Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Summa Defence

Summa Defence

Ei tietoja.
2025 Q4 -tulosraportti

Vain PDF

86 päivää sitten

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
27.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q4 -tulosraportti
31.3.
2025 Q3 -tulosraportti
31.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
22.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
2.5.2025
2024 Q4 -tulosraportti
21.2.2025

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 6 t sitten
    Nyt päästääkin jännittämään, meneekö Lemmyn seuraavat 3 000 lappua kaupaksi tämän päivän aikana 0,660 hinnalla! Eilen pääsi menemään 2000 lappua turhankin halvalla, niin koitetaan nyt ottaa menetetty 100 € takaisin. 😎
    4 t sitten
    Minkäslaista peliä sitä voi pelata jos ei ole vastustajaa? Lemmy on Luotu yksin taistelijaksi Sniperksi, rambo ja Simo Häyhä ovat esikuviani kuten Kilmisterkin! Kovia jätkiä koko porukka, vai mitä Larvanto? 🫡
  • 6 t sitten
    Summan tytäryhtiö sai tilauksen! Uudenkaupungin Työvene sai lisätilauksen ja kyse on SWAT aluksesta ja tilauksen yhteyteen kuuluu myös optio seuraavasta aluksesta. Tilaaja on skotlantilainen merituuli puistoihin erikoistunut firma, eli tämä on hyvä uutinen työ veneelle ja koko yhtiölle. 👍🏼
    6 t sitten
    Joku sellainen, en kuitenkaan tarkoittanut erikoisjoukko Swatt, mutta kuulostavat omin korviini samalta ja lausuessani se tulee sellaisena kuin tulee. 😅
  • 7 t sitten
    Yllättävän hyvin kurssi pitää nolla. 600 tuntumassa. Varmasti seuraavat uutiset yhtiöltä ratkaisevat kuinka paljon kurssi tulee tuosta muuttumaan. 
    7 t sitten
    No sieltähän se uutinen tuli. Uudenkaupungin Työveneen tilausuutiset jopa ovat sitä parempaa uutisvirtaa. Joskaan yhtiön ongelmia näillä ei ratkaista.
  • 11 t sitten
    Jos mikään, niin tämä osake on tuottanut sijoittajille täydellisen pettymyksen.Syynä toimitusjohtaja Holopaisen härskit valheelliset tiedonannot droonituotannoista,joita ei todellisuudessa ollutkaan.Minäkin menin ansaan,mutta sain irroitettua itseni.
    8 t sitten
    Turhaa nyt Holopaista liikaa osoitella....teki varmaankin sen mitä 'ankkurit' pyysivät, ja nyt esitetään hölmöä naamaa
  • 12 t sitten
    'Summalta 20 m€ meni tyttärien velkojen maksuun' -ei kai kyse ollut sisäpiirilainoista ...muutenhan niitä ei olisi ollut mitään järkeä maksaa takaisin. ...tavallaan nerokas tämä Summan monikerroksinen rahastushäkkyrä
    11 t sitten
    Toivottavasti tekijät ovat huijanneet myös verottajaa, silloin tulee vielä paremmat kakut.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q4 -tulosraportti

Vain PDF

86 päivää sitten

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 6 t sitten
    Nyt päästääkin jännittämään, meneekö Lemmyn seuraavat 3 000 lappua kaupaksi tämän päivän aikana 0,660 hinnalla! Eilen pääsi menemään 2000 lappua turhankin halvalla, niin koitetaan nyt ottaa menetetty 100 € takaisin. 😎
    4 t sitten
    Minkäslaista peliä sitä voi pelata jos ei ole vastustajaa? Lemmy on Luotu yksin taistelijaksi Sniperksi, rambo ja Simo Häyhä ovat esikuviani kuten Kilmisterkin! Kovia jätkiä koko porukka, vai mitä Larvanto? 🫡
  • 6 t sitten
    Summan tytäryhtiö sai tilauksen! Uudenkaupungin Työvene sai lisätilauksen ja kyse on SWAT aluksesta ja tilauksen yhteyteen kuuluu myös optio seuraavasta aluksesta. Tilaaja on skotlantilainen merituuli puistoihin erikoistunut firma, eli tämä on hyvä uutinen työ veneelle ja koko yhtiölle. 👍🏼
    6 t sitten
    Joku sellainen, en kuitenkaan tarkoittanut erikoisjoukko Swatt, mutta kuulostavat omin korviini samalta ja lausuessani se tulee sellaisena kuin tulee. 😅
  • 7 t sitten
    Yllättävän hyvin kurssi pitää nolla. 600 tuntumassa. Varmasti seuraavat uutiset yhtiöltä ratkaisevat kuinka paljon kurssi tulee tuosta muuttumaan. 
    7 t sitten
    No sieltähän se uutinen tuli. Uudenkaupungin Työveneen tilausuutiset jopa ovat sitä parempaa uutisvirtaa. Joskaan yhtiön ongelmia näillä ei ratkaista.
  • 11 t sitten
    Jos mikään, niin tämä osake on tuottanut sijoittajille täydellisen pettymyksen.Syynä toimitusjohtaja Holopaisen härskit valheelliset tiedonannot droonituotannoista,joita ei todellisuudessa ollutkaan.Minäkin menin ansaan,mutta sain irroitettua itseni.
    8 t sitten
    Turhaa nyt Holopaista liikaa osoitella....teki varmaankin sen mitä 'ankkurit' pyysivät, ja nyt esitetään hölmöä naamaa
  • 12 t sitten
    'Summalta 20 m€ meni tyttärien velkojen maksuun' -ei kai kyse ollut sisäpiirilainoista ...muutenhan niitä ei olisi ollut mitään järkeä maksaa takaisin. ...tavallaan nerokas tämä Summan monikerroksinen rahastushäkkyrä
    11 t sitten
    Toivottavasti tekijät ovat huijanneet myös verottajaa, silloin tulee vielä paremmat kakut.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
27.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q4 -tulosraportti
31.3.
2025 Q3 -tulosraportti
31.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
22.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
2.5.2025
2024 Q4 -tulosraportti
21.2.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q4 -tulosraportti

Vain PDF

86 päivää sitten

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
27.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q4 -tulosraportti
31.3.
2025 Q3 -tulosraportti
31.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
22.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
2.5.2025
2024 Q4 -tulosraportti
21.2.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 6 t sitten
    Nyt päästääkin jännittämään, meneekö Lemmyn seuraavat 3 000 lappua kaupaksi tämän päivän aikana 0,660 hinnalla! Eilen pääsi menemään 2000 lappua turhankin halvalla, niin koitetaan nyt ottaa menetetty 100 € takaisin. 😎
    4 t sitten
    Minkäslaista peliä sitä voi pelata jos ei ole vastustajaa? Lemmy on Luotu yksin taistelijaksi Sniperksi, rambo ja Simo Häyhä ovat esikuviani kuten Kilmisterkin! Kovia jätkiä koko porukka, vai mitä Larvanto? 🫡
  • 6 t sitten
    Summan tytäryhtiö sai tilauksen! Uudenkaupungin Työvene sai lisätilauksen ja kyse on SWAT aluksesta ja tilauksen yhteyteen kuuluu myös optio seuraavasta aluksesta. Tilaaja on skotlantilainen merituuli puistoihin erikoistunut firma, eli tämä on hyvä uutinen työ veneelle ja koko yhtiölle. 👍🏼
    6 t sitten
    Joku sellainen, en kuitenkaan tarkoittanut erikoisjoukko Swatt, mutta kuulostavat omin korviini samalta ja lausuessani se tulee sellaisena kuin tulee. 😅
  • 7 t sitten
    Yllättävän hyvin kurssi pitää nolla. 600 tuntumassa. Varmasti seuraavat uutiset yhtiöltä ratkaisevat kuinka paljon kurssi tulee tuosta muuttumaan. 
    7 t sitten
    No sieltähän se uutinen tuli. Uudenkaupungin Työveneen tilausuutiset jopa ovat sitä parempaa uutisvirtaa. Joskaan yhtiön ongelmia näillä ei ratkaista.
  • 11 t sitten
    Jos mikään, niin tämä osake on tuottanut sijoittajille täydellisen pettymyksen.Syynä toimitusjohtaja Holopaisen härskit valheelliset tiedonannot droonituotannoista,joita ei todellisuudessa ollutkaan.Minäkin menin ansaan,mutta sain irroitettua itseni.
    8 t sitten
    Turhaa nyt Holopaista liikaa osoitella....teki varmaankin sen mitä 'ankkurit' pyysivät, ja nyt esitetään hölmöä naamaa
  • 12 t sitten
    'Summalta 20 m€ meni tyttärien velkojen maksuun' -ei kai kyse ollut sisäpiirilainoista ...muutenhan niitä ei olisi ollut mitään järkeä maksaa takaisin. ...tavallaan nerokas tämä Summan monikerroksinen rahastushäkkyrä
    11 t sitten
    Toivottavasti tekijät ovat huijanneet myös verottajaa, silloin tulee vielä paremmat kakut.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt