Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Faron Pharmaceuticals

Faron Pharmaceuticals

Ei tietoja.
2025 H2 -tulosraportti
113 päivää sitten

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 H1 -tulosraportti
26.8.
Menneet tapahtumat
2025 H2 -tulosraportti
4.3.
2025 Q4 -tulosraportti
4.3.
2025 Q2 -tulosraportti
27.8.2025
2025 H1 -tulosraportti
27.8.2025
2024 Q4 -tulosraportti
27.2.2025

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 2 t sitten
    Suhteellisen tuoreena sijoittajana haluaisin kuulla muiden ajatuksia. Kuinka iso usko teillä on realistisesti yhtiön tulevaisuudesta? Näen paljon optimismia, mutta mitkä voivat olla suurimmat kompastuskivet?
    30 min sitten
    Minunkin mielestä aika arpalappu. Siksi mukana pienellä summalla kun pääsin melko pohjilta ostamaan, joten ei haittaa jos kaikki menee. Jos kurssi tuosta nousee lähellekään tasoa missä oltiin vain vuosi sitten, niin myyntiin menee melko varmasti, en ala tän kanssa vuosikausia holdailemaan
  • 4 t sitten · Muokattu
    Faron on yksi Euroopan innovaationeuvoston (EIC) 15 parhaasta tukemasta biotekniikkayrityksestä BIO International Conventionissa. Ehkä sieltä aukeaa Brysselin rahahanojakin... Mitä jos pidetäänkin tämä lääkeinnovaatio itsellämme, eikä myydä aina kaikkia jenkkeihin... Tämä valinta tuo merkittävää kansainvälistä näkyvyyttä. EIC:n tunnustus vahvistaa varmasti BEXn asemaa yhtenä Euroopan lupaavimmista immuno-onkologisista hoidoista. Hyvä hyvä 6/5...
    2 t sitten
    Olen ollut siinä ymmärryksessä, että harva CRO toimii maailmanlaajuisesti ja juuri tässä BP:n tuoma etu olisikin, että heillä on laajat kontaktit eri CRO:den kanssa valmiina. Tämä ei tietenkään tee yksin etenemisestä mahdotonta. Vaatisi vain useamman CROn avuksi. Voin toki olla väärässäkin tässä. Kyllä tämä ehdottomasti on sellainen strategia mitä toivoisi Faronin johdon ainakin ihan tosissaan tutkivan. Tähän asti on viestitty, että Faron ei lähtisi f3:seen yksin, mutta asiat muuttuu. Hyvin tuntuu BEXERA:n kanssakin menevän ja se on kuitenkin jo kohtalaisen laaja tutkimus.
  • 4 t sitten · Muokattu
    Muistutuksena vielä Faronin BEAM-X, joka on tutkijalähtöinen vaiheen II kliininen tutkimus ja joka tehdään Suomessa. Siinä tutkitaan bexin ja atsasitidiinin yhdistelmää akuuttia myelooista leukemiaa (AML) sairastavilla potilailla. BEAM-X hyödyntää suoraan BEXMAB tutkimuksessa havaittuja MRDn häviämiseen viittaavia signaaleja. Positiiviset tulokset lisää varmasti kaupallista vetovoimaa ja tekee bexmarilabimista houkuttelevamman mahdollisten kumppaneiden silmissä. Nyt kyllä hyödynnetään kustannustehokkaasti tutkijalähtöistä datankeruuta ja BEAM-X julkaisseen sopivasti dataa ja väliluentaa ennen Q4-2027, jos kohta ei mustekynällä vedetä nimeä paperiin, niin on se suorastaan jo maailman kahdeksas ihme. BEAM-X on hyvä ja tärkeä tutkimus, mutta tuetysti BLAZE ja BEXAR ovat niitä, joilla on potentiaalia muuttaa Faronin osakekurssia ja koko tarinaa erittäin vahvasti.
    23 min sitten
    Tunnen useamman leukemiaa sairastaneen ja sairastavan ja voin kertoa, että siinäpä vasta on viheliäinen tauti. Olisi mahtavaa saada lääkevalikoimaan jotain Bexin kaltaista, sellaista, jolla elämänlaatua saataisiin paremmaksi ja jopa lisätoivoa sittenkin paranemisesta. On mahtavaa, että tämäkin tutkimus on potkaistu tulille. Hyvä Faron! 🔥
  • 19 t sitten
    ·
    Where does one think the price will be by winter?
    13 t sitten
    5-7
  • 19 t sitten
    Taas havaittavissa yli-innokkaiden yritystä buustata kurssia ylös ja samalla todistaa itselleen, miksi on oikeassa vaikka onkin täysin kusessa Faroniin tehtyjen sijoitusten johdosta. Ei Faronin lääkekehitys etene yhtään aiempaa nopeammin, vaikka kuinka täällä vedätätte. Pari kuukautta sitten punnittiin yhtiön arvo isojen poikien silmin katsottuna ja se oli reippaasti alle 0,5 euroa/osake. Tämän jälkeen mikään ei ole oleellisesti muuttunut.
    18 t sitten · Muokattu
    Kyllä tässä moni asia on muuttunut: 1. Bexmarilimab tulokset ja turvallisuus ovat parantuneet. 2. Tutkijalähtöiset tutkimukset BEXAR ja BLAZE ovat alkamassa. 3. Lisää uusia huippurekryjä Faronin johtoon. 4. Kiinalaiset lyöneet lävitse T-car rintamalla eli ensimmäinen aihio saanut luvan. 5. Isot BP:t alkavat osoittaa kiinnostusta näihin novel aihioihin, joista BEX on patentteineen eturintamassa. jne. jne.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 H2 -tulosraportti
113 päivää sitten

Uutiset

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 2 t sitten
    Suhteellisen tuoreena sijoittajana haluaisin kuulla muiden ajatuksia. Kuinka iso usko teillä on realistisesti yhtiön tulevaisuudesta? Näen paljon optimismia, mutta mitkä voivat olla suurimmat kompastuskivet?
    30 min sitten
    Minunkin mielestä aika arpalappu. Siksi mukana pienellä summalla kun pääsin melko pohjilta ostamaan, joten ei haittaa jos kaikki menee. Jos kurssi tuosta nousee lähellekään tasoa missä oltiin vain vuosi sitten, niin myyntiin menee melko varmasti, en ala tän kanssa vuosikausia holdailemaan
  • 4 t sitten · Muokattu
    Faron on yksi Euroopan innovaationeuvoston (EIC) 15 parhaasta tukemasta biotekniikkayrityksestä BIO International Conventionissa. Ehkä sieltä aukeaa Brysselin rahahanojakin... Mitä jos pidetäänkin tämä lääkeinnovaatio itsellämme, eikä myydä aina kaikkia jenkkeihin... Tämä valinta tuo merkittävää kansainvälistä näkyvyyttä. EIC:n tunnustus vahvistaa varmasti BEXn asemaa yhtenä Euroopan lupaavimmista immuno-onkologisista hoidoista. Hyvä hyvä 6/5...
    2 t sitten
    Olen ollut siinä ymmärryksessä, että harva CRO toimii maailmanlaajuisesti ja juuri tässä BP:n tuoma etu olisikin, että heillä on laajat kontaktit eri CRO:den kanssa valmiina. Tämä ei tietenkään tee yksin etenemisestä mahdotonta. Vaatisi vain useamman CROn avuksi. Voin toki olla väärässäkin tässä. Kyllä tämä ehdottomasti on sellainen strategia mitä toivoisi Faronin johdon ainakin ihan tosissaan tutkivan. Tähän asti on viestitty, että Faron ei lähtisi f3:seen yksin, mutta asiat muuttuu. Hyvin tuntuu BEXERA:n kanssakin menevän ja se on kuitenkin jo kohtalaisen laaja tutkimus.
  • 4 t sitten · Muokattu
    Muistutuksena vielä Faronin BEAM-X, joka on tutkijalähtöinen vaiheen II kliininen tutkimus ja joka tehdään Suomessa. Siinä tutkitaan bexin ja atsasitidiinin yhdistelmää akuuttia myelooista leukemiaa (AML) sairastavilla potilailla. BEAM-X hyödyntää suoraan BEXMAB tutkimuksessa havaittuja MRDn häviämiseen viittaavia signaaleja. Positiiviset tulokset lisää varmasti kaupallista vetovoimaa ja tekee bexmarilabimista houkuttelevamman mahdollisten kumppaneiden silmissä. Nyt kyllä hyödynnetään kustannustehokkaasti tutkijalähtöistä datankeruuta ja BEAM-X julkaisseen sopivasti dataa ja väliluentaa ennen Q4-2027, jos kohta ei mustekynällä vedetä nimeä paperiin, niin on se suorastaan jo maailman kahdeksas ihme. BEAM-X on hyvä ja tärkeä tutkimus, mutta tuetysti BLAZE ja BEXAR ovat niitä, joilla on potentiaalia muuttaa Faronin osakekurssia ja koko tarinaa erittäin vahvasti.
    23 min sitten
    Tunnen useamman leukemiaa sairastaneen ja sairastavan ja voin kertoa, että siinäpä vasta on viheliäinen tauti. Olisi mahtavaa saada lääkevalikoimaan jotain Bexin kaltaista, sellaista, jolla elämänlaatua saataisiin paremmaksi ja jopa lisätoivoa sittenkin paranemisesta. On mahtavaa, että tämäkin tutkimus on potkaistu tulille. Hyvä Faron! 🔥
  • 19 t sitten
    ·
    Where does one think the price will be by winter?
    13 t sitten
    5-7
  • 19 t sitten
    Taas havaittavissa yli-innokkaiden yritystä buustata kurssia ylös ja samalla todistaa itselleen, miksi on oikeassa vaikka onkin täysin kusessa Faroniin tehtyjen sijoitusten johdosta. Ei Faronin lääkekehitys etene yhtään aiempaa nopeammin, vaikka kuinka täällä vedätätte. Pari kuukautta sitten punnittiin yhtiön arvo isojen poikien silmin katsottuna ja se oli reippaasti alle 0,5 euroa/osake. Tämän jälkeen mikään ei ole oleellisesti muuttunut.
    18 t sitten · Muokattu
    Kyllä tässä moni asia on muuttunut: 1. Bexmarilimab tulokset ja turvallisuus ovat parantuneet. 2. Tutkijalähtöiset tutkimukset BEXAR ja BLAZE ovat alkamassa. 3. Lisää uusia huippurekryjä Faronin johtoon. 4. Kiinalaiset lyöneet lävitse T-car rintamalla eli ensimmäinen aihio saanut luvan. 5. Isot BP:t alkavat osoittaa kiinnostusta näihin novel aihioihin, joista BEX on patentteineen eturintamassa. jne. jne.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 H1 -tulosraportti
26.8.
Menneet tapahtumat
2025 H2 -tulosraportti
4.3.
2025 Q4 -tulosraportti
4.3.
2025 Q2 -tulosraportti
27.8.2025
2025 H1 -tulosraportti
27.8.2025
2024 Q4 -tulosraportti
27.2.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 H2 -tulosraportti
113 päivää sitten

Uutiset

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 H1 -tulosraportti
26.8.
Menneet tapahtumat
2025 H2 -tulosraportti
4.3.
2025 Q4 -tulosraportti
4.3.
2025 Q2 -tulosraportti
27.8.2025
2025 H1 -tulosraportti
27.8.2025
2024 Q4 -tulosraportti
27.2.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 2 t sitten
    Suhteellisen tuoreena sijoittajana haluaisin kuulla muiden ajatuksia. Kuinka iso usko teillä on realistisesti yhtiön tulevaisuudesta? Näen paljon optimismia, mutta mitkä voivat olla suurimmat kompastuskivet?
    30 min sitten
    Minunkin mielestä aika arpalappu. Siksi mukana pienellä summalla kun pääsin melko pohjilta ostamaan, joten ei haittaa jos kaikki menee. Jos kurssi tuosta nousee lähellekään tasoa missä oltiin vain vuosi sitten, niin myyntiin menee melko varmasti, en ala tän kanssa vuosikausia holdailemaan
  • 4 t sitten · Muokattu
    Faron on yksi Euroopan innovaationeuvoston (EIC) 15 parhaasta tukemasta biotekniikkayrityksestä BIO International Conventionissa. Ehkä sieltä aukeaa Brysselin rahahanojakin... Mitä jos pidetäänkin tämä lääkeinnovaatio itsellämme, eikä myydä aina kaikkia jenkkeihin... Tämä valinta tuo merkittävää kansainvälistä näkyvyyttä. EIC:n tunnustus vahvistaa varmasti BEXn asemaa yhtenä Euroopan lupaavimmista immuno-onkologisista hoidoista. Hyvä hyvä 6/5...
    2 t sitten
    Olen ollut siinä ymmärryksessä, että harva CRO toimii maailmanlaajuisesti ja juuri tässä BP:n tuoma etu olisikin, että heillä on laajat kontaktit eri CRO:den kanssa valmiina. Tämä ei tietenkään tee yksin etenemisestä mahdotonta. Vaatisi vain useamman CROn avuksi. Voin toki olla väärässäkin tässä. Kyllä tämä ehdottomasti on sellainen strategia mitä toivoisi Faronin johdon ainakin ihan tosissaan tutkivan. Tähän asti on viestitty, että Faron ei lähtisi f3:seen yksin, mutta asiat muuttuu. Hyvin tuntuu BEXERA:n kanssakin menevän ja se on kuitenkin jo kohtalaisen laaja tutkimus.
  • 4 t sitten · Muokattu
    Muistutuksena vielä Faronin BEAM-X, joka on tutkijalähtöinen vaiheen II kliininen tutkimus ja joka tehdään Suomessa. Siinä tutkitaan bexin ja atsasitidiinin yhdistelmää akuuttia myelooista leukemiaa (AML) sairastavilla potilailla. BEAM-X hyödyntää suoraan BEXMAB tutkimuksessa havaittuja MRDn häviämiseen viittaavia signaaleja. Positiiviset tulokset lisää varmasti kaupallista vetovoimaa ja tekee bexmarilabimista houkuttelevamman mahdollisten kumppaneiden silmissä. Nyt kyllä hyödynnetään kustannustehokkaasti tutkijalähtöistä datankeruuta ja BEAM-X julkaisseen sopivasti dataa ja väliluentaa ennen Q4-2027, jos kohta ei mustekynällä vedetä nimeä paperiin, niin on se suorastaan jo maailman kahdeksas ihme. BEAM-X on hyvä ja tärkeä tutkimus, mutta tuetysti BLAZE ja BEXAR ovat niitä, joilla on potentiaalia muuttaa Faronin osakekurssia ja koko tarinaa erittäin vahvasti.
    23 min sitten
    Tunnen useamman leukemiaa sairastaneen ja sairastavan ja voin kertoa, että siinäpä vasta on viheliäinen tauti. Olisi mahtavaa saada lääkevalikoimaan jotain Bexin kaltaista, sellaista, jolla elämänlaatua saataisiin paremmaksi ja jopa lisätoivoa sittenkin paranemisesta. On mahtavaa, että tämäkin tutkimus on potkaistu tulille. Hyvä Faron! 🔥
  • 19 t sitten
    ·
    Where does one think the price will be by winter?
    13 t sitten
    5-7
  • 19 t sitten
    Taas havaittavissa yli-innokkaiden yritystä buustata kurssia ylös ja samalla todistaa itselleen, miksi on oikeassa vaikka onkin täysin kusessa Faroniin tehtyjen sijoitusten johdosta. Ei Faronin lääkekehitys etene yhtään aiempaa nopeammin, vaikka kuinka täällä vedätätte. Pari kuukautta sitten punnittiin yhtiön arvo isojen poikien silmin katsottuna ja se oli reippaasti alle 0,5 euroa/osake. Tämän jälkeen mikään ei ole oleellisesti muuttunut.
    18 t sitten · Muokattu
    Kyllä tässä moni asia on muuttunut: 1. Bexmarilimab tulokset ja turvallisuus ovat parantuneet. 2. Tutkijalähtöiset tutkimukset BEXAR ja BLAZE ovat alkamassa. 3. Lisää uusia huippurekryjä Faronin johtoon. 4. Kiinalaiset lyöneet lävitse T-car rintamalla eli ensimmäinen aihio saanut luvan. 5. Isot BP:t alkavat osoittaa kiinnostusta näihin novel aihioihin, joista BEX on patentteineen eturintamassa. jne. jne.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt