökokous | 8.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 5.5. | |
2024 Vuosiraportti | 6.2. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 5.2. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 31.7.·Mielenkiintoinen näkemys ekonomisti Lars Christenseniltä: TRUMPIN TARIFFISIRKUS ISKEE FORDIIN Ford Motor Company esitteli eilen neljännesvuosittaiset taloudelliset tulokset, jotka havainnollistavat täydellisesti, kuinka Trumpin tullit iskevät juuri niihin yrityksiin, joita niiden piti suojella. Ford kärsi 800 miljoonan dollarin tappion toisella neljänneksellä pelkästään tullien vuoksi. Tämä vaikutti 36 miljoonan dollarin kokonaistappioon ennätyksellisestä 50,2 miljardin dollarin liikevaihdosta huolimatta. Koko vuodelle 2025 Ford odottaa tullien kokonaisvaikutukseksi 3 miljardia dollaria, josta vain 1 miljardi dollaria voidaan kompensoida. Nettotulos: 2 miljardia dollaria lisäkustannuksia. Toimitusjohtaja Jim Farley ilmaisi asian suoraan Bloombergille: Voitot voivat laskea jopa 36 % Trumpin tullien vuoksi. Ironista kyllä: Ford valmistaa Yhdysvalloissa enemmän ajoneuvoja kuin mikään muu suuri autonvalmistaja Teslaa lukuun ottamatta. 80 % Fordin ajoneuvoista valmistetaan Yhdysvalloissa. Yhtiö tuo maahan vain 21 % myymistään ajoneuvoista, kun taas kilpailija GM tuo maahan 46 %. Fordia kuitenkin koettelee kovaa, koska moderni autotuotanto vaatii globaaleja toimitusketjuja. Ford tuo edelleen osia kaikkialta maailmasta, ja kuparin 50 prosentin tullien sekä alumiinin ja teräksen korkeiden tullien myötä jopa amerikkalainen tuotanto on tulossa kalliiksi. Seuraus näkyy suoraan Fordin alaspäin tarkistetuissa odotuksissa: Oikaistun liikevoiton (EBIT) odotetaan nyt olevan 6,5–7,5 miljardia dollaria aiemman 7–8,5 miljardin dollarin sijaan. Jopa 2 miljardin dollarin lasku vastaa täsmälleen tullien nettovaikutusta. GM odottaa 4–5 miljardin dollarin tullivaikutusta vuonna 2025 ja kärsi 1,1 miljardin dollarin tappiot pelkästään toisella neljänneksellä. Stellantis raportoi 351 miljoonan dollarin tullitappioista vuoden ensimmäisellä puoliskolla. Trumpin tullien oli tarkoitus rangaista ulkomaisia valmistajia ja suojella amerikkalaisia työpaikkoja. Sen sijaan ne rankaisevat juuri niitä yrityksiä, jotka ovat investoineet eniten amerikkalaiseen tuotantoon. Se on protektionismin klassinen paradoksi: Yritys suojella päätyy kärsimään. Fordin kertomukset tekevät selväksi, että kauppasodissa ei ole voittajia – vain erikokoisia häviäjiä. Ja ironista kyllä, jotkut suurimmista häviäjistä ovat juuri ne amerikkalaiset yritykset, joita politiikan on tarkoitus suojella.
- 24.1.·Fordin analyysi Sparpoddenissa analysoidaan Fordin osaketta, jolla on ollut kova aika viimeisen kolmen vuoden aikana. Tuleeko käänne pian ja miten heidän sähköautohankkeensa etenee? Linkki: https://youtu.be/XtIBp__YXJs?si=FhXg9mmYnX9l-aCD&t=3371
- 28.9.2024·Ford myy Nicille. Christiansen-ryhmä. Voidaanko osinko säilyttää, vai ovatko osakkeenomistajat vaarassa sen katoamisen? 🤔19.12.2024·Sillä ei ole mitään sanottavaa :-) Nic. Christiansen Gruppen Koldingissa vastaa vain Fordin maahantuonnista ja myynnistä Tanskassa. Paina tästä.: https://www.nc.dk/artikler/nic-christiansen-gruppen-vil-overtage-importen-af-ford-i-danmark
- 23.9.2024·Kiinan ajoneuvotekniikka kohtaa Bidenin hallinnon kiellon kansallisen turvallisuuden vuoksi: https://www.benzinga.com/markets/asia/24/09/40981254/chinese-vehicle-tech-faces-biden-administration-ban-over-national-security-concerns-china-ev-stocks
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q2-osavuosiraportti
18 päivää sitten‧1 t
0,15 USD/osake
Viimeisin osinko
5,24 %
Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 31.7.·Mielenkiintoinen näkemys ekonomisti Lars Christenseniltä: TRUMPIN TARIFFISIRKUS ISKEE FORDIIN Ford Motor Company esitteli eilen neljännesvuosittaiset taloudelliset tulokset, jotka havainnollistavat täydellisesti, kuinka Trumpin tullit iskevät juuri niihin yrityksiin, joita niiden piti suojella. Ford kärsi 800 miljoonan dollarin tappion toisella neljänneksellä pelkästään tullien vuoksi. Tämä vaikutti 36 miljoonan dollarin kokonaistappioon ennätyksellisestä 50,2 miljardin dollarin liikevaihdosta huolimatta. Koko vuodelle 2025 Ford odottaa tullien kokonaisvaikutukseksi 3 miljardia dollaria, josta vain 1 miljardi dollaria voidaan kompensoida. Nettotulos: 2 miljardia dollaria lisäkustannuksia. Toimitusjohtaja Jim Farley ilmaisi asian suoraan Bloombergille: Voitot voivat laskea jopa 36 % Trumpin tullien vuoksi. Ironista kyllä: Ford valmistaa Yhdysvalloissa enemmän ajoneuvoja kuin mikään muu suuri autonvalmistaja Teslaa lukuun ottamatta. 80 % Fordin ajoneuvoista valmistetaan Yhdysvalloissa. Yhtiö tuo maahan vain 21 % myymistään ajoneuvoista, kun taas kilpailija GM tuo maahan 46 %. Fordia kuitenkin koettelee kovaa, koska moderni autotuotanto vaatii globaaleja toimitusketjuja. Ford tuo edelleen osia kaikkialta maailmasta, ja kuparin 50 prosentin tullien sekä alumiinin ja teräksen korkeiden tullien myötä jopa amerikkalainen tuotanto on tulossa kalliiksi. Seuraus näkyy suoraan Fordin alaspäin tarkistetuissa odotuksissa: Oikaistun liikevoiton (EBIT) odotetaan nyt olevan 6,5–7,5 miljardia dollaria aiemman 7–8,5 miljardin dollarin sijaan. Jopa 2 miljardin dollarin lasku vastaa täsmälleen tullien nettovaikutusta. GM odottaa 4–5 miljardin dollarin tullivaikutusta vuonna 2025 ja kärsi 1,1 miljardin dollarin tappiot pelkästään toisella neljänneksellä. Stellantis raportoi 351 miljoonan dollarin tullitappioista vuoden ensimmäisellä puoliskolla. Trumpin tullien oli tarkoitus rangaista ulkomaisia valmistajia ja suojella amerikkalaisia työpaikkoja. Sen sijaan ne rankaisevat juuri niitä yrityksiä, jotka ovat investoineet eniten amerikkalaiseen tuotantoon. Se on protektionismin klassinen paradoksi: Yritys suojella päätyy kärsimään. Fordin kertomukset tekevät selväksi, että kauppasodissa ei ole voittajia – vain erikokoisia häviäjiä. Ja ironista kyllä, jotkut suurimmista häviäjistä ovat juuri ne amerikkalaiset yritykset, joita politiikan on tarkoitus suojella.
- 24.1.·Fordin analyysi Sparpoddenissa analysoidaan Fordin osaketta, jolla on ollut kova aika viimeisen kolmen vuoden aikana. Tuleeko käänne pian ja miten heidän sähköautohankkeensa etenee? Linkki: https://youtu.be/XtIBp__YXJs?si=FhXg9mmYnX9l-aCD&t=3371
- 28.9.2024·Ford myy Nicille. Christiansen-ryhmä. Voidaanko osinko säilyttää, vai ovatko osakkeenomistajat vaarassa sen katoamisen? 🤔19.12.2024·Sillä ei ole mitään sanottavaa :-) Nic. Christiansen Gruppen Koldingissa vastaa vain Fordin maahantuonnista ja myynnistä Tanskassa. Paina tästä.: https://www.nc.dk/artikler/nic-christiansen-gruppen-vil-overtage-importen-af-ford-i-danmark
- 23.9.2024·Kiinan ajoneuvotekniikka kohtaa Bidenin hallinnon kiellon kansallisen turvallisuuden vuoksi: https://www.benzinga.com/markets/asia/24/09/40981254/chinese-vehicle-tech-faces-biden-administration-ban-over-national-security-concerns-china-ev-stocks
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
11,52VWAP
Alin
11,41VaihtoMäärä
332,4 42 737 226
VWAP
Ylin
11,52Alin
11,41VaihtoMäärä
332,4 42 737 226
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 30.7. | |
2025 Yhtiökokous | 8.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 5.5. | |
2024 Vuosiraportti | 6.2. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 5.2. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Q2-osavuosiraportti
18 päivää sitten‧1 t
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 30.7. | |
2025 Yhtiökokous | 8.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 5.5. | |
2024 Vuosiraportti | 6.2. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 5.2. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
0,15 USD/osake
Viimeisin osinko
5,24 %
Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 31.7.·Mielenkiintoinen näkemys ekonomisti Lars Christenseniltä: TRUMPIN TARIFFISIRKUS ISKEE FORDIIN Ford Motor Company esitteli eilen neljännesvuosittaiset taloudelliset tulokset, jotka havainnollistavat täydellisesti, kuinka Trumpin tullit iskevät juuri niihin yrityksiin, joita niiden piti suojella. Ford kärsi 800 miljoonan dollarin tappion toisella neljänneksellä pelkästään tullien vuoksi. Tämä vaikutti 36 miljoonan dollarin kokonaistappioon ennätyksellisestä 50,2 miljardin dollarin liikevaihdosta huolimatta. Koko vuodelle 2025 Ford odottaa tullien kokonaisvaikutukseksi 3 miljardia dollaria, josta vain 1 miljardi dollaria voidaan kompensoida. Nettotulos: 2 miljardia dollaria lisäkustannuksia. Toimitusjohtaja Jim Farley ilmaisi asian suoraan Bloombergille: Voitot voivat laskea jopa 36 % Trumpin tullien vuoksi. Ironista kyllä: Ford valmistaa Yhdysvalloissa enemmän ajoneuvoja kuin mikään muu suuri autonvalmistaja Teslaa lukuun ottamatta. 80 % Fordin ajoneuvoista valmistetaan Yhdysvalloissa. Yhtiö tuo maahan vain 21 % myymistään ajoneuvoista, kun taas kilpailija GM tuo maahan 46 %. Fordia kuitenkin koettelee kovaa, koska moderni autotuotanto vaatii globaaleja toimitusketjuja. Ford tuo edelleen osia kaikkialta maailmasta, ja kuparin 50 prosentin tullien sekä alumiinin ja teräksen korkeiden tullien myötä jopa amerikkalainen tuotanto on tulossa kalliiksi. Seuraus näkyy suoraan Fordin alaspäin tarkistetuissa odotuksissa: Oikaistun liikevoiton (EBIT) odotetaan nyt olevan 6,5–7,5 miljardia dollaria aiemman 7–8,5 miljardin dollarin sijaan. Jopa 2 miljardin dollarin lasku vastaa täsmälleen tullien nettovaikutusta. GM odottaa 4–5 miljardin dollarin tullivaikutusta vuonna 2025 ja kärsi 1,1 miljardin dollarin tappiot pelkästään toisella neljänneksellä. Stellantis raportoi 351 miljoonan dollarin tullitappioista vuoden ensimmäisellä puoliskolla. Trumpin tullien oli tarkoitus rangaista ulkomaisia valmistajia ja suojella amerikkalaisia työpaikkoja. Sen sijaan ne rankaisevat juuri niitä yrityksiä, jotka ovat investoineet eniten amerikkalaiseen tuotantoon. Se on protektionismin klassinen paradoksi: Yritys suojella päätyy kärsimään. Fordin kertomukset tekevät selväksi, että kauppasodissa ei ole voittajia – vain erikokoisia häviäjiä. Ja ironista kyllä, jotkut suurimmista häviäjistä ovat juuri ne amerikkalaiset yritykset, joita politiikan on tarkoitus suojella.
- 24.1.·Fordin analyysi Sparpoddenissa analysoidaan Fordin osaketta, jolla on ollut kova aika viimeisen kolmen vuoden aikana. Tuleeko käänne pian ja miten heidän sähköautohankkeensa etenee? Linkki: https://youtu.be/XtIBp__YXJs?si=FhXg9mmYnX9l-aCD&t=3371
- 28.9.2024·Ford myy Nicille. Christiansen-ryhmä. Voidaanko osinko säilyttää, vai ovatko osakkeenomistajat vaarassa sen katoamisen? 🤔19.12.2024·Sillä ei ole mitään sanottavaa :-) Nic. Christiansen Gruppen Koldingissa vastaa vain Fordin maahantuonnista ja myynnistä Tanskassa. Paina tästä.: https://www.nc.dk/artikler/nic-christiansen-gruppen-vil-overtage-importen-af-ford-i-danmark
- 23.9.2024·Kiinan ajoneuvotekniikka kohtaa Bidenin hallinnon kiellon kansallisen turvallisuuden vuoksi: https://www.benzinga.com/markets/asia/24/09/40981254/chinese-vehicle-tech-faces-biden-administration-ban-over-national-security-concerns-china-ev-stocks
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
11,52VWAP
Alin
11,41VaihtoMäärä
332,4 42 737 226
VWAP
Ylin
11,52Alin
11,41VaihtoMäärä
332,4 42 737 226
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt