Miksi lomakkeessa näkyy aiemmin syöttämiäni tietoja?
Tiettyihin verkkolomakkeisiimme syötetyt tiedot tallentuvat asiakkaan oman laitteen verkkoselaimen muistiin 24 tunnin ajaksi, jollei asiakas ole käyttänyt selaimen incognito-tilaa tietoja syöttäessään. Tallentuminen koskee mm. alaikäisen asiakashakemuslomaketta sekä valtakirjoja. 24 tunnin aikana lomaketta voi muokata ja siihen voi lisätä liitteitä. Jos teet esimerkiksi kahden lapsen asiakkuudenavaushakemukset 24 tunnin sisällä, ensimmäisellä kerralla syötetyt tiedot näkyvät tallennettuna lomakkeeseen. Lomakkeen tiedot voi tällöin poistaa ja täyttää uudelleen toisen lapsen tiedoilla. Vaihtoehtoisesti asiakkuudenavaushakemuksen voi tehdä selaimen incognito-tilassa, jolloin aiemmin täytetyt tiedot eivät tule esille, eivätkä ne myöskään tällöin tallennu selaimen muistiin.
Asiasanat: valtakirja, asiakkuuden avaus, lomakkeet, lapselle säästäminen
Aiheeseen liittyvät kysymykset
- Miten avaan salkun alaikäiselle?
- Miten avaan salkun, jossa on useampi salkunhaltija? (valtakirjat)
- How do I open an account at Nordnet.fi?
- Miten avaan salkun yritykselle tai yhteisölle?
- Olen jo asiakas, mutta haluan avata useampia salkkuja tai tilejä (AOT, OST, TT, SV). Miten toimin?
- Voiko ulkomaalainen tai ulkomailla asuva avata salkun?
- Miten voin avata salkun?
- Poliittisesti vaikutusvaltainen henkilö (PEP)
- Miksi en pysty avaamaan asiakkuutta verkkopankkitunnuksilla?
- En ole saanut tunnuksia alaikäisen tilille. Miten toimin?