Miksi en pysty avaamaan asiakkuutta verkkopankkitunnuksilla?
Jos saat virheilmoituksen, jonka mukaan asiakkuuden avaus verkkopankkitunnuksilla ei onnistu, se voi johtua seuraavista syistä:
Osoitteesi on ulkomailla.
Osoitteesi on salainen.
Sinulla on Poste Restante -osoite.
Sinulla ei ole vakinaista osoitetta Suomen Väestörekisterissä.
Olet jo valtuutettuna jollakin Nordnet-tilillä (esim. yrityksen tai lapsen tilillä).
Olet syöttänyt jonkin yksityiskohdan, esimerkiksi puhelinnumerosi, väärin lomakkeelle. Katso hakemuksesi läpi virheiden varalta.
Kyseessä voi olla myös väliaikainen ongelma palvelussamme, joten voit myös kokeilla täyttää asiakashakemuksen uudelleen seuraavana päivänä.
Jos salkun avaus ei onnistu verkkopankkitunnuksilla, sinun tulee tehdä manuaalinen asiakashakemus.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
- Miten avaan salkun alaikäiselle?
- Miten avaan salkun, jossa on useampi salkunhaltija? (valtakirjat)
- Olen jo asiakas, mutta haluan avata useampia salkkuja tai tilejä (AOT, OST, TT, SV). Miten toimin?
- Miten avaan salkun yritykselle tai yhteisölle?
- How do I open an account at Nordnet.fi?
- Voiko ulkomaalainen tai ulkomailla asuva avata salkun?
- Poliittisesti vaikutusvaltainen henkilö (PEP)
- En ole saanut tunnuksia alaikäisen tilille. Miten toimin?
- Miten voin avata salkun?
- Voiko Yhdysvalloissa asuva ja kirjoilla oleva avata salkun