Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Bayerische Motoren Werke AG

Bayerische Motoren Werke AG

80,18EUR
+0,75% (+0,60)
Tänään 
Ylin80,22
Alin78,76
Vaihto
34,9 MEUR
80,18EUR
+0,75% (+0,60)
Tänään 
Ylin80,22
Alin78,76
Vaihto
34,9 MEUR

Bayerische Motoren Werke AG

Bayerische Motoren Werke AG

80,18EUR
+0,75% (+0,60)
Tänään 
Ylin80,22
Alin78,76
Vaihto
34,9 MEUR
80,18EUR
+0,75% (+0,60)
Tänään 
Ylin80,22
Alin78,76
Vaihto
34,9 MEUR

Bayerische Motoren Werke AG

Bayerische Motoren Werke AG

80,18EUR
+0,75% (+0,60)
Tänään 
Ylin80,22
Alin78,76
Vaihto
34,9 MEUR
80,18EUR
+0,75% (+0,60)
Tänään 
Ylin80,22
Alin78,76
Vaihto
34,9 MEUR
Q2-osavuosiraportti
78 päivää sitten31 min
4,30 EUR/osake
Viimeisin osinko
5,40 %
Tuotto/v

Tarjoustasot

GermanyXetra
Määrä
Osto
348
Myynti
Määrä
579

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
80,22
VWAP
79,64
Alin
78,76
VaihtoMäärä
34,9 438 357
VWAP
79,64
Ylin
80,22
Alin
78,76
VaihtoMäärä
34,9 438 357

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q3-osavuosiraportti
5.11.
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti31.7.
2025 Yhtiökokous14.5.
2025 Q1-osavuosiraportti7.5.
2024 Vuosiraportti20.3.
2024 Q4-osavuosiraportti14.3.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 8.10.
    ·
    8.10.
    ·
    Mitäs tälle tänään kuuluu? 😩
    9.10.
    ·
    9.10.
    ·
    Se on yksinkertaisesti hyvin tehty Kiinassa.
    9.10.
    ·
    9.10.
    ·
    He raportoivat myynnin laskusta Kiinan tilanteen vuoksi.
  • 8.10.
    ·
    8.10.
    ·
    Pidä kiinni munuaisesta
  • 2.10.
    ·
    2.10.
    ·
    🚗 BMW:n pääkonttorin sisällä: Neue Klasse ja sähköautojen käyttöönotto Vietin tänään aikaa BMW:n pääkonttorissa. Tässä on syvemmälle strategian ja teknologian etenemissuunnitelman perusteellisesta tarkastelusta erottuvia seikkoja: ⚡ Neue Klasse (2026): seuraavan sukupolven sähköautoalusta sylinterimäisillä 6. sukupolven akuilla: pidempi toimintasäde, nopeampi lataus, alhaisemmat kustannukset. Viisi uutta akkujen kokoonpanotehdasta rakenteilla. 📈 Myynnin kasvu: Akkusähköautot ovat jo 26,4 % myynnistä (H1’25, +15,7 %). Tavoite: >50 % maailmanlaajuisesta myynnistä vuoteen 2030 mennessä. Vauhti riippuu suuresti sääntelystä ja alueellisista verohyvityksistä. 🔋 Akkujen taloustiede: akut = ~40 % auton hinnasta; kennot = 80 % paketista; raaka-aineet = 80 % kennojen hinnasta. Katteen pariteettia odotetaan, kun 6. sukupolven tuotanto on täysin käyttöönotettu, mutta tuotantokustannusten pariteetille ei ole vielä aikataulua. 🌍 Toimitusketjun haaste: "paikallinen paikalliselle" toimii autoille, ei akuille. Voimakas riippuvuus kiinalaisista toimittajista on edelleen rakenteellinen riski. 🛠️ ”Valinnan voima”: BMW jatkaa polttomoottori-, ladattava- ja akkukäyttöisten sähköautojen toimittamista ja lisää vetypolttokennoja (2028). Ongelma: infrastruktuurin viive. 🧠 Digitaalinen strategia, jossa on kolme pilaria: paras mahdollinen käyttökokemus, täydellinen avustus, aina yhteydessä. Suurin OTA-yhteensopiva laivasto maailmanlaajuisesti: yli 10 miljoonaa autoa. 🕹️ Ajaminen ja ohjaamo: Uusi panoraamanäyttö pilarista pilariin + 3D HUD. iDrive poissa; monitoimiohjauspyörä tilalla (”kädet ratissa, katse tiessä”). 🤖 Itseohjautuva: Taso 2 jopa 130 km/h, taso 3 tulossa. Kumppanit: Mobileye (nykyinen), Qualcomm (Neue Klasse), Momenta (Kiina). Eurooppa on jäljessä hyväksynnöissä. 💡 Vyöhykearkkitehtuuri: Neue Klasse esittelee neljä ”superaivoa”, mikä vähentää johdotusta 600 metrillä, mikä leikkaa kustannuksia ja painoa. ⚔️ Kilpailupaineet: Kiinalaiset sähköautot siirtyvät kalliimpaan markkinaan. BMW tasapainoilee tariffien, energiakustannusten, sääntelyn ja ammattiliittojen dynamiikan kanssa pysyäkseen kärjessä. BMW:n veto on selvä: Uusi luokka + 6. sukupolven akut keskeisenä tekijänä. Toteutusriski liittyy raaka-ainekustannuksiin, toimitusketjun alttiuteen ja kuluttajien/sääntelyn omaksumisen nopeuteen.
    3.10.
    ·
    3.10.
    ·
    Kiitos yksityiskohtaisesta raportista, mielenkiintoista luettavaa.
  • 18.9.
    ·
    18.9.
    ·
    Myyty Pohjoismaissa ja asennettu tähän autoon
  • 17.9.
    ·
    17.9.
    ·
    Näin uuden luokan oikeassa elämässä. Näytti todella hyvältä. Mukava tasapaino sekä sisältä että ulkoa. Asioiden täytyy parantua täällä tulevaisuudessa. :-) Seuraava autoni. :-) Katselin myös uutta Mercedes GLC:tä, eikä se näyttänyt kovin hyvältä. Se näytti ulkoa 10 vuotta vanhalta ja sisällä oli aivan liikaa lasia.
    2.10.
    ·
    2.10.
    ·
    Pääsitkö maistamaan BMW:n osakkeita?
    2.10.
    ·
    2.10.
    ·
    Jep. Ostin aika pienen position.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Q2-osavuosiraportti
78 päivää sitten31 min
4,30 EUR/osake
Viimeisin osinko
5,40 %
Tuotto/v

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 8.10.
    ·
    8.10.
    ·
    Mitäs tälle tänään kuuluu? 😩
    9.10.
    ·
    9.10.
    ·
    Se on yksinkertaisesti hyvin tehty Kiinassa.
    9.10.
    ·
    9.10.
    ·
    He raportoivat myynnin laskusta Kiinan tilanteen vuoksi.
  • 8.10.
    ·
    8.10.
    ·
    Pidä kiinni munuaisesta
  • 2.10.
    ·
    2.10.
    ·
    🚗 BMW:n pääkonttorin sisällä: Neue Klasse ja sähköautojen käyttöönotto Vietin tänään aikaa BMW:n pääkonttorissa. Tässä on syvemmälle strategian ja teknologian etenemissuunnitelman perusteellisesta tarkastelusta erottuvia seikkoja: ⚡ Neue Klasse (2026): seuraavan sukupolven sähköautoalusta sylinterimäisillä 6. sukupolven akuilla: pidempi toimintasäde, nopeampi lataus, alhaisemmat kustannukset. Viisi uutta akkujen kokoonpanotehdasta rakenteilla. 📈 Myynnin kasvu: Akkusähköautot ovat jo 26,4 % myynnistä (H1’25, +15,7 %). Tavoite: >50 % maailmanlaajuisesta myynnistä vuoteen 2030 mennessä. Vauhti riippuu suuresti sääntelystä ja alueellisista verohyvityksistä. 🔋 Akkujen taloustiede: akut = ~40 % auton hinnasta; kennot = 80 % paketista; raaka-aineet = 80 % kennojen hinnasta. Katteen pariteettia odotetaan, kun 6. sukupolven tuotanto on täysin käyttöönotettu, mutta tuotantokustannusten pariteetille ei ole vielä aikataulua. 🌍 Toimitusketjun haaste: "paikallinen paikalliselle" toimii autoille, ei akuille. Voimakas riippuvuus kiinalaisista toimittajista on edelleen rakenteellinen riski. 🛠️ ”Valinnan voima”: BMW jatkaa polttomoottori-, ladattava- ja akkukäyttöisten sähköautojen toimittamista ja lisää vetypolttokennoja (2028). Ongelma: infrastruktuurin viive. 🧠 Digitaalinen strategia, jossa on kolme pilaria: paras mahdollinen käyttökokemus, täydellinen avustus, aina yhteydessä. Suurin OTA-yhteensopiva laivasto maailmanlaajuisesti: yli 10 miljoonaa autoa. 🕹️ Ajaminen ja ohjaamo: Uusi panoraamanäyttö pilarista pilariin + 3D HUD. iDrive poissa; monitoimiohjauspyörä tilalla (”kädet ratissa, katse tiessä”). 🤖 Itseohjautuva: Taso 2 jopa 130 km/h, taso 3 tulossa. Kumppanit: Mobileye (nykyinen), Qualcomm (Neue Klasse), Momenta (Kiina). Eurooppa on jäljessä hyväksynnöissä. 💡 Vyöhykearkkitehtuuri: Neue Klasse esittelee neljä ”superaivoa”, mikä vähentää johdotusta 600 metrillä, mikä leikkaa kustannuksia ja painoa. ⚔️ Kilpailupaineet: Kiinalaiset sähköautot siirtyvät kalliimpaan markkinaan. BMW tasapainoilee tariffien, energiakustannusten, sääntelyn ja ammattiliittojen dynamiikan kanssa pysyäkseen kärjessä. BMW:n veto on selvä: Uusi luokka + 6. sukupolven akut keskeisenä tekijänä. Toteutusriski liittyy raaka-ainekustannuksiin, toimitusketjun alttiuteen ja kuluttajien/sääntelyn omaksumisen nopeuteen.
    3.10.
    ·
    3.10.
    ·
    Kiitos yksityiskohtaisesta raportista, mielenkiintoista luettavaa.
  • 18.9.
    ·
    18.9.
    ·
    Myyty Pohjoismaissa ja asennettu tähän autoon
  • 17.9.
    ·
    17.9.
    ·
    Näin uuden luokan oikeassa elämässä. Näytti todella hyvältä. Mukava tasapaino sekä sisältä että ulkoa. Asioiden täytyy parantua täällä tulevaisuudessa. :-) Seuraava autoni. :-) Katselin myös uutta Mercedes GLC:tä, eikä se näyttänyt kovin hyvältä. Se näytti ulkoa 10 vuotta vanhalta ja sisällä oli aivan liikaa lasia.
    2.10.
    ·
    2.10.
    ·
    Pääsitkö maistamaan BMW:n osakkeita?
    2.10.
    ·
    2.10.
    ·
    Jep. Ostin aika pienen position.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

GermanyXetra
Määrä
Osto
348
Myynti
Määrä
579

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
80,22
VWAP
79,64
Alin
78,76
VaihtoMäärä
34,9 438 357
VWAP
79,64
Ylin
80,22
Alin
78,76
VaihtoMäärä
34,9 438 357

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q3-osavuosiraportti
5.11.
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti31.7.
2025 Yhtiökokous14.5.
2025 Q1-osavuosiraportti7.5.
2024 Vuosiraportti20.3.
2024 Q4-osavuosiraportti14.3.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Q2-osavuosiraportti
78 päivää sitten31 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q3-osavuosiraportti
5.11.
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti31.7.
2025 Yhtiökokous14.5.
2025 Q1-osavuosiraportti7.5.
2024 Vuosiraportti20.3.
2024 Q4-osavuosiraportti14.3.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

4,30 EUR/osake
Viimeisin osinko
5,40 %
Tuotto/v

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 8.10.
    ·
    8.10.
    ·
    Mitäs tälle tänään kuuluu? 😩
    9.10.
    ·
    9.10.
    ·
    Se on yksinkertaisesti hyvin tehty Kiinassa.
    9.10.
    ·
    9.10.
    ·
    He raportoivat myynnin laskusta Kiinan tilanteen vuoksi.
  • 8.10.
    ·
    8.10.
    ·
    Pidä kiinni munuaisesta
  • 2.10.
    ·
    2.10.
    ·
    🚗 BMW:n pääkonttorin sisällä: Neue Klasse ja sähköautojen käyttöönotto Vietin tänään aikaa BMW:n pääkonttorissa. Tässä on syvemmälle strategian ja teknologian etenemissuunnitelman perusteellisesta tarkastelusta erottuvia seikkoja: ⚡ Neue Klasse (2026): seuraavan sukupolven sähköautoalusta sylinterimäisillä 6. sukupolven akuilla: pidempi toimintasäde, nopeampi lataus, alhaisemmat kustannukset. Viisi uutta akkujen kokoonpanotehdasta rakenteilla. 📈 Myynnin kasvu: Akkusähköautot ovat jo 26,4 % myynnistä (H1’25, +15,7 %). Tavoite: >50 % maailmanlaajuisesta myynnistä vuoteen 2030 mennessä. Vauhti riippuu suuresti sääntelystä ja alueellisista verohyvityksistä. 🔋 Akkujen taloustiede: akut = ~40 % auton hinnasta; kennot = 80 % paketista; raaka-aineet = 80 % kennojen hinnasta. Katteen pariteettia odotetaan, kun 6. sukupolven tuotanto on täysin käyttöönotettu, mutta tuotantokustannusten pariteetille ei ole vielä aikataulua. 🌍 Toimitusketjun haaste: "paikallinen paikalliselle" toimii autoille, ei akuille. Voimakas riippuvuus kiinalaisista toimittajista on edelleen rakenteellinen riski. 🛠️ ”Valinnan voima”: BMW jatkaa polttomoottori-, ladattava- ja akkukäyttöisten sähköautojen toimittamista ja lisää vetypolttokennoja (2028). Ongelma: infrastruktuurin viive. 🧠 Digitaalinen strategia, jossa on kolme pilaria: paras mahdollinen käyttökokemus, täydellinen avustus, aina yhteydessä. Suurin OTA-yhteensopiva laivasto maailmanlaajuisesti: yli 10 miljoonaa autoa. 🕹️ Ajaminen ja ohjaamo: Uusi panoraamanäyttö pilarista pilariin + 3D HUD. iDrive poissa; monitoimiohjauspyörä tilalla (”kädet ratissa, katse tiessä”). 🤖 Itseohjautuva: Taso 2 jopa 130 km/h, taso 3 tulossa. Kumppanit: Mobileye (nykyinen), Qualcomm (Neue Klasse), Momenta (Kiina). Eurooppa on jäljessä hyväksynnöissä. 💡 Vyöhykearkkitehtuuri: Neue Klasse esittelee neljä ”superaivoa”, mikä vähentää johdotusta 600 metrillä, mikä leikkaa kustannuksia ja painoa. ⚔️ Kilpailupaineet: Kiinalaiset sähköautot siirtyvät kalliimpaan markkinaan. BMW tasapainoilee tariffien, energiakustannusten, sääntelyn ja ammattiliittojen dynamiikan kanssa pysyäkseen kärjessä. BMW:n veto on selvä: Uusi luokka + 6. sukupolven akut keskeisenä tekijänä. Toteutusriski liittyy raaka-ainekustannuksiin, toimitusketjun alttiuteen ja kuluttajien/sääntelyn omaksumisen nopeuteen.
    3.10.
    ·
    3.10.
    ·
    Kiitos yksityiskohtaisesta raportista, mielenkiintoista luettavaa.
  • 18.9.
    ·
    18.9.
    ·
    Myyty Pohjoismaissa ja asennettu tähän autoon
  • 17.9.
    ·
    17.9.
    ·
    Näin uuden luokan oikeassa elämässä. Näytti todella hyvältä. Mukava tasapaino sekä sisältä että ulkoa. Asioiden täytyy parantua täällä tulevaisuudessa. :-) Seuraava autoni. :-) Katselin myös uutta Mercedes GLC:tä, eikä se näyttänyt kovin hyvältä. Se näytti ulkoa 10 vuotta vanhalta ja sisällä oli aivan liikaa lasia.
    2.10.
    ·
    2.10.
    ·
    Pääsitkö maistamaan BMW:n osakkeita?
    2.10.
    ·
    2.10.
    ·
    Jep. Ostin aika pienen position.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

GermanyXetra
Määrä
Osto
348
Myynti
Määrä
579

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
80,22
VWAP
79,64
Alin
78,76
VaihtoMäärä
34,9 438 357
VWAP
79,64
Ylin
80,22
Alin
78,76
VaihtoMäärä
34,9 438 357

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt