Siirry pääsisältöön

Miten voimme auttaa?

Mitä teen, jos reaaliaikainen talletus ei näy heti salkussani?

Jos teit talletuksen reaaliaikaisena ja siirtoyhteys katkesi jostain syystä (esimerkiksi netti katkesi, teit talletuksen klo 22.45–8.00 välisenä aikana tai et palannut Nordnetin palveluun talletusta tehdessä), talletus tulee perille viitesiirtona. Viitesiirroissa kestää 1-3 pankkipäivää.

Jos rahat eivät näy salkussa vielä kolmen päivän jälkeen, on tosite maksutiedoista toimitettava asiakaspalveluumme viestitse verkkopalvelumme kautta tai postitse. Esimerkiksi kuva tai kuvakaappaus verkkopankissa tekemästäsi maksusta on riittävä. Maksutietojen kopioiminen tekstimuodossa ei ole riittävä todistus tehdystä maksusta.

Huolta rahojen katoamisesta ei ole, vaan talletukset saadaan aina kohdistettua maksutietojen perusteella.

***

If you made a real-time deposit (RTMT) and the connection was interrupted for some reason (loss of internet connection, you made a deposit between 22.45 and 8:00 or you did not return to Nordnet's service immediately after the transfer), then the deposit will arrive as a reference payment. Reference payment transfers take 1-3 banking days.

If the money does not appear in your portfolio after three days, we ask you to please provide us payment information through the message function in our service ("VIESTIT") or by mail. For example a picture or a screenshot of the payment details from your online bank are sufficient. Copying the information in text format is not a sufficient proof of payment.

There is no concern about the loss of money. Deposits can always be allocated to the right account based on payment information.

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Takaisin
© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Yliopistonkatu 5, 3. krs | FI-00100 Helsinki