Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Summa Defence

Summa Defence

Ei tietoja.
2025 Q4 -tulosraportti

Vain PDF

86 päivää sitten

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
27.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q4 -tulosraportti
31.3.
2025 Q3 -tulosraportti
31.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
22.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
2.5.2025
2024 Q4 -tulosraportti
21.2.2025

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 2 t sitten
    Jos mikään, niin tämä osake on tuottanut sijoittajille täydellisen pettymyksen.Syynä toimitusjohtaja Holopaisen härskit valheelliset tiedonannot droonituotannoista,joita ei todellisuudessa ollutkaan.Minäkin menin ansaan,mutta sain irroitettua itseni.
    1 min sitten
    Hypeen perustuva liiketoimintasuunnitelma
  • 3 t sitten
    'Summalta 20 m€ meni tyttärien velkojen maksuun' -ei kai kyse ollut sisäpiirilainoista ...muutenhan niitä ei olisi ollut mitään järkeä maksaa takaisin. ...tavallaan nerokas tämä Summan monikerroksinen rahastushäkkyrä
    2 t sitten
    Toivottavasti tekijät ovat huijanneet myös verottajaa, silloin tulee vielä paremmat kakut.
  • 16 t sitten
    Yhtiön tiedotteessa sanotaan seuraavaa: "Yhtiökokous päätti äänestyksen jälkeen valita hallituksen jäseniksi Ville Jaakonsalon, Ville Heikkisen, Juha Pinomaan, Tapani Kiis, Jyrki Heinimaan ja Mikko Haapalan". Kuka on Tapani Kiis?
    1 t sitten
    Tapani Kiiski on oikeasti asiansa osaava henkilö. Hän oli töissä toimitusjohtajana Raute OY konepajassa 18 vuotta itsekin olin siihen aikaa siellä hommissa ja kyllä tämä mies asiansa osasi ja sai vaikeinakin aikoina Rauten asiat kondikseen. 
  • 16 t sitten · Muokattu
    Ei kai tämä tarkoita sitä , että pahimassa rahapulassa 100 miljoonan suunnatulla annilla joudutaan käytännössä kuitaamaan Larguksen 8 miljoonan laina osakkeilla? Jos näin tehdään, yhden osakkeen ‘hinnaksi’ muodostuu noin 8 senttiä. Aika hurja ajatus, mutta valtuutuksen puitteissa täysin mahdollinen. Larguksella taitaa olla valttikortit neuvotteluissa.
    3 t sitten
    Ja asia on onneksi täysin uuden hallituksen pöydällä ratkaistavana.
  • 19 t sitten
    Myin just 2000 kappaletta summan osakkeita 0,62 hintaan, ajattelin että näinköhän menee tänään kaupaksi mutta käsistään ne vietiin! Nyt on vähän kevyempi olo summan salkussa mutta lappuja kyllä vielä riittää omiksi tarpeeksi ja taisihan tuossakin kaupassa 40 % turskaa tulla. No, onhan mitä veroissa ensi vuotta silmällä pitäen vähentää. 🤨
    1 t sitten
    Eikö kannattaksi myydä kaikki ja ostaa takaisin, niin saisit vähentään kaikki tappiot verotuksessa? Lisäksi kannattaa varautua osallistumaan osakeantiin, koska ellei osallistu, laimenee omistuksen arvo murto-osaan kun osakkeiden määrä kasvaa.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q4 -tulosraportti

Vain PDF

86 päivää sitten

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 2 t sitten
    Jos mikään, niin tämä osake on tuottanut sijoittajille täydellisen pettymyksen.Syynä toimitusjohtaja Holopaisen härskit valheelliset tiedonannot droonituotannoista,joita ei todellisuudessa ollutkaan.Minäkin menin ansaan,mutta sain irroitettua itseni.
    1 min sitten
    Hypeen perustuva liiketoimintasuunnitelma
  • 3 t sitten
    'Summalta 20 m€ meni tyttärien velkojen maksuun' -ei kai kyse ollut sisäpiirilainoista ...muutenhan niitä ei olisi ollut mitään järkeä maksaa takaisin. ...tavallaan nerokas tämä Summan monikerroksinen rahastushäkkyrä
    2 t sitten
    Toivottavasti tekijät ovat huijanneet myös verottajaa, silloin tulee vielä paremmat kakut.
  • 16 t sitten
    Yhtiön tiedotteessa sanotaan seuraavaa: "Yhtiökokous päätti äänestyksen jälkeen valita hallituksen jäseniksi Ville Jaakonsalon, Ville Heikkisen, Juha Pinomaan, Tapani Kiis, Jyrki Heinimaan ja Mikko Haapalan". Kuka on Tapani Kiis?
    1 t sitten
    Tapani Kiiski on oikeasti asiansa osaava henkilö. Hän oli töissä toimitusjohtajana Raute OY konepajassa 18 vuotta itsekin olin siihen aikaa siellä hommissa ja kyllä tämä mies asiansa osasi ja sai vaikeinakin aikoina Rauten asiat kondikseen. 
  • 16 t sitten · Muokattu
    Ei kai tämä tarkoita sitä , että pahimassa rahapulassa 100 miljoonan suunnatulla annilla joudutaan käytännössä kuitaamaan Larguksen 8 miljoonan laina osakkeilla? Jos näin tehdään, yhden osakkeen ‘hinnaksi’ muodostuu noin 8 senttiä. Aika hurja ajatus, mutta valtuutuksen puitteissa täysin mahdollinen. Larguksella taitaa olla valttikortit neuvotteluissa.
    3 t sitten
    Ja asia on onneksi täysin uuden hallituksen pöydällä ratkaistavana.
  • 19 t sitten
    Myin just 2000 kappaletta summan osakkeita 0,62 hintaan, ajattelin että näinköhän menee tänään kaupaksi mutta käsistään ne vietiin! Nyt on vähän kevyempi olo summan salkussa mutta lappuja kyllä vielä riittää omiksi tarpeeksi ja taisihan tuossakin kaupassa 40 % turskaa tulla. No, onhan mitä veroissa ensi vuotta silmällä pitäen vähentää. 🤨
    1 t sitten
    Eikö kannattaksi myydä kaikki ja ostaa takaisin, niin saisit vähentään kaikki tappiot verotuksessa? Lisäksi kannattaa varautua osallistumaan osakeantiin, koska ellei osallistu, laimenee omistuksen arvo murto-osaan kun osakkeiden määrä kasvaa.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
27.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q4 -tulosraportti
31.3.
2025 Q3 -tulosraportti
31.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
22.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
2.5.2025
2024 Q4 -tulosraportti
21.2.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q4 -tulosraportti

Vain PDF

86 päivää sitten

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
27.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q4 -tulosraportti
31.3.
2025 Q3 -tulosraportti
31.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
22.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
2.5.2025
2024 Q4 -tulosraportti
21.2.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 2 t sitten
    Jos mikään, niin tämä osake on tuottanut sijoittajille täydellisen pettymyksen.Syynä toimitusjohtaja Holopaisen härskit valheelliset tiedonannot droonituotannoista,joita ei todellisuudessa ollutkaan.Minäkin menin ansaan,mutta sain irroitettua itseni.
    1 min sitten
    Hypeen perustuva liiketoimintasuunnitelma
  • 3 t sitten
    'Summalta 20 m€ meni tyttärien velkojen maksuun' -ei kai kyse ollut sisäpiirilainoista ...muutenhan niitä ei olisi ollut mitään järkeä maksaa takaisin. ...tavallaan nerokas tämä Summan monikerroksinen rahastushäkkyrä
    2 t sitten
    Toivottavasti tekijät ovat huijanneet myös verottajaa, silloin tulee vielä paremmat kakut.
  • 16 t sitten
    Yhtiön tiedotteessa sanotaan seuraavaa: "Yhtiökokous päätti äänestyksen jälkeen valita hallituksen jäseniksi Ville Jaakonsalon, Ville Heikkisen, Juha Pinomaan, Tapani Kiis, Jyrki Heinimaan ja Mikko Haapalan". Kuka on Tapani Kiis?
    1 t sitten
    Tapani Kiiski on oikeasti asiansa osaava henkilö. Hän oli töissä toimitusjohtajana Raute OY konepajassa 18 vuotta itsekin olin siihen aikaa siellä hommissa ja kyllä tämä mies asiansa osasi ja sai vaikeinakin aikoina Rauten asiat kondikseen. 
  • 16 t sitten · Muokattu
    Ei kai tämä tarkoita sitä , että pahimassa rahapulassa 100 miljoonan suunnatulla annilla joudutaan käytännössä kuitaamaan Larguksen 8 miljoonan laina osakkeilla? Jos näin tehdään, yhden osakkeen ‘hinnaksi’ muodostuu noin 8 senttiä. Aika hurja ajatus, mutta valtuutuksen puitteissa täysin mahdollinen. Larguksella taitaa olla valttikortit neuvotteluissa.
    3 t sitten
    Ja asia on onneksi täysin uuden hallituksen pöydällä ratkaistavana.
  • 19 t sitten
    Myin just 2000 kappaletta summan osakkeita 0,62 hintaan, ajattelin että näinköhän menee tänään kaupaksi mutta käsistään ne vietiin! Nyt on vähän kevyempi olo summan salkussa mutta lappuja kyllä vielä riittää omiksi tarpeeksi ja taisihan tuossakin kaupassa 40 % turskaa tulla. No, onhan mitä veroissa ensi vuotta silmällä pitäen vähentää. 🤨
    1 t sitten
    Eikö kannattaksi myydä kaikki ja ostaa takaisin, niin saisit vähentään kaikki tappiot verotuksessa? Lisäksi kannattaa varautua osallistumaan osakeantiin, koska ellei osallistu, laimenee omistuksen arvo murto-osaan kun osakkeiden määrä kasvaa.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt