Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Faron Pharmaceuticals

Faron Pharmaceuticals

2025 H2 -tulosraportti
112 päivää sitten

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 H1 -tulosraportti
26.8.
Menneet tapahtumat
2025 H2 -tulosraportti
4.3.
2025 Q4 -tulosraportti
4.3.
2025 Q2 -tulosraportti
27.8.2025
2025 H1 -tulosraportti
27.8.2025
2024 Q4 -tulosraportti
27.2.2025

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 5 t sitten
    ·
    Where does one think the price will be by winter?
    49 min sitten
    Around Janusry - March 2027? My guess is something between 0,75-1,50 euro…
  • 5 t sitten
    Taas havaittavissa yli-innokkaiden yritystä buustata kurssia ylös ja samalla todistaa itselleen, miksi on oikeassa vaikka onkin täysin kusessa Faroniin tehtyjen sijoitusten johdosta. Ei Faronin lääkekehitys etene yhtään aiempaa nopeammin, vaikka kuinka täällä vedätätte. Pari kuukautta sitten punnittiin yhtiön arvo isojen poikien silmin katsottuna ja se oli reippaasti alle 0,5 euroa/osake. Tämän jälkeen mikään ei ole oleellisesti muuttunut.
    3 t sitten · Muokattu
    Kyllä tässä moni asia on muuttunut: 1. Bexmarilimab tulokset ja turvallisuus ovat parantuneet. 2. Tutkijalähtöiset tutkimukset BEXAR ja BLAZE ovat alkamassa. 3. Lisää uusia huippurekryjä Faronin johtoon. 4. Kiinalaiset lyöneet lävitse T-car rintamalla eli ensimmäinen aihio saanut luvan. 5. Isot BP:t alkavat osoittaa kiinnostusta näihin novel aihioihin, joista BEX on patentteineen eturintamassa. jne. jne.
  • 6 t sitten
    Vielä näistä tutkijalähtöisistä, jotka alkamassa soon. Hillotolpalle nosti äsken esiin BEXAR tutkimuksen. BLAZE-tutkimus (UK)kohdistuu melanoomaan ja keuhkosyöpään, valtavat markkinat. Tavoitteena osoittaa, että bexmarilabim voittaa PD-1-resistenssin (eli tehoaa, kun muut hoidot eivät enää tehoa). Tämä menisi varmasti Royaltina jollekin BF, ihan Jalkasen itsensä sanoja siteeraten. BEXAR-tutkimus (Espanja): Kohdistuu pehmytkudossarkoomaan, markkina jossa olematon kilpailu ja vähän hoitovaihtoehtoja. Faron voisi omien puheiden mukaan jopa itsenäisesti valloittaa tämän markkinan. Ensimmäiset tulokset odotettavissa vuoden Q2-2027 kun taas BEXERA 2b tulokset Q4-2027. Ajoitus super hyvä,kun tulokset tulevat ennen BEXERA-tutkimuksen lopullisia tuloksia (marraskuu 2027), mikä pitää odotukset korkealla ja voi aikaistaa kumppanuusdiiliä. Voi itsessään jo nostaa osakekurssia, positiiviset tulokset toimivat vahvana todisteena ja vähentävät sijoittajien riskikäsitystä. Parantaa neuvotteluasemaa varmasti BF silmissä, vahva data useista syöpätyypeistä antaa Faronille enemmän neuvotteluvoimaa isojen lääkeyhtiöiden kanssa. Ja varmasti laajentaa kumppanikenttää, onnistuminen kiinteissä kasvaimissa voi houkutella uusia kumppaniehdokkaita, jotka ovat erikoistuneet näihin syöpätyyppeihin.
    5 t sitten
    Hyvin kyllä avaat näitä. Missä olet ollut kaikki nämä ajat. Kiitoksia näistä
  • 9 t sitten
    Lähipäivinä on odotettavissa Bexar aloitus. Juho puhui indereksen haastattelussa + tutkimusohjelmassa näkyy että arvioituaika 1.7. Odottaa viekä viranomaispäätöstä, tulee muutaman päivän päästä.
    7 t sitten
    Mikä on bexar? Mennyt ohi vai tarkoitatko bexeraa?
  • 1 päivä sitten
    Tiedoksi kaikille suuria odotuksia elättäville, että jollei sitä kuuluisaa partneria about vuosi +muutama kuukausi löydy, niin erittäin todennäköistä on uusi rahoituskierros ja laimennus vanhoille osakkeille..Vyötä ei vaan voi vetää niin kireälle, kuin nykyinen optimismi lupaa..Mutta muistakaa myös se, ettei potentiaali tästä keissistä ole kadonnut mihinkään
    10 t sitten
    Unelmat maksaa.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 H2 -tulosraportti
112 päivää sitten

Uutiset

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 5 t sitten
    ·
    Where does one think the price will be by winter?
    49 min sitten
    Around Janusry - March 2027? My guess is something between 0,75-1,50 euro…
  • 5 t sitten
    Taas havaittavissa yli-innokkaiden yritystä buustata kurssia ylös ja samalla todistaa itselleen, miksi on oikeassa vaikka onkin täysin kusessa Faroniin tehtyjen sijoitusten johdosta. Ei Faronin lääkekehitys etene yhtään aiempaa nopeammin, vaikka kuinka täällä vedätätte. Pari kuukautta sitten punnittiin yhtiön arvo isojen poikien silmin katsottuna ja se oli reippaasti alle 0,5 euroa/osake. Tämän jälkeen mikään ei ole oleellisesti muuttunut.
    3 t sitten · Muokattu
    Kyllä tässä moni asia on muuttunut: 1. Bexmarilimab tulokset ja turvallisuus ovat parantuneet. 2. Tutkijalähtöiset tutkimukset BEXAR ja BLAZE ovat alkamassa. 3. Lisää uusia huippurekryjä Faronin johtoon. 4. Kiinalaiset lyöneet lävitse T-car rintamalla eli ensimmäinen aihio saanut luvan. 5. Isot BP:t alkavat osoittaa kiinnostusta näihin novel aihioihin, joista BEX on patentteineen eturintamassa. jne. jne.
  • 6 t sitten
    Vielä näistä tutkijalähtöisistä, jotka alkamassa soon. Hillotolpalle nosti äsken esiin BEXAR tutkimuksen. BLAZE-tutkimus (UK)kohdistuu melanoomaan ja keuhkosyöpään, valtavat markkinat. Tavoitteena osoittaa, että bexmarilabim voittaa PD-1-resistenssin (eli tehoaa, kun muut hoidot eivät enää tehoa). Tämä menisi varmasti Royaltina jollekin BF, ihan Jalkasen itsensä sanoja siteeraten. BEXAR-tutkimus (Espanja): Kohdistuu pehmytkudossarkoomaan, markkina jossa olematon kilpailu ja vähän hoitovaihtoehtoja. Faron voisi omien puheiden mukaan jopa itsenäisesti valloittaa tämän markkinan. Ensimmäiset tulokset odotettavissa vuoden Q2-2027 kun taas BEXERA 2b tulokset Q4-2027. Ajoitus super hyvä,kun tulokset tulevat ennen BEXERA-tutkimuksen lopullisia tuloksia (marraskuu 2027), mikä pitää odotukset korkealla ja voi aikaistaa kumppanuusdiiliä. Voi itsessään jo nostaa osakekurssia, positiiviset tulokset toimivat vahvana todisteena ja vähentävät sijoittajien riskikäsitystä. Parantaa neuvotteluasemaa varmasti BF silmissä, vahva data useista syöpätyypeistä antaa Faronille enemmän neuvotteluvoimaa isojen lääkeyhtiöiden kanssa. Ja varmasti laajentaa kumppanikenttää, onnistuminen kiinteissä kasvaimissa voi houkutella uusia kumppaniehdokkaita, jotka ovat erikoistuneet näihin syöpätyyppeihin.
    5 t sitten
    Hyvin kyllä avaat näitä. Missä olet ollut kaikki nämä ajat. Kiitoksia näistä
  • 9 t sitten
    Lähipäivinä on odotettavissa Bexar aloitus. Juho puhui indereksen haastattelussa + tutkimusohjelmassa näkyy että arvioituaika 1.7. Odottaa viekä viranomaispäätöstä, tulee muutaman päivän päästä.
    7 t sitten
    Mikä on bexar? Mennyt ohi vai tarkoitatko bexeraa?
  • 1 päivä sitten
    Tiedoksi kaikille suuria odotuksia elättäville, että jollei sitä kuuluisaa partneria about vuosi +muutama kuukausi löydy, niin erittäin todennäköistä on uusi rahoituskierros ja laimennus vanhoille osakkeille..Vyötä ei vaan voi vetää niin kireälle, kuin nykyinen optimismi lupaa..Mutta muistakaa myös se, ettei potentiaali tästä keissistä ole kadonnut mihinkään
    10 t sitten
    Unelmat maksaa.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 H1 -tulosraportti
26.8.
Menneet tapahtumat
2025 H2 -tulosraportti
4.3.
2025 Q4 -tulosraportti
4.3.
2025 Q2 -tulosraportti
27.8.2025
2025 H1 -tulosraportti
27.8.2025
2024 Q4 -tulosraportti
27.2.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 H2 -tulosraportti
112 päivää sitten

Uutiset

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 H1 -tulosraportti
26.8.
Menneet tapahtumat
2025 H2 -tulosraportti
4.3.
2025 Q4 -tulosraportti
4.3.
2025 Q2 -tulosraportti
27.8.2025
2025 H1 -tulosraportti
27.8.2025
2024 Q4 -tulosraportti
27.2.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 5 t sitten
    ·
    Where does one think the price will be by winter?
    49 min sitten
    Around Janusry - March 2027? My guess is something between 0,75-1,50 euro…
  • 5 t sitten
    Taas havaittavissa yli-innokkaiden yritystä buustata kurssia ylös ja samalla todistaa itselleen, miksi on oikeassa vaikka onkin täysin kusessa Faroniin tehtyjen sijoitusten johdosta. Ei Faronin lääkekehitys etene yhtään aiempaa nopeammin, vaikka kuinka täällä vedätätte. Pari kuukautta sitten punnittiin yhtiön arvo isojen poikien silmin katsottuna ja se oli reippaasti alle 0,5 euroa/osake. Tämän jälkeen mikään ei ole oleellisesti muuttunut.
    3 t sitten · Muokattu
    Kyllä tässä moni asia on muuttunut: 1. Bexmarilimab tulokset ja turvallisuus ovat parantuneet. 2. Tutkijalähtöiset tutkimukset BEXAR ja BLAZE ovat alkamassa. 3. Lisää uusia huippurekryjä Faronin johtoon. 4. Kiinalaiset lyöneet lävitse T-car rintamalla eli ensimmäinen aihio saanut luvan. 5. Isot BP:t alkavat osoittaa kiinnostusta näihin novel aihioihin, joista BEX on patentteineen eturintamassa. jne. jne.
  • 6 t sitten
    Vielä näistä tutkijalähtöisistä, jotka alkamassa soon. Hillotolpalle nosti äsken esiin BEXAR tutkimuksen. BLAZE-tutkimus (UK)kohdistuu melanoomaan ja keuhkosyöpään, valtavat markkinat. Tavoitteena osoittaa, että bexmarilabim voittaa PD-1-resistenssin (eli tehoaa, kun muut hoidot eivät enää tehoa). Tämä menisi varmasti Royaltina jollekin BF, ihan Jalkasen itsensä sanoja siteeraten. BEXAR-tutkimus (Espanja): Kohdistuu pehmytkudossarkoomaan, markkina jossa olematon kilpailu ja vähän hoitovaihtoehtoja. Faron voisi omien puheiden mukaan jopa itsenäisesti valloittaa tämän markkinan. Ensimmäiset tulokset odotettavissa vuoden Q2-2027 kun taas BEXERA 2b tulokset Q4-2027. Ajoitus super hyvä,kun tulokset tulevat ennen BEXERA-tutkimuksen lopullisia tuloksia (marraskuu 2027), mikä pitää odotukset korkealla ja voi aikaistaa kumppanuusdiiliä. Voi itsessään jo nostaa osakekurssia, positiiviset tulokset toimivat vahvana todisteena ja vähentävät sijoittajien riskikäsitystä. Parantaa neuvotteluasemaa varmasti BF silmissä, vahva data useista syöpätyypeistä antaa Faronille enemmän neuvotteluvoimaa isojen lääkeyhtiöiden kanssa. Ja varmasti laajentaa kumppanikenttää, onnistuminen kiinteissä kasvaimissa voi houkutella uusia kumppaniehdokkaita, jotka ovat erikoistuneet näihin syöpätyyppeihin.
    5 t sitten
    Hyvin kyllä avaat näitä. Missä olet ollut kaikki nämä ajat. Kiitoksia näistä
  • 9 t sitten
    Lähipäivinä on odotettavissa Bexar aloitus. Juho puhui indereksen haastattelussa + tutkimusohjelmassa näkyy että arvioituaika 1.7. Odottaa viekä viranomaispäätöstä, tulee muutaman päivän päästä.
    7 t sitten
    Mikä on bexar? Mennyt ohi vai tarkoitatko bexeraa?
  • 1 päivä sitten
    Tiedoksi kaikille suuria odotuksia elättäville, että jollei sitä kuuluisaa partneria about vuosi +muutama kuukausi löydy, niin erittäin todennäköistä on uusi rahoituskierros ja laimennus vanhoille osakkeille..Vyötä ei vaan voi vetää niin kireälle, kuin nykyinen optimismi lupaa..Mutta muistakaa myös se, ettei potentiaali tästä keissistä ole kadonnut mihinkään
    10 t sitten
    Unelmat maksaa.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt