Siirry pääsisältöön

Miten voimme auttaa?

Sain virheviestin "Toimeksiantosi ei mennyt läpi – sisäinen virhe". Mistä tämä johtuu?

Tällainen virheilmoitus voi tulla esiin Nordnet-sovelluksessa ja se johtuu tyypillisesti jostakin seuraavista syistä:

- Yrität asettaa toimeksiannon voimassaoloajaksi pyhäpäivää, jolloin pörssit eivät ole auki.

- Yritit ostaa instrumenttia, jota ei lainsäädännön vuoksi voi ostaa. Tällaisia kiellettyjä instrumentteja ovat esimerkiksi Pohjois-Amerikan markkinoille listatut rahastot. Kielto johtuu MiFID II -lainsäädännöstä.

- Sinulle on lähetetty Nordnet-tilisi viestikeskukseen viesti, joka vaatii sinulta toimenpiteitä, ennen kuin voit jatkaa kaupankäyntiä. Kirjaudu Nordnetiin verkkoselaimella tarkistaaksesi viestikeskuksesi (Viestit-kohta oikeassa yläkulmassa).

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Takaisin
© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Yliopistonkatu 5, 3. krs | FI-00100 Helsinki