Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Miten toimin, jos sisäinen siirto jää jumiin ”Siirretään”-tilaan?

Jos sisäinen siirto jää ”Siirretään”-tilaan, niin siirrossa on voinut ilmetä tekninen häiriö. Jos rahansiirtonäkymässä ei ole keltaista varoitusviestipalkkia laajemmista teknisistä häiriöistä palvelussa, niin pyydämme tällöin kokeilemaan siirron tekemistä uudelleen tunnin kuluttua ensimmäisen yrityksen jälkeen. Jos uusi siirto onnistuu, aiempi ”Siirretään” -tilassa oleva siirto on jäänyt virhetilaan, eikä tule toteutumaan. Sen voi siis jättää huomiotta.

Jos sisäisellä siirrolla on kiire ja Nordnetin rahansiirtosivulla ei näy varoitusviestiä laajemmista teknisistä ongelmista palvelussa, voit tehdä myös vastatililtäsi (toisesta pankista) reaaliaikatalletuksen suoraan Nordnet-tilillesi.

Asiasanat: sisäiset siirrot, tilisiirto, sisäinen siirto.