Osakekurssit eivät päivity reaaliaikaisesti. Miten tilanteen voi korjata?
Tarjoamme kaikille asiakkaillemme maksutta reaaliaikaisesti päivittyvät striimaavat kurssit Suomen, Ruotsin, Norjan ja Tanskan pörsseihin listattuihin osakkeisiin ja warrantteihin. Näet em. pörsseistä kurssien lisäksi striimavana ja reaaliajassa tarjouskirjan ja kaikki viisi tarjoustasoa. Myös viimeisimmät kaupat päivittyvät automaattisesti. Tunnistat striimaavat kurssit siitä, että ne päivittyvät automaattisesti pörssien aukioloaikoina, sekä pienestä salamaikonista kurssin vieressä.
Jos kurssit eivät jostain syystä näytä päivittyvän automaattisesti, voit kokeilla korjata tilanteen seuraavasti:
- Oletko kirjautuneena sisään palveluun? Kurssit näkyvät reaaliaikaisesti striimaavina vain sisäänkirjautuneille käyttäjille.
- Käytätkö modernia selainta, kuten Chromea tai Firefoxia? Nordnet ei tue Internet Exploreria.
- Tarkista, että reaaliaikaisesti striimaavat kurssit on kytketty päälle kohdasta Omat sivuni > Omat tilaukset.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
- Kuinka Stop Loss -toimeksiantoja käytetään?
- Miksi asettamani toimeksianto ei toteutunut?
- Mitä ovat toimeksiantoehdot (Fill or Kill, Fill and Kill)?
- Miten voin käydä kauppaa listaamattomilla osakkeilla? (OTC-osakkeet)
- Millä tavoin toimeksiannon voi tehdä?
- Miksi toimeksiannostani toteutui vain pieni osa?
- Millä arvopapereilla voin käydä kauppaa Nordnetissä?
- Miten toimia, kun esiin tulee virheviesti?
- Sain virheviestin "Toimeksiantosi ei mennyt läpi – sisäinen virhe". Mistä tämä johtuu?
- Millä prioriteeteillä toimeksiannot toteutuvat?