Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.
Osake
Nasdaq
AUR

Aurora Innovation A

Aurora Innovation A

6,39USD
−2,59% (−0,17)
Päätöskurssi
Ylin6,58
Alin6,33
Vaihto
121,4 MUSD
6,39USD
−2,59% (−0,17)
Päätöskurssi
Ylin6,58
Alin6,33
Vaihto
121,4 MUSD
Osake
Nasdaq
AUR

Aurora Innovation A

Aurora Innovation A

6,39USD
−2,59% (−0,17)
Päätöskurssi
Ylin6,58
Alin6,33
Vaihto
121,4 MUSD
6,39USD
−2,59% (−0,17)
Päätöskurssi
Ylin6,58
Alin6,33
Vaihto
121,4 MUSD
Osake
Nasdaq
AUR

Aurora Innovation A

Aurora Innovation A

6,39USD
−2,59% (−0,17)
Päätöskurssi
Ylin6,58
Alin6,33
Vaihto
121,4 MUSD
6,39USD
−2,59% (−0,17)
Päätöskurssi
Ylin6,58
Alin6,33
Vaihto
121,4 MUSD
Q2-osavuosiraportti
18 päivää sitten44 min

Tarjoustasot

Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
6,58
VWAP
6,43
Alin
6,33
VaihtoMäärä
121,4 18 887 308
VWAP
6,43
Ylin
6,58
Alin
6,33
VaihtoMäärä
121,4 18 887 308

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti30.7.
2025 Yhtiökokous22.5.
2025 Q1-osavuosiraportti8.5.
2024 Vuosiraportti14.2.
2024 Q4-osavuosiraportti12.2.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Hauska kysymys on, mitä ihmiset ajattelevat siitä, missä tämä yritys on yli 10 vuoden kuluttua.
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Jep. Parhaassa skenaariossa tämä yritys olisi johtava siirtyminen autonomiseen liikenteeseen, jonka uskon kasvavan melkoisesti seuraavan vuosikymmenen aikana. Tämä nostaisi osakkeen hintaa pilviin melkoisesti. Ei ole mitään hyvää syytä, miksi ihminen olisi parempi vaihtoehto ajamaan kuorma-autoa kuin tietokone.
  • 3 päivää sitten
    ·
    3 päivää sitten
    ·
    Mitä mieltä te olette, onko hyvä vai huono asia erikoistuneille yrityksille, kuten Auroralle, että paljon puolustusinvestointeja autonomisiin järjestelmiin kasvaa tasaisesti? Katso esim. Kratos https://x.com/kratosdefense/status/1953480446509019563?s=46 Tuleeko puolustussektorilta jotain universaalia ennen kuin Aurora on valmis, vai voisiko Aurora lisensoida teknologiaansa kaksikäyttötarkoituksiin?
    2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Auroran mukaan 3 biljoonan dollarin kuorma-automarkkinoilla on paljon tilaa kilpailijoille, ja he ovat avoimesti todenneet kilpailun olevan tervetullutta. En tiedä, onko tällä mitään merkitystä. Käskelläni Kratos ajaa "letka-ajoa" (kuorma-auto seuraa johtajaansa), joten kuvittelen, ettei se ole samassa sarjassa Auroran kanssa. Tässä on chatgpt:n näkemys saattueajosta vs. kustannusten leikkaamisesta: "Saattueajo (erityisesti "johtaja-seuraaja"-malli, jossa ihmiskuljettaja on johdossa) voi säästää polttoainetta ja leikata työvoimakustannuksia poistamalla yhden tai useamman kuljettajan saattueesta – mutta se on silti rajoitettua: Tarvitset silti vähintään yhden ihmisen saattuetta kohden. Reittien ja toimintojen on oltava tiiviisti koordinoituja. Se toimii parhaiten tietyillä käytävillä ja sotilaslogistiikassa, ei joustavassa, valtakunnallisessa rahtiliikenteessä. Auroran lähestymistapa pyrkii yksittäisiin, täysin autonomisiin kuorma-autoihin, jotka kulkevat jatkuvasti – mikä poistaa kaikki kuljettajien työvoimakustannukset kyseisellä kaistalla ja antaa jokaisen kuorma-auton kulkea lähes 24/7. Se on paljon suurempi kustannusvaihtelu kuin mitä saattueajo voi tarjota." Kuvittelisin suuremman uhan, jos Waymo yhtäkkiä päättäisi palata kuorma-autoliikenteeseen loputtomalla Googlen rahoituksella. Muuten, toimitusjohtaja Chris Urmson on sanonut, että lopulta hän näkee yrityksen teknologiaa "kaikenlaisissa paikoissa". En ole varma vastasiko tämä mihinkään, en todellakaan ole asiantuntija.
  • 4.8.
    Tämä julkaisu on poistettu.
    4.8.
    ·
    4.8.
    ·
    Käyttäjän mykistäminen tai roskapostista ilmoittaminen, siinäpä kysymys...
  • 31.7.
    ·
    31.7.
    ·
    Tyylikäs kirjanpito + erittäin positiivista palautetta kuorma-autojen toiminnasta. 100 % ajallaan, onnettomuudet minimoi huomattavasti - teknologian turvallisuus on äärimmäisen turvallinen. Useiden kuorma-autojen päivitys vuoden lopussa ja alussa. Mielestäni riski ei ole enää ratkaiseva tekijä tässä osakkeessa. Luvut ovat paremmat, niiden konsepti toimii, niitä halutaan, niillä on valtava tuottopotentiaali ja hallitus tukee niitä. MITÄ EI PITÄISI - KOHDEN 7 DOLLARIA TAAS lyhyellä aikavälillä. - TÄÄLLÄ 10 ENNEN VUODEN LOPPUA 🔥🔥🔥🔥
    1.8.
    ·
    1.8.
    ·
    Aivan uskomatonta. Ei sitä mitä odotin – verrattuna alkuun. Mutta Nasdaq meni myös täysin plussalle. Katsotaan, voiko se kostaa huomenna. Melkein ansaitsee raportin.
  • 30.7.
    ·
    30.7.
    ·
    Yöajo lukitsematta
    31.7.
    ·
    31.7.
    ·
    Hyvää edistystä. Katsotaan, pystyvätkö he tulemaan kannattaviksi seuraavan kahden vuoden aikana suunnitelmiensa mukaisesti.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit
Q2-osavuosiraportti
18 päivää sitten44 min

Uutiset ja analyysit

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Hauska kysymys on, mitä ihmiset ajattelevat siitä, missä tämä yritys on yli 10 vuoden kuluttua.
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Jep. Parhaassa skenaariossa tämä yritys olisi johtava siirtyminen autonomiseen liikenteeseen, jonka uskon kasvavan melkoisesti seuraavan vuosikymmenen aikana. Tämä nostaisi osakkeen hintaa pilviin melkoisesti. Ei ole mitään hyvää syytä, miksi ihminen olisi parempi vaihtoehto ajamaan kuorma-autoa kuin tietokone.
  • 3 päivää sitten
    ·
    3 päivää sitten
    ·
    Mitä mieltä te olette, onko hyvä vai huono asia erikoistuneille yrityksille, kuten Auroralle, että paljon puolustusinvestointeja autonomisiin järjestelmiin kasvaa tasaisesti? Katso esim. Kratos https://x.com/kratosdefense/status/1953480446509019563?s=46 Tuleeko puolustussektorilta jotain universaalia ennen kuin Aurora on valmis, vai voisiko Aurora lisensoida teknologiaansa kaksikäyttötarkoituksiin?
    2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Auroran mukaan 3 biljoonan dollarin kuorma-automarkkinoilla on paljon tilaa kilpailijoille, ja he ovat avoimesti todenneet kilpailun olevan tervetullutta. En tiedä, onko tällä mitään merkitystä. Käskelläni Kratos ajaa "letka-ajoa" (kuorma-auto seuraa johtajaansa), joten kuvittelen, ettei se ole samassa sarjassa Auroran kanssa. Tässä on chatgpt:n näkemys saattueajosta vs. kustannusten leikkaamisesta: "Saattueajo (erityisesti "johtaja-seuraaja"-malli, jossa ihmiskuljettaja on johdossa) voi säästää polttoainetta ja leikata työvoimakustannuksia poistamalla yhden tai useamman kuljettajan saattueesta – mutta se on silti rajoitettua: Tarvitset silti vähintään yhden ihmisen saattuetta kohden. Reittien ja toimintojen on oltava tiiviisti koordinoituja. Se toimii parhaiten tietyillä käytävillä ja sotilaslogistiikassa, ei joustavassa, valtakunnallisessa rahtiliikenteessä. Auroran lähestymistapa pyrkii yksittäisiin, täysin autonomisiin kuorma-autoihin, jotka kulkevat jatkuvasti – mikä poistaa kaikki kuljettajien työvoimakustannukset kyseisellä kaistalla ja antaa jokaisen kuorma-auton kulkea lähes 24/7. Se on paljon suurempi kustannusvaihtelu kuin mitä saattueajo voi tarjota." Kuvittelisin suuremman uhan, jos Waymo yhtäkkiä päättäisi palata kuorma-autoliikenteeseen loputtomalla Googlen rahoituksella. Muuten, toimitusjohtaja Chris Urmson on sanonut, että lopulta hän näkee yrityksen teknologiaa "kaikenlaisissa paikoissa". En ole varma vastasiko tämä mihinkään, en todellakaan ole asiantuntija.
  • 4.8.
    Tämä julkaisu on poistettu.
    4.8.
    ·
    4.8.
    ·
    Käyttäjän mykistäminen tai roskapostista ilmoittaminen, siinäpä kysymys...
  • 31.7.
    ·
    31.7.
    ·
    Tyylikäs kirjanpito + erittäin positiivista palautetta kuorma-autojen toiminnasta. 100 % ajallaan, onnettomuudet minimoi huomattavasti - teknologian turvallisuus on äärimmäisen turvallinen. Useiden kuorma-autojen päivitys vuoden lopussa ja alussa. Mielestäni riski ei ole enää ratkaiseva tekijä tässä osakkeessa. Luvut ovat paremmat, niiden konsepti toimii, niitä halutaan, niillä on valtava tuottopotentiaali ja hallitus tukee niitä. MITÄ EI PITÄISI - KOHDEN 7 DOLLARIA TAAS lyhyellä aikavälillä. - TÄÄLLÄ 10 ENNEN VUODEN LOPPUA 🔥🔥🔥🔥
    1.8.
    ·
    1.8.
    ·
    Aivan uskomatonta. Ei sitä mitä odotin – verrattuna alkuun. Mutta Nasdaq meni myös täysin plussalle. Katsotaan, voiko se kostaa huomenna. Melkein ansaitsee raportin.
  • 30.7.
    ·
    30.7.
    ·
    Yöajo lukitsematta
    31.7.
    ·
    31.7.
    ·
    Hyvää edistystä. Katsotaan, pystyvätkö he tulemaan kannattaviksi seuraavan kahden vuoden aikana suunnitelmiensa mukaisesti.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
6,58
VWAP
6,43
Alin
6,33
VaihtoMäärä
121,4 18 887 308
VWAP
6,43
Ylin
6,58
Alin
6,33
VaihtoMäärä
121,4 18 887 308

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti30.7.
2025 Yhtiökokous22.5.
2025 Q1-osavuosiraportti8.5.
2024 Vuosiraportti14.2.
2024 Q4-osavuosiraportti12.2.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit
Q2-osavuosiraportti
18 päivää sitten44 min

Uutiset ja analyysit

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti30.7.
2025 Yhtiökokous22.5.
2025 Q1-osavuosiraportti8.5.
2024 Vuosiraportti14.2.
2024 Q4-osavuosiraportti12.2.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Hauska kysymys on, mitä ihmiset ajattelevat siitä, missä tämä yritys on yli 10 vuoden kuluttua.
    1 päivä sitten
    ·
    1 päivä sitten
    ·
    Jep. Parhaassa skenaariossa tämä yritys olisi johtava siirtyminen autonomiseen liikenteeseen, jonka uskon kasvavan melkoisesti seuraavan vuosikymmenen aikana. Tämä nostaisi osakkeen hintaa pilviin melkoisesti. Ei ole mitään hyvää syytä, miksi ihminen olisi parempi vaihtoehto ajamaan kuorma-autoa kuin tietokone.
  • 3 päivää sitten
    ·
    3 päivää sitten
    ·
    Mitä mieltä te olette, onko hyvä vai huono asia erikoistuneille yrityksille, kuten Auroralle, että paljon puolustusinvestointeja autonomisiin järjestelmiin kasvaa tasaisesti? Katso esim. Kratos https://x.com/kratosdefense/status/1953480446509019563?s=46 Tuleeko puolustussektorilta jotain universaalia ennen kuin Aurora on valmis, vai voisiko Aurora lisensoida teknologiaansa kaksikäyttötarkoituksiin?
    2 päivää sitten
    ·
    2 päivää sitten
    ·
    Auroran mukaan 3 biljoonan dollarin kuorma-automarkkinoilla on paljon tilaa kilpailijoille, ja he ovat avoimesti todenneet kilpailun olevan tervetullutta. En tiedä, onko tällä mitään merkitystä. Käskelläni Kratos ajaa "letka-ajoa" (kuorma-auto seuraa johtajaansa), joten kuvittelen, ettei se ole samassa sarjassa Auroran kanssa. Tässä on chatgpt:n näkemys saattueajosta vs. kustannusten leikkaamisesta: "Saattueajo (erityisesti "johtaja-seuraaja"-malli, jossa ihmiskuljettaja on johdossa) voi säästää polttoainetta ja leikata työvoimakustannuksia poistamalla yhden tai useamman kuljettajan saattueesta – mutta se on silti rajoitettua: Tarvitset silti vähintään yhden ihmisen saattuetta kohden. Reittien ja toimintojen on oltava tiiviisti koordinoituja. Se toimii parhaiten tietyillä käytävillä ja sotilaslogistiikassa, ei joustavassa, valtakunnallisessa rahtiliikenteessä. Auroran lähestymistapa pyrkii yksittäisiin, täysin autonomisiin kuorma-autoihin, jotka kulkevat jatkuvasti – mikä poistaa kaikki kuljettajien työvoimakustannukset kyseisellä kaistalla ja antaa jokaisen kuorma-auton kulkea lähes 24/7. Se on paljon suurempi kustannusvaihtelu kuin mitä saattueajo voi tarjota." Kuvittelisin suuremman uhan, jos Waymo yhtäkkiä päättäisi palata kuorma-autoliikenteeseen loputtomalla Googlen rahoituksella. Muuten, toimitusjohtaja Chris Urmson on sanonut, että lopulta hän näkee yrityksen teknologiaa "kaikenlaisissa paikoissa". En ole varma vastasiko tämä mihinkään, en todellakaan ole asiantuntija.
  • 4.8.
    Tämä julkaisu on poistettu.
    4.8.
    ·
    4.8.
    ·
    Käyttäjän mykistäminen tai roskapostista ilmoittaminen, siinäpä kysymys...
  • 31.7.
    ·
    31.7.
    ·
    Tyylikäs kirjanpito + erittäin positiivista palautetta kuorma-autojen toiminnasta. 100 % ajallaan, onnettomuudet minimoi huomattavasti - teknologian turvallisuus on äärimmäisen turvallinen. Useiden kuorma-autojen päivitys vuoden lopussa ja alussa. Mielestäni riski ei ole enää ratkaiseva tekijä tässä osakkeessa. Luvut ovat paremmat, niiden konsepti toimii, niitä halutaan, niillä on valtava tuottopotentiaali ja hallitus tukee niitä. MITÄ EI PITÄISI - KOHDEN 7 DOLLARIA TAAS lyhyellä aikavälillä. - TÄÄLLÄ 10 ENNEN VUODEN LOPPUA 🔥🔥🔥🔥
    1.8.
    ·
    1.8.
    ·
    Aivan uskomatonta. Ei sitä mitä odotin – verrattuna alkuun. Mutta Nasdaq meni myös täysin plussalle. Katsotaan, voiko se kostaa huomenna. Melkein ansaitsee raportin.
  • 30.7.
    ·
    30.7.
    ·
    Yöajo lukitsematta
    31.7.
    ·
    31.7.
    ·
    Hyvää edistystä. Katsotaan, pystyvätkö he tulemaan kannattaviksi seuraavan kahden vuoden aikana suunnitelmiensa mukaisesti.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
6,58
VWAP
6,43
Alin
6,33
VaihtoMäärä
121,4 18 887 308
VWAP
6,43
Ylin
6,58
Alin
6,33
VaihtoMäärä
121,4 18 887 308

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt