Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Remedy Entertainment

Remedy Entertainment

2026 Q1 -tulosraportti
50 päivää sitten
0,10 EUR/osake
Viimeisin osinko
0,00%Tuotto/v

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
11.8.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
5.5.
2025 Q4 -tulosraportti
10.2.
2025 Q3 -tulosraportti
29.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
12.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
30.4.2025

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 11.6.
    Joko alkaa tulla Anna Purna yhteistyö uutisia!? Vai olisiko early access tulossa Steamiin? 🤩
    Mistä sä tommosta kuulit
  • 6.6.
    Jos haluaa tehdä tilin Remedyllä, kannattaisi tarkasti seurata mitä loppukäyttäjät pelistä tuumaavat ennen varsinaista julkaisua. Olisi jopa hyvä jos olisi tähän keskittyvä ja asiaa seuraava ketju. Jos peli on hyvä niin minimissää Remedyä diggaavat sen ostavat, ja suurella todennäköisyydellä moni muu. Pelin on oltava hyvä...ja tällä kertaa Remedy ottaa julkaisusta enemmän riskiä mutta myös tuloutusta . https://www.eurogamer.net/control-resonant-how-video-games-should-be-done-preview
    9 t sitten
    Olen katsonut aika paljon influenssereiden reaktioita summer game festiltä jossa saivat pelata noin 1-2 tuntia. Todella moni kehui sitä, eli peruspalikoissa ei taida olla mitään suurta valuvikaa kuten Firebreakissa. Mielestäni vaikuttaa lupaavalta. Pitää kuitenkin muistaa että: 1. Influenssereilla on taipumus aina joko vihata tai rakastaa, sillä "ihan hyvä" ei kiinnosta katsojia ja se pitää kääntää MAHTAVAKSI tai SURKEAKSI! 2. Lisäksi heillä on varmasti taipumus olla kiitollisia aina kun saavat jotain erikoiskohtelua, jotta saavat sitä jatkossakin. 3. He tutustuivat peliin vain lyhyen aikaa. Toisto ja tylsistyminen eivät ehdi tuossa ajassa iskostua ja mahdolliset muut ongelmat saattaa jäädä piiloon. Lisäksi pelin kesto ja tarinan tyydyttävyys sekä uudelleenpelattavuusarvo ovat vielä mysteereitä, joista voi tulla pettymyksiä. 4. Toisaalta tämä action rpg genre voi olla massoille helpommin lähestyttävä ja myy paremmin kuin survival horror Alan Wake 2. Nykyään ei ihan hyvällä pelillä enää pärjää vaan menestys riippuu paljolti ulkopelillisistä asioista. Toivotaan että tähdet ovat oikeassa asennossa ja meemijumalat suotuisia ja hype lähtee käyntiin. Uskon, että Resonant on erinomainen tuote siihen käytettyjen resurssien mittapuulla ja toivon että se kantaa osakkeenomistajana, pelaajana ja Suomalaisena.
  • 6.6. · Muokattu
    ·
    24.9.2026
  • 4.6.
    paska
    Hiton hyvä analyysi sieltä.
  • 3.6.
    Syyskuuta odotellen että pääsee pelaamaan! Siinähän se talvi menee mukavasti Controlin parissa 😎
    Platinalla pelattu ekaan kahteen viikkoon
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2026 Q1 -tulosraportti
50 päivää sitten
0,10 EUR/osake
Viimeisin osinko
0,00%Tuotto/v

Uutiset

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 11.6.
    Joko alkaa tulla Anna Purna yhteistyö uutisia!? Vai olisiko early access tulossa Steamiin? 🤩
    Mistä sä tommosta kuulit
  • 6.6.
    Jos haluaa tehdä tilin Remedyllä, kannattaisi tarkasti seurata mitä loppukäyttäjät pelistä tuumaavat ennen varsinaista julkaisua. Olisi jopa hyvä jos olisi tähän keskittyvä ja asiaa seuraava ketju. Jos peli on hyvä niin minimissää Remedyä diggaavat sen ostavat, ja suurella todennäköisyydellä moni muu. Pelin on oltava hyvä...ja tällä kertaa Remedy ottaa julkaisusta enemmän riskiä mutta myös tuloutusta . https://www.eurogamer.net/control-resonant-how-video-games-should-be-done-preview
    9 t sitten
    Olen katsonut aika paljon influenssereiden reaktioita summer game festiltä jossa saivat pelata noin 1-2 tuntia. Todella moni kehui sitä, eli peruspalikoissa ei taida olla mitään suurta valuvikaa kuten Firebreakissa. Mielestäni vaikuttaa lupaavalta. Pitää kuitenkin muistaa että: 1. Influenssereilla on taipumus aina joko vihata tai rakastaa, sillä "ihan hyvä" ei kiinnosta katsojia ja se pitää kääntää MAHTAVAKSI tai SURKEAKSI! 2. Lisäksi heillä on varmasti taipumus olla kiitollisia aina kun saavat jotain erikoiskohtelua, jotta saavat sitä jatkossakin. 3. He tutustuivat peliin vain lyhyen aikaa. Toisto ja tylsistyminen eivät ehdi tuossa ajassa iskostua ja mahdolliset muut ongelmat saattaa jäädä piiloon. Lisäksi pelin kesto ja tarinan tyydyttävyys sekä uudelleenpelattavuusarvo ovat vielä mysteereitä, joista voi tulla pettymyksiä. 4. Toisaalta tämä action rpg genre voi olla massoille helpommin lähestyttävä ja myy paremmin kuin survival horror Alan Wake 2. Nykyään ei ihan hyvällä pelillä enää pärjää vaan menestys riippuu paljolti ulkopelillisistä asioista. Toivotaan että tähdet ovat oikeassa asennossa ja meemijumalat suotuisia ja hype lähtee käyntiin. Uskon, että Resonant on erinomainen tuote siihen käytettyjen resurssien mittapuulla ja toivon että se kantaa osakkeenomistajana, pelaajana ja Suomalaisena.
  • 6.6. · Muokattu
    ·
    24.9.2026
  • 4.6.
    paska
    Hiton hyvä analyysi sieltä.
  • 3.6.
    Syyskuuta odotellen että pääsee pelaamaan! Siinähän se talvi menee mukavasti Controlin parissa 😎
    Platinalla pelattu ekaan kahteen viikkoon
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
11.8.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
5.5.
2025 Q4 -tulosraportti
10.2.
2025 Q3 -tulosraportti
29.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
12.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
30.4.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2026 Q1 -tulosraportti
50 päivää sitten

Uutiset

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
11.8.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
5.5.
2025 Q4 -tulosraportti
10.2.
2025 Q3 -tulosraportti
29.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
12.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
30.4.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

0,10 EUR/osake
Viimeisin osinko
0,00%Tuotto/v

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 11.6.
    Joko alkaa tulla Anna Purna yhteistyö uutisia!? Vai olisiko early access tulossa Steamiin? 🤩
    Mistä sä tommosta kuulit
  • 6.6.
    Jos haluaa tehdä tilin Remedyllä, kannattaisi tarkasti seurata mitä loppukäyttäjät pelistä tuumaavat ennen varsinaista julkaisua. Olisi jopa hyvä jos olisi tähän keskittyvä ja asiaa seuraava ketju. Jos peli on hyvä niin minimissää Remedyä diggaavat sen ostavat, ja suurella todennäköisyydellä moni muu. Pelin on oltava hyvä...ja tällä kertaa Remedy ottaa julkaisusta enemmän riskiä mutta myös tuloutusta . https://www.eurogamer.net/control-resonant-how-video-games-should-be-done-preview
    9 t sitten
    Olen katsonut aika paljon influenssereiden reaktioita summer game festiltä jossa saivat pelata noin 1-2 tuntia. Todella moni kehui sitä, eli peruspalikoissa ei taida olla mitään suurta valuvikaa kuten Firebreakissa. Mielestäni vaikuttaa lupaavalta. Pitää kuitenkin muistaa että: 1. Influenssereilla on taipumus aina joko vihata tai rakastaa, sillä "ihan hyvä" ei kiinnosta katsojia ja se pitää kääntää MAHTAVAKSI tai SURKEAKSI! 2. Lisäksi heillä on varmasti taipumus olla kiitollisia aina kun saavat jotain erikoiskohtelua, jotta saavat sitä jatkossakin. 3. He tutustuivat peliin vain lyhyen aikaa. Toisto ja tylsistyminen eivät ehdi tuossa ajassa iskostua ja mahdolliset muut ongelmat saattaa jäädä piiloon. Lisäksi pelin kesto ja tarinan tyydyttävyys sekä uudelleenpelattavuusarvo ovat vielä mysteereitä, joista voi tulla pettymyksiä. 4. Toisaalta tämä action rpg genre voi olla massoille helpommin lähestyttävä ja myy paremmin kuin survival horror Alan Wake 2. Nykyään ei ihan hyvällä pelillä enää pärjää vaan menestys riippuu paljolti ulkopelillisistä asioista. Toivotaan että tähdet ovat oikeassa asennossa ja meemijumalat suotuisia ja hype lähtee käyntiin. Uskon, että Resonant on erinomainen tuote siihen käytettyjen resurssien mittapuulla ja toivon että se kantaa osakkeenomistajana, pelaajana ja Suomalaisena.
  • 6.6. · Muokattu
    ·
    24.9.2026
  • 4.6.
    paska
    Hiton hyvä analyysi sieltä.
  • 3.6.
    Syyskuuta odotellen että pääsee pelaamaan! Siinähän se talvi menee mukavasti Controlin parissa 😎
    Platinalla pelattu ekaan kahteen viikkoon
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt