Q2-osavuosiraportti
18 päivää sitten‧44 min
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
6,58VWAP
Alin
6,33VaihtoMäärä
121,4 18 887 308
VWAP
Ylin
6,58Alin
6,33VaihtoMäärä
121,4 18 887 308
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 30.7. | |
2025 Yhtiökokous | 22.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 8.5. | |
2024 Vuosiraportti | 14.2. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 12.2. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 2 päivää sitten·Hauska kysymys on, mitä ihmiset ajattelevat siitä, missä tämä yritys on yli 10 vuoden kuluttua.1 päivä sitten·Jep. Parhaassa skenaariossa tämä yritys olisi johtava siirtyminen autonomiseen liikenteeseen, jonka uskon kasvavan melkoisesti seuraavan vuosikymmenen aikana. Tämä nostaisi osakkeen hintaa pilviin melkoisesti. Ei ole mitään hyvää syytä, miksi ihminen olisi parempi vaihtoehto ajamaan kuorma-autoa kuin tietokone.
- 3 päivää sitten·Mitä mieltä te olette, onko hyvä vai huono asia erikoistuneille yrityksille, kuten Auroralle, että paljon puolustusinvestointeja autonomisiin järjestelmiin kasvaa tasaisesti? Katso esim. Kratos https://x.com/kratosdefense/status/1953480446509019563?s=46 Tuleeko puolustussektorilta jotain universaalia ennen kuin Aurora on valmis, vai voisiko Aurora lisensoida teknologiaansa kaksikäyttötarkoituksiin?2 päivää sitten·Auroran mukaan 3 biljoonan dollarin kuorma-automarkkinoilla on paljon tilaa kilpailijoille, ja he ovat avoimesti todenneet kilpailun olevan tervetullutta. En tiedä, onko tällä mitään merkitystä. Käskelläni Kratos ajaa "letka-ajoa" (kuorma-auto seuraa johtajaansa), joten kuvittelen, ettei se ole samassa sarjassa Auroran kanssa. Tässä on chatgpt:n näkemys saattueajosta vs. kustannusten leikkaamisesta: "Saattueajo (erityisesti "johtaja-seuraaja"-malli, jossa ihmiskuljettaja on johdossa) voi säästää polttoainetta ja leikata työvoimakustannuksia poistamalla yhden tai useamman kuljettajan saattueesta – mutta se on silti rajoitettua: Tarvitset silti vähintään yhden ihmisen saattuetta kohden. Reittien ja toimintojen on oltava tiiviisti koordinoituja. Se toimii parhaiten tietyillä käytävillä ja sotilaslogistiikassa, ei joustavassa, valtakunnallisessa rahtiliikenteessä. Auroran lähestymistapa pyrkii yksittäisiin, täysin autonomisiin kuorma-autoihin, jotka kulkevat jatkuvasti – mikä poistaa kaikki kuljettajien työvoimakustannukset kyseisellä kaistalla ja antaa jokaisen kuorma-auton kulkea lähes 24/7. Se on paljon suurempi kustannusvaihtelu kuin mitä saattueajo voi tarjota." Kuvittelisin suuremman uhan, jos Waymo yhtäkkiä päättäisi palata kuorma-autoliikenteeseen loputtomalla Googlen rahoituksella. Muuten, toimitusjohtaja Chris Urmson on sanonut, että lopulta hän näkee yrityksen teknologiaa "kaikenlaisissa paikoissa". En ole varma vastasiko tämä mihinkään, en todellakaan ole asiantuntija.
- 4.8.4.8.Tämä julkaisu on poistettu.4.8.·Käyttäjän mykistäminen tai roskapostista ilmoittaminen, siinäpä kysymys...
- 31.7.·Tyylikäs kirjanpito + erittäin positiivista palautetta kuorma-autojen toiminnasta. 100 % ajallaan, onnettomuudet minimoi huomattavasti - teknologian turvallisuus on äärimmäisen turvallinen. Useiden kuorma-autojen päivitys vuoden lopussa ja alussa. Mielestäni riski ei ole enää ratkaiseva tekijä tässä osakkeessa. Luvut ovat paremmat, niiden konsepti toimii, niitä halutaan, niillä on valtava tuottopotentiaali ja hallitus tukee niitä. MITÄ EI PITÄISI - KOHDEN 7 DOLLARIA TAAS lyhyellä aikavälillä. - TÄÄLLÄ 10 ENNEN VUODEN LOPPUA 🔥🔥🔥🔥1.8.·Aivan uskomatonta. Ei sitä mitä odotin – verrattuna alkuun. Mutta Nasdaq meni myös täysin plussalle. Katsotaan, voiko se kostaa huomenna. Melkein ansaitsee raportin.
- 30.7.·Yöajo lukitsematta
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q2-osavuosiraportti
18 päivää sitten‧44 min
Uutiset ja analyysit
Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 2 päivää sitten·Hauska kysymys on, mitä ihmiset ajattelevat siitä, missä tämä yritys on yli 10 vuoden kuluttua.1 päivä sitten·Jep. Parhaassa skenaariossa tämä yritys olisi johtava siirtyminen autonomiseen liikenteeseen, jonka uskon kasvavan melkoisesti seuraavan vuosikymmenen aikana. Tämä nostaisi osakkeen hintaa pilviin melkoisesti. Ei ole mitään hyvää syytä, miksi ihminen olisi parempi vaihtoehto ajamaan kuorma-autoa kuin tietokone.
- 3 päivää sitten·Mitä mieltä te olette, onko hyvä vai huono asia erikoistuneille yrityksille, kuten Auroralle, että paljon puolustusinvestointeja autonomisiin järjestelmiin kasvaa tasaisesti? Katso esim. Kratos https://x.com/kratosdefense/status/1953480446509019563?s=46 Tuleeko puolustussektorilta jotain universaalia ennen kuin Aurora on valmis, vai voisiko Aurora lisensoida teknologiaansa kaksikäyttötarkoituksiin?2 päivää sitten·Auroran mukaan 3 biljoonan dollarin kuorma-automarkkinoilla on paljon tilaa kilpailijoille, ja he ovat avoimesti todenneet kilpailun olevan tervetullutta. En tiedä, onko tällä mitään merkitystä. Käskelläni Kratos ajaa "letka-ajoa" (kuorma-auto seuraa johtajaansa), joten kuvittelen, ettei se ole samassa sarjassa Auroran kanssa. Tässä on chatgpt:n näkemys saattueajosta vs. kustannusten leikkaamisesta: "Saattueajo (erityisesti "johtaja-seuraaja"-malli, jossa ihmiskuljettaja on johdossa) voi säästää polttoainetta ja leikata työvoimakustannuksia poistamalla yhden tai useamman kuljettajan saattueesta – mutta se on silti rajoitettua: Tarvitset silti vähintään yhden ihmisen saattuetta kohden. Reittien ja toimintojen on oltava tiiviisti koordinoituja. Se toimii parhaiten tietyillä käytävillä ja sotilaslogistiikassa, ei joustavassa, valtakunnallisessa rahtiliikenteessä. Auroran lähestymistapa pyrkii yksittäisiin, täysin autonomisiin kuorma-autoihin, jotka kulkevat jatkuvasti – mikä poistaa kaikki kuljettajien työvoimakustannukset kyseisellä kaistalla ja antaa jokaisen kuorma-auton kulkea lähes 24/7. Se on paljon suurempi kustannusvaihtelu kuin mitä saattueajo voi tarjota." Kuvittelisin suuremman uhan, jos Waymo yhtäkkiä päättäisi palata kuorma-autoliikenteeseen loputtomalla Googlen rahoituksella. Muuten, toimitusjohtaja Chris Urmson on sanonut, että lopulta hän näkee yrityksen teknologiaa "kaikenlaisissa paikoissa". En ole varma vastasiko tämä mihinkään, en todellakaan ole asiantuntija.
- 4.8.4.8.Tämä julkaisu on poistettu.4.8.·Käyttäjän mykistäminen tai roskapostista ilmoittaminen, siinäpä kysymys...
- 31.7.·Tyylikäs kirjanpito + erittäin positiivista palautetta kuorma-autojen toiminnasta. 100 % ajallaan, onnettomuudet minimoi huomattavasti - teknologian turvallisuus on äärimmäisen turvallinen. Useiden kuorma-autojen päivitys vuoden lopussa ja alussa. Mielestäni riski ei ole enää ratkaiseva tekijä tässä osakkeessa. Luvut ovat paremmat, niiden konsepti toimii, niitä halutaan, niillä on valtava tuottopotentiaali ja hallitus tukee niitä. MITÄ EI PITÄISI - KOHDEN 7 DOLLARIA TAAS lyhyellä aikavälillä. - TÄÄLLÄ 10 ENNEN VUODEN LOPPUA 🔥🔥🔥🔥1.8.·Aivan uskomatonta. Ei sitä mitä odotin – verrattuna alkuun. Mutta Nasdaq meni myös täysin plussalle. Katsotaan, voiko se kostaa huomenna. Melkein ansaitsee raportin.
- 30.7.·Yöajo lukitsematta
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
6,58VWAP
Alin
6,33VaihtoMäärä
121,4 18 887 308
VWAP
Ylin
6,58Alin
6,33VaihtoMäärä
121,4 18 887 308
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 30.7. | |
2025 Yhtiökokous | 22.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 8.5. | |
2024 Vuosiraportti | 14.2. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 12.2. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Q2-osavuosiraportti
18 päivää sitten‧44 min
Uutiset ja analyysit
Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 30.7. | |
2025 Yhtiökokous | 22.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 8.5. | |
2024 Vuosiraportti | 14.2. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 12.2. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 2 päivää sitten·Hauska kysymys on, mitä ihmiset ajattelevat siitä, missä tämä yritys on yli 10 vuoden kuluttua.1 päivä sitten·Jep. Parhaassa skenaariossa tämä yritys olisi johtava siirtyminen autonomiseen liikenteeseen, jonka uskon kasvavan melkoisesti seuraavan vuosikymmenen aikana. Tämä nostaisi osakkeen hintaa pilviin melkoisesti. Ei ole mitään hyvää syytä, miksi ihminen olisi parempi vaihtoehto ajamaan kuorma-autoa kuin tietokone.
- 3 päivää sitten·Mitä mieltä te olette, onko hyvä vai huono asia erikoistuneille yrityksille, kuten Auroralle, että paljon puolustusinvestointeja autonomisiin järjestelmiin kasvaa tasaisesti? Katso esim. Kratos https://x.com/kratosdefense/status/1953480446509019563?s=46 Tuleeko puolustussektorilta jotain universaalia ennen kuin Aurora on valmis, vai voisiko Aurora lisensoida teknologiaansa kaksikäyttötarkoituksiin?2 päivää sitten·Auroran mukaan 3 biljoonan dollarin kuorma-automarkkinoilla on paljon tilaa kilpailijoille, ja he ovat avoimesti todenneet kilpailun olevan tervetullutta. En tiedä, onko tällä mitään merkitystä. Käskelläni Kratos ajaa "letka-ajoa" (kuorma-auto seuraa johtajaansa), joten kuvittelen, ettei se ole samassa sarjassa Auroran kanssa. Tässä on chatgpt:n näkemys saattueajosta vs. kustannusten leikkaamisesta: "Saattueajo (erityisesti "johtaja-seuraaja"-malli, jossa ihmiskuljettaja on johdossa) voi säästää polttoainetta ja leikata työvoimakustannuksia poistamalla yhden tai useamman kuljettajan saattueesta – mutta se on silti rajoitettua: Tarvitset silti vähintään yhden ihmisen saattuetta kohden. Reittien ja toimintojen on oltava tiiviisti koordinoituja. Se toimii parhaiten tietyillä käytävillä ja sotilaslogistiikassa, ei joustavassa, valtakunnallisessa rahtiliikenteessä. Auroran lähestymistapa pyrkii yksittäisiin, täysin autonomisiin kuorma-autoihin, jotka kulkevat jatkuvasti – mikä poistaa kaikki kuljettajien työvoimakustannukset kyseisellä kaistalla ja antaa jokaisen kuorma-auton kulkea lähes 24/7. Se on paljon suurempi kustannusvaihtelu kuin mitä saattueajo voi tarjota." Kuvittelisin suuremman uhan, jos Waymo yhtäkkiä päättäisi palata kuorma-autoliikenteeseen loputtomalla Googlen rahoituksella. Muuten, toimitusjohtaja Chris Urmson on sanonut, että lopulta hän näkee yrityksen teknologiaa "kaikenlaisissa paikoissa". En ole varma vastasiko tämä mihinkään, en todellakaan ole asiantuntija.
- 4.8.4.8.Tämä julkaisu on poistettu.4.8.·Käyttäjän mykistäminen tai roskapostista ilmoittaminen, siinäpä kysymys...
- 31.7.·Tyylikäs kirjanpito + erittäin positiivista palautetta kuorma-autojen toiminnasta. 100 % ajallaan, onnettomuudet minimoi huomattavasti - teknologian turvallisuus on äärimmäisen turvallinen. Useiden kuorma-autojen päivitys vuoden lopussa ja alussa. Mielestäni riski ei ole enää ratkaiseva tekijä tässä osakkeessa. Luvut ovat paremmat, niiden konsepti toimii, niitä halutaan, niillä on valtava tuottopotentiaali ja hallitus tukee niitä. MITÄ EI PITÄISI - KOHDEN 7 DOLLARIA TAAS lyhyellä aikavälillä. - TÄÄLLÄ 10 ENNEN VUODEN LOPPUA 🔥🔥🔥🔥1.8.·Aivan uskomatonta. Ei sitä mitä odotin – verrattuna alkuun. Mutta Nasdaq meni myös täysin plussalle. Katsotaan, voiko se kostaa huomenna. Melkein ansaitsee raportin.
- 30.7.·Yöajo lukitsematta
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
6,58VWAP
Alin
6,33VaihtoMäärä
121,4 18 887 308
VWAP
Ylin
6,58Alin
6,33VaihtoMäärä
121,4 18 887 308
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt