Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Ferrari N.V

Ferrari N.V

353,20EUR
+1,61% (+5,60)
Päätöskurssi
Ylin354,00
Alin349,30
Vaihto
1,2 MEUR
353,20EUR
+1,61% (+5,60)
Päätöskurssi
Ylin354,00
Alin349,30
Vaihto
1,2 MEUR

Ferrari N.V

Ferrari N.V

353,20EUR
+1,61% (+5,60)
Päätöskurssi
Ylin354,00
Alin349,30
Vaihto
1,2 MEUR
353,20EUR
+1,61% (+5,60)
Päätöskurssi
Ylin354,00
Alin349,30
Vaihto
1,2 MEUR

Ferrari N.V

Ferrari N.V

353,20EUR
+1,61% (+5,60)
Päätöskurssi
Ylin354,00
Alin349,30
Vaihto
1,2 MEUR
353,20EUR
+1,61% (+5,60)
Päätöskurssi
Ylin354,00
Alin349,30
Vaihto
1,2 MEUR
Q2-osavuosiraportti
87 päivää sitten59 min
2,986 EUR/osake
Viimeisin osinko
0,84 %
Tuotto/v

Tarjoustasot

GermanyXetra
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
354
VWAP
352
Alin
349,3
VaihtoMäärä
1,2 3 291
VWAP
352
Ylin
354
Alin
349,3
VaihtoMäärä
1,2 3 291

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q3-osavuosiraportti
4.11.
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti31.7.
2025 Q1-osavuosiraportti6.5.
2024 Yhtiökokous16.4.
2024 Vuosiraportti21.2.
2024 Q4-osavuosiraportti4.2.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 9.10.
    ·
    9.10.
    ·
    I feel like we hit the guardrail here with our beautiful car on the first drive 🙈
    2 päivää sitten
    2 päivää sitten
    A guardrail is better than an oncoming truck.
  • 8.4.
    Mitähän mahtaa Ferrarin osakkeelle tapahtua kun robotaxit sitten joskus viimein saapuvat ja täyttävät kadut. Mahtaako kehitys mennä niin vikkelään että “omia” itse ajavia autoja ei ehdi siinä välissä tulemaankaan vai onko siellä liikenteessä alkuunsa sekaisin ihmiskuskeja, yksityisiä omistus itse ajavia sekä mega taxiyhtiöiden robotit. Varmaan alkuun näin mutta sitten veikkaan että itse omistettu kalusto alkaa kadota ja lopulta ihminen kuskina jopa kielletään. Haluaako joku maksaa sitten Ferrarin hinnan autosta jolla saa ajaa enää radalla tai jota ei itse saa ajaa vaan körötellä kyydissä ja pyöritellä feikkirattia. Mikä on tämän loistavan yrityksen ja osakkeen pitkän ajan tulevaisuus? Jos tässä utopiassa mennään siihen että itse ajavuus on arkipäivää.
    Liity Sharevilleen nähdäksesi tulokset
    Self-driving cars will destroy the company
    0%
    Self-driving does not affect
    100%
    Self-driving even benefits
    0%
    1 ääni Päättynyt
    6.5. · Muokattu
    ·
    6.5. · Muokattu
    ·
    Robotaxis is many years away and it will take time before it goes through all the regulations and becomes profitable. It will exist at the same time later as ordinary people drive cars. But who knows in 50-100 years robotaxis might dominate then. It's kind of like saying, what happens if electric cars take over the market, will Ferrari go under then? As long as people buy petrol cars, it's not a problem for Ferrari and we have seen that electric cars have been on the market for a long time now but it takes time for changes. Ferrari has also developed an electric car that will soon be sold, they are keeping up with the changes like all car manufacturers who want to survive. Should robotaxis sell much later, Ferrari, like many other car brands, will probably deliver robotaxis to customers either through collaborations or by developing such vehicles themselves.
  • 2.3.
    For the people who don´t know to analyse, a quick guide, enjoy. Follow me if you can:) https://docs.google.com/presentation/d/1bxbKYtM2UUggu8ZyfNsFItAI8RgoUKQFnbgQvkQbFu8/edit?usp=sharing
  • 4.2.
    ·
    4.2.
    ·
    As I have been waiting today for the report and….whoever is waiting for something good🥳 Ferrari delivers AGAIN! Great job A stock that you can safely put in a drawer and refill at cheap times
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Q2-osavuosiraportti
87 päivää sitten59 min
2,986 EUR/osake
Viimeisin osinko
0,84 %
Tuotto/v

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 9.10.
    ·
    9.10.
    ·
    I feel like we hit the guardrail here with our beautiful car on the first drive 🙈
    2 päivää sitten
    2 päivää sitten
    A guardrail is better than an oncoming truck.
  • 8.4.
    Mitähän mahtaa Ferrarin osakkeelle tapahtua kun robotaxit sitten joskus viimein saapuvat ja täyttävät kadut. Mahtaako kehitys mennä niin vikkelään että “omia” itse ajavia autoja ei ehdi siinä välissä tulemaankaan vai onko siellä liikenteessä alkuunsa sekaisin ihmiskuskeja, yksityisiä omistus itse ajavia sekä mega taxiyhtiöiden robotit. Varmaan alkuun näin mutta sitten veikkaan että itse omistettu kalusto alkaa kadota ja lopulta ihminen kuskina jopa kielletään. Haluaako joku maksaa sitten Ferrarin hinnan autosta jolla saa ajaa enää radalla tai jota ei itse saa ajaa vaan körötellä kyydissä ja pyöritellä feikkirattia. Mikä on tämän loistavan yrityksen ja osakkeen pitkän ajan tulevaisuus? Jos tässä utopiassa mennään siihen että itse ajavuus on arkipäivää.
    Liity Sharevilleen nähdäksesi tulokset
    Self-driving cars will destroy the company
    0%
    Self-driving does not affect
    100%
    Self-driving even benefits
    0%
    1 ääni Päättynyt
    6.5. · Muokattu
    ·
    6.5. · Muokattu
    ·
    Robotaxis is many years away and it will take time before it goes through all the regulations and becomes profitable. It will exist at the same time later as ordinary people drive cars. But who knows in 50-100 years robotaxis might dominate then. It's kind of like saying, what happens if electric cars take over the market, will Ferrari go under then? As long as people buy petrol cars, it's not a problem for Ferrari and we have seen that electric cars have been on the market for a long time now but it takes time for changes. Ferrari has also developed an electric car that will soon be sold, they are keeping up with the changes like all car manufacturers who want to survive. Should robotaxis sell much later, Ferrari, like many other car brands, will probably deliver robotaxis to customers either through collaborations or by developing such vehicles themselves.
  • 2.3.
    For the people who don´t know to analyse, a quick guide, enjoy. Follow me if you can:) https://docs.google.com/presentation/d/1bxbKYtM2UUggu8ZyfNsFItAI8RgoUKQFnbgQvkQbFu8/edit?usp=sharing
  • 4.2.
    ·
    4.2.
    ·
    As I have been waiting today for the report and….whoever is waiting for something good🥳 Ferrari delivers AGAIN! Great job A stock that you can safely put in a drawer and refill at cheap times
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

GermanyXetra
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
354
VWAP
352
Alin
349,3
VaihtoMäärä
1,2 3 291
VWAP
352
Ylin
354
Alin
349,3
VaihtoMäärä
1,2 3 291

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q3-osavuosiraportti
4.11.
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti31.7.
2025 Q1-osavuosiraportti6.5.
2024 Yhtiökokous16.4.
2024 Vuosiraportti21.2.
2024 Q4-osavuosiraportti4.2.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Q2-osavuosiraportti
87 päivää sitten59 min

Uutiset ja analyysit

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Seuraava tapahtuma
2025 Q3-osavuosiraportti
4.11.
Menneet tapahtumat
2025 Q2-osavuosiraportti31.7.
2025 Q1-osavuosiraportti6.5.
2024 Yhtiökokous16.4.
2024 Vuosiraportti21.2.
2024 Q4-osavuosiraportti4.2.
Datan lähde: Morningstar, Quartr

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2,986 EUR/osake
Viimeisin osinko
0,84 %
Tuotto/v

Shareville

Liity keskusteluun SharevillessäShareville on aktiivisten yksityissijoittajien yhteisö, jossa voit seurata muiden asiakkaiden kaupankäyntiä ja omistuksia.
Kirjaudu
  • 9.10.
    ·
    9.10.
    ·
    I feel like we hit the guardrail here with our beautiful car on the first drive 🙈
    2 päivää sitten
    2 päivää sitten
    A guardrail is better than an oncoming truck.
  • 8.4.
    Mitähän mahtaa Ferrarin osakkeelle tapahtua kun robotaxit sitten joskus viimein saapuvat ja täyttävät kadut. Mahtaako kehitys mennä niin vikkelään että “omia” itse ajavia autoja ei ehdi siinä välissä tulemaankaan vai onko siellä liikenteessä alkuunsa sekaisin ihmiskuskeja, yksityisiä omistus itse ajavia sekä mega taxiyhtiöiden robotit. Varmaan alkuun näin mutta sitten veikkaan että itse omistettu kalusto alkaa kadota ja lopulta ihminen kuskina jopa kielletään. Haluaako joku maksaa sitten Ferrarin hinnan autosta jolla saa ajaa enää radalla tai jota ei itse saa ajaa vaan körötellä kyydissä ja pyöritellä feikkirattia. Mikä on tämän loistavan yrityksen ja osakkeen pitkän ajan tulevaisuus? Jos tässä utopiassa mennään siihen että itse ajavuus on arkipäivää.
    Liity Sharevilleen nähdäksesi tulokset
    Self-driving cars will destroy the company
    0%
    Self-driving does not affect
    100%
    Self-driving even benefits
    0%
    1 ääni Päättynyt
    6.5. · Muokattu
    ·
    6.5. · Muokattu
    ·
    Robotaxis is many years away and it will take time before it goes through all the regulations and becomes profitable. It will exist at the same time later as ordinary people drive cars. But who knows in 50-100 years robotaxis might dominate then. It's kind of like saying, what happens if electric cars take over the market, will Ferrari go under then? As long as people buy petrol cars, it's not a problem for Ferrari and we have seen that electric cars have been on the market for a long time now but it takes time for changes. Ferrari has also developed an electric car that will soon be sold, they are keeping up with the changes like all car manufacturers who want to survive. Should robotaxis sell much later, Ferrari, like many other car brands, will probably deliver robotaxis to customers either through collaborations or by developing such vehicles themselves.
  • 2.3.
    For the people who don´t know to analyse, a quick guide, enjoy. Follow me if you can:) https://docs.google.com/presentation/d/1bxbKYtM2UUggu8ZyfNsFItAI8RgoUKQFnbgQvkQbFu8/edit?usp=sharing
  • 4.2.
    ·
    4.2.
    ·
    As I have been waiting today for the report and….whoever is waiting for something good🥳 Ferrari delivers AGAIN! Great job A stock that you can safely put in a drawer and refill at cheap times
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Sharevillen käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

GermanyXetra
Määrä
Osto
0
Myynti
Määrä
0

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----
Ylin
354
VWAP
352
Alin
349,3
VaihtoMäärä
1,2 3 291
VWAP
352
Ylin
354
Alin
349,3
VaihtoMäärä
1,2 3 291

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt