Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Faron Pharmaceuticals

Faron Pharmaceuticals

2025 H2 -tulosraportti
111 päivää sitten

Tarjoustasot

Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
7--
3--
10--
10--
10--

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Ostaneet eniten

Ostaneet eniten
VälittäjäOstettuMyytyNettoSisäinen
Anonyymi230 745230 74500

Myyneet eniten

Myyneet eniten
VälittäjäOstettuMyytyNettoSisäinen
Anonyymi230 745230 74500

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 H1 -tulosraportti
26.8.
Menneet tapahtumat
2025 H2 -tulosraportti
4.3.
2025 Q4 -tulosraportti
4.3.
2025 Q2 -tulosraportti
27.8.2025
2025 H1 -tulosraportti
27.8.2025
2024 Q4 -tulosraportti
27.2.2025

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 28 min sitten
    Tiedoksi kaikille suuria odotuksia elättäville, että jollei sitä kuuluisaa partneria about vuosi +muutama kuukausi löydy, niin erittäin todennäköistä on uusi rahoituskierros ja laimennus vanhoille osakkeille..Vyötä ei vaan voi vetää niin kireälle, kuin nykyinen optimismi lupaa..Mutta muistakaa myös se, ettei potentiaali tästä keissistä ole kadonnut mihinkään
  • 1 päivä sitten · Muokattu
    Jonnet ei muista mutta.... Faronin aiempi projekti Traumakine, joka sai vähän damagea kliinisissä tutkimuksissa. Sitä tutkitaan tällä hetkellä Yhdysvaltain puolustusministeriön (DoD) apurahalla estämään kudosvaurioita taistelukentällä kiristyssidettä käytettäessä. Unohtamatta Haematokinea, joka on uusi kandidaatti kehitysputkessa. Sen tavoitteena on edistää luuytimen kantasolujen kasvua ja hoitaa kemoterapian aiheuttamaa neutropeniaa eli palauttaa valkosolujen määrä potilailla. Että kyllä Faronilla on BEXin lisäksi kaikkea kivaa putkessa tulossa. Ja Faron rakentaa fiksusti patenttien varaan kuten Nokia aikanaan. Faronilla on 21 patenttia tällä hetkellä, esim Traumakine on vahvasti patentoitu.
    25 min sitten
    Faronin päivitetyt tulokset BEXMAB oli huippu hyvät. - ORR 85 % - CR osuus 45 % - CR kesto 16.1kk (atsasitidiini 10kk) - lisäksi Aktivoi T-soluja. Eli näyttö on jo olemassa. Faron on sopinut FDA:n kanssa, että CR-vasteiden määrä on tulevan BEXERA-tutkimuksen ensisijainen päätetapahtuma. Rahoitus kyllä riittää siihen, että lääkkeen potentiaalista saadaan tarvittava tieto eli 2b viedään maaliin nykyisen rahoituksen puitteissa. Q4 2027 saadaan CR-vasteet: kriittiset, jonka perusteella nähdään lääkkeen teho. Potilaita ja tietysti CR kestoa seurataan vuodelle 2028. Sekä Carnegie että Inderes vahvistavat, että Faronin 33 miljoonan euron nettovarat turvaavat kassan marraskuuhun 2027 asti. Tämä mahdollistaa BEXERA-tutkimuksen vasteiden luennan. Carnegie (Klas Palin) mallintaa Faronille kumppanuussopimusta, en tähän lukuja viitsi kirjoitella, jokainen voi itse googlettaa, mutta tämä sopimus heidän mallissaan syntyy vuonna 2026. 2b tulokset avaa viimeistään ovet BF kumppani diilille, joka tuo rahoituksen faasi 3. Itselläni ainakin on vahva fiilis, että sopimus syntyy vielä vuonna 2026. Q4 2027 tulosluenta on tottakai valtavan tärkeä, jotta se voi solmia ison kumppanin kanssa diilin ja hankkia resurssit tutkimuksen viimeistelyyn ja kaupallistamiseen. Juuri siksi Faronin kannattaisi solmia kumppanuus jo ennen Q4 2027 tuloksia, se tuo rahoituksen kalliiseen vaiheeseen III, ja isolla kumppanilla on valmiit resurssit ja kanavat FDA:n vaatiman lisänäytön keräämiseen. Siksi Carnegien mallintama kumppanuus vuonna 2026 on täysin looginen ja ihan 6/5
  • 1 päivä sitten
    Taas valutaan osto-zonelle. Eli eikun lisää, loppuviikosta sitten ylempää kevennys😁💪
  • 19.6.
    Hauskaa Juhannusta kaikille :)
  • 18.6.
    Ja jos sattuu Juhannuksen vietossa suvantohetkiä niin sitten voi katsoa vaikka tämän https://www.youtube.com/watch?v=zYlYb1HPh9g&t=1117s
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 H2 -tulosraportti
111 päivää sitten

Uutiset

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 28 min sitten
    Tiedoksi kaikille suuria odotuksia elättäville, että jollei sitä kuuluisaa partneria about vuosi +muutama kuukausi löydy, niin erittäin todennäköistä on uusi rahoituskierros ja laimennus vanhoille osakkeille..Vyötä ei vaan voi vetää niin kireälle, kuin nykyinen optimismi lupaa..Mutta muistakaa myös se, ettei potentiaali tästä keissistä ole kadonnut mihinkään
  • 1 päivä sitten · Muokattu
    Jonnet ei muista mutta.... Faronin aiempi projekti Traumakine, joka sai vähän damagea kliinisissä tutkimuksissa. Sitä tutkitaan tällä hetkellä Yhdysvaltain puolustusministeriön (DoD) apurahalla estämään kudosvaurioita taistelukentällä kiristyssidettä käytettäessä. Unohtamatta Haematokinea, joka on uusi kandidaatti kehitysputkessa. Sen tavoitteena on edistää luuytimen kantasolujen kasvua ja hoitaa kemoterapian aiheuttamaa neutropeniaa eli palauttaa valkosolujen määrä potilailla. Että kyllä Faronilla on BEXin lisäksi kaikkea kivaa putkessa tulossa. Ja Faron rakentaa fiksusti patenttien varaan kuten Nokia aikanaan. Faronilla on 21 patenttia tällä hetkellä, esim Traumakine on vahvasti patentoitu.
    25 min sitten
    Faronin päivitetyt tulokset BEXMAB oli huippu hyvät. - ORR 85 % - CR osuus 45 % - CR kesto 16.1kk (atsasitidiini 10kk) - lisäksi Aktivoi T-soluja. Eli näyttö on jo olemassa. Faron on sopinut FDA:n kanssa, että CR-vasteiden määrä on tulevan BEXERA-tutkimuksen ensisijainen päätetapahtuma. Rahoitus kyllä riittää siihen, että lääkkeen potentiaalista saadaan tarvittava tieto eli 2b viedään maaliin nykyisen rahoituksen puitteissa. Q4 2027 saadaan CR-vasteet: kriittiset, jonka perusteella nähdään lääkkeen teho. Potilaita ja tietysti CR kestoa seurataan vuodelle 2028. Sekä Carnegie että Inderes vahvistavat, että Faronin 33 miljoonan euron nettovarat turvaavat kassan marraskuuhun 2027 asti. Tämä mahdollistaa BEXERA-tutkimuksen vasteiden luennan. Carnegie (Klas Palin) mallintaa Faronille kumppanuussopimusta, en tähän lukuja viitsi kirjoitella, jokainen voi itse googlettaa, mutta tämä sopimus heidän mallissaan syntyy vuonna 2026. 2b tulokset avaa viimeistään ovet BF kumppani diilille, joka tuo rahoituksen faasi 3. Itselläni ainakin on vahva fiilis, että sopimus syntyy vielä vuonna 2026. Q4 2027 tulosluenta on tottakai valtavan tärkeä, jotta se voi solmia ison kumppanin kanssa diilin ja hankkia resurssit tutkimuksen viimeistelyyn ja kaupallistamiseen. Juuri siksi Faronin kannattaisi solmia kumppanuus jo ennen Q4 2027 tuloksia, se tuo rahoituksen kalliiseen vaiheeseen III, ja isolla kumppanilla on valmiit resurssit ja kanavat FDA:n vaatiman lisänäytön keräämiseen. Siksi Carnegien mallintama kumppanuus vuonna 2026 on täysin looginen ja ihan 6/5
  • 1 päivä sitten
    Taas valutaan osto-zonelle. Eli eikun lisää, loppuviikosta sitten ylempää kevennys😁💪
  • 19.6.
    Hauskaa Juhannusta kaikille :)
  • 18.6.
    Ja jos sattuu Juhannuksen vietossa suvantohetkiä niin sitten voi katsoa vaikka tämän https://www.youtube.com/watch?v=zYlYb1HPh9g&t=1117s
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
7--
3--
10--
10--
10--

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Ostaneet eniten

Ostaneet eniten
VälittäjäOstettuMyytyNettoSisäinen
Anonyymi230 745230 74500

Myyneet eniten

Myyneet eniten
VälittäjäOstettuMyytyNettoSisäinen
Anonyymi230 745230 74500

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 H1 -tulosraportti
26.8.
Menneet tapahtumat
2025 H2 -tulosraportti
4.3.
2025 Q4 -tulosraportti
4.3.
2025 Q2 -tulosraportti
27.8.2025
2025 H1 -tulosraportti
27.8.2025
2024 Q4 -tulosraportti
27.2.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 H2 -tulosraportti
111 päivää sitten

Uutiset

Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 H1 -tulosraportti
26.8.
Menneet tapahtumat
2025 H2 -tulosraportti
4.3.
2025 Q4 -tulosraportti
4.3.
2025 Q2 -tulosraportti
27.8.2025
2025 H1 -tulosraportti
27.8.2025
2024 Q4 -tulosraportti
27.2.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 28 min sitten
    Tiedoksi kaikille suuria odotuksia elättäville, että jollei sitä kuuluisaa partneria about vuosi +muutama kuukausi löydy, niin erittäin todennäköistä on uusi rahoituskierros ja laimennus vanhoille osakkeille..Vyötä ei vaan voi vetää niin kireälle, kuin nykyinen optimismi lupaa..Mutta muistakaa myös se, ettei potentiaali tästä keissistä ole kadonnut mihinkään
  • 1 päivä sitten · Muokattu
    Jonnet ei muista mutta.... Faronin aiempi projekti Traumakine, joka sai vähän damagea kliinisissä tutkimuksissa. Sitä tutkitaan tällä hetkellä Yhdysvaltain puolustusministeriön (DoD) apurahalla estämään kudosvaurioita taistelukentällä kiristyssidettä käytettäessä. Unohtamatta Haematokinea, joka on uusi kandidaatti kehitysputkessa. Sen tavoitteena on edistää luuytimen kantasolujen kasvua ja hoitaa kemoterapian aiheuttamaa neutropeniaa eli palauttaa valkosolujen määrä potilailla. Että kyllä Faronilla on BEXin lisäksi kaikkea kivaa putkessa tulossa. Ja Faron rakentaa fiksusti patenttien varaan kuten Nokia aikanaan. Faronilla on 21 patenttia tällä hetkellä, esim Traumakine on vahvasti patentoitu.
    25 min sitten
    Faronin päivitetyt tulokset BEXMAB oli huippu hyvät. - ORR 85 % - CR osuus 45 % - CR kesto 16.1kk (atsasitidiini 10kk) - lisäksi Aktivoi T-soluja. Eli näyttö on jo olemassa. Faron on sopinut FDA:n kanssa, että CR-vasteiden määrä on tulevan BEXERA-tutkimuksen ensisijainen päätetapahtuma. Rahoitus kyllä riittää siihen, että lääkkeen potentiaalista saadaan tarvittava tieto eli 2b viedään maaliin nykyisen rahoituksen puitteissa. Q4 2027 saadaan CR-vasteet: kriittiset, jonka perusteella nähdään lääkkeen teho. Potilaita ja tietysti CR kestoa seurataan vuodelle 2028. Sekä Carnegie että Inderes vahvistavat, että Faronin 33 miljoonan euron nettovarat turvaavat kassan marraskuuhun 2027 asti. Tämä mahdollistaa BEXERA-tutkimuksen vasteiden luennan. Carnegie (Klas Palin) mallintaa Faronille kumppanuussopimusta, en tähän lukuja viitsi kirjoitella, jokainen voi itse googlettaa, mutta tämä sopimus heidän mallissaan syntyy vuonna 2026. 2b tulokset avaa viimeistään ovet BF kumppani diilille, joka tuo rahoituksen faasi 3. Itselläni ainakin on vahva fiilis, että sopimus syntyy vielä vuonna 2026. Q4 2027 tulosluenta on tottakai valtavan tärkeä, jotta se voi solmia ison kumppanin kanssa diilin ja hankkia resurssit tutkimuksen viimeistelyyn ja kaupallistamiseen. Juuri siksi Faronin kannattaisi solmia kumppanuus jo ennen Q4 2027 tuloksia, se tuo rahoituksen kalliiseen vaiheeseen III, ja isolla kumppanilla on valmiit resurssit ja kanavat FDA:n vaatiman lisänäytön keräämiseen. Siksi Carnegien mallintama kumppanuus vuonna 2026 on täysin looginen ja ihan 6/5
  • 1 päivä sitten
    Taas valutaan osto-zonelle. Eli eikun lisää, loppuviikosta sitten ylempää kevennys😁💪
  • 19.6.
    Hauskaa Juhannusta kaikille :)
  • 18.6.
    Ja jos sattuu Juhannuksen vietossa suvantohetkiä niin sitten voi katsoa vaikka tämän https://www.youtube.com/watch?v=zYlYb1HPh9g&t=1117s
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
7--
3--
10--
10--
10--

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Ostaneet eniten

Ostaneet eniten
VälittäjäOstettuMyytyNettoSisäinen
Anonyymi230 745230 74500

Myyneet eniten

Myyneet eniten
VälittäjäOstettuMyytyNettoSisäinen
Anonyymi230 745230 74500