Miten toimin, jos sisäinen siirto jää jumiin ”Siirretään”-tilaan?
Jos sisäinen siirto jää ”Siirretään”-tilaan, niin siirrossa on voinut ilmetä tekninen häiriö. Jos rahansiirtonäkymässä ei ole keltaista varoitusviestipalkkia laajemmista teknisistä häiriöistä palvelussa, niin pyydämme tällöin kokeilemaan siirron tekemistä uudelleen tunnin kuluttua ensimmäisen yrityksen jälkeen. Jos uusi siirto onnistuu, aiempi ”Siirretään” -tilassa oleva siirto on jäänyt virhetilaan, eikä tule toteutumaan. Sen voi siis jättää huomiotta.
Jos sisäisellä siirrolla on kiire ja Nordnetin rahansiirtosivulla ei näy varoitusviestiä laajemmista teknisistä ongelmista palvelussa, voit tehdä myös vastatililtäsi (toisesta pankista) reaaliaikatalletuksen suoraan Nordnet-tilillesi.
Asiasanat: sisäiset siirrot, tilisiirto, sisäinen siirto.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
- Miten teen noston salkusta tai tililtä vastatililleni?
- Miten teen talletuksen salkkuuni?
- Miksi en voi heti nostaa myynnistä saamiani rahoja?
- Mikä Trustly on?
- Milloin nosto kirjautuu vastatililleni?
- Kuinka paljon voin nostaa rahaa päivässä ja miten nosto onnistuu nopeimmin? (pikanostopyyntö)
- Mitä teen, jos reaaliaikainen talletus ei näy heti salkussani?
- Miksi Nordnet-tilini saldo on miinuksella eli negatiivinen?
- Mitä teen, jos nosto ei onnistu?
- Miten siirrän rahaa omien salkkujeni välillä?