Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Nordnet USA Indeksi

-0.52%25.6.
+25.94%1 year
Juoksevat kulut0,25%
Morningstar rating
4 stars
Vastuullisuus (SFDR)

8

NAV (25.6.)255,33 EUR

Tunnusluvut

Riskitaso
?
Keskimääräinen: 4 / 7

Huomioi, että vaikka osakerahastoihin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Tunnusluvut
  • Juoksevat kulut
    0,25%
  • Omaisuusluokka
    Osake
  • Kategoria
    Yhdysvallat suuret yhtiöt sekatyyli osakk.
  • Perusvaluutta
    EUR
  • Lainoitusaste
    85%
  • Avaintietoasiakirja
Tietoa rahastosta
Rahaston tavoitteena on seurata MSCI USA Climate Change Index (Bloomberg Tunnus: MXUSCLNU) -indeksin (”indeksi”) maksuja ja kuluja vähentävää Yhdysvaltain ja dollarin nettotuottosuoritusta. Indeksi on pääomaindeksiedustaja suurille ja keskikorkeille arvopapereille, joita käydään kauppaa Yhdysvalloissa. Se koostuu yrityksistä, jotka kuuluvat MSCI USA Index -indeksiin, mutta ovat uudelleenpainotettuja hiilipäästöprofiilinsa perusteella, suosien yrityksiä, jotka osallistuvat alhaisen hiilitalouden mahdollisuuksiin. Valuuttakurssimuutosten riski indeksin valuutan ja kunkin lajin valuutan välillä ei ole suojattu. Rahastoa hallinnoivat rinnakkain Nordnet Fonder AB ja J.P. Morgan Mansart Management Limited.

Omistukset

Päivitetty 30.4.2026

Jakauma

  • Osakkeet100%

Asiakkaat katsoivat myös

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 17 t sitten
    Sain myytyä hieman omaisuuttani. Mitä mieltä, jos laittaisin 12000 euroa Usalle kahden vuoden ajaksi? En haluaisi alkaa opiskelemaan Etf ym aktiivisesti seurattavia pörssirahastoja.
    8 t sitten
    Splittaa 50% maailma tai tech ja 50% USA
  • 4.6.
    Aletaanko pikkuhiljaa lasketteleen?
  • 9.4.
    Uudehko "sijoittaja" kyselee tyhmiä. Kumpaan kannattaa laittaa rahansa ennemmin, tähän Nordnetin USA indeksiin vai Vanguard S&P 500 ja miksi? Vanguardissa kulut on 0.07% mutta 15€ välityspalkkio kun taas Nordnetin USA indeksissä on 0.25% kulut ja ei välityspalkkiota. Kertokaas viisaammat mitä ootte mieltä <3
    1 päivä sitten
    Kirjoita SPYL hakukenttään. Typotin ton koko nimen
  • 30.3.
    Vitun Trumppi! Hyökkäys Iraniin söi kaikki rahaston tuotot. Viesti Trumpille.. toivottavasti kautesi Usan pressana on viimeinen.
    31.3.
    Osanotot jos olit juuri kotouttamassa ja jäämässä eläkkeelle muuten olisin kiitollinen lähes kaikki hyvä -50% alella!
  • 15.3.
    Tämä julkaisu on poistettu.
    Nämä rahastot päivittyvät aina vuorokauden viiveellä. Eilen oli USA:n pörssit kiinni, joten tänään ei päivitystä.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tunnusluvut

Riskitaso
?
Keskimääräinen: 4 / 7

Huomioi, että vaikka osakerahastoihin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Tunnusluvut
  • Juoksevat kulut
    0,25%
  • Omaisuusluokka
    Osake
  • Kategoria
    Yhdysvallat suuret yhtiöt sekatyyli osakk.
  • Perusvaluutta
    EUR
  • Lainoitusaste
    85%
  • Avaintietoasiakirja
Tietoa rahastosta
Rahaston tavoitteena on seurata MSCI USA Climate Change Index (Bloomberg Tunnus: MXUSCLNU) -indeksin (”indeksi”) maksuja ja kuluja vähentävää Yhdysvaltain ja dollarin nettotuottosuoritusta. Indeksi on pääomaindeksiedustaja suurille ja keskikorkeille arvopapereille, joita käydään kauppaa Yhdysvalloissa. Se koostuu yrityksistä, jotka kuuluvat MSCI USA Index -indeksiin, mutta ovat uudelleenpainotettuja hiilipäästöprofiilinsa perusteella, suosien yrityksiä, jotka osallistuvat alhaisen hiilitalouden mahdollisuuksiin. Valuuttakurssimuutosten riski indeksin valuutan ja kunkin lajin valuutan välillä ei ole suojattu. Rahastoa hallinnoivat rinnakkain Nordnet Fonder AB ja J.P. Morgan Mansart Management Limited.

Uutiset

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Omistukset

Päivitetty 30.4.2026

Jakauma

  • Osakkeet100%

Asiakkaat katsoivat myös

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 17 t sitten
    Sain myytyä hieman omaisuuttani. Mitä mieltä, jos laittaisin 12000 euroa Usalle kahden vuoden ajaksi? En haluaisi alkaa opiskelemaan Etf ym aktiivisesti seurattavia pörssirahastoja.
    8 t sitten
    Splittaa 50% maailma tai tech ja 50% USA
  • 4.6.
    Aletaanko pikkuhiljaa lasketteleen?
  • 9.4.
    Uudehko "sijoittaja" kyselee tyhmiä. Kumpaan kannattaa laittaa rahansa ennemmin, tähän Nordnetin USA indeksiin vai Vanguard S&P 500 ja miksi? Vanguardissa kulut on 0.07% mutta 15€ välityspalkkio kun taas Nordnetin USA indeksissä on 0.25% kulut ja ei välityspalkkiota. Kertokaas viisaammat mitä ootte mieltä <3
    1 päivä sitten
    Kirjoita SPYL hakukenttään. Typotin ton koko nimen
  • 30.3.
    Vitun Trumppi! Hyökkäys Iraniin söi kaikki rahaston tuotot. Viesti Trumpille.. toivottavasti kautesi Usan pressana on viimeinen.
    31.3.
    Osanotot jos olit juuri kotouttamassa ja jäämässä eläkkeelle muuten olisin kiitollinen lähes kaikki hyvä -50% alella!
  • 15.3.
    Tämä julkaisu on poistettu.
    Nämä rahastot päivittyvät aina vuorokauden viiveellä. Eilen oli USA:n pörssit kiinni, joten tänään ei päivitystä.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tunnusluvut

Riskitaso
?
Keskimääräinen: 4 / 7

Huomioi, että vaikka osakerahastoihin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Tunnusluvut
  • Juoksevat kulut
    0,25%
  • Omaisuusluokka
    Osake
  • Kategoria
    Yhdysvallat suuret yhtiöt sekatyyli osakk.
  • Perusvaluutta
    EUR
  • Lainoitusaste
    85%
  • Avaintietoasiakirja
Tietoa rahastosta
Rahaston tavoitteena on seurata MSCI USA Climate Change Index (Bloomberg Tunnus: MXUSCLNU) -indeksin (”indeksi”) maksuja ja kuluja vähentävää Yhdysvaltain ja dollarin nettotuottosuoritusta. Indeksi on pääomaindeksiedustaja suurille ja keskikorkeille arvopapereille, joita käydään kauppaa Yhdysvalloissa. Se koostuu yrityksistä, jotka kuuluvat MSCI USA Index -indeksiin, mutta ovat uudelleenpainotettuja hiilipäästöprofiilinsa perusteella, suosien yrityksiä, jotka osallistuvat alhaisen hiilitalouden mahdollisuuksiin. Valuuttakurssimuutosten riski indeksin valuutan ja kunkin lajin valuutan välillä ei ole suojattu. Rahastoa hallinnoivat rinnakkain Nordnet Fonder AB ja J.P. Morgan Mansart Management Limited.

Uutiset

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 17 t sitten
    Sain myytyä hieman omaisuuttani. Mitä mieltä, jos laittaisin 12000 euroa Usalle kahden vuoden ajaksi? En haluaisi alkaa opiskelemaan Etf ym aktiivisesti seurattavia pörssirahastoja.
    8 t sitten
    Splittaa 50% maailma tai tech ja 50% USA
  • 4.6.
    Aletaanko pikkuhiljaa lasketteleen?
  • 9.4.
    Uudehko "sijoittaja" kyselee tyhmiä. Kumpaan kannattaa laittaa rahansa ennemmin, tähän Nordnetin USA indeksiin vai Vanguard S&P 500 ja miksi? Vanguardissa kulut on 0.07% mutta 15€ välityspalkkio kun taas Nordnetin USA indeksissä on 0.25% kulut ja ei välityspalkkiota. Kertokaas viisaammat mitä ootte mieltä <3
    1 päivä sitten
    Kirjoita SPYL hakukenttään. Typotin ton koko nimen
  • 30.3.
    Vitun Trumppi! Hyökkäys Iraniin söi kaikki rahaston tuotot. Viesti Trumpille.. toivottavasti kautesi Usan pressana on viimeinen.
    31.3.
    Osanotot jos olit juuri kotouttamassa ja jäämässä eläkkeelle muuten olisin kiitollinen lähes kaikki hyvä -50% alella!
  • 15.3.
    Tämä julkaisu on poistettu.
    Nämä rahastot päivittyvät aina vuorokauden viiveellä. Eilen oli USA:n pörssit kiinni, joten tänään ei päivitystä.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Omistukset

Päivitetty 30.4.2026

Jakauma

  • Osakkeet100%

Asiakkaat katsoivat myös