Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Bittium

2026 Q1 -tulosraportti

Vain PDF

55 päivää sitten
0,15 EUR/osake
Viimeisin osinko
0,47%Tuotto/v

Tarjoustasot

Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
5--
32--
10--
36--
3--

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Ostaneet eniten

Ostaneet eniten
VälittäjäOstettuMyytyNettoSisäinen
Anonyymi10 64010 64000

Myyneet eniten

Myyneet eniten
VälittäjäOstettuMyytyNettoSisäinen
Anonyymi10 64010 64000

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
7.8.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
29.4.
2025 Q4 -tulosraportti
19.2.
2025 Q3 -tulosraportti
24.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
8.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
29.4.2025

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 1 päivä sitten
    29.xx tällä viikolla.
    1 päivä sitten
    Hyvä, pääsee tankkaamaan lisää.
  • 18.6.
    Onko Bittiumin tilauskirjat nyt täynnä? Enempää ei pysty toimittaan lähiaikoina? Kapasiteettipula?
    1 t sitten
    ei haittaa space. möin eilen suurimman osan niistä ja otin muuta tilalle. eikä tullu edes paljon turskaa. jos olis menny ok niin viestisi olisi muuten ihan samanlainen. Ensimmäinen sääntö on, että laita vaan senverran minkä voit vaikka hävitä kokonaan. jätin osan x:ään mikä saa mennä alas tai ihan ok jos käy tuuri ja nousee. :)
  • 18.6.
    27.1. kurssi 42,90 26.2. kurssi 26,30 14.4. kurssi 39,90 29.4. kurssi 30,55 28.5. kurssi 42,55 jne... Eli isoa heiluntaa koko kuluvan vuoden. Ei syytä paniikkiin.
    18.6.
    Kylläpä se kurssi liitääkin jo noista kaikista kaupoista. Eikö vaan 😂
  • 18.6.
    29.5 kurssi 42,70e. Siitä ollaan tultu hyvin lyhyessä ajassa yli 10e alaspäin ja eikä laskulle näy loppua.
    19 t sitten
    Heitän tähän tälläisen moni on myös ostanut alta vitosen ja myynyt vähän alta huipun. Saaneet satojen prosenttien voiton. Näin ei käy ihan kelle tahansa. Joten ei kurssi lasku aina välttämättä harmita, jos osaa asiat tehdä oikein. Kaikilla osakkeilla voi tehdä voittoa, kysymys on nähtävästi vain ajoituksesta. Joillakin osakkeilla helpompaa ja toisilla vaikeampaa. Joskus paljon parjattu Nokiakin teki miljoona miehiä.
  • 17.6.
    Bittium on tullut kevään (kolmansista) huipuista noin 20 % alas ilman mitään varsinaista fundamentteja muuttavaa uutista. Samalla on ollut mielenkiintoista seurata, kuinka paljon osake näyttää tällä hetkellä elävän odotuksista, indeksimuutoksista ja markkinasentimentistä. Viime viikkoina on kuitenkin tapahtunut useita pieniä asioita oikeaan suuntaan: • uusia toimituksia Puolustusvoimille • Kroatian laajennuksia • hybridiverkkojen kehitystä • Sensofusion-yhteistyötä • AI-puolen avauksia • NATO-yhteistyön vahvistumista UK:n kilpailutuksesta tuli myös lisätietoa. Bittium ei jatka mukana itsenäisenä toimittajana, mutta jatkaa edelleen BAE Systemsin konsortion kautta. Omasta näkökulmastani tämä on ollut koko ajan se realistisempi reitti markkinaan kuin että Bittium suoraan oltaisiin valittu toimittajaksi. Iso kuva ei ole mielestäni muuttunut. Kysymys ei ole enää siitä, onko Bittiumilla kilpailukykyistä teknologiaa. Kysymys on siitä, kuinka moni nykyisestä projekteista ja yhteistyökuvioista realisoituu oikeiksi sopimuksiksi seuraavien vuosien aikana. Oma strategiani pysyy ennallaan, holdataan jos ei tarina mene ns rikki. Tätä kurssiheiluntaa on tavallaan ihan hauska seurata kun en itse ole yhtään pelihenkinen eli en lähde siihen mukaan omilla euroillani.
    17.6.
    Vaimon rahat minäkin tänne hassaan. Omat menee kaikki kaljaan.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2026 Q1 -tulosraportti

Vain PDF

55 päivää sitten
0,15 EUR/osake
Viimeisin osinko
0,47%Tuotto/v

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 1 päivä sitten
    29.xx tällä viikolla.
    1 päivä sitten
    Hyvä, pääsee tankkaamaan lisää.
  • 18.6.
    Onko Bittiumin tilauskirjat nyt täynnä? Enempää ei pysty toimittaan lähiaikoina? Kapasiteettipula?
    1 t sitten
    ei haittaa space. möin eilen suurimman osan niistä ja otin muuta tilalle. eikä tullu edes paljon turskaa. jos olis menny ok niin viestisi olisi muuten ihan samanlainen. Ensimmäinen sääntö on, että laita vaan senverran minkä voit vaikka hävitä kokonaan. jätin osan x:ään mikä saa mennä alas tai ihan ok jos käy tuuri ja nousee. :)
  • 18.6.
    27.1. kurssi 42,90 26.2. kurssi 26,30 14.4. kurssi 39,90 29.4. kurssi 30,55 28.5. kurssi 42,55 jne... Eli isoa heiluntaa koko kuluvan vuoden. Ei syytä paniikkiin.
    18.6.
    Kylläpä se kurssi liitääkin jo noista kaikista kaupoista. Eikö vaan 😂
  • 18.6.
    29.5 kurssi 42,70e. Siitä ollaan tultu hyvin lyhyessä ajassa yli 10e alaspäin ja eikä laskulle näy loppua.
    19 t sitten
    Heitän tähän tälläisen moni on myös ostanut alta vitosen ja myynyt vähän alta huipun. Saaneet satojen prosenttien voiton. Näin ei käy ihan kelle tahansa. Joten ei kurssi lasku aina välttämättä harmita, jos osaa asiat tehdä oikein. Kaikilla osakkeilla voi tehdä voittoa, kysymys on nähtävästi vain ajoituksesta. Joillakin osakkeilla helpompaa ja toisilla vaikeampaa. Joskus paljon parjattu Nokiakin teki miljoona miehiä.
  • 17.6.
    Bittium on tullut kevään (kolmansista) huipuista noin 20 % alas ilman mitään varsinaista fundamentteja muuttavaa uutista. Samalla on ollut mielenkiintoista seurata, kuinka paljon osake näyttää tällä hetkellä elävän odotuksista, indeksimuutoksista ja markkinasentimentistä. Viime viikkoina on kuitenkin tapahtunut useita pieniä asioita oikeaan suuntaan: • uusia toimituksia Puolustusvoimille • Kroatian laajennuksia • hybridiverkkojen kehitystä • Sensofusion-yhteistyötä • AI-puolen avauksia • NATO-yhteistyön vahvistumista UK:n kilpailutuksesta tuli myös lisätietoa. Bittium ei jatka mukana itsenäisenä toimittajana, mutta jatkaa edelleen BAE Systemsin konsortion kautta. Omasta näkökulmastani tämä on ollut koko ajan se realistisempi reitti markkinaan kuin että Bittium suoraan oltaisiin valittu toimittajaksi. Iso kuva ei ole mielestäni muuttunut. Kysymys ei ole enää siitä, onko Bittiumilla kilpailukykyistä teknologiaa. Kysymys on siitä, kuinka moni nykyisestä projekteista ja yhteistyökuvioista realisoituu oikeiksi sopimuksiksi seuraavien vuosien aikana. Oma strategiani pysyy ennallaan, holdataan jos ei tarina mene ns rikki. Tätä kurssiheiluntaa on tavallaan ihan hauska seurata kun en itse ole yhtään pelihenkinen eli en lähde siihen mukaan omilla euroillani.
    17.6.
    Vaimon rahat minäkin tänne hassaan. Omat menee kaikki kaljaan.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
5--
32--
10--
36--
3--

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Ostaneet eniten

Ostaneet eniten
VälittäjäOstettuMyytyNettoSisäinen
Anonyymi10 64010 64000

Myyneet eniten

Myyneet eniten
VälittäjäOstettuMyytyNettoSisäinen
Anonyymi10 64010 64000

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
7.8.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
29.4.
2025 Q4 -tulosraportti
19.2.
2025 Q3 -tulosraportti
24.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
8.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
29.4.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2026 Q1 -tulosraportti

Vain PDF

55 päivää sitten

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
7.8.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
29.4.
2025 Q4 -tulosraportti
19.2.
2025 Q3 -tulosraportti
24.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
8.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
29.4.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

0,15 EUR/osake
Viimeisin osinko
0,47%Tuotto/v

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 1 päivä sitten
    29.xx tällä viikolla.
    1 päivä sitten
    Hyvä, pääsee tankkaamaan lisää.
  • 18.6.
    Onko Bittiumin tilauskirjat nyt täynnä? Enempää ei pysty toimittaan lähiaikoina? Kapasiteettipula?
    1 t sitten
    ei haittaa space. möin eilen suurimman osan niistä ja otin muuta tilalle. eikä tullu edes paljon turskaa. jos olis menny ok niin viestisi olisi muuten ihan samanlainen. Ensimmäinen sääntö on, että laita vaan senverran minkä voit vaikka hävitä kokonaan. jätin osan x:ään mikä saa mennä alas tai ihan ok jos käy tuuri ja nousee. :)
  • 18.6.
    27.1. kurssi 42,90 26.2. kurssi 26,30 14.4. kurssi 39,90 29.4. kurssi 30,55 28.5. kurssi 42,55 jne... Eli isoa heiluntaa koko kuluvan vuoden. Ei syytä paniikkiin.
    18.6.
    Kylläpä se kurssi liitääkin jo noista kaikista kaupoista. Eikö vaan 😂
  • 18.6.
    29.5 kurssi 42,70e. Siitä ollaan tultu hyvin lyhyessä ajassa yli 10e alaspäin ja eikä laskulle näy loppua.
    19 t sitten
    Heitän tähän tälläisen moni on myös ostanut alta vitosen ja myynyt vähän alta huipun. Saaneet satojen prosenttien voiton. Näin ei käy ihan kelle tahansa. Joten ei kurssi lasku aina välttämättä harmita, jos osaa asiat tehdä oikein. Kaikilla osakkeilla voi tehdä voittoa, kysymys on nähtävästi vain ajoituksesta. Joillakin osakkeilla helpompaa ja toisilla vaikeampaa. Joskus paljon parjattu Nokiakin teki miljoona miehiä.
  • 17.6.
    Bittium on tullut kevään (kolmansista) huipuista noin 20 % alas ilman mitään varsinaista fundamentteja muuttavaa uutista. Samalla on ollut mielenkiintoista seurata, kuinka paljon osake näyttää tällä hetkellä elävän odotuksista, indeksimuutoksista ja markkinasentimentistä. Viime viikkoina on kuitenkin tapahtunut useita pieniä asioita oikeaan suuntaan: • uusia toimituksia Puolustusvoimille • Kroatian laajennuksia • hybridiverkkojen kehitystä • Sensofusion-yhteistyötä • AI-puolen avauksia • NATO-yhteistyön vahvistumista UK:n kilpailutuksesta tuli myös lisätietoa. Bittium ei jatka mukana itsenäisenä toimittajana, mutta jatkaa edelleen BAE Systemsin konsortion kautta. Omasta näkökulmastani tämä on ollut koko ajan se realistisempi reitti markkinaan kuin että Bittium suoraan oltaisiin valittu toimittajaksi. Iso kuva ei ole mielestäni muuttunut. Kysymys ei ole enää siitä, onko Bittiumilla kilpailukykyistä teknologiaa. Kysymys on siitä, kuinka moni nykyisestä projekteista ja yhteistyökuvioista realisoituu oikeiksi sopimuksiksi seuraavien vuosien aikana. Oma strategiani pysyy ennallaan, holdataan jos ei tarina mene ns rikki. Tätä kurssiheiluntaa on tavallaan ihan hauska seurata kun en itse ole yhtään pelihenkinen eli en lähde siihen mukaan omilla euroillani.
    17.6.
    Vaimon rahat minäkin tänne hassaan. Omat menee kaikki kaljaan.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
5--
32--
10--
36--
3--

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Ostaneet eniten

Ostaneet eniten
VälittäjäOstettuMyytyNettoSisäinen
Anonyymi10 64010 64000

Myyneet eniten

Myyneet eniten
VälittäjäOstettuMyytyNettoSisäinen
Anonyymi10 64010 64000