Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Bayerische Motoren Werke AG

Bayerische Motoren Werke AG

84,30EUR
−1,75% (−1,50)
Päätöskurssi
Ylin86,42
Alin84,04
Vaihto
68,8 MEUR
84,30EUR
−1,75% (−1,50)
Päätöskurssi
Ylin86,42
Alin84,04
Vaihto
68,8 MEUR

Bayerische Motoren Werke AG

Bayerische Motoren Werke AG

84,30EUR
−1,75% (−1,50)
Päätöskurssi
Ylin86,42
Alin84,04
Vaihto
68,8 MEUR
84,30EUR
−1,75% (−1,50)
Päätöskurssi
Ylin86,42
Alin84,04
Vaihto
68,8 MEUR

Bayerische Motoren Werke AG

Bayerische Motoren Werke AG

84,30EUR
−1,75% (−1,50)
Päätöskurssi
Ylin86,42
Alin84,04
Vaihto
68,8 MEUR
84,30EUR
−1,75% (−1,50)
Päätöskurssi
Ylin86,42
Alin84,04
Vaihto
68,8 MEUR
Q3-osavuosiraportti
UUTTA
2 päivää sitten29 min
4,30 EUR/osake
Viimeisin osinko
5,03 %
Tuotto/v

Tarjoustasot

GermanyXetra
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
86,42
VWAP
84,62
Alin
84,04
VaihtoMäärä
68,8 812 886
VWAP
84,62
Ylin
86,42
Alin
84,04
VaihtoMäärä
68,8 812 886

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2025 Q3-osavuosiraportti5.11.
2025 Q2-osavuosiraportti31.7.
2025 Yhtiökokous14.5.
2025 Q1-osavuosiraportti7.5.
2024 Vuosiraportti20.3.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 8.10.
    ·
    8.10.
    ·
    What's going on with this one today?😩
    9.10.
    ·
    9.10.
    ·
    It's simply well done in China.
    9.10.
    ·
    9.10.
    ·
    They reported a decrease in sales due to the situation in China.
  • 8.10.
    ·
    8.10.
    ·
    Hold on to a kidney
  • 2.10.
    🚗 Inside BMW HQ: Neue Klasse & the EV ramp Spent time at BMW’s HQ today. Here’s what stood out from the deep dive into their strategy and tech roadmap: ⚡ Neue Klasse (2026): next-gen EV platform with cylindrical Gen6 batteries: more range, faster charging, lower cost. Five new battery assembly plants under construction. 📈 Sales ramp: BEVs already 26.4% of sales (H1’25, +15.7%). Target: >50% of global sales by 2030. Pace depends heavily on regulation & regional tax credits. 🔋 Battery economics: battery packs = ~40% of car cost; cells = 80% of pack; raw materials = 80% of cell cost. Margin parity expected once Gen6 is fully ramped, but no timing yet on production cost parity. 🌍 Supply chain challenge: “local for local” works for cars, not for batteries. Heavy dependence on Chinese suppliers remains a structural risk. 🛠️ “Power of Choice” : BMW keeps delivering ICE, PHEV, BEV and will add hydrogen fuel cells (2028). Problem: infrastructure lag. 🧠 Digital strategy with 3 pillars: ultimate UX, perfect assistance, always connected. Largest OTA-capable fleet worldwide: 10m+ cars. 🕹️ Driving & cockpit: New panoramic pillar-to-pillar display + 3D HUD. iDrive gone; multifunction wheel instead (“hands on wheel, eyes on road”). 🤖 Self-driving: Level 2 up to 130 km/h, Level 3 coming. Partners: Mobileye (current), Qualcomm (Neue Klasse), Momenta (China). Europe lags on approvals. 💡 Zonal architecture: Neue Klasse introduces 4 “superbrains,” reducing wiring by 600m, cutting cost & weight. ⚔️ Competitive pressures: Chinese EVs moving upmarket. BMW juggling tariffs, energy costs, regulation & union dynamics to stay ahead. BMW’s bet is clear: Neue Klasse + Gen6 batteries as the pivot point. Execution risk is in raw material costs, supply chain exposure, and the speed of consumer/regulatory adoption.
    3.10.
    ·
    3.10.
    ·
    Thanks for a detailed report, interesting reading.
  • 18.9.
    Sold Nordics and onboard to This Car
  • 17.9.
    ·
    17.9.
    ·
    Saw the new class in real life. Looked really good. Nice balance inside and out. Things have to improve here in the future. :-) My next car. :-) Also looked at the new Mercedes GLC and it didn't look so good. It looked 10 years old on the outside, and way too much screen on the inside.
    2.10.
    ·
    2.10.
    ·
    Did you get a taste of BMW shares?
    2.10.
    Yup. Bought a small-ish position.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Q3-osavuosiraportti
UUTTA
2 päivää sitten29 min
4,30 EUR/osake
Viimeisin osinko
5,03 %
Tuotto/v

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 8.10.
    ·
    8.10.
    ·
    What's going on with this one today?😩
    9.10.
    ·
    9.10.
    ·
    It's simply well done in China.
    9.10.
    ·
    9.10.
    ·
    They reported a decrease in sales due to the situation in China.
  • 8.10.
    ·
    8.10.
    ·
    Hold on to a kidney
  • 2.10.
    🚗 Inside BMW HQ: Neue Klasse & the EV ramp Spent time at BMW’s HQ today. Here’s what stood out from the deep dive into their strategy and tech roadmap: ⚡ Neue Klasse (2026): next-gen EV platform with cylindrical Gen6 batteries: more range, faster charging, lower cost. Five new battery assembly plants under construction. 📈 Sales ramp: BEVs already 26.4% of sales (H1’25, +15.7%). Target: >50% of global sales by 2030. Pace depends heavily on regulation & regional tax credits. 🔋 Battery economics: battery packs = ~40% of car cost; cells = 80% of pack; raw materials = 80% of cell cost. Margin parity expected once Gen6 is fully ramped, but no timing yet on production cost parity. 🌍 Supply chain challenge: “local for local” works for cars, not for batteries. Heavy dependence on Chinese suppliers remains a structural risk. 🛠️ “Power of Choice” : BMW keeps delivering ICE, PHEV, BEV and will add hydrogen fuel cells (2028). Problem: infrastructure lag. 🧠 Digital strategy with 3 pillars: ultimate UX, perfect assistance, always connected. Largest OTA-capable fleet worldwide: 10m+ cars. 🕹️ Driving & cockpit: New panoramic pillar-to-pillar display + 3D HUD. iDrive gone; multifunction wheel instead (“hands on wheel, eyes on road”). 🤖 Self-driving: Level 2 up to 130 km/h, Level 3 coming. Partners: Mobileye (current), Qualcomm (Neue Klasse), Momenta (China). Europe lags on approvals. 💡 Zonal architecture: Neue Klasse introduces 4 “superbrains,” reducing wiring by 600m, cutting cost & weight. ⚔️ Competitive pressures: Chinese EVs moving upmarket. BMW juggling tariffs, energy costs, regulation & union dynamics to stay ahead. BMW’s bet is clear: Neue Klasse + Gen6 batteries as the pivot point. Execution risk is in raw material costs, supply chain exposure, and the speed of consumer/regulatory adoption.
    3.10.
    ·
    3.10.
    ·
    Thanks for a detailed report, interesting reading.
  • 18.9.
    Sold Nordics and onboard to This Car
  • 17.9.
    ·
    17.9.
    ·
    Saw the new class in real life. Looked really good. Nice balance inside and out. Things have to improve here in the future. :-) My next car. :-) Also looked at the new Mercedes GLC and it didn't look so good. It looked 10 years old on the outside, and way too much screen on the inside.
    2.10.
    ·
    2.10.
    ·
    Did you get a taste of BMW shares?
    2.10.
    Yup. Bought a small-ish position.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

GermanyXetra
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
86,42
VWAP
84,62
Alin
84,04
VaihtoMäärä
68,8 812 886
VWAP
84,62
Ylin
86,42
Alin
84,04
VaihtoMäärä
68,8 812 886

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2025 Q3-osavuosiraportti5.11.
2025 Q2-osavuosiraportti31.7.
2025 Yhtiökokous14.5.
2025 Q1-osavuosiraportti7.5.
2024 Vuosiraportti20.3.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Q3-osavuosiraportti
UUTTA
2 päivää sitten29 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
Sijoittajakalenteri ei ole saatavilla
Menneet tapahtumat
2025 Q3-osavuosiraportti5.11.
2025 Q2-osavuosiraportti31.7.
2025 Yhtiökokous14.5.
2025 Q1-osavuosiraportti7.5.
2024 Vuosiraportti20.3.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

4,30 EUR/osake
Viimeisin osinko
5,03 %
Tuotto/v

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 8.10.
    ·
    8.10.
    ·
    What's going on with this one today?😩
    9.10.
    ·
    9.10.
    ·
    It's simply well done in China.
    9.10.
    ·
    9.10.
    ·
    They reported a decrease in sales due to the situation in China.
  • 8.10.
    ·
    8.10.
    ·
    Hold on to a kidney
  • 2.10.
    🚗 Inside BMW HQ: Neue Klasse & the EV ramp Spent time at BMW’s HQ today. Here’s what stood out from the deep dive into their strategy and tech roadmap: ⚡ Neue Klasse (2026): next-gen EV platform with cylindrical Gen6 batteries: more range, faster charging, lower cost. Five new battery assembly plants under construction. 📈 Sales ramp: BEVs already 26.4% of sales (H1’25, +15.7%). Target: >50% of global sales by 2030. Pace depends heavily on regulation & regional tax credits. 🔋 Battery economics: battery packs = ~40% of car cost; cells = 80% of pack; raw materials = 80% of cell cost. Margin parity expected once Gen6 is fully ramped, but no timing yet on production cost parity. 🌍 Supply chain challenge: “local for local” works for cars, not for batteries. Heavy dependence on Chinese suppliers remains a structural risk. 🛠️ “Power of Choice” : BMW keeps delivering ICE, PHEV, BEV and will add hydrogen fuel cells (2028). Problem: infrastructure lag. 🧠 Digital strategy with 3 pillars: ultimate UX, perfect assistance, always connected. Largest OTA-capable fleet worldwide: 10m+ cars. 🕹️ Driving & cockpit: New panoramic pillar-to-pillar display + 3D HUD. iDrive gone; multifunction wheel instead (“hands on wheel, eyes on road”). 🤖 Self-driving: Level 2 up to 130 km/h, Level 3 coming. Partners: Mobileye (current), Qualcomm (Neue Klasse), Momenta (China). Europe lags on approvals. 💡 Zonal architecture: Neue Klasse introduces 4 “superbrains,” reducing wiring by 600m, cutting cost & weight. ⚔️ Competitive pressures: Chinese EVs moving upmarket. BMW juggling tariffs, energy costs, regulation & union dynamics to stay ahead. BMW’s bet is clear: Neue Klasse + Gen6 batteries as the pivot point. Execution risk is in raw material costs, supply chain exposure, and the speed of consumer/regulatory adoption.
    3.10.
    ·
    3.10.
    ·
    Thanks for a detailed report, interesting reading.
  • 18.9.
    Sold Nordics and onboard to This Car
  • 17.9.
    ·
    17.9.
    ·
    Saw the new class in real life. Looked really good. Nice balance inside and out. Things have to improve here in the future. :-) My next car. :-) Also looked at the new Mercedes GLC and it didn't look so good. It looked 10 years old on the outside, and way too much screen on the inside.
    2.10.
    ·
    2.10.
    ·
    Did you get a taste of BMW shares?
    2.10.
    Yup. Bought a small-ish position.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

GermanyXetra
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
86,42
VWAP
84,62
Alin
84,04
VaihtoMäärä
68,8 812 886
VWAP
84,62
Ylin
86,42
Alin
84,04
VaihtoMäärä
68,8 812 886

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt