Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Summa Defence

Summa Defence

2025 Q4 -tulosraportti

Vain PDF

87 päivää sitten

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
27.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q4 -tulosraportti
31.3.
2025 Q3 -tulosraportti
31.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
22.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
2.5.2025
2024 Q4 -tulosraportti
21.2.2025

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 2 t sitten
    Muistellaan hetki kuinka tämä himmeli syntyi vuosi sitten. Voodoopappi Kankaala ja hänen Sancho Pancho Koskela lähtivät Sammon ryöstöön listatun Meriauran kautta. Ensin irroitettiin Meriaurasta ainoa (?) kannattava liiketoiminta eli shipping Meriauran pääomistajalle Jussi Mälkiän suvun holdingyhtiöön. Siitten leivottiin Summan uinuvat liiketoiminnat ja ufo-projekti Dronet Meriauraan, jonka jälkeen Meriaura muutti nimensä Summa Defence’iksi. Uuteen yritykseen oli rekrytty hallitukseen mm kenraali Räty antamaan puolustuksellista uskottavuutta. Koskelasta piti tulla hallituksen puheenjohtaja, ja Kankaala jättäytyi turvallisesti pois hallituksesta jollain verukkeella. No, pari päivää ennen perustavaa yhtiökokousta viime kesäkuussa kävi ilmi, että Koskelalla oli joitakin satoja tonneja ulosotossa, joten juoksussa laitettiin Räty hpj’ksi. Seuraavat 12 kk olivatkin sitten mielenkiintoisia. Pääasiallinen liiketoiminta - pörssikurssin kannalta - ovat olleet pörssitiedotteet. Puhumalla ylös, ja sitten todellisuus on aina murentanut sen alas. Viimeisenä oljenkortena on tuo pikavippi Ruåtsista, saa nähdä onko se kiss of death. Yhtiökokouksessa Kankaala ja Koskela ruikuttivat että kuka muka kuppasi rahat. Aika härskiä joutsenlaulu!a kun ovat itse ko himmelin luoneet. Hyvä että siellä päätettiin erityistarkastuksesta, ja jään mielenkiinnolla odottamaan sen findingseja. Yksi mielenkiintoinen luku siellä saattaa olla Jussi Holopaisen holdingyhtiön osalta. Holoborg Oy kun osti äskettäin vapaa-ajna kiinteistön Sipoosta melkein 3 M€ hinnalla. Ettei vaan se raha tullut lainana Summan kassasta Holoborgin osakkeita vastaan?
    1 t sitten
    Olisko härskin joutsenlaulun sijaan tullut pikku lähipiiririita....
  • 3 t sitten
    Kiinnostavaa nähdä miten uusi hallitus lähtee yhdessä uuden toimarin kanssa kääntämään kelkkaa. Laajaa osaamista kuitenkin saatu nyt taloon ja uskon että intressit nyt hyvin linjassa.
  • 6 t sitten
    On kyllä mielestäni jonkinlainen ihme että osakkeen kurssi pysyy tässä 0,60 euron tuntumassa, vaikka kyseessä yhtiö joka tekee myynnillään jokaisesta myyntieurosta 0,20-0,25 euroa tappiota?
    4 t sitten
    Vaan harva tuota hintaa on valmis enää maksamaan ja osakkeen vaihto on hiipunut olemattomaksi.
  • 10 t sitten
    Olen omistanut Summan osakkeita enemmän kuin koko firman nykyinen johto yhteensä: https://summadefence.fi/sijoittajille/osaketietoa/johdon-omistukset-ja-liiketoimet/
    7 t sitten
    Kyllä tässä tapauksessa toimarinkin olisi uskottavuuden vuoksi pitänyt ensitöikseen heittää omaa rahaa likoon yhtiöön. Mutta sen sijaan hän kerjää muita sijoittamaan yhtiöön, yrittäen epätoivoisesti pitkittää viimeistä palkanmaksupäiväänsä.
  • 10 t sitten · Muokattu
    Mitä ruotsalainen sanoo kun lähestyy Summan osakkeenomistajaa takaapäin? "Mä tykkään susta niin että halkeet" 🎶
    10 t sitten
    Miten Karpo antautuu veli venäläiselle? No lahjomalla tietenkin savuporolla- ja kukkasilla. 😉
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q4 -tulosraportti

Vain PDF

87 päivää sitten

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 2 t sitten
    Muistellaan hetki kuinka tämä himmeli syntyi vuosi sitten. Voodoopappi Kankaala ja hänen Sancho Pancho Koskela lähtivät Sammon ryöstöön listatun Meriauran kautta. Ensin irroitettiin Meriaurasta ainoa (?) kannattava liiketoiminta eli shipping Meriauran pääomistajalle Jussi Mälkiän suvun holdingyhtiöön. Siitten leivottiin Summan uinuvat liiketoiminnat ja ufo-projekti Dronet Meriauraan, jonka jälkeen Meriaura muutti nimensä Summa Defence’iksi. Uuteen yritykseen oli rekrytty hallitukseen mm kenraali Räty antamaan puolustuksellista uskottavuutta. Koskelasta piti tulla hallituksen puheenjohtaja, ja Kankaala jättäytyi turvallisesti pois hallituksesta jollain verukkeella. No, pari päivää ennen perustavaa yhtiökokousta viime kesäkuussa kävi ilmi, että Koskelalla oli joitakin satoja tonneja ulosotossa, joten juoksussa laitettiin Räty hpj’ksi. Seuraavat 12 kk olivatkin sitten mielenkiintoisia. Pääasiallinen liiketoiminta - pörssikurssin kannalta - ovat olleet pörssitiedotteet. Puhumalla ylös, ja sitten todellisuus on aina murentanut sen alas. Viimeisenä oljenkortena on tuo pikavippi Ruåtsista, saa nähdä onko se kiss of death. Yhtiökokouksessa Kankaala ja Koskela ruikuttivat että kuka muka kuppasi rahat. Aika härskiä joutsenlaulu!a kun ovat itse ko himmelin luoneet. Hyvä että siellä päätettiin erityistarkastuksesta, ja jään mielenkiinnolla odottamaan sen findingseja. Yksi mielenkiintoinen luku siellä saattaa olla Jussi Holopaisen holdingyhtiön osalta. Holoborg Oy kun osti äskettäin vapaa-ajna kiinteistön Sipoosta melkein 3 M€ hinnalla. Ettei vaan se raha tullut lainana Summan kassasta Holoborgin osakkeita vastaan?
    1 t sitten
    Olisko härskin joutsenlaulun sijaan tullut pikku lähipiiririita....
  • 3 t sitten
    Kiinnostavaa nähdä miten uusi hallitus lähtee yhdessä uuden toimarin kanssa kääntämään kelkkaa. Laajaa osaamista kuitenkin saatu nyt taloon ja uskon että intressit nyt hyvin linjassa.
  • 6 t sitten
    On kyllä mielestäni jonkinlainen ihme että osakkeen kurssi pysyy tässä 0,60 euron tuntumassa, vaikka kyseessä yhtiö joka tekee myynnillään jokaisesta myyntieurosta 0,20-0,25 euroa tappiota?
    4 t sitten
    Vaan harva tuota hintaa on valmis enää maksamaan ja osakkeen vaihto on hiipunut olemattomaksi.
  • 10 t sitten
    Olen omistanut Summan osakkeita enemmän kuin koko firman nykyinen johto yhteensä: https://summadefence.fi/sijoittajille/osaketietoa/johdon-omistukset-ja-liiketoimet/
    7 t sitten
    Kyllä tässä tapauksessa toimarinkin olisi uskottavuuden vuoksi pitänyt ensitöikseen heittää omaa rahaa likoon yhtiöön. Mutta sen sijaan hän kerjää muita sijoittamaan yhtiöön, yrittäen epätoivoisesti pitkittää viimeistä palkanmaksupäiväänsä.
  • 10 t sitten · Muokattu
    Mitä ruotsalainen sanoo kun lähestyy Summan osakkeenomistajaa takaapäin? "Mä tykkään susta niin että halkeet" 🎶
    10 t sitten
    Miten Karpo antautuu veli venäläiselle? No lahjomalla tietenkin savuporolla- ja kukkasilla. 😉
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
27.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q4 -tulosraportti
31.3.
2025 Q3 -tulosraportti
31.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
22.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
2.5.2025
2024 Q4 -tulosraportti
21.2.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q4 -tulosraportti

Vain PDF

87 päivää sitten

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
27.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q4 -tulosraportti
31.3.
2025 Q3 -tulosraportti
31.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
22.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
2.5.2025
2024 Q4 -tulosraportti
21.2.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 2 t sitten
    Muistellaan hetki kuinka tämä himmeli syntyi vuosi sitten. Voodoopappi Kankaala ja hänen Sancho Pancho Koskela lähtivät Sammon ryöstöön listatun Meriauran kautta. Ensin irroitettiin Meriaurasta ainoa (?) kannattava liiketoiminta eli shipping Meriauran pääomistajalle Jussi Mälkiän suvun holdingyhtiöön. Siitten leivottiin Summan uinuvat liiketoiminnat ja ufo-projekti Dronet Meriauraan, jonka jälkeen Meriaura muutti nimensä Summa Defence’iksi. Uuteen yritykseen oli rekrytty hallitukseen mm kenraali Räty antamaan puolustuksellista uskottavuutta. Koskelasta piti tulla hallituksen puheenjohtaja, ja Kankaala jättäytyi turvallisesti pois hallituksesta jollain verukkeella. No, pari päivää ennen perustavaa yhtiökokousta viime kesäkuussa kävi ilmi, että Koskelalla oli joitakin satoja tonneja ulosotossa, joten juoksussa laitettiin Räty hpj’ksi. Seuraavat 12 kk olivatkin sitten mielenkiintoisia. Pääasiallinen liiketoiminta - pörssikurssin kannalta - ovat olleet pörssitiedotteet. Puhumalla ylös, ja sitten todellisuus on aina murentanut sen alas. Viimeisenä oljenkortena on tuo pikavippi Ruåtsista, saa nähdä onko se kiss of death. Yhtiökokouksessa Kankaala ja Koskela ruikuttivat että kuka muka kuppasi rahat. Aika härskiä joutsenlaulu!a kun ovat itse ko himmelin luoneet. Hyvä että siellä päätettiin erityistarkastuksesta, ja jään mielenkiinnolla odottamaan sen findingseja. Yksi mielenkiintoinen luku siellä saattaa olla Jussi Holopaisen holdingyhtiön osalta. Holoborg Oy kun osti äskettäin vapaa-ajna kiinteistön Sipoosta melkein 3 M€ hinnalla. Ettei vaan se raha tullut lainana Summan kassasta Holoborgin osakkeita vastaan?
    1 t sitten
    Olisko härskin joutsenlaulun sijaan tullut pikku lähipiiririita....
  • 3 t sitten
    Kiinnostavaa nähdä miten uusi hallitus lähtee yhdessä uuden toimarin kanssa kääntämään kelkkaa. Laajaa osaamista kuitenkin saatu nyt taloon ja uskon että intressit nyt hyvin linjassa.
  • 6 t sitten
    On kyllä mielestäni jonkinlainen ihme että osakkeen kurssi pysyy tässä 0,60 euron tuntumassa, vaikka kyseessä yhtiö joka tekee myynnillään jokaisesta myyntieurosta 0,20-0,25 euroa tappiota?
    4 t sitten
    Vaan harva tuota hintaa on valmis enää maksamaan ja osakkeen vaihto on hiipunut olemattomaksi.
  • 10 t sitten
    Olen omistanut Summan osakkeita enemmän kuin koko firman nykyinen johto yhteensä: https://summadefence.fi/sijoittajille/osaketietoa/johdon-omistukset-ja-liiketoimet/
    7 t sitten
    Kyllä tässä tapauksessa toimarinkin olisi uskottavuuden vuoksi pitänyt ensitöikseen heittää omaa rahaa likoon yhtiöön. Mutta sen sijaan hän kerjää muita sijoittamaan yhtiöön, yrittäen epätoivoisesti pitkittää viimeistä palkanmaksupäiväänsä.
  • 10 t sitten · Muokattu
    Mitä ruotsalainen sanoo kun lähestyy Summan osakkeenomistajaa takaapäin? "Mä tykkään susta niin että halkeet" 🎶
    10 t sitten
    Miten Karpo antautuu veli venäläiselle? No lahjomalla tietenkin savuporolla- ja kukkasilla. 😉
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt