Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.
Osake
Nasdaq
CHPT

ChargePoint

ChargePoint

0,7099USD
0,7099USD
Osake
Nasdaq
CHPT

ChargePoint

ChargePoint

0,7099USD
0,7099USD
Osake
Nasdaq
CHPT

ChargePoint

ChargePoint

0,7099USD
0,7099USD
Q1-osavuosiraportti
14 päivää sitten20 min

Tarjoustasot

Määrä
Osto
1 000
Myynti
Määrä
200

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
0,725
VWAP
0,71
Alin
0,687
VaihtoMäärä
2,2 Mundefined3 921 428
VWAP
0,71
Ylin
0,725
Alin
0,687
VaihtoMäärä
2,2 Mundefined3 921 428

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2026 Q1-osavuosiraportti4.6.
2025 Vuosiraportti31.3.
2025 Q4-osavuosiraportti4.3.
2025 Q3-osavuosiraportti4.12.2024
2025 Q2-osavuosiraportti4.9.2024
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 21.5.
    ·
    21.5.
    ·
    Vuonna 2025 sähköajoneuvojen (EV) osuus maailmanlaajuisesta automyynnistä on noussut 21 prosenttiin. Tämä kasvu on merkittävää aiempiin vuosiin verrattuna ja osoittaa, että maailmanlaajuinen autoteollisuus on siirtymässä kohti sähköistä liikkuvuutta. Maaliskuussa 2025 rekisteröitiin yli 1,6 miljoonaa sähköajoneuvoa, mikä on 25 prosentin kasvu maaliskuusta 2024. Akkukäyttöiset sähköajoneuvot (BEV) muodostivat 67 prosenttia kaikista ladattavien autojen rekisteröinneistä maaliskuussa, ja niiden osuus on ollut 66 prosenttia vuoden alusta. Sähköajoneuvojen myynti on kasvanut erityisesti Kiinassa, Yhdysvalloissa ja Euroopassa. Tesla Model Y pysyi johtavana mallina, vaikka sen toimitukset laskivat 26 prosenttia vuodentakaisesta. BYD Song sijoittui toiseksi, ja myös muut BYD-mallit olivat hyvin edustettuina myyntitilastoissa. Copilot
  • 11.2. · Muokattu
    ·
    11.2. · Muokattu
    ·
  • 19.1.
    ·
    19.1.
    ·
    CHPT jatkaa kehitystään ja menee osakekurssin vastakkaiseen suuntaan. He ohittivat äskettäin Teslan ja ovat nyt Pohjois-Amerikan suurin yritys latausasemien suhteen. Yhdysvallat on kaukana Norjasta ja Bloomberg odottaa sähköautojen myynnin lähes kaksinkertaistuvan tästä hetkestä vuoteen 2027 asti. CHPT:n osakemarkkina-arvo on tänään 486 miljoonaa dollaria, kun se kesällä 2021 oli 10 miljardia. Pudotus on ollut jyrkkä, mutta yrityksen kannattavuudessa on havaittavissa merkkejä paranemisesta ja mieliala näyttää olevan tulossa kääntymään. noin. Tämä on helposti 10-kertainen ehdokas alalla, joka tulee olemaan suuri.
    20.3.
    ·
    20.3.
    ·
    Sanoisin, että tarkista Kempower. Ei luota niin voimakkaasti NEVI:hen, on maailmanlaajuinen yritys, jolla on huippuluokan tuotteet ja erinomainen tuotemerkki. 🧡🙏🏼 Varmasti vaikeampi ostaa, mutta paljon lupaavampi.
  • 25.12.2024
    ·
    25.12.2024
    ·
    Tällä osakkeella on järjetön määrä realisoimatonta potentiaalia. Viimeisin Q-raportti osoittaa, että he alkavat saada hallintaa kustannuspuolella. Samalla he ovat yhdessä Teslan kanssa maailman suurin latausyhtiö länsimaissa. Yhdessä kumppaneidensa kanssa he omistavat jättimäisen latausverkoston Yhdysvalloissa ja Euroopassa. He ansaitsevat rahaa tilauspalvelulla ja heillä on hyvät skaalausolosuhteet, kun he jakavat kehitys- ja ylläpitokustannukset kumppaneiden kanssa. Kurssi on ollut täysin murskattu useiden vuosien aikana ja "free float" -korko on noin 30%. AtH vuonna 2020 oli 46 dollaria, nyt se on 1,14. Heillä on asiakassuhteita 80 % Fortunen 50 parhaan joukkoon Edelleen 220 miljoonaa dollaria käteistä ja pääsy vielä 150 miljoonaan. Eikä velan erääntymistä ennen vuotta 2028. Täällä on paljon manipulointia shortseista ja se, että se on niin epäsuosittu, että melkein kukaan ei uskalla ostaa.
  • 5.12.2024
    ·
    5.12.2024
    ·
    En ymmärrä miksi ihmiset myyvät, kun se vähän nousee, joten vain minä, joka olen ahne täällä 15 prosenttia 2 päivässä, ei riitä?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit
Q1-osavuosiraportti
14 päivää sitten20 min

Uutiset ja analyysit

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 21.5.
    ·
    21.5.
    ·
    Vuonna 2025 sähköajoneuvojen (EV) osuus maailmanlaajuisesta automyynnistä on noussut 21 prosenttiin. Tämä kasvu on merkittävää aiempiin vuosiin verrattuna ja osoittaa, että maailmanlaajuinen autoteollisuus on siirtymässä kohti sähköistä liikkuvuutta. Maaliskuussa 2025 rekisteröitiin yli 1,6 miljoonaa sähköajoneuvoa, mikä on 25 prosentin kasvu maaliskuusta 2024. Akkukäyttöiset sähköajoneuvot (BEV) muodostivat 67 prosenttia kaikista ladattavien autojen rekisteröinneistä maaliskuussa, ja niiden osuus on ollut 66 prosenttia vuoden alusta. Sähköajoneuvojen myynti on kasvanut erityisesti Kiinassa, Yhdysvalloissa ja Euroopassa. Tesla Model Y pysyi johtavana mallina, vaikka sen toimitukset laskivat 26 prosenttia vuodentakaisesta. BYD Song sijoittui toiseksi, ja myös muut BYD-mallit olivat hyvin edustettuina myyntitilastoissa. Copilot
  • 11.2. · Muokattu
    ·
    11.2. · Muokattu
    ·
  • 19.1.
    ·
    19.1.
    ·
    CHPT jatkaa kehitystään ja menee osakekurssin vastakkaiseen suuntaan. He ohittivat äskettäin Teslan ja ovat nyt Pohjois-Amerikan suurin yritys latausasemien suhteen. Yhdysvallat on kaukana Norjasta ja Bloomberg odottaa sähköautojen myynnin lähes kaksinkertaistuvan tästä hetkestä vuoteen 2027 asti. CHPT:n osakemarkkina-arvo on tänään 486 miljoonaa dollaria, kun se kesällä 2021 oli 10 miljardia. Pudotus on ollut jyrkkä, mutta yrityksen kannattavuudessa on havaittavissa merkkejä paranemisesta ja mieliala näyttää olevan tulossa kääntymään. noin. Tämä on helposti 10-kertainen ehdokas alalla, joka tulee olemaan suuri.
    20.3.
    ·
    20.3.
    ·
    Sanoisin, että tarkista Kempower. Ei luota niin voimakkaasti NEVI:hen, on maailmanlaajuinen yritys, jolla on huippuluokan tuotteet ja erinomainen tuotemerkki. 🧡🙏🏼 Varmasti vaikeampi ostaa, mutta paljon lupaavampi.
  • 25.12.2024
    ·
    25.12.2024
    ·
    Tällä osakkeella on järjetön määrä realisoimatonta potentiaalia. Viimeisin Q-raportti osoittaa, että he alkavat saada hallintaa kustannuspuolella. Samalla he ovat yhdessä Teslan kanssa maailman suurin latausyhtiö länsimaissa. Yhdessä kumppaneidensa kanssa he omistavat jättimäisen latausverkoston Yhdysvalloissa ja Euroopassa. He ansaitsevat rahaa tilauspalvelulla ja heillä on hyvät skaalausolosuhteet, kun he jakavat kehitys- ja ylläpitokustannukset kumppaneiden kanssa. Kurssi on ollut täysin murskattu useiden vuosien aikana ja "free float" -korko on noin 30%. AtH vuonna 2020 oli 46 dollaria, nyt se on 1,14. Heillä on asiakassuhteita 80 % Fortunen 50 parhaan joukkoon Edelleen 220 miljoonaa dollaria käteistä ja pääsy vielä 150 miljoonaan. Eikä velan erääntymistä ennen vuotta 2028. Täällä on paljon manipulointia shortseista ja se, että se on niin epäsuosittu, että melkein kukaan ei uskalla ostaa.
  • 5.12.2024
    ·
    5.12.2024
    ·
    En ymmärrä miksi ihmiset myyvät, kun se vähän nousee, joten vain minä, joka olen ahne täällä 15 prosenttia 2 päivässä, ei riitä?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
1 000
Myynti
Määrä
200

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
0,725
VWAP
0,71
Alin
0,687
VaihtoMäärä
2,2 Mundefined3 921 428
VWAP
0,71
Ylin
0,725
Alin
0,687
VaihtoMäärä
2,2 Mundefined3 921 428

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2026 Q1-osavuosiraportti4.6.
2025 Vuosiraportti31.3.
2025 Q4-osavuosiraportti4.3.
2025 Q3-osavuosiraportti4.12.2024
2025 Q2-osavuosiraportti4.9.2024
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit
Q1-osavuosiraportti
14 päivää sitten20 min

Uutiset ja analyysit

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2026 Q1-osavuosiraportti4.6.
2025 Vuosiraportti31.3.
2025 Q4-osavuosiraportti4.3.
2025 Q3-osavuosiraportti4.12.2024
2025 Q2-osavuosiraportti4.9.2024
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 21.5.
    ·
    21.5.
    ·
    Vuonna 2025 sähköajoneuvojen (EV) osuus maailmanlaajuisesta automyynnistä on noussut 21 prosenttiin. Tämä kasvu on merkittävää aiempiin vuosiin verrattuna ja osoittaa, että maailmanlaajuinen autoteollisuus on siirtymässä kohti sähköistä liikkuvuutta. Maaliskuussa 2025 rekisteröitiin yli 1,6 miljoonaa sähköajoneuvoa, mikä on 25 prosentin kasvu maaliskuusta 2024. Akkukäyttöiset sähköajoneuvot (BEV) muodostivat 67 prosenttia kaikista ladattavien autojen rekisteröinneistä maaliskuussa, ja niiden osuus on ollut 66 prosenttia vuoden alusta. Sähköajoneuvojen myynti on kasvanut erityisesti Kiinassa, Yhdysvalloissa ja Euroopassa. Tesla Model Y pysyi johtavana mallina, vaikka sen toimitukset laskivat 26 prosenttia vuodentakaisesta. BYD Song sijoittui toiseksi, ja myös muut BYD-mallit olivat hyvin edustettuina myyntitilastoissa. Copilot
  • 11.2. · Muokattu
    ·
    11.2. · Muokattu
    ·
  • 19.1.
    ·
    19.1.
    ·
    CHPT jatkaa kehitystään ja menee osakekurssin vastakkaiseen suuntaan. He ohittivat äskettäin Teslan ja ovat nyt Pohjois-Amerikan suurin yritys latausasemien suhteen. Yhdysvallat on kaukana Norjasta ja Bloomberg odottaa sähköautojen myynnin lähes kaksinkertaistuvan tästä hetkestä vuoteen 2027 asti. CHPT:n osakemarkkina-arvo on tänään 486 miljoonaa dollaria, kun se kesällä 2021 oli 10 miljardia. Pudotus on ollut jyrkkä, mutta yrityksen kannattavuudessa on havaittavissa merkkejä paranemisesta ja mieliala näyttää olevan tulossa kääntymään. noin. Tämä on helposti 10-kertainen ehdokas alalla, joka tulee olemaan suuri.
    20.3.
    ·
    20.3.
    ·
    Sanoisin, että tarkista Kempower. Ei luota niin voimakkaasti NEVI:hen, on maailmanlaajuinen yritys, jolla on huippuluokan tuotteet ja erinomainen tuotemerkki. 🧡🙏🏼 Varmasti vaikeampi ostaa, mutta paljon lupaavampi.
  • 25.12.2024
    ·
    25.12.2024
    ·
    Tällä osakkeella on järjetön määrä realisoimatonta potentiaalia. Viimeisin Q-raportti osoittaa, että he alkavat saada hallintaa kustannuspuolella. Samalla he ovat yhdessä Teslan kanssa maailman suurin latausyhtiö länsimaissa. Yhdessä kumppaneidensa kanssa he omistavat jättimäisen latausverkoston Yhdysvalloissa ja Euroopassa. He ansaitsevat rahaa tilauspalvelulla ja heillä on hyvät skaalausolosuhteet, kun he jakavat kehitys- ja ylläpitokustannukset kumppaneiden kanssa. Kurssi on ollut täysin murskattu useiden vuosien aikana ja "free float" -korko on noin 30%. AtH vuonna 2020 oli 46 dollaria, nyt se on 1,14. Heillä on asiakassuhteita 80 % Fortunen 50 parhaan joukkoon Edelleen 220 miljoonaa dollaria käteistä ja pääsy vielä 150 miljoonaan. Eikä velan erääntymistä ennen vuotta 2028. Täällä on paljon manipulointia shortseista ja se, että se on niin epäsuosittu, että melkein kukaan ei uskalla ostaa.
  • 5.12.2024
    ·
    5.12.2024
    ·
    En ymmärrä miksi ihmiset myyvät, kun se vähän nousee, joten vain minä, joka olen ahne täällä 15 prosenttia 2 päivässä, ei riitä?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
1 000
Myynti
Määrä
200

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
0,725
VWAP
0,71
Alin
0,687
VaihtoMäärä
2,2 Mundefined3 921 428
VWAP
0,71
Ylin
0,725
Alin
0,687
VaihtoMäärä
2,2 Mundefined3 921 428

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt