Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.
Germany
Xetra
18.23.52
Riskitaso
5/7
Morningstar rating
5 stars
Vastuullisuus (SFDR)

6

iShares S&P 500 Information Technology Sector UCITS ETF USD (Acc)

43,190EUR
43,190EUR
Osta43,160
Myy43,180
Spreadi %0,03%
Vaihto (EUR)16 246 695
Juoksevat kulut0,15%
ETFGermanyXetra
Riskitaso
5/7
Morningstar rating
5 stars
Vastuullisuus (SFDR)

6

18.23.52

iShares S&P 500 Information Technology Sector UCITS ETF USD (Acc)

43,190EUR
43,190EUR
Osta43,160
Myy43,180
Spreadi %0,03%
Vaihto (EUR)16 246 695
Juoksevat kulut0,15%

Tarjoustasot

Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-

Tunnusluvut

Riskitaso
?
Keskimääräinen: 5 / 7

Huomioi, että vaikka osakerahastoihin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Tunnusluvut
  • Juoksevat kulut
    0,15%
  • Omaisuusluokka
    Osake
  • Kategoria
    Sektori teknologia osakkeet
  • Perusvaluutta
    EUR
  • Osinkopolitiikka
    Kasvuosuudet
  • Avaintietoasiakirja
Tietoa rahastosta
The investment objective of the Fund is to provide investors with a total return, taking into account both capital and income returns, which reflects the return of the S&P 500 Capped 35/20 Information Technology Index.

Omistukset

Päivitetty 19.6.2026

Jakauma

  • Osakkeet99,9%
  • Lyhyt korko0,1%

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 1 t sitten
    ·
    What is pulling down so much today ?
    18 min sitten · Muokattu
    Nvidia mostly, broadcom and other smaller positions (such as micron, amd and intel) are helping.
  • 6 t sitten
    ·
    Pretty flat Month... thoughts? Anyone selling out and maybe buying back in at a slightly later point in time?
    3 t sitten
    ·
    selling now that it's diving? nope. I'll probably buy more:)
  • 7 t sitten
    ·
    I primarily just invest through a monthly savings plan in Sparindex INDEX Globale Aktier KL, but I considered buying some units of this ETF. Is it too late to buy now in relation to returns in perhaps 10-20 years?
    5 t sitten
    ·
    Not too late. It's probably a very good idea, however, a thematic ETF with ~100% exposure to the USA. If you're fine with that, it's clearly a good investment. "Past performance is no guarantee of future performance," BUT... Buy it in your investment savings account, top up monthly and you will probably earn well on this.
  • 3 päivää sitten
    ·
    Is the ETF worth investing in if one bets on technological automations and AI in massive progress for many years to come?
    1 päivä sitten
    Mikä sulla on kannattavan raja? Jos indeksi riittää niin kyllä muuten tarvinnee osakkeita 3-4 joilla tehdä se mutta noidenkin osto ja myynti erityisesti vaatii aikaa ja perehtyneisyyttä paljon.
  • 16.6.
    ·
    This one rises 3.54% in 1 month, while Vanguard's similar ETF rises approximately 6.5. Is it solely due to Dollar / EUR exchange rates?
    18.6.
    ·
    Jah what is vanguards called
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tunnusluvut

Riskitaso
?
Keskimääräinen: 5 / 7

Huomioi, että vaikka osakerahastoihin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Tunnusluvut
  • Juoksevat kulut
    0,15%
  • Omaisuusluokka
    Osake
  • Kategoria
    Sektori teknologia osakkeet
  • Perusvaluutta
    EUR
  • Osinkopolitiikka
    Kasvuosuudet
  • Avaintietoasiakirja
Tietoa rahastosta
The investment objective of the Fund is to provide investors with a total return, taking into account both capital and income returns, which reflects the return of the S&P 500 Capped 35/20 Information Technology Index.

Uutiset

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-

Omistukset

Päivitetty 19.6.2026

Jakauma

  • Osakkeet99,9%
  • Lyhyt korko0,1%

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 1 t sitten
    ·
    What is pulling down so much today ?
    18 min sitten · Muokattu
    Nvidia mostly, broadcom and other smaller positions (such as micron, amd and intel) are helping.
  • 6 t sitten
    ·
    Pretty flat Month... thoughts? Anyone selling out and maybe buying back in at a slightly later point in time?
    3 t sitten
    ·
    selling now that it's diving? nope. I'll probably buy more:)
  • 7 t sitten
    ·
    I primarily just invest through a monthly savings plan in Sparindex INDEX Globale Aktier KL, but I considered buying some units of this ETF. Is it too late to buy now in relation to returns in perhaps 10-20 years?
    5 t sitten
    ·
    Not too late. It's probably a very good idea, however, a thematic ETF with ~100% exposure to the USA. If you're fine with that, it's clearly a good investment. "Past performance is no guarantee of future performance," BUT... Buy it in your investment savings account, top up monthly and you will probably earn well on this.
  • 3 päivää sitten
    ·
    Is the ETF worth investing in if one bets on technological automations and AI in massive progress for many years to come?
    1 päivä sitten
    Mikä sulla on kannattavan raja? Jos indeksi riittää niin kyllä muuten tarvinnee osakkeita 3-4 joilla tehdä se mutta noidenkin osto ja myynti erityisesti vaatii aikaa ja perehtyneisyyttä paljon.
  • 16.6.
    ·
    This one rises 3.54% in 1 month, while Vanguard's similar ETF rises approximately 6.5. Is it solely due to Dollar / EUR exchange rates?
    18.6.
    ·
    Jah what is vanguards called
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tunnusluvut

Riskitaso
?
Keskimääräinen: 5 / 7

Huomioi, että vaikka osakerahastoihin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Tunnusluvut
  • Juoksevat kulut
    0,15%
  • Omaisuusluokka
    Osake
  • Kategoria
    Sektori teknologia osakkeet
  • Perusvaluutta
    EUR
  • Osinkopolitiikka
    Kasvuosuudet
  • Avaintietoasiakirja
Tietoa rahastosta
The investment objective of the Fund is to provide investors with a total return, taking into account both capital and income returns, which reflects the return of the S&P 500 Capped 35/20 Information Technology Index.

Uutiset

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 1 t sitten
    ·
    What is pulling down so much today ?
    18 min sitten · Muokattu
    Nvidia mostly, broadcom and other smaller positions (such as micron, amd and intel) are helping.
  • 6 t sitten
    ·
    Pretty flat Month... thoughts? Anyone selling out and maybe buying back in at a slightly later point in time?
    3 t sitten
    ·
    selling now that it's diving? nope. I'll probably buy more:)
  • 7 t sitten
    ·
    I primarily just invest through a monthly savings plan in Sparindex INDEX Globale Aktier KL, but I considered buying some units of this ETF. Is it too late to buy now in relation to returns in perhaps 10-20 years?
    5 t sitten
    ·
    Not too late. It's probably a very good idea, however, a thematic ETF with ~100% exposure to the USA. If you're fine with that, it's clearly a good investment. "Past performance is no guarantee of future performance," BUT... Buy it in your investment savings account, top up monthly and you will probably earn well on this.
  • 3 päivää sitten
    ·
    Is the ETF worth investing in if one bets on technological automations and AI in massive progress for many years to come?
    1 päivä sitten
    Mikä sulla on kannattavan raja? Jos indeksi riittää niin kyllä muuten tarvinnee osakkeita 3-4 joilla tehdä se mutta noidenkin osto ja myynti erityisesti vaatii aikaa ja perehtyneisyyttä paljon.
  • 16.6.
    ·
    This one rises 3.54% in 1 month, while Vanguard's similar ETF rises approximately 6.5. Is it solely due to Dollar / EUR exchange rates?
    18.6.
    ·
    Jah what is vanguards called
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-

Omistukset

Päivitetty 19.6.2026

Jakauma

  • Osakkeet99,9%
  • Lyhyt korko0,1%