Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Summa Defence

Summa Defence

2025 Q4 -tulosraportti

Vain PDF

83 päivää sitten

Tarjoustasot

Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
1--
16--
2 450--
2 488--
62--

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Ostaneet eniten

Ostaneet eniten
VälittäjäOstettuMyytyNettoSisäinen
Anonyymi38 06238 06200

Myyneet eniten

Myyneet eniten
VälittäjäOstettuMyytyNettoSisäinen
Anonyymi38 06238 06200

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
27.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q4 -tulosraportti
31.3.
2025 Q3 -tulosraportti
31.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
22.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
2.5.2025
2024 Q4 -tulosraportti
21.2.2025

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 2 t sitten
    Ylihuomenna yhtiökokous. Ja yhä vaan korjaillaan yhtiökokouskutsua: https://www.kauppalehti.fi/porssitiedotteet/a/be8f0589-2043-5db0-8e1b-9adcf9eb4995
    1 t sitten
    Ja ehkä hyvä niin, saivat sen järjettömän 3MRD osake kappalemäärän sieltä jollain lailla erillisiinisiin eli nyt se on,75 000 000 kappaletta ja siihen kappalemäärän osakeantiin on takaraja annettu 30 1.10. 2026. Ja se voidaan tehdä yhdessä tai useammassa erässä tarvittaessa, ja oliko niin että se voi myös osakkeenomistajille olla joko maksullinen anti tai sitten lappuja voidaan omistajille myös ilmaiseksi jakaa, mitä kyllä pidän epätodennäköisenä. On kyllä meikäläisen peruskoulu äidinkielellä melkoisen sekavaa tekstiä luettavaksi ettei oikein tiedä mitä tuosta nyt sitten sanois... 🤔 saa korjata jos olen ihan hakoteillä, ja mielellään noista määristä ja niiden annista olisikin hyvä jos sinä, JPR- vaikka hieman täsmentäisi asiaa maallikolle selvällä suomen kielellä. Kiitos jo valmiiksi! 
  • 5 t sitten · Muokattu
    Ei näköjään tullut kauheaa kankkusta . . . vielä
    5 t sitten
    Normipäivä! Riittävän kauan kun on syömättä niin ei näläntunnettakaan enää ole. 🤨
  • 18.6.
    Hyvää juhannusta kaikille! Ihonväriin sukupuoleen tai mielipiteeseen katsomatta. Nyt mökille, sauna lämpenemään grillaamaan ja chillaamaan, nesteytystä unohtamatta! 😎
    3 päivää sitten
    Hyvää jussia Lemmy, nauti
  • 18.6.
    Toimittajan mukaan suurin osa isoista omistajista ei halua pääomittaa Summaa. Se tietyti olikin jo selvää, koska pikavippi tuli ulkopuolelta.
  • 17.6.
    Toivotaan että yhtiökokouksessa paikalla olleet hiostavat Holopaisen Throne asioissa, ja vaatii enemmän läpinäkyvyyttä tuosta salaperäisestä bisneksestä! Se on myös mielenkiintoista kun pääsioittajat rupeavat penmään sijoitettujen rahojensa kohtaloa, toisin sanoen mihin 27 000 000 € on kadonnut... tai onhan se meidän piensijoittajien asia tietää mihin näitä rahoja on kulutettu koska sehän on ollut myös yksi kriteeri yhtiön sijoittajien mukaan lähdölle. 
    18.6.
    Holopainen en kehitellyt sellaisen dronen mikä lennätti herran kuuhun, ny keräillään kolehtia paluumatkalle
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q4 -tulosraportti

Vain PDF

83 päivää sitten

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 2 t sitten
    Ylihuomenna yhtiökokous. Ja yhä vaan korjaillaan yhtiökokouskutsua: https://www.kauppalehti.fi/porssitiedotteet/a/be8f0589-2043-5db0-8e1b-9adcf9eb4995
    1 t sitten
    Ja ehkä hyvä niin, saivat sen järjettömän 3MRD osake kappalemäärän sieltä jollain lailla erillisiinisiin eli nyt se on,75 000 000 kappaletta ja siihen kappalemäärän osakeantiin on takaraja annettu 30 1.10. 2026. Ja se voidaan tehdä yhdessä tai useammassa erässä tarvittaessa, ja oliko niin että se voi myös osakkeenomistajille olla joko maksullinen anti tai sitten lappuja voidaan omistajille myös ilmaiseksi jakaa, mitä kyllä pidän epätodennäköisenä. On kyllä meikäläisen peruskoulu äidinkielellä melkoisen sekavaa tekstiä luettavaksi ettei oikein tiedä mitä tuosta nyt sitten sanois... 🤔 saa korjata jos olen ihan hakoteillä, ja mielellään noista määristä ja niiden annista olisikin hyvä jos sinä, JPR- vaikka hieman täsmentäisi asiaa maallikolle selvällä suomen kielellä. Kiitos jo valmiiksi! 
  • 5 t sitten · Muokattu
    Ei näköjään tullut kauheaa kankkusta . . . vielä
    5 t sitten
    Normipäivä! Riittävän kauan kun on syömättä niin ei näläntunnettakaan enää ole. 🤨
  • 18.6.
    Hyvää juhannusta kaikille! Ihonväriin sukupuoleen tai mielipiteeseen katsomatta. Nyt mökille, sauna lämpenemään grillaamaan ja chillaamaan, nesteytystä unohtamatta! 😎
    3 päivää sitten
    Hyvää jussia Lemmy, nauti
  • 18.6.
    Toimittajan mukaan suurin osa isoista omistajista ei halua pääomittaa Summaa. Se tietyti olikin jo selvää, koska pikavippi tuli ulkopuolelta.
  • 17.6.
    Toivotaan että yhtiökokouksessa paikalla olleet hiostavat Holopaisen Throne asioissa, ja vaatii enemmän läpinäkyvyyttä tuosta salaperäisestä bisneksestä! Se on myös mielenkiintoista kun pääsioittajat rupeavat penmään sijoitettujen rahojensa kohtaloa, toisin sanoen mihin 27 000 000 € on kadonnut... tai onhan se meidän piensijoittajien asia tietää mihin näitä rahoja on kulutettu koska sehän on ollut myös yksi kriteeri yhtiön sijoittajien mukaan lähdölle. 
    18.6.
    Holopainen en kehitellyt sellaisen dronen mikä lennätti herran kuuhun, ny keräillään kolehtia paluumatkalle
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
1--
16--
2 450--
2 488--
62--

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Ostaneet eniten

Ostaneet eniten
VälittäjäOstettuMyytyNettoSisäinen
Anonyymi38 06238 06200

Myyneet eniten

Myyneet eniten
VälittäjäOstettuMyytyNettoSisäinen
Anonyymi38 06238 06200

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
27.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q4 -tulosraportti
31.3.
2025 Q3 -tulosraportti
31.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
22.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
2.5.2025
2024 Q4 -tulosraportti
21.2.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q4 -tulosraportti

Vain PDF

83 päivää sitten

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
27.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q4 -tulosraportti
31.3.
2025 Q3 -tulosraportti
31.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
22.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
2.5.2025
2024 Q4 -tulosraportti
21.2.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 2 t sitten
    Ylihuomenna yhtiökokous. Ja yhä vaan korjaillaan yhtiökokouskutsua: https://www.kauppalehti.fi/porssitiedotteet/a/be8f0589-2043-5db0-8e1b-9adcf9eb4995
    1 t sitten
    Ja ehkä hyvä niin, saivat sen järjettömän 3MRD osake kappalemäärän sieltä jollain lailla erillisiinisiin eli nyt se on,75 000 000 kappaletta ja siihen kappalemäärän osakeantiin on takaraja annettu 30 1.10. 2026. Ja se voidaan tehdä yhdessä tai useammassa erässä tarvittaessa, ja oliko niin että se voi myös osakkeenomistajille olla joko maksullinen anti tai sitten lappuja voidaan omistajille myös ilmaiseksi jakaa, mitä kyllä pidän epätodennäköisenä. On kyllä meikäläisen peruskoulu äidinkielellä melkoisen sekavaa tekstiä luettavaksi ettei oikein tiedä mitä tuosta nyt sitten sanois... 🤔 saa korjata jos olen ihan hakoteillä, ja mielellään noista määristä ja niiden annista olisikin hyvä jos sinä, JPR- vaikka hieman täsmentäisi asiaa maallikolle selvällä suomen kielellä. Kiitos jo valmiiksi! 
  • 5 t sitten · Muokattu
    Ei näköjään tullut kauheaa kankkusta . . . vielä
    5 t sitten
    Normipäivä! Riittävän kauan kun on syömättä niin ei näläntunnettakaan enää ole. 🤨
  • 18.6.
    Hyvää juhannusta kaikille! Ihonväriin sukupuoleen tai mielipiteeseen katsomatta. Nyt mökille, sauna lämpenemään grillaamaan ja chillaamaan, nesteytystä unohtamatta! 😎
    3 päivää sitten
    Hyvää jussia Lemmy, nauti
  • 18.6.
    Toimittajan mukaan suurin osa isoista omistajista ei halua pääomittaa Summaa. Se tietyti olikin jo selvää, koska pikavippi tuli ulkopuolelta.
  • 17.6.
    Toivotaan että yhtiökokouksessa paikalla olleet hiostavat Holopaisen Throne asioissa, ja vaatii enemmän läpinäkyvyyttä tuosta salaperäisestä bisneksestä! Se on myös mielenkiintoista kun pääsioittajat rupeavat penmään sijoitettujen rahojensa kohtaloa, toisin sanoen mihin 27 000 000 € on kadonnut... tai onhan se meidän piensijoittajien asia tietää mihin näitä rahoja on kulutettu koska sehän on ollut myös yksi kriteeri yhtiön sijoittajien mukaan lähdölle. 
    18.6.
    Holopainen en kehitellyt sellaisen dronen mikä lennätti herran kuuhun, ny keräillään kolehtia paluumatkalle
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
1--
16--
2 450--
2 488--
62--

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Ostaneet eniten

Ostaneet eniten
VälittäjäOstettuMyytyNettoSisäinen
Anonyymi38 06238 06200

Myyneet eniten

Myyneet eniten
VälittäjäOstettuMyytyNettoSisäinen
Anonyymi38 06238 06200