Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.
Osake
Nasdaq
ALK

Alaska Air Group

Alaska Air Group

57,36USD
+0,93% (+0,53)
Päätöskurssi
Ylin57,70
Alin56,84
Vaihto
37,2 MUSD
57,36USD
+0,93% (+0,53)
Päätöskurssi
Ylin57,70
Alin56,84
Vaihto
37,2 MUSD
Osake
Nasdaq
ALK

Alaska Air Group

Alaska Air Group

57,36USD
+0,93% (+0,53)
Päätöskurssi
Ylin57,70
Alin56,84
Vaihto
37,2 MUSD
57,36USD
+0,93% (+0,53)
Päätöskurssi
Ylin57,70
Alin56,84
Vaihto
37,2 MUSD
Osake
Nasdaq
ALK

Alaska Air Group

Alaska Air Group

57,36USD
+0,93% (+0,53)
Päätöskurssi
Ylin57,70
Alin56,84
Vaihto
37,2 MUSD
57,36USD
+0,93% (+0,53)
Päätöskurssi
Ylin57,70
Alin56,84
Vaihto
37,2 MUSD
Q2-osavuosiraportti
25 päivää sitten59 min
0,375 USD/osake
Viimeisin osinko

Tarjoustasot

Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
57,7
VWAP
57,37
Alin
56,84
VaihtoMäärä
37,2 1 208 059
VWAP
57,37
Ylin
57,7
Alin
56,84
VaihtoMäärä
37,2 1 208 059

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti24.7.
2025 Q2-osavuosiraportti23.7.
2025 Yhtiökokous8.5.
2025 Q1-osavuosiraportti24.4.
2025 Q1-osavuosiraportti23.4.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Asiakkaat katsoivat myös

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 21.7.
    ·
    21.7.
    ·
    Oroande nyheter att flygplanen står på marken för tillfället. Ska tydligen ha med IT-problem att göra. Får hoppas det löser sig snabbt annars är det risk för att kursen faller rejält! Alaska Air Group Inc (NYSE:ALK) pyysi sunnuntai-iltana pysähdystä kaikille päälinja- ja Horizon-lentokoneilleen, Federal Aviation Administrationin tilasivu osoitti. Lentoyhtiön verkkosivuilla kerrottiin, että sillä "ongelmia IT-järjestelmiemme kanssa" ja että se "työskenteli ongelmien ratkaisemiseksi". Maapysähdyksen syy ei ollut heti selvä, mutta lentoyhtiö pyysi sitä, FAA:n lentoliikenteen ohjausjärjestelmän komentokeskuksen sivu osoitti. Maapysähdyksen pidentämisen todennäköisyys oli keskimääräinen. Sekä FAA:ta että Alaska Airia ei voitu heti tavoittaa kommentteja varten aukioloaikojen ulkopuolella. Sosiaalisen median julkaisuissa käyttäjät myös huomauttivat lentoyhtiön mobiilisovelluksen olevan poissa käytöstä, vaikka tätä ei voitukaan välittömästi vahvistaa. Maassa tapahtuvan pysäytyksen määräys tarkoittaa, että kyseisen lentoyhtiön lennot on tilapäisesti estetty nousemasta lentoon. Määräyksiä voidaan antaa hätätilanteissa, kuten äärimmäisissä sääolosuhteissa, järjestelmäkatkoksissa tai jopa lentoliikenteen ruuhkautumisen yhteydessä.
    21.7.
    ·
    21.7.
    ·
    Päivitämme tarkemmin; (Reuters) -Alaska Airlines ilmoitti peruuttaneensa 7 % lennoistaan maanantaina sunnuntai-iltana tapahtuneen maasulun jälkeen, joka johtui kriittisen laitteiston odottamattomasta vikaantumisesta sen datakeskuksissa. © Reuters. TIEDOSTOKUVA: Alaska Airlinesin lentokone lentää Yhdysvaltain kongressitalon ohi ennen laskeutumista Reaganin kansalliselle lentokentälle Arlingtonissa, Virginiassa, Yhdysvalloissa, 24. tammikuuta 2022. REUTERS/Joshua Roberts/Tiedostokuva Alaska ilmoitti peruuttaneensa maanantaina 64 lentoa ja sunnuntai-illan jälkeen yhteensä yli 150 lentoa sen jälkeen, kun se keskeytti kaikki lennot noin kolmeksi tunniksi IT-ongelman vuoksi ennen kuin jatkoi toimintaansa noin klo 23 PDT. "Lisähäiriöitä lentoihin on todennäköisesti, kun siirrämme lentokoneita ja miehistöjä koko verkostossamme", Alaska sanoi lausunnossaan. "IT-katkos ei liity mihinkään muihin ajankohtaisiin tapahtumiin, eikä se ole kyberturvallisuustapahtuma."
  • 31.1.2022 · Muokattu
    31.1.2022 · Muokattu
    samler op Omvendt hovede- og skuldref Købssignal udløst 23. nov 2018.
    31.1.2022 · Muokattu
    31.1.2022 · Muokattu
    Ja, problemet er bare, at den market screener funktion kun er tilgængelig i "professionel"... Og jeg giver sgu ikke 11,500 om året for lidt information. Tror jeg hopper på en 14 sages prøvekonto efter nytår bae for at tjekke det ud
  • 31.1.2022 · Muokattu
    31.1.2022 · Muokattu
    Alaska Air kom med regnskab den 21. januar. Et regnskab der viste en stigning i omsætning på lidt over 4%. Det er ikke voldsomt, men til gengæld kom de ud af 2015 med en profit magine på 23,43% før skat i mod 18.16% sidste år. Selfølgelig har den øget fortjeneste den lave oilepris til takke, dog har Alaska Air formået at skære de såkaldte “non-fuel cost” ned med 0,8% for 2015. For 2016 forventer man en nedgang i non-fuel cost på yderligere 1%, her er der taget højde for en kapacitet vækst på 5-8%. Besparelser kommer bl.a. fra flere nye Boeing 737-900 og Embraer E175. Foruden de kommende lavere omkostninger, så er Alaska Air allerede i dag vældig dygtige til at passe på pengene. Til sammenligning med branchen ligger de omkring 25% lavere, når man kigger på omkostninger. En højere oliepris i 2016 vil naturligvis sænke den gode magine, men Alaska Air vil nok også næste år kunne bryste sig med en af branchens bedste nettoavance. Alaska Air har en meget lav gæld. Med en Debt to Equity på 1,70 er de godt halvt så meget gæld som konkurrenterne. Det er en position Alaska Air står meget stærkt med. hvis renterne skulle stiger yderligere 2016 Selvom man formår at holde en fantastisk omkostningsstruktur, så skal der altså øget omsætning til for jeg ville blive overrasket når vi ser regnskabet for 2016. Det kan blive et problem for Alaska Air hvor 90% a omsætningen kommer fra det amerikanske indenrigs marked, et marked der særdeles væl etableret. Jeg kunne forestille mig en øgning i omsætningen når man for rigtig fat på ferie rejse markedet, med nye ruter som bl.a. Costa Rica. Alaska Air´s aktie handles i øjeblikket med en P/E på lidt over 10. Derimod handles den med en Price/Book på godt 3,50. Ud over stigende omsætning så kan Alaska Air´s tilbagekøbsprogram muligvis få aktien til at stiger over 2016. De har godt 880 mUSD tilbage af den milliard USD de vil købe tilbage for. Aktien er også stærk på dividende, det kan tænkes at investorer vil gribe til selskabet grundet den nuværende ustabilitet der er på markedet. Jeg ville gerne have aktien ind i min portofølje, med en mellem lang horisont på 1-3 år. Jeg har et kursmål på 75 inden næste regnskab og 90 ved årets udgang.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit
Q2-osavuosiraportti
25 päivää sitten59 min
0,375 USD/osake
Viimeisin osinko

Uutiset ja analyysit

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 21.7.
    ·
    21.7.
    ·
    Oroande nyheter att flygplanen står på marken för tillfället. Ska tydligen ha med IT-problem att göra. Får hoppas det löser sig snabbt annars är det risk för att kursen faller rejält! Alaska Air Group Inc (NYSE:ALK) pyysi sunnuntai-iltana pysähdystä kaikille päälinja- ja Horizon-lentokoneilleen, Federal Aviation Administrationin tilasivu osoitti. Lentoyhtiön verkkosivuilla kerrottiin, että sillä "ongelmia IT-järjestelmiemme kanssa" ja että se "työskenteli ongelmien ratkaisemiseksi". Maapysähdyksen syy ei ollut heti selvä, mutta lentoyhtiö pyysi sitä, FAA:n lentoliikenteen ohjausjärjestelmän komentokeskuksen sivu osoitti. Maapysähdyksen pidentämisen todennäköisyys oli keskimääräinen. Sekä FAA:ta että Alaska Airia ei voitu heti tavoittaa kommentteja varten aukioloaikojen ulkopuolella. Sosiaalisen median julkaisuissa käyttäjät myös huomauttivat lentoyhtiön mobiilisovelluksen olevan poissa käytöstä, vaikka tätä ei voitukaan välittömästi vahvistaa. Maassa tapahtuvan pysäytyksen määräys tarkoittaa, että kyseisen lentoyhtiön lennot on tilapäisesti estetty nousemasta lentoon. Määräyksiä voidaan antaa hätätilanteissa, kuten äärimmäisissä sääolosuhteissa, järjestelmäkatkoksissa tai jopa lentoliikenteen ruuhkautumisen yhteydessä.
    21.7.
    ·
    21.7.
    ·
    Päivitämme tarkemmin; (Reuters) -Alaska Airlines ilmoitti peruuttaneensa 7 % lennoistaan maanantaina sunnuntai-iltana tapahtuneen maasulun jälkeen, joka johtui kriittisen laitteiston odottamattomasta vikaantumisesta sen datakeskuksissa. © Reuters. TIEDOSTOKUVA: Alaska Airlinesin lentokone lentää Yhdysvaltain kongressitalon ohi ennen laskeutumista Reaganin kansalliselle lentokentälle Arlingtonissa, Virginiassa, Yhdysvalloissa, 24. tammikuuta 2022. REUTERS/Joshua Roberts/Tiedostokuva Alaska ilmoitti peruuttaneensa maanantaina 64 lentoa ja sunnuntai-illan jälkeen yhteensä yli 150 lentoa sen jälkeen, kun se keskeytti kaikki lennot noin kolmeksi tunniksi IT-ongelman vuoksi ennen kuin jatkoi toimintaansa noin klo 23 PDT. "Lisähäiriöitä lentoihin on todennäköisesti, kun siirrämme lentokoneita ja miehistöjä koko verkostossamme", Alaska sanoi lausunnossaan. "IT-katkos ei liity mihinkään muihin ajankohtaisiin tapahtumiin, eikä se ole kyberturvallisuustapahtuma."
  • 31.1.2022 · Muokattu
    31.1.2022 · Muokattu
    samler op Omvendt hovede- og skuldref Købssignal udløst 23. nov 2018.
    31.1.2022 · Muokattu
    31.1.2022 · Muokattu
    Ja, problemet er bare, at den market screener funktion kun er tilgængelig i "professionel"... Og jeg giver sgu ikke 11,500 om året for lidt information. Tror jeg hopper på en 14 sages prøvekonto efter nytår bae for at tjekke det ud
  • 31.1.2022 · Muokattu
    31.1.2022 · Muokattu
    Alaska Air kom med regnskab den 21. januar. Et regnskab der viste en stigning i omsætning på lidt over 4%. Det er ikke voldsomt, men til gengæld kom de ud af 2015 med en profit magine på 23,43% før skat i mod 18.16% sidste år. Selfølgelig har den øget fortjeneste den lave oilepris til takke, dog har Alaska Air formået at skære de såkaldte “non-fuel cost” ned med 0,8% for 2015. For 2016 forventer man en nedgang i non-fuel cost på yderligere 1%, her er der taget højde for en kapacitet vækst på 5-8%. Besparelser kommer bl.a. fra flere nye Boeing 737-900 og Embraer E175. Foruden de kommende lavere omkostninger, så er Alaska Air allerede i dag vældig dygtige til at passe på pengene. Til sammenligning med branchen ligger de omkring 25% lavere, når man kigger på omkostninger. En højere oliepris i 2016 vil naturligvis sænke den gode magine, men Alaska Air vil nok også næste år kunne bryste sig med en af branchens bedste nettoavance. Alaska Air har en meget lav gæld. Med en Debt to Equity på 1,70 er de godt halvt så meget gæld som konkurrenterne. Det er en position Alaska Air står meget stærkt med. hvis renterne skulle stiger yderligere 2016 Selvom man formår at holde en fantastisk omkostningsstruktur, så skal der altså øget omsætning til for jeg ville blive overrasket når vi ser regnskabet for 2016. Det kan blive et problem for Alaska Air hvor 90% a omsætningen kommer fra det amerikanske indenrigs marked, et marked der særdeles væl etableret. Jeg kunne forestille mig en øgning i omsætningen når man for rigtig fat på ferie rejse markedet, med nye ruter som bl.a. Costa Rica. Alaska Air´s aktie handles i øjeblikket med en P/E på lidt over 10. Derimod handles den med en Price/Book på godt 3,50. Ud over stigende omsætning så kan Alaska Air´s tilbagekøbsprogram muligvis få aktien til at stiger over 2016. De har godt 880 mUSD tilbage af den milliard USD de vil købe tilbage for. Aktien er også stærk på dividende, det kan tænkes at investorer vil gribe til selskabet grundet den nuværende ustabilitet der er på markedet. Jeg ville gerne have aktien ind i min portofølje, med en mellem lang horisont på 1-3 år. Jeg har et kursmål på 75 inden næste regnskab og 90 ved årets udgang.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
57,7
VWAP
57,37
Alin
56,84
VaihtoMäärä
37,2 1 208 059
VWAP
57,37
Ylin
57,7
Alin
56,84
VaihtoMäärä
37,2 1 208 059

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Asiakkaat katsoivat myös

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti24.7.
2025 Q2-osavuosiraportti23.7.
2025 Yhtiökokous8.5.
2025 Q1-osavuosiraportti24.4.
2025 Q1-osavuosiraportti23.4.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit
Q2-osavuosiraportti
25 päivää sitten59 min

Uutiset ja analyysit

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti24.7.
2025 Q2-osavuosiraportti23.7.
2025 Yhtiökokous8.5.
2025 Q1-osavuosiraportti24.4.
2025 Q1-osavuosiraportti23.4.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Ei saatavilla tälle kohde-etuudelle: Nordnet Markets Sertifikaatit . Katso muut Sertifikaatit
0,375 USD/osake
Viimeisin osinko

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 21.7.
    ·
    21.7.
    ·
    Oroande nyheter att flygplanen står på marken för tillfället. Ska tydligen ha med IT-problem att göra. Får hoppas det löser sig snabbt annars är det risk för att kursen faller rejält! Alaska Air Group Inc (NYSE:ALK) pyysi sunnuntai-iltana pysähdystä kaikille päälinja- ja Horizon-lentokoneilleen, Federal Aviation Administrationin tilasivu osoitti. Lentoyhtiön verkkosivuilla kerrottiin, että sillä "ongelmia IT-järjestelmiemme kanssa" ja että se "työskenteli ongelmien ratkaisemiseksi". Maapysähdyksen syy ei ollut heti selvä, mutta lentoyhtiö pyysi sitä, FAA:n lentoliikenteen ohjausjärjestelmän komentokeskuksen sivu osoitti. Maapysähdyksen pidentämisen todennäköisyys oli keskimääräinen. Sekä FAA:ta että Alaska Airia ei voitu heti tavoittaa kommentteja varten aukioloaikojen ulkopuolella. Sosiaalisen median julkaisuissa käyttäjät myös huomauttivat lentoyhtiön mobiilisovelluksen olevan poissa käytöstä, vaikka tätä ei voitukaan välittömästi vahvistaa. Maassa tapahtuvan pysäytyksen määräys tarkoittaa, että kyseisen lentoyhtiön lennot on tilapäisesti estetty nousemasta lentoon. Määräyksiä voidaan antaa hätätilanteissa, kuten äärimmäisissä sääolosuhteissa, järjestelmäkatkoksissa tai jopa lentoliikenteen ruuhkautumisen yhteydessä.
    21.7.
    ·
    21.7.
    ·
    Päivitämme tarkemmin; (Reuters) -Alaska Airlines ilmoitti peruuttaneensa 7 % lennoistaan maanantaina sunnuntai-iltana tapahtuneen maasulun jälkeen, joka johtui kriittisen laitteiston odottamattomasta vikaantumisesta sen datakeskuksissa. © Reuters. TIEDOSTOKUVA: Alaska Airlinesin lentokone lentää Yhdysvaltain kongressitalon ohi ennen laskeutumista Reaganin kansalliselle lentokentälle Arlingtonissa, Virginiassa, Yhdysvalloissa, 24. tammikuuta 2022. REUTERS/Joshua Roberts/Tiedostokuva Alaska ilmoitti peruuttaneensa maanantaina 64 lentoa ja sunnuntai-illan jälkeen yhteensä yli 150 lentoa sen jälkeen, kun se keskeytti kaikki lennot noin kolmeksi tunniksi IT-ongelman vuoksi ennen kuin jatkoi toimintaansa noin klo 23 PDT. "Lisähäiriöitä lentoihin on todennäköisesti, kun siirrämme lentokoneita ja miehistöjä koko verkostossamme", Alaska sanoi lausunnossaan. "IT-katkos ei liity mihinkään muihin ajankohtaisiin tapahtumiin, eikä se ole kyberturvallisuustapahtuma."
  • 31.1.2022 · Muokattu
    31.1.2022 · Muokattu
    samler op Omvendt hovede- og skuldref Købssignal udløst 23. nov 2018.
    31.1.2022 · Muokattu
    31.1.2022 · Muokattu
    Ja, problemet er bare, at den market screener funktion kun er tilgængelig i "professionel"... Og jeg giver sgu ikke 11,500 om året for lidt information. Tror jeg hopper på en 14 sages prøvekonto efter nytår bae for at tjekke det ud
  • 31.1.2022 · Muokattu
    31.1.2022 · Muokattu
    Alaska Air kom med regnskab den 21. januar. Et regnskab der viste en stigning i omsætning på lidt over 4%. Det er ikke voldsomt, men til gengæld kom de ud af 2015 med en profit magine på 23,43% før skat i mod 18.16% sidste år. Selfølgelig har den øget fortjeneste den lave oilepris til takke, dog har Alaska Air formået at skære de såkaldte “non-fuel cost” ned med 0,8% for 2015. For 2016 forventer man en nedgang i non-fuel cost på yderligere 1%, her er der taget højde for en kapacitet vækst på 5-8%. Besparelser kommer bl.a. fra flere nye Boeing 737-900 og Embraer E175. Foruden de kommende lavere omkostninger, så er Alaska Air allerede i dag vældig dygtige til at passe på pengene. Til sammenligning med branchen ligger de omkring 25% lavere, når man kigger på omkostninger. En højere oliepris i 2016 vil naturligvis sænke den gode magine, men Alaska Air vil nok også næste år kunne bryste sig med en af branchens bedste nettoavance. Alaska Air har en meget lav gæld. Med en Debt to Equity på 1,70 er de godt halvt så meget gæld som konkurrenterne. Det er en position Alaska Air står meget stærkt med. hvis renterne skulle stiger yderligere 2016 Selvom man formår at holde en fantastisk omkostningsstruktur, så skal der altså øget omsætning til for jeg ville blive overrasket når vi ser regnskabet for 2016. Det kan blive et problem for Alaska Air hvor 90% a omsætningen kommer fra det amerikanske indenrigs marked, et marked der særdeles væl etableret. Jeg kunne forestille mig en øgning i omsætningen når man for rigtig fat på ferie rejse markedet, med nye ruter som bl.a. Costa Rica. Alaska Air´s aktie handles i øjeblikket med en P/E på lidt over 10. Derimod handles den med en Price/Book på godt 3,50. Ud over stigende omsætning så kan Alaska Air´s tilbagekøbsprogram muligvis få aktien til at stiger over 2016. De har godt 880 mUSD tilbage af den milliard USD de vil købe tilbage for. Aktien er også stærk på dividende, det kan tænkes at investorer vil gribe til selskabet grundet den nuværende ustabilitet der er på markedet. Jeg ville gerne have aktien ind i min portofølje, med en mellem lang horisont på 1-3 år. Jeg har et kursmål på 75 inden næste regnskab og 90 ved årets udgang.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
57,7
VWAP
57,37
Alin
56,84
VaihtoMäärä
37,2 1 208 059
VWAP
57,37
Ylin
57,7
Alin
56,84
VaihtoMäärä
37,2 1 208 059

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Asiakkaat katsoivat myös