Q2-osavuosiraportti
78 päivää sitten‧31 min
4,30 EUR/osake
Viimeisin osinko
5,40 %
Tuotto/v
Tarjoustasot
Xetra
Määrä
Osto
348
Myynti
Määrä
579
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
80,22VWAP
Alin
78,76VaihtoMäärä
34,9 438 357
VWAP
Ylin
80,22Alin
78,76VaihtoMäärä
34,9 438 357
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q3-osavuosiraportti | 5.11. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 31.7. | |
2025 Yhtiökokous | 14.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 7.5. | |
2024 Vuosiraportti | 20.3. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 14.3. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 2.10.·🚗 BMW:n pääkonttorin sisällä: Neue Klasse ja sähköautojen käyttöönotto Vietin tänään aikaa BMW:n pääkonttorissa. Tässä on syvemmälle strategian ja teknologian etenemissuunnitelman perusteellisesta tarkastelusta erottuvia seikkoja: ⚡ Neue Klasse (2026): seuraavan sukupolven sähköautoalusta sylinterimäisillä 6. sukupolven akuilla: pidempi toimintasäde, nopeampi lataus, alhaisemmat kustannukset. Viisi uutta akkujen kokoonpanotehdasta rakenteilla. 📈 Myynnin kasvu: Akkusähköautot ovat jo 26,4 % myynnistä (H1’25, +15,7 %). Tavoite: >50 % maailmanlaajuisesta myynnistä vuoteen 2030 mennessä. Vauhti riippuu suuresti sääntelystä ja alueellisista verohyvityksistä. 🔋 Akkujen taloustiede: akut = ~40 % auton hinnasta; kennot = 80 % paketista; raaka-aineet = 80 % kennojen hinnasta. Katteen pariteettia odotetaan, kun 6. sukupolven tuotanto on täysin käyttöönotettu, mutta tuotantokustannusten pariteetille ei ole vielä aikataulua. 🌍 Toimitusketjun haaste: "paikallinen paikalliselle" toimii autoille, ei akuille. Voimakas riippuvuus kiinalaisista toimittajista on edelleen rakenteellinen riski. 🛠️ ”Valinnan voima”: BMW jatkaa polttomoottori-, ladattava- ja akkukäyttöisten sähköautojen toimittamista ja lisää vetypolttokennoja (2028). Ongelma: infrastruktuurin viive. 🧠 Digitaalinen strategia, jossa on kolme pilaria: paras mahdollinen käyttökokemus, täydellinen avustus, aina yhteydessä. Suurin OTA-yhteensopiva laivasto maailmanlaajuisesti: yli 10 miljoonaa autoa. 🕹️ Ajaminen ja ohjaamo: Uusi panoraamanäyttö pilarista pilariin + 3D HUD. iDrive poissa; monitoimiohjauspyörä tilalla (”kädet ratissa, katse tiessä”). 🤖 Itseohjautuva: Taso 2 jopa 130 km/h, taso 3 tulossa. Kumppanit: Mobileye (nykyinen), Qualcomm (Neue Klasse), Momenta (Kiina). Eurooppa on jäljessä hyväksynnöissä. 💡 Vyöhykearkkitehtuuri: Neue Klasse esittelee neljä ”superaivoa”, mikä vähentää johdotusta 600 metrillä, mikä leikkaa kustannuksia ja painoa. ⚔️ Kilpailupaineet: Kiinalaiset sähköautot siirtyvät kalliimpaan markkinaan. BMW tasapainoilee tariffien, energiakustannusten, sääntelyn ja ammattiliittojen dynamiikan kanssa pysyäkseen kärjessä. BMW:n veto on selvä: Uusi luokka + 6. sukupolven akut keskeisenä tekijänä. Toteutusriski liittyy raaka-ainekustannuksiin, toimitusketjun alttiuteen ja kuluttajien/sääntelyn omaksumisen nopeuteen.3.10.·Kiitos yksityiskohtaisesta raportista, mielenkiintoista luettavaa.
- 17.9.·Näin uuden luokan oikeassa elämässä. Näytti todella hyvältä. Mukava tasapaino sekä sisältä että ulkoa. Asioiden täytyy parantua täällä tulevaisuudessa. :-) Seuraava autoni. :-) Katselin myös uutta Mercedes GLC:tä, eikä se näyttänyt kovin hyvältä. Se näytti ulkoa 10 vuotta vanhalta ja sisällä oli aivan liikaa lasia.2.10.·Pääsitkö maistamaan BMW:n osakkeita?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Q2-osavuosiraportti
78 päivää sitten‧31 min
4,30 EUR/osake
Viimeisin osinko
5,40 %
Tuotto/v
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 2.10.·🚗 BMW:n pääkonttorin sisällä: Neue Klasse ja sähköautojen käyttöönotto Vietin tänään aikaa BMW:n pääkonttorissa. Tässä on syvemmälle strategian ja teknologian etenemissuunnitelman perusteellisesta tarkastelusta erottuvia seikkoja: ⚡ Neue Klasse (2026): seuraavan sukupolven sähköautoalusta sylinterimäisillä 6. sukupolven akuilla: pidempi toimintasäde, nopeampi lataus, alhaisemmat kustannukset. Viisi uutta akkujen kokoonpanotehdasta rakenteilla. 📈 Myynnin kasvu: Akkusähköautot ovat jo 26,4 % myynnistä (H1’25, +15,7 %). Tavoite: >50 % maailmanlaajuisesta myynnistä vuoteen 2030 mennessä. Vauhti riippuu suuresti sääntelystä ja alueellisista verohyvityksistä. 🔋 Akkujen taloustiede: akut = ~40 % auton hinnasta; kennot = 80 % paketista; raaka-aineet = 80 % kennojen hinnasta. Katteen pariteettia odotetaan, kun 6. sukupolven tuotanto on täysin käyttöönotettu, mutta tuotantokustannusten pariteetille ei ole vielä aikataulua. 🌍 Toimitusketjun haaste: "paikallinen paikalliselle" toimii autoille, ei akuille. Voimakas riippuvuus kiinalaisista toimittajista on edelleen rakenteellinen riski. 🛠️ ”Valinnan voima”: BMW jatkaa polttomoottori-, ladattava- ja akkukäyttöisten sähköautojen toimittamista ja lisää vetypolttokennoja (2028). Ongelma: infrastruktuurin viive. 🧠 Digitaalinen strategia, jossa on kolme pilaria: paras mahdollinen käyttökokemus, täydellinen avustus, aina yhteydessä. Suurin OTA-yhteensopiva laivasto maailmanlaajuisesti: yli 10 miljoonaa autoa. 🕹️ Ajaminen ja ohjaamo: Uusi panoraamanäyttö pilarista pilariin + 3D HUD. iDrive poissa; monitoimiohjauspyörä tilalla (”kädet ratissa, katse tiessä”). 🤖 Itseohjautuva: Taso 2 jopa 130 km/h, taso 3 tulossa. Kumppanit: Mobileye (nykyinen), Qualcomm (Neue Klasse), Momenta (Kiina). Eurooppa on jäljessä hyväksynnöissä. 💡 Vyöhykearkkitehtuuri: Neue Klasse esittelee neljä ”superaivoa”, mikä vähentää johdotusta 600 metrillä, mikä leikkaa kustannuksia ja painoa. ⚔️ Kilpailupaineet: Kiinalaiset sähköautot siirtyvät kalliimpaan markkinaan. BMW tasapainoilee tariffien, energiakustannusten, sääntelyn ja ammattiliittojen dynamiikan kanssa pysyäkseen kärjessä. BMW:n veto on selvä: Uusi luokka + 6. sukupolven akut keskeisenä tekijänä. Toteutusriski liittyy raaka-ainekustannuksiin, toimitusketjun alttiuteen ja kuluttajien/sääntelyn omaksumisen nopeuteen.3.10.·Kiitos yksityiskohtaisesta raportista, mielenkiintoista luettavaa.
- 17.9.·Näin uuden luokan oikeassa elämässä. Näytti todella hyvältä. Mukava tasapaino sekä sisältä että ulkoa. Asioiden täytyy parantua täällä tulevaisuudessa. :-) Seuraava autoni. :-) Katselin myös uutta Mercedes GLC:tä, eikä se näyttänyt kovin hyvältä. Se näytti ulkoa 10 vuotta vanhalta ja sisällä oli aivan liikaa lasia.2.10.·Pääsitkö maistamaan BMW:n osakkeita?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
348
Myynti
Määrä
579
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
80,22VWAP
Alin
78,76VaihtoMäärä
34,9 438 357
VWAP
Ylin
80,22Alin
78,76VaihtoMäärä
34,9 438 357
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q3-osavuosiraportti | 5.11. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 31.7. | |
2025 Yhtiökokous | 14.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 7.5. | |
2024 Vuosiraportti | 20.3. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 14.3. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
Q2-osavuosiraportti
78 päivää sitten‧31 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Seuraava tapahtuma | |
---|---|
2025 Q3-osavuosiraportti | 5.11. |
Menneet tapahtumat | ||
---|---|---|
2025 Q2-osavuosiraportti | 31.7. | |
2025 Yhtiökokous | 14.5. | |
2025 Q1-osavuosiraportti | 7.5. | |
2024 Vuosiraportti | 20.3. | |
2024 Q4-osavuosiraportti | 14.3. |
Datan lähde: Morningstar, Quartr
4,30 EUR/osake
Viimeisin osinko
5,40 %
Tuotto/v
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 2.10.·🚗 BMW:n pääkonttorin sisällä: Neue Klasse ja sähköautojen käyttöönotto Vietin tänään aikaa BMW:n pääkonttorissa. Tässä on syvemmälle strategian ja teknologian etenemissuunnitelman perusteellisesta tarkastelusta erottuvia seikkoja: ⚡ Neue Klasse (2026): seuraavan sukupolven sähköautoalusta sylinterimäisillä 6. sukupolven akuilla: pidempi toimintasäde, nopeampi lataus, alhaisemmat kustannukset. Viisi uutta akkujen kokoonpanotehdasta rakenteilla. 📈 Myynnin kasvu: Akkusähköautot ovat jo 26,4 % myynnistä (H1’25, +15,7 %). Tavoite: >50 % maailmanlaajuisesta myynnistä vuoteen 2030 mennessä. Vauhti riippuu suuresti sääntelystä ja alueellisista verohyvityksistä. 🔋 Akkujen taloustiede: akut = ~40 % auton hinnasta; kennot = 80 % paketista; raaka-aineet = 80 % kennojen hinnasta. Katteen pariteettia odotetaan, kun 6. sukupolven tuotanto on täysin käyttöönotettu, mutta tuotantokustannusten pariteetille ei ole vielä aikataulua. 🌍 Toimitusketjun haaste: "paikallinen paikalliselle" toimii autoille, ei akuille. Voimakas riippuvuus kiinalaisista toimittajista on edelleen rakenteellinen riski. 🛠️ ”Valinnan voima”: BMW jatkaa polttomoottori-, ladattava- ja akkukäyttöisten sähköautojen toimittamista ja lisää vetypolttokennoja (2028). Ongelma: infrastruktuurin viive. 🧠 Digitaalinen strategia, jossa on kolme pilaria: paras mahdollinen käyttökokemus, täydellinen avustus, aina yhteydessä. Suurin OTA-yhteensopiva laivasto maailmanlaajuisesti: yli 10 miljoonaa autoa. 🕹️ Ajaminen ja ohjaamo: Uusi panoraamanäyttö pilarista pilariin + 3D HUD. iDrive poissa; monitoimiohjauspyörä tilalla (”kädet ratissa, katse tiessä”). 🤖 Itseohjautuva: Taso 2 jopa 130 km/h, taso 3 tulossa. Kumppanit: Mobileye (nykyinen), Qualcomm (Neue Klasse), Momenta (Kiina). Eurooppa on jäljessä hyväksynnöissä. 💡 Vyöhykearkkitehtuuri: Neue Klasse esittelee neljä ”superaivoa”, mikä vähentää johdotusta 600 metrillä, mikä leikkaa kustannuksia ja painoa. ⚔️ Kilpailupaineet: Kiinalaiset sähköautot siirtyvät kalliimpaan markkinaan. BMW tasapainoilee tariffien, energiakustannusten, sääntelyn ja ammattiliittojen dynamiikan kanssa pysyäkseen kärjessä. BMW:n veto on selvä: Uusi luokka + 6. sukupolven akut keskeisenä tekijänä. Toteutusriski liittyy raaka-ainekustannuksiin, toimitusketjun alttiuteen ja kuluttajien/sääntelyn omaksumisen nopeuteen.3.10.·Kiitos yksityiskohtaisesta raportista, mielenkiintoista luettavaa.
- 17.9.·Näin uuden luokan oikeassa elämässä. Näytti todella hyvältä. Mukava tasapaino sekä sisältä että ulkoa. Asioiden täytyy parantua täällä tulevaisuudessa. :-) Seuraava autoni. :-) Katselin myös uutta Mercedes GLC:tä, eikä se näyttänyt kovin hyvältä. Se näytti ulkoa 10 vuotta vanhalta ja sisällä oli aivan liikaa lasia.2.10.·Pääsitkö maistamaan BMW:n osakkeita?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
348
Myynti
Määrä
579
Viimeisimmät kaupat
Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Ylin
80,22VWAP
Alin
78,76VaihtoMäärä
34,9 438 357
VWAP
Ylin
80,22Alin
78,76VaihtoMäärä
34,9 438 357
Välittäjätilasto
Dataa ei löytynyt