2025 Q4 -tulosraportti
Vain PDF
84 päivää sitten
Tarjoustasot
Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 158 | - | - | ||
| 250 | - | - | ||
| 189 | - | - | ||
| 100 | - | - | ||
| 60 | - | - |
Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Välittäjätilasto
Ostaneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 40 444 | 40 444 | 0 | 0 |
Myyneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 40 444 | 40 444 | 0 | 0 |
Yhtiötapahtumat
Datan lähde: Quartr| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
2026 Q2 -tulosraportti 27.8. |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
2025 Q4 -tulosraportti 31.3. | ||
2025 Q3 -tulosraportti 31.10.2025 | ||
2025 Q2 -tulosraportti 22.8.2025 | ||
2025 Q1 -tulosraportti 2.5.2025 | ||
2024 Q4 -tulosraportti 21.2.2025 |
Asiakkaat katsoivat myös
Foorumi
Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
- 2 t sitten”Tämä yritys on iso bluffi ja iso kupla.” Ei se Kyösti mistään tiennyt mitään. Toivottavasti menee nurin koko roska. Summaan sijoittaneet elävät jossain kuvitelmassa/harhassa.1 t sittenKyösti voi olla teknoyhtiöistä oikeassa. Tai sitten väärässä. Markkinanäkemyksen ottaminen on aina vähän riskialtista puuhaa. Mutta Summa-kuprussa hän perusteli asioita yhtiökohtaisilla faktoilla. Ja oli oikeassa.
- 3 t sittenNyt ankkuri sijoittajat ovat vihdoin tulleet kaapista ulos, ja vaativat summa Defence entisen johdon päitä vadille! Voihan Jussi ja Jussi, saattaa olla että Mälkiä ja Holopainen ovat hieman selityksiä velkaa näille ankkuri sijoittajille joiden lähes 2 8MIL. Euroa ovat tipotiessään vaikka niiden piti riittää tämän vuoden kesäkuun loppuun saakka mutta loppuivat jo muutama kuukausi summa Defence listautumisen jälkeen. Nyt näiltä Veijareilla ja vanhalta hallitukselta muutenkin vaaditaan selvitystä rahojen käyttöön ja minne ne ovat tulleet käytetyksi ja hyvä niin meidän piensijoittajienkin kannalta. Tämä selvitys vaaditaan jotta summa saadaan takaisin raiteilleen ja että yhtiötä saadaan johtamaan ihan oikeasti kunnollinen hallitus joka kääntää tämän summan taipaleenmille urille mihin se oli alunperinkin tarkoitettu... 36 min sittenToivottavasti tutkivat myös ne myydyt yhtiöt sekä niiden arvonmäärityksen perusteet. Vaikkei minulla summassa pennejä olekaan enää kiinni, niin on tämä ollut vauhdikasta seurattavaa! Tsemppiä mukana oleville.
- 3 t sittenVähän lisää äksöniä. Hunttalanmatit ihmettelee ketkä ovat niitä hunttalanmatteja, jotka estivät heidän rikastumisensa: https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/be784389-2613-49e3-9bb4-b201b2b070612 t sittenLemmy, tuosta tarinasta on jo tehty kirja ja elokuvakin. Olkoonkin, että se tehtiin vähän etuajassa. Elokuvatuotos on katseltavissa vapaasti tästä linkistä: https://elonet.finna.fi/Record/kavi.elonet_elokuva_114523?sid=5378642464
- 6 t sittenNäytetään että tällä roskaosakkeella puljataan ylös alas, voi Rähmä.4 t sittenIson trendin näkee vaikka 12kk käppyrästä. Millä tahansa osakkeella on välillä nousupäiviäkin.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
2025 Q4 -tulosraportti
Vain PDF
84 päivää sitten
Uutiset
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Foorumi
Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
- 2 t sitten”Tämä yritys on iso bluffi ja iso kupla.” Ei se Kyösti mistään tiennyt mitään. Toivottavasti menee nurin koko roska. Summaan sijoittaneet elävät jossain kuvitelmassa/harhassa.1 t sittenKyösti voi olla teknoyhtiöistä oikeassa. Tai sitten väärässä. Markkinanäkemyksen ottaminen on aina vähän riskialtista puuhaa. Mutta Summa-kuprussa hän perusteli asioita yhtiökohtaisilla faktoilla. Ja oli oikeassa.
- 3 t sittenNyt ankkuri sijoittajat ovat vihdoin tulleet kaapista ulos, ja vaativat summa Defence entisen johdon päitä vadille! Voihan Jussi ja Jussi, saattaa olla että Mälkiä ja Holopainen ovat hieman selityksiä velkaa näille ankkuri sijoittajille joiden lähes 2 8MIL. Euroa ovat tipotiessään vaikka niiden piti riittää tämän vuoden kesäkuun loppuun saakka mutta loppuivat jo muutama kuukausi summa Defence listautumisen jälkeen. Nyt näiltä Veijareilla ja vanhalta hallitukselta muutenkin vaaditaan selvitystä rahojen käyttöön ja minne ne ovat tulleet käytetyksi ja hyvä niin meidän piensijoittajienkin kannalta. Tämä selvitys vaaditaan jotta summa saadaan takaisin raiteilleen ja että yhtiötä saadaan johtamaan ihan oikeasti kunnollinen hallitus joka kääntää tämän summan taipaleenmille urille mihin se oli alunperinkin tarkoitettu... 36 min sittenToivottavasti tutkivat myös ne myydyt yhtiöt sekä niiden arvonmäärityksen perusteet. Vaikkei minulla summassa pennejä olekaan enää kiinni, niin on tämä ollut vauhdikasta seurattavaa! Tsemppiä mukana oleville.
- 3 t sittenVähän lisää äksöniä. Hunttalanmatit ihmettelee ketkä ovat niitä hunttalanmatteja, jotka estivät heidän rikastumisensa: https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/be784389-2613-49e3-9bb4-b201b2b070612 t sittenLemmy, tuosta tarinasta on jo tehty kirja ja elokuvakin. Olkoonkin, että se tehtiin vähän etuajassa. Elokuvatuotos on katseltavissa vapaasti tästä linkistä: https://elonet.finna.fi/Record/kavi.elonet_elokuva_114523?sid=5378642464
- 6 t sittenNäytetään että tällä roskaosakkeella puljataan ylös alas, voi Rähmä.4 t sittenIson trendin näkee vaikka 12kk käppyrästä. Millä tahansa osakkeella on välillä nousupäiviäkin.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 158 | - | - | ||
| 250 | - | - | ||
| 189 | - | - | ||
| 100 | - | - | ||
| 60 | - | - |
Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Välittäjätilasto
Ostaneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 40 444 | 40 444 | 0 | 0 |
Myyneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 40 444 | 40 444 | 0 | 0 |
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Datan lähde: Quartr| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
2026 Q2 -tulosraportti 27.8. |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
2025 Q4 -tulosraportti 31.3. | ||
2025 Q3 -tulosraportti 31.10.2025 | ||
2025 Q2 -tulosraportti 22.8.2025 | ||
2025 Q1 -tulosraportti 2.5.2025 | ||
2024 Q4 -tulosraportti 21.2.2025 |
2025 Q4 -tulosraportti
Vain PDF
84 päivää sitten
Uutiset
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Datan lähde: Quartr| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
2026 Q2 -tulosraportti 27.8. |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
2025 Q4 -tulosraportti 31.3. | ||
2025 Q3 -tulosraportti 31.10.2025 | ||
2025 Q2 -tulosraportti 22.8.2025 | ||
2025 Q1 -tulosraportti 2.5.2025 | ||
2024 Q4 -tulosraportti 21.2.2025 |
Foorumi
Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
- 2 t sitten”Tämä yritys on iso bluffi ja iso kupla.” Ei se Kyösti mistään tiennyt mitään. Toivottavasti menee nurin koko roska. Summaan sijoittaneet elävät jossain kuvitelmassa/harhassa.1 t sittenKyösti voi olla teknoyhtiöistä oikeassa. Tai sitten väärässä. Markkinanäkemyksen ottaminen on aina vähän riskialtista puuhaa. Mutta Summa-kuprussa hän perusteli asioita yhtiökohtaisilla faktoilla. Ja oli oikeassa.
- 3 t sittenNyt ankkuri sijoittajat ovat vihdoin tulleet kaapista ulos, ja vaativat summa Defence entisen johdon päitä vadille! Voihan Jussi ja Jussi, saattaa olla että Mälkiä ja Holopainen ovat hieman selityksiä velkaa näille ankkuri sijoittajille joiden lähes 2 8MIL. Euroa ovat tipotiessään vaikka niiden piti riittää tämän vuoden kesäkuun loppuun saakka mutta loppuivat jo muutama kuukausi summa Defence listautumisen jälkeen. Nyt näiltä Veijareilla ja vanhalta hallitukselta muutenkin vaaditaan selvitystä rahojen käyttöön ja minne ne ovat tulleet käytetyksi ja hyvä niin meidän piensijoittajienkin kannalta. Tämä selvitys vaaditaan jotta summa saadaan takaisin raiteilleen ja että yhtiötä saadaan johtamaan ihan oikeasti kunnollinen hallitus joka kääntää tämän summan taipaleenmille urille mihin se oli alunperinkin tarkoitettu... 36 min sittenToivottavasti tutkivat myös ne myydyt yhtiöt sekä niiden arvonmäärityksen perusteet. Vaikkei minulla summassa pennejä olekaan enää kiinni, niin on tämä ollut vauhdikasta seurattavaa! Tsemppiä mukana oleville.
- 3 t sittenVähän lisää äksöniä. Hunttalanmatit ihmettelee ketkä ovat niitä hunttalanmatteja, jotka estivät heidän rikastumisensa: https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/be784389-2613-49e3-9bb4-b201b2b070612 t sittenLemmy, tuosta tarinasta on jo tehty kirja ja elokuvakin. Olkoonkin, että se tehtiin vähän etuajassa. Elokuvatuotos on katseltavissa vapaasti tästä linkistä: https://elonet.finna.fi/Record/kavi.elonet_elokuva_114523?sid=5378642464
- 6 t sittenNäytetään että tällä roskaosakkeella puljataan ylös alas, voi Rähmä.4 t sittenIson trendin näkee vaikka 12kk käppyrästä. Millä tahansa osakkeella on välillä nousupäiviäkin.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 158 | - | - | ||
| 250 | - | - | ||
| 189 | - | - | ||
| 100 | - | - | ||
| 60 | - | - |
Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Välittäjätilasto
Ostaneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 40 444 | 40 444 | 0 | 0 |
Myyneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 40 444 | 40 444 | 0 | 0 |






