Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Faron Pharmaceuticals

Faron Pharmaceuticals

2025 H2 -tulosraportti
115 päivää sitten

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 H1 -tulosraportti
26.8.
Menneet tapahtumat
2025 H2 -tulosraportti
4.3.
2025 Q4 -tulosraportti
4.3.
2025 Q2 -tulosraportti
27.8.2025
2025 H1 -tulosraportti
27.8.2025
2024 Q4 -tulosraportti
27.2.2025

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 20 t sitten · Muokattu
    Puhutaanko hetki merkintäannista. Pitääkö antiin osallistua, ja mitä tarkoittaa se, että omistusosuus laimenee? Mielestäni omistusosuuden laimentuminen on yksi pörssimaailman ylihypetetyistä peloista, ainakin silloin kun puhutaan pörssiyhtiöstä joka ei maksa osinkoa. Usein annetaan kuva, että jos et osallistu antiin, menetät automaattisesti rahaa, koska omistusosuus laimenee. Todellisuudessa asia ei ole ihan näin yksinkertainen. Pörssissä osakkeen hinta määräytyy markkinoilla. Jos omistat ennen antia 50 000 osaketta ja anti toteutuu, sinulla on edelleen 50 000 osaketta, vaikka et osallistunutkaan antiin. Omistamiesi osakkeiden markkina-arvo määräytyy edelleen osakekurssin mukaan. Se kuitenkin muuttuu, että omistusosuutesi koko yhtiöstä pienenee. Esimerkki: Sijoittajalla on 50 000 osaketta yhtiöstä. Hänen omistusosuutensa on 0,022 %. Yhtiö järjestää merkintäannin suhteessa 13:9. Jos sijoittaja ei osallistu antiin: -Osakkeiden määrä hänen salkussaan pysyy 50 000 kappaleessa -Hänen omistusosuutensa koko yhtiöstä pienenee noin 0,016 %:iin Jos sijoittaja osallistuu antiin: -Hän ostaa lisää osakkeita 34 700 kappaletta -Hänen omistusosuus (0.022 %) säilyy ennallaan Tärkeä huomio kuitenkin on, että pelkkä omistusosuuden laimentuminen ei yksin ratkaise sijoittajan lopputulosta. Jos anti tehdään järkevillä ehdoilla ja pääoma käytetään hyvin, omistajan arvo ei välttämättä heikkene, vaikka omistusosuus pienenee. Kurssi kun määräytyy pörssissä. Siksi kysymys ei ole pelkästään siitä, osallistuuko antiin vai ei, vaan siitä, luoko anti lisää arvoa suhteessa uusiin osakkeisiin. Ei ole mikään neuvo, ohje tai muukaan. Nostin vaan asian esille, kun Foorumilla tästä jo keskustellaan.
    5 t sitten
    ·
    How about framing it like this: Your share becomes smaller, but the company becomes correspondingly more valuable. Thus, one can argue that it balances out.
  • 22 t sitten
    Näin Apkoneen rannassa. Oli herkkupatonki ja kahvia joi. Avensis kiilteli hienosti parkissa.
    19 t sitten
    Aina mukava nähdä ystäviä ja muutenkin satunnaisia ohikulkijoita. Nyt pikapulahdus mereen ja siitä saunaan. Tulkaa toki muutkin piipahtamaan rannassa rauhoittumassa. Hyvää viikonloppua Von Gyttenberg ja kaikki muutkin.
  • 1 päivä sitten
    Pohjaonginnat jatkuu, mistähän sais lisää rahaa🤣🤣😀??
    15 min sitten · Muokattu
    Mulla kanssa liikaa kiinni ison rapakon takana. Psykedeelilääkkeiden kehittäjissä $DFTX ja $ATAI. Ja kvantti puolelta $HQ. Katotaan jos sais tähänkin irrotettua taas jossain välissä lisää
  • 1 päivä sitten · Muokattu
    Terveiset lämpimän aurinkoisesta rannasta. Nyt on Apkone nauttimassa kesästä ja vain hieman seurataan täällä pörssikursseja. Kyllä maistuu kaffee ja paistopisteen valkosipulivoipatonki välipalana. Hieman jännittää nyt pitääkö vielä ennen mahdollisia uutisia vielä lisätä Faronin määriä salkuissa(yhteensä omistus tänään n.38000kpl)Hyvää ja positiivista kesäpörssipäivää kaikille. T: Apkone
    1 päivä sitten
    Hurjia määriä teillä kyseistä osakketta! Toivottavasti vielä odotus ja riski palkitaan!
  • 2 päivää sitten
    Suhteellisen tuoreena sijoittajana haluaisin kuulla muiden ajatuksia. Kuinka iso usko teillä on realistisesti yhtiön tulevaisuudesta? Näen paljon optimismia, mutta mitkä voivat olla suurimmat kompastuskivet?
    1 päivä sitten
    Mun ajatus tulevaisuudesta on tällä hetkellä, että lääke toimii, mutta ens vuoden lopulla tarvitaan vielä lisää annista kerättävää siltarahoitusta, että saadaan 2b maaliin. Suunnitelma on pitää sitä varten riittävästi rahaa että saan siinä kohtaa laimenemisen estettyä.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 H2 -tulosraportti
115 päivää sitten

Uutiset

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 20 t sitten · Muokattu
    Puhutaanko hetki merkintäannista. Pitääkö antiin osallistua, ja mitä tarkoittaa se, että omistusosuus laimenee? Mielestäni omistusosuuden laimentuminen on yksi pörssimaailman ylihypetetyistä peloista, ainakin silloin kun puhutaan pörssiyhtiöstä joka ei maksa osinkoa. Usein annetaan kuva, että jos et osallistu antiin, menetät automaattisesti rahaa, koska omistusosuus laimenee. Todellisuudessa asia ei ole ihan näin yksinkertainen. Pörssissä osakkeen hinta määräytyy markkinoilla. Jos omistat ennen antia 50 000 osaketta ja anti toteutuu, sinulla on edelleen 50 000 osaketta, vaikka et osallistunutkaan antiin. Omistamiesi osakkeiden markkina-arvo määräytyy edelleen osakekurssin mukaan. Se kuitenkin muuttuu, että omistusosuutesi koko yhtiöstä pienenee. Esimerkki: Sijoittajalla on 50 000 osaketta yhtiöstä. Hänen omistusosuutensa on 0,022 %. Yhtiö järjestää merkintäannin suhteessa 13:9. Jos sijoittaja ei osallistu antiin: -Osakkeiden määrä hänen salkussaan pysyy 50 000 kappaleessa -Hänen omistusosuutensa koko yhtiöstä pienenee noin 0,016 %:iin Jos sijoittaja osallistuu antiin: -Hän ostaa lisää osakkeita 34 700 kappaletta -Hänen omistusosuus (0.022 %) säilyy ennallaan Tärkeä huomio kuitenkin on, että pelkkä omistusosuuden laimentuminen ei yksin ratkaise sijoittajan lopputulosta. Jos anti tehdään järkevillä ehdoilla ja pääoma käytetään hyvin, omistajan arvo ei välttämättä heikkene, vaikka omistusosuus pienenee. Kurssi kun määräytyy pörssissä. Siksi kysymys ei ole pelkästään siitä, osallistuuko antiin vai ei, vaan siitä, luoko anti lisää arvoa suhteessa uusiin osakkeisiin. Ei ole mikään neuvo, ohje tai muukaan. Nostin vaan asian esille, kun Foorumilla tästä jo keskustellaan.
    5 t sitten
    ·
    How about framing it like this: Your share becomes smaller, but the company becomes correspondingly more valuable. Thus, one can argue that it balances out.
  • 22 t sitten
    Näin Apkoneen rannassa. Oli herkkupatonki ja kahvia joi. Avensis kiilteli hienosti parkissa.
    19 t sitten
    Aina mukava nähdä ystäviä ja muutenkin satunnaisia ohikulkijoita. Nyt pikapulahdus mereen ja siitä saunaan. Tulkaa toki muutkin piipahtamaan rannassa rauhoittumassa. Hyvää viikonloppua Von Gyttenberg ja kaikki muutkin.
  • 1 päivä sitten
    Pohjaonginnat jatkuu, mistähän sais lisää rahaa🤣🤣😀??
    15 min sitten · Muokattu
    Mulla kanssa liikaa kiinni ison rapakon takana. Psykedeelilääkkeiden kehittäjissä $DFTX ja $ATAI. Ja kvantti puolelta $HQ. Katotaan jos sais tähänkin irrotettua taas jossain välissä lisää
  • 1 päivä sitten · Muokattu
    Terveiset lämpimän aurinkoisesta rannasta. Nyt on Apkone nauttimassa kesästä ja vain hieman seurataan täällä pörssikursseja. Kyllä maistuu kaffee ja paistopisteen valkosipulivoipatonki välipalana. Hieman jännittää nyt pitääkö vielä ennen mahdollisia uutisia vielä lisätä Faronin määriä salkuissa(yhteensä omistus tänään n.38000kpl)Hyvää ja positiivista kesäpörssipäivää kaikille. T: Apkone
    1 päivä sitten
    Hurjia määriä teillä kyseistä osakketta! Toivottavasti vielä odotus ja riski palkitaan!
  • 2 päivää sitten
    Suhteellisen tuoreena sijoittajana haluaisin kuulla muiden ajatuksia. Kuinka iso usko teillä on realistisesti yhtiön tulevaisuudesta? Näen paljon optimismia, mutta mitkä voivat olla suurimmat kompastuskivet?
    1 päivä sitten
    Mun ajatus tulevaisuudesta on tällä hetkellä, että lääke toimii, mutta ens vuoden lopulla tarvitaan vielä lisää annista kerättävää siltarahoitusta, että saadaan 2b maaliin. Suunnitelma on pitää sitä varten riittävästi rahaa että saan siinä kohtaa laimenemisen estettyä.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 H1 -tulosraportti
26.8.
Menneet tapahtumat
2025 H2 -tulosraportti
4.3.
2025 Q4 -tulosraportti
4.3.
2025 Q2 -tulosraportti
27.8.2025
2025 H1 -tulosraportti
27.8.2025
2024 Q4 -tulosraportti
27.2.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 H2 -tulosraportti
115 päivää sitten

Uutiset

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 H1 -tulosraportti
26.8.
Menneet tapahtumat
2025 H2 -tulosraportti
4.3.
2025 Q4 -tulosraportti
4.3.
2025 Q2 -tulosraportti
27.8.2025
2025 H1 -tulosraportti
27.8.2025
2024 Q4 -tulosraportti
27.2.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 20 t sitten · Muokattu
    Puhutaanko hetki merkintäannista. Pitääkö antiin osallistua, ja mitä tarkoittaa se, että omistusosuus laimenee? Mielestäni omistusosuuden laimentuminen on yksi pörssimaailman ylihypetetyistä peloista, ainakin silloin kun puhutaan pörssiyhtiöstä joka ei maksa osinkoa. Usein annetaan kuva, että jos et osallistu antiin, menetät automaattisesti rahaa, koska omistusosuus laimenee. Todellisuudessa asia ei ole ihan näin yksinkertainen. Pörssissä osakkeen hinta määräytyy markkinoilla. Jos omistat ennen antia 50 000 osaketta ja anti toteutuu, sinulla on edelleen 50 000 osaketta, vaikka et osallistunutkaan antiin. Omistamiesi osakkeiden markkina-arvo määräytyy edelleen osakekurssin mukaan. Se kuitenkin muuttuu, että omistusosuutesi koko yhtiöstä pienenee. Esimerkki: Sijoittajalla on 50 000 osaketta yhtiöstä. Hänen omistusosuutensa on 0,022 %. Yhtiö järjestää merkintäannin suhteessa 13:9. Jos sijoittaja ei osallistu antiin: -Osakkeiden määrä hänen salkussaan pysyy 50 000 kappaleessa -Hänen omistusosuutensa koko yhtiöstä pienenee noin 0,016 %:iin Jos sijoittaja osallistuu antiin: -Hän ostaa lisää osakkeita 34 700 kappaletta -Hänen omistusosuus (0.022 %) säilyy ennallaan Tärkeä huomio kuitenkin on, että pelkkä omistusosuuden laimentuminen ei yksin ratkaise sijoittajan lopputulosta. Jos anti tehdään järkevillä ehdoilla ja pääoma käytetään hyvin, omistajan arvo ei välttämättä heikkene, vaikka omistusosuus pienenee. Kurssi kun määräytyy pörssissä. Siksi kysymys ei ole pelkästään siitä, osallistuuko antiin vai ei, vaan siitä, luoko anti lisää arvoa suhteessa uusiin osakkeisiin. Ei ole mikään neuvo, ohje tai muukaan. Nostin vaan asian esille, kun Foorumilla tästä jo keskustellaan.
    5 t sitten
    ·
    How about framing it like this: Your share becomes smaller, but the company becomes correspondingly more valuable. Thus, one can argue that it balances out.
  • 22 t sitten
    Näin Apkoneen rannassa. Oli herkkupatonki ja kahvia joi. Avensis kiilteli hienosti parkissa.
    19 t sitten
    Aina mukava nähdä ystäviä ja muutenkin satunnaisia ohikulkijoita. Nyt pikapulahdus mereen ja siitä saunaan. Tulkaa toki muutkin piipahtamaan rannassa rauhoittumassa. Hyvää viikonloppua Von Gyttenberg ja kaikki muutkin.
  • 1 päivä sitten
    Pohjaonginnat jatkuu, mistähän sais lisää rahaa🤣🤣😀??
    15 min sitten · Muokattu
    Mulla kanssa liikaa kiinni ison rapakon takana. Psykedeelilääkkeiden kehittäjissä $DFTX ja $ATAI. Ja kvantti puolelta $HQ. Katotaan jos sais tähänkin irrotettua taas jossain välissä lisää
  • 1 päivä sitten · Muokattu
    Terveiset lämpimän aurinkoisesta rannasta. Nyt on Apkone nauttimassa kesästä ja vain hieman seurataan täällä pörssikursseja. Kyllä maistuu kaffee ja paistopisteen valkosipulivoipatonki välipalana. Hieman jännittää nyt pitääkö vielä ennen mahdollisia uutisia vielä lisätä Faronin määriä salkuissa(yhteensä omistus tänään n.38000kpl)Hyvää ja positiivista kesäpörssipäivää kaikille. T: Apkone
    1 päivä sitten
    Hurjia määriä teillä kyseistä osakketta! Toivottavasti vielä odotus ja riski palkitaan!
  • 2 päivää sitten
    Suhteellisen tuoreena sijoittajana haluaisin kuulla muiden ajatuksia. Kuinka iso usko teillä on realistisesti yhtiön tulevaisuudesta? Näen paljon optimismia, mutta mitkä voivat olla suurimmat kompastuskivet?
    1 päivä sitten
    Mun ajatus tulevaisuudesta on tällä hetkellä, että lääke toimii, mutta ens vuoden lopulla tarvitaan vielä lisää annista kerättävää siltarahoitusta, että saadaan 2b maaliin. Suunnitelma on pitää sitä varten riittävästi rahaa että saan siinä kohtaa laimenemisen estettyä.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt