Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Summa Defence

Summa Defence

2025 Q4 -tulosraportti

Vain PDF

85 päivää sitten

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
27.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q4 -tulosraportti
31.3.
2025 Q3 -tulosraportti
31.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
22.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
2.5.2025
2024 Q4 -tulosraportti
21.2.2025

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 3 t sitten
    Yhtiön tiedotteessa sanotaan seuraavaa: "Yhtiökokous päätti äänestyksen jälkeen valita hallituksen jäseniksi Ville Jaakonsalon, Ville Heikkisen, Juha Pinomaan, Tapani Kiis, Jyrki Heinimaan ja Mikko Haapalan". Kuka on Tapani Kiis?
  • 3 t sitten · Muokattu
    Ei kai tämä tarkoita sitä , että pahimassa rahapulassa 100 miljoonan suunnatulla annilla joudutaan käytännössä kuitaamaan Larguksen 8 miljoonan laina osakkeilla? Jos näin tehdään, yhden osakkeen ‘hinnaksi’ muodostuu noin 8 senttiä. Aika hurja ajatus, mutta valtuutuksen puitteissa täysin mahdollinen. Larguksella taitaa olla valttikortit neuvotteluissa.
  • 7 t sitten
    Myin just 2000 kappaletta summan osakkeita 0,62 hintaan, ajattelin että näinköhän menee tänään kaupaksi mutta käsistään ne vietiin! Nyt on vähän kevyempi olo summan salkussa mutta lappuja kyllä vielä riittää omiksi tarpeeksi ja taisihan tuossakin kaupassa 40 % turskaa tulla. No, onhan mitä veroissa ensi vuotta silmällä pitäen vähentää. 🤨
    1 t sitten
    Olet hehkuttanut Summaa tähän asti. Nyt kerrot, että myit osakkeet noin 40 prosentin tappiolla. Summan kurssi on alittanut euron ensimmäistä kertaa maaliskuun alussa. Jos siis myyt Summaa 40 prosentin tappiolla, ne on hankittu aikaisintaan maaliskuussa. Kun ottaa huomioon FIFO-periaatteen, niin jokin tässä ei täsmää.
  • 7 t sitten
    En nyt pikalukemisella löytänyt kohtaa, jossa hallitus olisi valtuutettu sopimaan pikavipin muuntamisesta vaihtovelkakirjalainaksi, kuten aikaisemmin tiedotettiin yhtiökokouksessa tapahtuvaksi. Sen sijaan osakkeiksi se vippi voitaneen nykyisten valtuutuksien nojalla vaihtaa.
  • 7 t sitten
    Yhtiöllä 45 M osaketta, mutta hallitus sai valtuudet jakaa ensin 70 M merkintäoikeusannissa ja sen päälle vielä 100 M suunnattuna ilman vanhojen omistajien etuoikeutta. Eli käytännössä: ‘Kiitos kun rahoititte alkuvaiheen, me jatketaan tästä uusilla omistajilla.’ Jos nämä valtuudet käytetään, nykyiset omistajat laimennetaan niin ohuiksi, että niistä näkee läpi.
    7 t sitten
    Ei uusia osta kuin vanhat eli omistajat ne vaan väkevöityy...vai mitä Lemmy&Co.?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q4 -tulosraportti

Vain PDF

85 päivää sitten

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 3 t sitten
    Yhtiön tiedotteessa sanotaan seuraavaa: "Yhtiökokous päätti äänestyksen jälkeen valita hallituksen jäseniksi Ville Jaakonsalon, Ville Heikkisen, Juha Pinomaan, Tapani Kiis, Jyrki Heinimaan ja Mikko Haapalan". Kuka on Tapani Kiis?
  • 3 t sitten · Muokattu
    Ei kai tämä tarkoita sitä , että pahimassa rahapulassa 100 miljoonan suunnatulla annilla joudutaan käytännössä kuitaamaan Larguksen 8 miljoonan laina osakkeilla? Jos näin tehdään, yhden osakkeen ‘hinnaksi’ muodostuu noin 8 senttiä. Aika hurja ajatus, mutta valtuutuksen puitteissa täysin mahdollinen. Larguksella taitaa olla valttikortit neuvotteluissa.
  • 7 t sitten
    Myin just 2000 kappaletta summan osakkeita 0,62 hintaan, ajattelin että näinköhän menee tänään kaupaksi mutta käsistään ne vietiin! Nyt on vähän kevyempi olo summan salkussa mutta lappuja kyllä vielä riittää omiksi tarpeeksi ja taisihan tuossakin kaupassa 40 % turskaa tulla. No, onhan mitä veroissa ensi vuotta silmällä pitäen vähentää. 🤨
    1 t sitten
    Olet hehkuttanut Summaa tähän asti. Nyt kerrot, että myit osakkeet noin 40 prosentin tappiolla. Summan kurssi on alittanut euron ensimmäistä kertaa maaliskuun alussa. Jos siis myyt Summaa 40 prosentin tappiolla, ne on hankittu aikaisintaan maaliskuussa. Kun ottaa huomioon FIFO-periaatteen, niin jokin tässä ei täsmää.
  • 7 t sitten
    En nyt pikalukemisella löytänyt kohtaa, jossa hallitus olisi valtuutettu sopimaan pikavipin muuntamisesta vaihtovelkakirjalainaksi, kuten aikaisemmin tiedotettiin yhtiökokouksessa tapahtuvaksi. Sen sijaan osakkeiksi se vippi voitaneen nykyisten valtuutuksien nojalla vaihtaa.
  • 7 t sitten
    Yhtiöllä 45 M osaketta, mutta hallitus sai valtuudet jakaa ensin 70 M merkintäoikeusannissa ja sen päälle vielä 100 M suunnattuna ilman vanhojen omistajien etuoikeutta. Eli käytännössä: ‘Kiitos kun rahoititte alkuvaiheen, me jatketaan tästä uusilla omistajilla.’ Jos nämä valtuudet käytetään, nykyiset omistajat laimennetaan niin ohuiksi, että niistä näkee läpi.
    7 t sitten
    Ei uusia osta kuin vanhat eli omistajat ne vaan väkevöityy...vai mitä Lemmy&Co.?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
27.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q4 -tulosraportti
31.3.
2025 Q3 -tulosraportti
31.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
22.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
2.5.2025
2024 Q4 -tulosraportti
21.2.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2025 Q4 -tulosraportti

Vain PDF

85 päivää sitten

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
27.8.
Menneet tapahtumat
2025 Q4 -tulosraportti
31.3.
2025 Q3 -tulosraportti
31.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
22.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
2.5.2025
2024 Q4 -tulosraportti
21.2.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 3 t sitten
    Yhtiön tiedotteessa sanotaan seuraavaa: "Yhtiökokous päätti äänestyksen jälkeen valita hallituksen jäseniksi Ville Jaakonsalon, Ville Heikkisen, Juha Pinomaan, Tapani Kiis, Jyrki Heinimaan ja Mikko Haapalan". Kuka on Tapani Kiis?
  • 3 t sitten · Muokattu
    Ei kai tämä tarkoita sitä , että pahimassa rahapulassa 100 miljoonan suunnatulla annilla joudutaan käytännössä kuitaamaan Larguksen 8 miljoonan laina osakkeilla? Jos näin tehdään, yhden osakkeen ‘hinnaksi’ muodostuu noin 8 senttiä. Aika hurja ajatus, mutta valtuutuksen puitteissa täysin mahdollinen. Larguksella taitaa olla valttikortit neuvotteluissa.
  • 7 t sitten
    Myin just 2000 kappaletta summan osakkeita 0,62 hintaan, ajattelin että näinköhän menee tänään kaupaksi mutta käsistään ne vietiin! Nyt on vähän kevyempi olo summan salkussa mutta lappuja kyllä vielä riittää omiksi tarpeeksi ja taisihan tuossakin kaupassa 40 % turskaa tulla. No, onhan mitä veroissa ensi vuotta silmällä pitäen vähentää. 🤨
    1 t sitten
    Olet hehkuttanut Summaa tähän asti. Nyt kerrot, että myit osakkeet noin 40 prosentin tappiolla. Summan kurssi on alittanut euron ensimmäistä kertaa maaliskuun alussa. Jos siis myyt Summaa 40 prosentin tappiolla, ne on hankittu aikaisintaan maaliskuussa. Kun ottaa huomioon FIFO-periaatteen, niin jokin tässä ei täsmää.
  • 7 t sitten
    En nyt pikalukemisella löytänyt kohtaa, jossa hallitus olisi valtuutettu sopimaan pikavipin muuntamisesta vaihtovelkakirjalainaksi, kuten aikaisemmin tiedotettiin yhtiökokouksessa tapahtuvaksi. Sen sijaan osakkeiksi se vippi voitaneen nykyisten valtuutuksien nojalla vaihtaa.
  • 7 t sitten
    Yhtiöllä 45 M osaketta, mutta hallitus sai valtuudet jakaa ensin 70 M merkintäoikeusannissa ja sen päälle vielä 100 M suunnattuna ilman vanhojen omistajien etuoikeutta. Eli käytännössä: ‘Kiitos kun rahoititte alkuvaiheen, me jatketaan tästä uusilla omistajilla.’ Jos nämä valtuudet käytetään, nykyiset omistajat laimennetaan niin ohuiksi, että niistä näkee läpi.
    7 t sitten
    Ei uusia osta kuin vanhat eli omistajat ne vaan väkevöityy...vai mitä Lemmy&Co.?
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt