Q2-osavuosiraportti
25 päivää sitten‧59 min
0,375 USD/osake
Viimeisin osinko
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
57,7VWAP
Alin
56,84VaihtoMäärä
37,2 1 208 059
VWAP
Ylin
57,7Alin
56,84VaihtoMäärä
37,2 1 208 059
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 24.7. | |
2025 Q2-osavuosiraportti | 23.7. | |
2025 Yhtiökokous | 8.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 24.4. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 23.4. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 21.7.·Oroande nyheter att flygplanen står på marken för tillfället. Ska tydligen ha med IT-problem att göra. Får hoppas det löser sig snabbt annars är det risk för att kursen faller rejält! Alaska Air Group Inc (NYSE:ALK) pyysi sunnuntai-iltana pysähdystä kaikille päälinja- ja Horizon-lentokoneilleen, Federal Aviation Administrationin tilasivu osoitti. Lentoyhtiön verkkosivuilla kerrottiin, että sillä "ongelmia IT-järjestelmiemme kanssa" ja että se "työskenteli ongelmien ratkaisemiseksi". Maapysähdyksen syy ei ollut heti selvä, mutta lentoyhtiö pyysi sitä, FAA:n lentoliikenteen ohjausjärjestelmän komentokeskuksen sivu osoitti. Maapysähdyksen pidentämisen todennäköisyys oli keskimääräinen. Sekä FAA:ta että Alaska Airia ei voitu heti tavoittaa kommentteja varten aukioloaikojen ulkopuolella. Sosiaalisen median julkaisuissa käyttäjät myös huomauttivat lentoyhtiön mobiilisovelluksen olevan poissa käytöstä, vaikka tätä ei voitukaan välittömästi vahvistaa. Maassa tapahtuvan pysäytyksen määräys tarkoittaa, että kyseisen lentoyhtiön lennot on tilapäisesti estetty nousemasta lentoon. Määräyksiä voidaan antaa hätätilanteissa, kuten äärimmäisissä sääolosuhteissa, järjestelmäkatkoksissa tai jopa lentoliikenteen ruuhkautumisen yhteydessä.21.7.·Päivitämme tarkemmin; (Reuters) -Alaska Airlines ilmoitti peruuttaneensa 7 % lennoistaan maanantaina sunnuntai-iltana tapahtuneen maasulun jälkeen, joka johtui kriittisen laitteiston odottamattomasta vikaantumisesta sen datakeskuksissa. © Reuters. TIEDOSTOKUVA: Alaska Airlinesin lentokone lentää Yhdysvaltain kongressitalon ohi ennen laskeutumista Reaganin kansalliselle lentokentälle Arlingtonissa, Virginiassa, Yhdysvalloissa, 24. tammikuuta 2022. REUTERS/Joshua Roberts/Tiedostokuva Alaska ilmoitti peruuttaneensa maanantaina 64 lentoa ja sunnuntai-illan jälkeen yhteensä yli 150 lentoa sen jälkeen, kun se keskeytti kaikki lennot noin kolmeksi tunniksi IT-ongelman vuoksi ennen kuin jatkoi toimintaansa noin klo 23 PDT. "Lisähäiriöitä lentoihin on todennäköisesti, kun siirrämme lentokoneita ja miehistöjä koko verkostossamme", Alaska sanoi lausunnossaan. "IT-katkos ei liity mihinkään muihin ajankohtaisiin tapahtumiin, eikä se ole kyberturvallisuustapahtuma."
- 31.1.2022 · Muokattu31.1.2022 · Muokattusamler op Omvendt hovede- og skuldref Købssignal udløst 23. nov 2018.
- 31.1.2022 · Muokattu31.1.2022 · MuokattuAlaska Air kom med regnskab den 21. januar. Et regnskab der viste en stigning i omsætning på lidt over 4%. Det er ikke voldsomt, men til gengæld kom de ud af 2015 med en profit magine på 23,43% før skat i mod 18.16% sidste år. Selfølgelig har den øget fortjeneste den lave oilepris til takke, dog har Alaska Air formået at skære de såkaldte “non-fuel cost” ned med 0,8% for 2015. For 2016 forventer man en nedgang i non-fuel cost på yderligere 1%, her er der taget højde for en kapacitet vækst på 5-8%. Besparelser kommer bl.a. fra flere nye Boeing 737-900 og Embraer E175. Foruden de kommende lavere omkostninger, så er Alaska Air allerede i dag vældig dygtige til at passe på pengene. Til sammenligning med branchen ligger de omkring 25% lavere, når man kigger på omkostninger. En højere oliepris i 2016 vil naturligvis sænke den gode magine, men Alaska Air vil nok også næste år kunne bryste sig med en af branchens bedste nettoavance. Alaska Air har en meget lav gæld. Med en Debt to Equity på 1,70 er de godt halvt så meget gæld som konkurrenterne. Det er en position Alaska Air står meget stærkt med. hvis renterne skulle stiger yderligere 2016 Selvom man formår at holde en fantastisk omkostningsstruktur, så skal der altså øget omsætning til for jeg ville blive overrasket når vi ser regnskabet for 2016. Det kan blive et problem for Alaska Air hvor 90% a omsætningen kommer fra det amerikanske indenrigs marked, et marked der særdeles væl etableret. Jeg kunne forestille mig en øgning i omsætningen når man for rigtig fat på ferie rejse markedet, med nye ruter som bl.a. Costa Rica. Alaska Air´s aktie handles i øjeblikket med en P/E på lidt over 10. Derimod handles den med en Price/Book på godt 3,50. Ud over stigende omsætning så kan Alaska Air´s tilbagekøbsprogram muligvis få aktien til at stiger over 2016. De har godt 880 mUSD tilbage af den milliard USD de vil købe tilbage for. Aktien er også stærk på dividende, det kan tænkes at investorer vil gribe til selskabet grundet den nuværende ustabilitet der er på markedet. Jeg ville gerne have aktien ind i min portofølje, med en mellem lang horisont på 1-3 år. Jeg har et kursmål på 75 inden næste regnskab og 90 ved årets udgang.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q2-osavuosiraportti
25 päivää sitten‧59 min
0,375 USD/osake
Viimeisin osinko
Uutiset ja analyysit
Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 21.7.·Oroande nyheter att flygplanen står på marken för tillfället. Ska tydligen ha med IT-problem att göra. Får hoppas det löser sig snabbt annars är det risk för att kursen faller rejält! Alaska Air Group Inc (NYSE:ALK) pyysi sunnuntai-iltana pysähdystä kaikille päälinja- ja Horizon-lentokoneilleen, Federal Aviation Administrationin tilasivu osoitti. Lentoyhtiön verkkosivuilla kerrottiin, että sillä "ongelmia IT-järjestelmiemme kanssa" ja että se "työskenteli ongelmien ratkaisemiseksi". Maapysähdyksen syy ei ollut heti selvä, mutta lentoyhtiö pyysi sitä, FAA:n lentoliikenteen ohjausjärjestelmän komentokeskuksen sivu osoitti. Maapysähdyksen pidentämisen todennäköisyys oli keskimääräinen. Sekä FAA:ta että Alaska Airia ei voitu heti tavoittaa kommentteja varten aukioloaikojen ulkopuolella. Sosiaalisen median julkaisuissa käyttäjät myös huomauttivat lentoyhtiön mobiilisovelluksen olevan poissa käytöstä, vaikka tätä ei voitukaan välittömästi vahvistaa. Maassa tapahtuvan pysäytyksen määräys tarkoittaa, että kyseisen lentoyhtiön lennot on tilapäisesti estetty nousemasta lentoon. Määräyksiä voidaan antaa hätätilanteissa, kuten äärimmäisissä sääolosuhteissa, järjestelmäkatkoksissa tai jopa lentoliikenteen ruuhkautumisen yhteydessä.21.7.·Päivitämme tarkemmin; (Reuters) -Alaska Airlines ilmoitti peruuttaneensa 7 % lennoistaan maanantaina sunnuntai-iltana tapahtuneen maasulun jälkeen, joka johtui kriittisen laitteiston odottamattomasta vikaantumisesta sen datakeskuksissa. © Reuters. TIEDOSTOKUVA: Alaska Airlinesin lentokone lentää Yhdysvaltain kongressitalon ohi ennen laskeutumista Reaganin kansalliselle lentokentälle Arlingtonissa, Virginiassa, Yhdysvalloissa, 24. tammikuuta 2022. REUTERS/Joshua Roberts/Tiedostokuva Alaska ilmoitti peruuttaneensa maanantaina 64 lentoa ja sunnuntai-illan jälkeen yhteensä yli 150 lentoa sen jälkeen, kun se keskeytti kaikki lennot noin kolmeksi tunniksi IT-ongelman vuoksi ennen kuin jatkoi toimintaansa noin klo 23 PDT. "Lisähäiriöitä lentoihin on todennäköisesti, kun siirrämme lentokoneita ja miehistöjä koko verkostossamme", Alaska sanoi lausunnossaan. "IT-katkos ei liity mihinkään muihin ajankohtaisiin tapahtumiin, eikä se ole kyberturvallisuustapahtuma."
- 31.1.2022 · Muokattu31.1.2022 · Muokattusamler op Omvendt hovede- og skuldref Købssignal udløst 23. nov 2018.
- 31.1.2022 · Muokattu31.1.2022 · MuokattuAlaska Air kom med regnskab den 21. januar. Et regnskab der viste en stigning i omsætning på lidt over 4%. Det er ikke voldsomt, men til gengæld kom de ud af 2015 med en profit magine på 23,43% før skat i mod 18.16% sidste år. Selfølgelig har den øget fortjeneste den lave oilepris til takke, dog har Alaska Air formået at skære de såkaldte “non-fuel cost” ned med 0,8% for 2015. For 2016 forventer man en nedgang i non-fuel cost på yderligere 1%, her er der taget højde for en kapacitet vækst på 5-8%. Besparelser kommer bl.a. fra flere nye Boeing 737-900 og Embraer E175. Foruden de kommende lavere omkostninger, så er Alaska Air allerede i dag vældig dygtige til at passe på pengene. Til sammenligning med branchen ligger de omkring 25% lavere, når man kigger på omkostninger. En højere oliepris i 2016 vil naturligvis sænke den gode magine, men Alaska Air vil nok også næste år kunne bryste sig med en af branchens bedste nettoavance. Alaska Air har en meget lav gæld. Med en Debt to Equity på 1,70 er de godt halvt så meget gæld som konkurrenterne. Det er en position Alaska Air står meget stærkt med. hvis renterne skulle stiger yderligere 2016 Selvom man formår at holde en fantastisk omkostningsstruktur, så skal der altså øget omsætning til for jeg ville blive overrasket når vi ser regnskabet for 2016. Det kan blive et problem for Alaska Air hvor 90% a omsætningen kommer fra det amerikanske indenrigs marked, et marked der særdeles væl etableret. Jeg kunne forestille mig en øgning i omsætningen når man for rigtig fat på ferie rejse markedet, med nye ruter som bl.a. Costa Rica. Alaska Air´s aktie handles i øjeblikket med en P/E på lidt over 10. Derimod handles den med en Price/Book på godt 3,50. Ud over stigende omsætning så kan Alaska Air´s tilbagekøbsprogram muligvis få aktien til at stiger over 2016. De har godt 880 mUSD tilbage af den milliard USD de vil købe tilbage for. Aktien er også stærk på dividende, det kan tænkes at investorer vil gribe til selskabet grundet den nuværende ustabilitet der er på markedet. Jeg ville gerne have aktien ind i min portofølje, med en mellem lang horisont på 1-3 år. Jeg har et kursmål på 75 inden næste regnskab og 90 ved årets udgang.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
57,7VWAP
Alin
56,84VaihtoMäärä
37,2 1 208 059
VWAP
Ylin
57,7Alin
56,84VaihtoMäärä
37,2 1 208 059
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 24.7. | |
2025 Q2-osavuosiraportti | 23.7. | |
2025 Yhtiökokous | 8.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 24.4. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 23.4. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Q2-osavuosiraportti
25 päivää sitten‧59 min
Uutiset ja analyysit
Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 24.7. | |
2025 Q2-osavuosiraportti | 23.7. | |
2025 Yhtiökokous | 8.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 24.4. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 23.4. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
0,375 USD/osake
Viimeisin osinko
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 21.7.·Oroande nyheter att flygplanen står på marken för tillfället. Ska tydligen ha med IT-problem att göra. Får hoppas det löser sig snabbt annars är det risk för att kursen faller rejält! Alaska Air Group Inc (NYSE:ALK) pyysi sunnuntai-iltana pysähdystä kaikille päälinja- ja Horizon-lentokoneilleen, Federal Aviation Administrationin tilasivu osoitti. Lentoyhtiön verkkosivuilla kerrottiin, että sillä "ongelmia IT-järjestelmiemme kanssa" ja että se "työskenteli ongelmien ratkaisemiseksi". Maapysähdyksen syy ei ollut heti selvä, mutta lentoyhtiö pyysi sitä, FAA:n lentoliikenteen ohjausjärjestelmän komentokeskuksen sivu osoitti. Maapysähdyksen pidentämisen todennäköisyys oli keskimääräinen. Sekä FAA:ta että Alaska Airia ei voitu heti tavoittaa kommentteja varten aukioloaikojen ulkopuolella. Sosiaalisen median julkaisuissa käyttäjät myös huomauttivat lentoyhtiön mobiilisovelluksen olevan poissa käytöstä, vaikka tätä ei voitukaan välittömästi vahvistaa. Maassa tapahtuvan pysäytyksen määräys tarkoittaa, että kyseisen lentoyhtiön lennot on tilapäisesti estetty nousemasta lentoon. Määräyksiä voidaan antaa hätätilanteissa, kuten äärimmäisissä sääolosuhteissa, järjestelmäkatkoksissa tai jopa lentoliikenteen ruuhkautumisen yhteydessä.21.7.·Päivitämme tarkemmin; (Reuters) -Alaska Airlines ilmoitti peruuttaneensa 7 % lennoistaan maanantaina sunnuntai-iltana tapahtuneen maasulun jälkeen, joka johtui kriittisen laitteiston odottamattomasta vikaantumisesta sen datakeskuksissa. © Reuters. TIEDOSTOKUVA: Alaska Airlinesin lentokone lentää Yhdysvaltain kongressitalon ohi ennen laskeutumista Reaganin kansalliselle lentokentälle Arlingtonissa, Virginiassa, Yhdysvalloissa, 24. tammikuuta 2022. REUTERS/Joshua Roberts/Tiedostokuva Alaska ilmoitti peruuttaneensa maanantaina 64 lentoa ja sunnuntai-illan jälkeen yhteensä yli 150 lentoa sen jälkeen, kun se keskeytti kaikki lennot noin kolmeksi tunniksi IT-ongelman vuoksi ennen kuin jatkoi toimintaansa noin klo 23 PDT. "Lisähäiriöitä lentoihin on todennäköisesti, kun siirrämme lentokoneita ja miehistöjä koko verkostossamme", Alaska sanoi lausunnossaan. "IT-katkos ei liity mihinkään muihin ajankohtaisiin tapahtumiin, eikä se ole kyberturvallisuustapahtuma."
- 31.1.2022 · Muokattu31.1.2022 · Muokattusamler op Omvendt hovede- og skuldref Købssignal udløst 23. nov 2018.
- 31.1.2022 · Muokattu31.1.2022 · MuokattuAlaska Air kom med regnskab den 21. januar. Et regnskab der viste en stigning i omsætning på lidt over 4%. Det er ikke voldsomt, men til gengæld kom de ud af 2015 med en profit magine på 23,43% før skat i mod 18.16% sidste år. Selfølgelig har den øget fortjeneste den lave oilepris til takke, dog har Alaska Air formået at skære de såkaldte “non-fuel cost” ned med 0,8% for 2015. For 2016 forventer man en nedgang i non-fuel cost på yderligere 1%, her er der taget højde for en kapacitet vækst på 5-8%. Besparelser kommer bl.a. fra flere nye Boeing 737-900 og Embraer E175. Foruden de kommende lavere omkostninger, så er Alaska Air allerede i dag vældig dygtige til at passe på pengene. Til sammenligning med branchen ligger de omkring 25% lavere, når man kigger på omkostninger. En højere oliepris i 2016 vil naturligvis sænke den gode magine, men Alaska Air vil nok også næste år kunne bryste sig med en af branchens bedste nettoavance. Alaska Air har en meget lav gæld. Med en Debt to Equity på 1,70 er de godt halvt så meget gæld som konkurrenterne. Det er en position Alaska Air står meget stærkt med. hvis renterne skulle stiger yderligere 2016 Selvom man formår at holde en fantastisk omkostningsstruktur, så skal der altså øget omsætning til for jeg ville blive overrasket når vi ser regnskabet for 2016. Det kan blive et problem for Alaska Air hvor 90% a omsætningen kommer fra det amerikanske indenrigs marked, et marked der særdeles væl etableret. Jeg kunne forestille mig en øgning i omsætningen når man for rigtig fat på ferie rejse markedet, med nye ruter som bl.a. Costa Rica. Alaska Air´s aktie handles i øjeblikket med en P/E på lidt over 10. Derimod handles den med en Price/Book på godt 3,50. Ud over stigende omsætning så kan Alaska Air´s tilbagekøbsprogram muligvis få aktien til at stiger over 2016. De har godt 880 mUSD tilbage af den milliard USD de vil købe tilbage for. Aktien er også stærk på dividende, det kan tænkes at investorer vil gribe til selskabet grundet den nuværende ustabilitet der er på markedet. Jeg ville gerne have aktien ind i min portofølje, med en mellem lang horisont på 1-3 år. Jeg har et kursmål på 75 inden næste regnskab og 90 ved årets udgang.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
57,7VWAP
Alin
56,84VaihtoMäärä
37,2 1 208 059
VWAP
Ylin
57,7Alin
56,84VaihtoMäärä
37,2 1 208 059
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt