2025 Q3 -tulosraportti
47 päivää sitten39 min
Tarjoustasot
Nasdaq Helsinki
Määrä
Osto
267
Myynti
Määrä
50
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 100 | - | - | ||
| 47 | - | - | ||
| 121 | - | - | ||
| 8 | - | - |
Ylin
17,26VWAP
Alin
16,1VaihtoMäärä
0,3 20 138
VWAP
Ylin
17,26Alin
16,1VaihtoMäärä
0,3 20 138
Välittäjätilasto
Ostaneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 20 531 | 20 531 | 0 | 0 |
Myyneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 20 531 | 20 531 | 0 | 0 |
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2025 Q4 -tulosraportti | 10.2.2026 |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3 -tulosraportti | 29.10. | |
| 2025 Q2 -tulosraportti | 12.8. | |
| 2025 Q1 -tulosraportti | 30.4. | |
| 2024 Q4 -tulosraportti | 12.2. | |
| 2024 Q3 -tulosraportti | 1.11.2024 |
Datan lähde: Quartr, FactSet
Asiakkaat katsoivat myös
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 5 t sitten5 t sittenToivottavasti luovat omaa identiteettiä CR eikä lähde soulslike-trendiin. Tosin jos pelissä on respawn viholliset, menetettäviä xp pisteitä ja stamina bar niin joku IGN alkaa välittömästi viljelemään ”soulslike”.
- 6 t sitten6 t sitten"olemme päivittäneet oletustamme pelin julkaisusta Q2’26 loppuun (aik. H1’27).” https://www.inderes.fi/research/remedy-control-resonantin-julkaisu-on-sijoitustarinan-kaannekohta Hienoa, jos Remedy saa pelin ulos jo puolessa vuodessa 👍
- 1 päivä sitten1 päivä sittenControl Resonant julkaisun jälkeen kävin "pienellä" tutkimusmatkalla Youtuben ja Twitchin maailmassa sekä mitä CR merkitsee itse Remedylle: Tähän asti ei ole tullut yhtäkään pelistriimaajaa vastaan joka olisi pitänyt CR:in traileria pois ajavana. Kun on käynyt katsomassa Livestreamejä ja yleisiä mielipiteitä Resonantin julkaisumateriaalista, niin ihmisten reaktiot ovat lievästi sanoen räjähtäneet, mm. trailerin tuomasta hypestä, julkaisun ajankohdan ilmoittamisesta ja iso määrä on julistanut, että uusin Control on numero uno ensivuoden pelihankinnoista. CR pidetään jo nyt yhtenä ensivuoden kuumimmista pelilupauksista. Se mikä oli myös arvokas osio trailerissa, oli itse näytöt gameplaysta mitä monilla julkaisijoilla ei ollut tapahtumaa varten. Resonant nosti Game Awardeissa cinema osuuden riman korkealle, jonka myötä vastaan on tullut kommentteja jotka ovat pitäneet Resonanttin cinema osuutta yhtenä parhaista esittelyistä uudelle pelille. Kritiikkiä on tullut tosin trailerin kestosta, eli jotkut ovat pitäneet tätä liian pitkänä esittelyvideona. Yksi mielenkiintoinen muutos Resonantin myötä on se, että tämä on Remedyn ensimmäinen toimintaroolipeli. Trailerin myötä sen sijaan että mentäisiin Remedy vanhalla tutulla 'firegun' tyylillä, Resonant näyttäisi perustuvan tällä tietämyksellä pääpanoitteisesti 'melee' taisteluun, jota monet ovat pitäneet erittäin tervetulleena. Samaan aikaan se luo hauskan twistin, kun Jesse (Control 1 päähenkilö) käytti enemmän ampuma-asetta, niin Resonantissa Dylan on lähitaisteluun keskittyvä hahmo joka luo intensitiiviimmän ja monipuolisemman mahdollisuuden taisteluosioissa. Se mikä on tervetullutta, on se, että Resonant ei vaadi Control 1:sen pelaamista, mutta tottakai auttaa ymmärtämään tarinaa jos on Control 1 pelattuna. Tämä auttaa enemmän siinä, että peli tavoittaa pelaajia jotka eivät ole perillä Controllin itse tarinasta. Tähän suurena lisänä on se, että kyseessä on itsejulkaisu, eli ei ole rajoitteita sille, millä alustoilla peli julkaistaan. Henk.koht yhteenvetona: Control Resonantilla on tähän asti suurin potentiaali tavoittaa eri pelaajakunnat, kuin yhdelläkään aiemmalla Remedyn pelillä. Kuitenkin kyseessä on uusi aluevaltaus toimintaroolipelien maailmaan, joka luo tietynlaisen kysymysmerkin, että tuleeko Control Resonant täyttämään tämän pelityylin vaatimukset joita pelaajat tämän genren pelaajat odottavat. Itselle trailerin, varsinkin gameplayn myötä odotukset ovat korkealla, että Resonant tulee täyttämään odotukset ja odotan jopa, että tulee ylittämään nämä odotukset Remedyn ominaisen tutuilla oudoilla piirteillä, jotka ovat osoittautuneet erottumaan massasta potentiaalisella tavalla. Odotukset ovat korkealla ja pelimaailma on ottanut Resonant trailerin, todella, TODELLA hyvin vastaan. Panokset ovat myös erittäin korkealla pelin onnistumisen suhteen, kuten Remedyn viestintäjohtaja Thomas Puha on sanonut: ”On selvää, että kyseessä on tärkein julkaisumme tähän asti”. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011617463.html1 päivä sitten · Muokattu1 päivä sitten · MuokattuHyviä havaintoja ja pohdintoja! Mielestäni RPG on ainoa oikea valinta, koska Remedyn peleistä on puuttunut hahmojen syvempi kehittäminen ja itse gameplay on monesti ollut tarinan loputtua myös käytännössä pelattu. Toivon siis ainakin, että itse peliin voi palata vielä tarinan loputtua.
- 2 päivää sitten2 päivää sittenHarvoin näkee että jokin yhtiö onnistuu ajoittamaan osakkeidensa takaisinostot näin taktisesti.2 päivää sitten2 päivää sittenLuotto on firmalla kova omaan tekemiseen, ja niin kuuluis sijoittajillakin olla
- 2 päivää sitten2 päivää sittenEi Mitään mainittu Max Payne remakeista haluuako kukaan ees niitä pelejä mikä järki
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
2025 Q3 -tulosraportti
47 päivää sitten39 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 5 t sitten5 t sittenToivottavasti luovat omaa identiteettiä CR eikä lähde soulslike-trendiin. Tosin jos pelissä on respawn viholliset, menetettäviä xp pisteitä ja stamina bar niin joku IGN alkaa välittömästi viljelemään ”soulslike”.
- 6 t sitten6 t sitten"olemme päivittäneet oletustamme pelin julkaisusta Q2’26 loppuun (aik. H1’27).” https://www.inderes.fi/research/remedy-control-resonantin-julkaisu-on-sijoitustarinan-kaannekohta Hienoa, jos Remedy saa pelin ulos jo puolessa vuodessa 👍
- 1 päivä sitten1 päivä sittenControl Resonant julkaisun jälkeen kävin "pienellä" tutkimusmatkalla Youtuben ja Twitchin maailmassa sekä mitä CR merkitsee itse Remedylle: Tähän asti ei ole tullut yhtäkään pelistriimaajaa vastaan joka olisi pitänyt CR:in traileria pois ajavana. Kun on käynyt katsomassa Livestreamejä ja yleisiä mielipiteitä Resonantin julkaisumateriaalista, niin ihmisten reaktiot ovat lievästi sanoen räjähtäneet, mm. trailerin tuomasta hypestä, julkaisun ajankohdan ilmoittamisesta ja iso määrä on julistanut, että uusin Control on numero uno ensivuoden pelihankinnoista. CR pidetään jo nyt yhtenä ensivuoden kuumimmista pelilupauksista. Se mikä oli myös arvokas osio trailerissa, oli itse näytöt gameplaysta mitä monilla julkaisijoilla ei ollut tapahtumaa varten. Resonant nosti Game Awardeissa cinema osuuden riman korkealle, jonka myötä vastaan on tullut kommentteja jotka ovat pitäneet Resonanttin cinema osuutta yhtenä parhaista esittelyistä uudelle pelille. Kritiikkiä on tullut tosin trailerin kestosta, eli jotkut ovat pitäneet tätä liian pitkänä esittelyvideona. Yksi mielenkiintoinen muutos Resonantin myötä on se, että tämä on Remedyn ensimmäinen toimintaroolipeli. Trailerin myötä sen sijaan että mentäisiin Remedy vanhalla tutulla 'firegun' tyylillä, Resonant näyttäisi perustuvan tällä tietämyksellä pääpanoitteisesti 'melee' taisteluun, jota monet ovat pitäneet erittäin tervetulleena. Samaan aikaan se luo hauskan twistin, kun Jesse (Control 1 päähenkilö) käytti enemmän ampuma-asetta, niin Resonantissa Dylan on lähitaisteluun keskittyvä hahmo joka luo intensitiiviimmän ja monipuolisemman mahdollisuuden taisteluosioissa. Se mikä on tervetullutta, on se, että Resonant ei vaadi Control 1:sen pelaamista, mutta tottakai auttaa ymmärtämään tarinaa jos on Control 1 pelattuna. Tämä auttaa enemmän siinä, että peli tavoittaa pelaajia jotka eivät ole perillä Controllin itse tarinasta. Tähän suurena lisänä on se, että kyseessä on itsejulkaisu, eli ei ole rajoitteita sille, millä alustoilla peli julkaistaan. Henk.koht yhteenvetona: Control Resonantilla on tähän asti suurin potentiaali tavoittaa eri pelaajakunnat, kuin yhdelläkään aiemmalla Remedyn pelillä. Kuitenkin kyseessä on uusi aluevaltaus toimintaroolipelien maailmaan, joka luo tietynlaisen kysymysmerkin, että tuleeko Control Resonant täyttämään tämän pelityylin vaatimukset joita pelaajat tämän genren pelaajat odottavat. Itselle trailerin, varsinkin gameplayn myötä odotukset ovat korkealla, että Resonant tulee täyttämään odotukset ja odotan jopa, että tulee ylittämään nämä odotukset Remedyn ominaisen tutuilla oudoilla piirteillä, jotka ovat osoittautuneet erottumaan massasta potentiaalisella tavalla. Odotukset ovat korkealla ja pelimaailma on ottanut Resonant trailerin, todella, TODELLA hyvin vastaan. Panokset ovat myös erittäin korkealla pelin onnistumisen suhteen, kuten Remedyn viestintäjohtaja Thomas Puha on sanonut: ”On selvää, että kyseessä on tärkein julkaisumme tähän asti”. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011617463.html1 päivä sitten · Muokattu1 päivä sitten · MuokattuHyviä havaintoja ja pohdintoja! Mielestäni RPG on ainoa oikea valinta, koska Remedyn peleistä on puuttunut hahmojen syvempi kehittäminen ja itse gameplay on monesti ollut tarinan loputtua myös käytännössä pelattu. Toivon siis ainakin, että itse peliin voi palata vielä tarinan loputtua.
- 2 päivää sitten2 päivää sittenHarvoin näkee että jokin yhtiö onnistuu ajoittamaan osakkeidensa takaisinostot näin taktisesti.2 päivää sitten2 päivää sittenLuotto on firmalla kova omaan tekemiseen, ja niin kuuluis sijoittajillakin olla
- 2 päivää sitten2 päivää sittenEi Mitään mainittu Max Payne remakeista haluuako kukaan ees niitä pelejä mikä järki
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Nasdaq Helsinki
Määrä
Osto
267
Myynti
Määrä
50
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 100 | - | - | ||
| 47 | - | - | ||
| 121 | - | - | ||
| 8 | - | - |
Ylin
17,26VWAP
Alin
16,1VaihtoMäärä
0,3 20 138
VWAP
Ylin
17,26Alin
16,1VaihtoMäärä
0,3 20 138
Välittäjätilasto
Ostaneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 20 531 | 20 531 | 0 | 0 |
Myyneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 20 531 | 20 531 | 0 | 0 |
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2025 Q4 -tulosraportti | 10.2.2026 |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3 -tulosraportti | 29.10. | |
| 2025 Q2 -tulosraportti | 12.8. | |
| 2025 Q1 -tulosraportti | 30.4. | |
| 2024 Q4 -tulosraportti | 12.2. | |
| 2024 Q3 -tulosraportti | 1.11.2024 |
Datan lähde: Quartr, FactSet
2025 Q3 -tulosraportti
47 päivää sitten39 min
Uutiset ja analyysit
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
| 2025 Q4 -tulosraportti | 10.2.2026 |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3 -tulosraportti | 29.10. | |
| 2025 Q2 -tulosraportti | 12.8. | |
| 2025 Q1 -tulosraportti | 30.4. | |
| 2024 Q4 -tulosraportti | 12.2. | |
| 2024 Q3 -tulosraportti | 1.11.2024 |
Datan lähde: Quartr, FactSet
Shareville
Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
- 5 t sitten5 t sittenToivottavasti luovat omaa identiteettiä CR eikä lähde soulslike-trendiin. Tosin jos pelissä on respawn viholliset, menetettäviä xp pisteitä ja stamina bar niin joku IGN alkaa välittömästi viljelemään ”soulslike”.
- 6 t sitten6 t sitten"olemme päivittäneet oletustamme pelin julkaisusta Q2’26 loppuun (aik. H1’27).” https://www.inderes.fi/research/remedy-control-resonantin-julkaisu-on-sijoitustarinan-kaannekohta Hienoa, jos Remedy saa pelin ulos jo puolessa vuodessa 👍
- 1 päivä sitten1 päivä sittenControl Resonant julkaisun jälkeen kävin "pienellä" tutkimusmatkalla Youtuben ja Twitchin maailmassa sekä mitä CR merkitsee itse Remedylle: Tähän asti ei ole tullut yhtäkään pelistriimaajaa vastaan joka olisi pitänyt CR:in traileria pois ajavana. Kun on käynyt katsomassa Livestreamejä ja yleisiä mielipiteitä Resonantin julkaisumateriaalista, niin ihmisten reaktiot ovat lievästi sanoen räjähtäneet, mm. trailerin tuomasta hypestä, julkaisun ajankohdan ilmoittamisesta ja iso määrä on julistanut, että uusin Control on numero uno ensivuoden pelihankinnoista. CR pidetään jo nyt yhtenä ensivuoden kuumimmista pelilupauksista. Se mikä oli myös arvokas osio trailerissa, oli itse näytöt gameplaysta mitä monilla julkaisijoilla ei ollut tapahtumaa varten. Resonant nosti Game Awardeissa cinema osuuden riman korkealle, jonka myötä vastaan on tullut kommentteja jotka ovat pitäneet Resonanttin cinema osuutta yhtenä parhaista esittelyistä uudelle pelille. Kritiikkiä on tullut tosin trailerin kestosta, eli jotkut ovat pitäneet tätä liian pitkänä esittelyvideona. Yksi mielenkiintoinen muutos Resonantin myötä on se, että tämä on Remedyn ensimmäinen toimintaroolipeli. Trailerin myötä sen sijaan että mentäisiin Remedy vanhalla tutulla 'firegun' tyylillä, Resonant näyttäisi perustuvan tällä tietämyksellä pääpanoitteisesti 'melee' taisteluun, jota monet ovat pitäneet erittäin tervetulleena. Samaan aikaan se luo hauskan twistin, kun Jesse (Control 1 päähenkilö) käytti enemmän ampuma-asetta, niin Resonantissa Dylan on lähitaisteluun keskittyvä hahmo joka luo intensitiiviimmän ja monipuolisemman mahdollisuuden taisteluosioissa. Se mikä on tervetullutta, on se, että Resonant ei vaadi Control 1:sen pelaamista, mutta tottakai auttaa ymmärtämään tarinaa jos on Control 1 pelattuna. Tämä auttaa enemmän siinä, että peli tavoittaa pelaajia jotka eivät ole perillä Controllin itse tarinasta. Tähän suurena lisänä on se, että kyseessä on itsejulkaisu, eli ei ole rajoitteita sille, millä alustoilla peli julkaistaan. Henk.koht yhteenvetona: Control Resonantilla on tähän asti suurin potentiaali tavoittaa eri pelaajakunnat, kuin yhdelläkään aiemmalla Remedyn pelillä. Kuitenkin kyseessä on uusi aluevaltaus toimintaroolipelien maailmaan, joka luo tietynlaisen kysymysmerkin, että tuleeko Control Resonant täyttämään tämän pelityylin vaatimukset joita pelaajat tämän genren pelaajat odottavat. Itselle trailerin, varsinkin gameplayn myötä odotukset ovat korkealla, että Resonant tulee täyttämään odotukset ja odotan jopa, että tulee ylittämään nämä odotukset Remedyn ominaisen tutuilla oudoilla piirteillä, jotka ovat osoittautuneet erottumaan massasta potentiaalisella tavalla. Odotukset ovat korkealla ja pelimaailma on ottanut Resonant trailerin, todella, TODELLA hyvin vastaan. Panokset ovat myös erittäin korkealla pelin onnistumisen suhteen, kuten Remedyn viestintäjohtaja Thomas Puha on sanonut: ”On selvää, että kyseessä on tärkein julkaisumme tähän asti”. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011617463.html1 päivä sitten · Muokattu1 päivä sitten · MuokattuHyviä havaintoja ja pohdintoja! Mielestäni RPG on ainoa oikea valinta, koska Remedyn peleistä on puuttunut hahmojen syvempi kehittäminen ja itse gameplay on monesti ollut tarinan loputtua myös käytännössä pelattu. Toivon siis ainakin, että itse peliin voi palata vielä tarinan loputtua.
- 2 päivää sitten2 päivää sittenHarvoin näkee että jokin yhtiö onnistuu ajoittamaan osakkeidensa takaisinostot näin taktisesti.2 päivää sitten2 päivää sittenLuotto on firmalla kova omaan tekemiseen, ja niin kuuluis sijoittajillakin olla
- 2 päivää sitten2 päivää sittenEi Mitään mainittu Max Payne remakeista haluuako kukaan ees niitä pelejä mikä järki
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Nasdaq Helsinki
Määrä
Osto
267
Myynti
Määrä
50
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 100 | - | - | ||
| 47 | - | - | ||
| 121 | - | - | ||
| 8 | - | - |
Ylin
17,26VWAP
Alin
16,1VaihtoMäärä
0,3 20 138
VWAP
Ylin
17,26Alin
16,1VaihtoMäärä
0,3 20 138
Välittäjätilasto
Ostaneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 20 531 | 20 531 | 0 | 0 |
Myyneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 20 531 | 20 531 | 0 | 0 |






