Sain virheviestin "Toimeksiantosi ei mennyt läpi – sisäinen virhe". Mistä tämä johtuu?
Tällainen virheilmoitus voi tulla esiin Nordnet-sovelluksessa ja se johtuu tyypillisesti jostakin seuraavista syistä:
Yrität asettaa toimeksiannon voimassaoloajaksi pyhäpäivää, jolloin pörssit eivät ole auki.
Yritit ostaa instrumenttia, jota ei lainsäädännön vuoksi voi ostaa. Tällaisia kiellettyjä instrumentteja ovat esimerkiksi Pohjois-Amerikan markkinoille listatut rahastot. Kielto johtuu MiFID II -lainsäädännöstä.
Sinulle on lähetetty Nordnet-tilisi viestikeskukseen viesti, joka vaatii sinulta toimenpiteitä, ennen kuin voit jatkaa kaupankäyntiä.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
- Kuinka Stop Loss -toimeksiantoja käytetään?
- Miksi asettamani toimeksianto ei toteutunut?
- Mitä ovat toimeksiantoehdot (Fill or Kill, Fill and Kill)?
- Millä tavoin toimeksiannon voi tehdä?
- Miten voin käydä kauppaa listaamattomilla osakkeilla? (OTC-osakkeet)
- Miten toimia, kun esiin tulee virheviesti?
- Miksi toimeksiannostani toteutui vain pieni osa?
- Millä prioriteeteillä toimeksiannot toteutuvat?
- Miten liukuva Stop Loss toimii?
- Mitä arvopäivä tarkoittaa?