Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Bittium

Ei tietoja.
2026 Q1 -tulosraportti

Vain PDF

57 päivää sitten
0,15 EUR/osake
Viimeisin osinko
0,47%Tuotto/v

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
7.8.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
29.4.
2025 Q4 -tulosraportti
19.2.
2025 Q3 -tulosraportti
24.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
8.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
29.4.2025

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 11 t sitten
    Mennäänkö tällä kertaa pudotuksessa sinne maagiseen 25€ tasoon 😄
    4 t sitten
    Mulle tulee niitä myös aika paljon…😂
  • 1 päivä sitten
    Rheinmetall tänään vapaapudotuksessa. Onneks hesulin firmoille ei koskaan voisi käydä niin 😎
    6 t sitten
    Palstaspämmin anatomia: Mikä ihme on "Crybully"? Keskustelufoorumeilla törmää harva se päivä tiettyyn raskaaseen käyttäytymismalliin, jolle löytyy osuva englanninkielinen termi Crybully (suomeksi uhribullaaja tai itkupullaaja). Sana on yhdistelmä sanoista crybaby (itkupilli) ja bully (kiusaaja). Määritelmä lyhyesti: Henkilö, joka kiusaa, provosoi ja alistaa muita järjestelmällisesti, mutta heittäytyy salamannopeasti uhriksi heti, jos hänet asetetaan vastuuseen sanoistaan tai häntä vastustetaan. Tunnistat tämän tyypin palstalla kolmesta selkeästä varoitusmerkistä: 1. Aseellistettu uhriutuminen Hän aloittaa tietoisesti riidan ja hyökkää muita kohti. Jos joku vastaa hänelle faktoilla tai tiukalla kritiikillä, hän kääntää tilanteen päälaelleen ja väittää itse olevansa epäoikeudenmukaisen ajojahdin tai kiusaamisen kohde. 2. Teeskennelty haavoittuvuus (Manipulointi) Hän käyttää uhriroolia suojakilpenä välttääkseen vastuun omista törkeyksistään. Syy ja syyllisyys vieritetään aina muiden niskoille: "Minua tässä vain taas kiusataan." 3. Ulkopuolisten harhaanjohtaminen Hän pyrkii manipuloimaan palstan muut lukijat ja ennen kaikkea ylläpidon puolelleen. Tavoitteena on saada alkuperäinen vastaaja näyttämään hyökkääjältä, herättää sääliä ja kalastella bännejä muille.
  • 1 päivä sitten
    Hiljaista on uusien sopimusten kanssa.
    1 päivä sitten
    Kokmar, tämähän on ison riskin yhtiö. Itse en ole tätä holdaus mielessä ostanut tai pitänyt ollenkaan. Ihan puhtaasti veivilappuna, koska pelkät päivittäiset vaihdot on niin isoja. On liian riskinen lappu mulle pitkään pitoon. Mutta tällä veivauksella onnistunut noin kolmessa kuukaudessa 15- 20 k tuotot tekemään. Toki mahdollisuudet on mihin vaan, etten tuomitse niitä jotka holdaavat. Vaatii pitkäjänteisyyttä ja kylmää päätä. Paitsi jos on ostellut silloin kivi ja kirves, niin voi huoletta katsoa kortit vähän pidempään.
  • 3 päivää sitten
    29.xx tällä viikolla.
    7 t sitten
    En enää yli 25 uskaltaisi ostaa.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2026 Q1 -tulosraportti

Vain PDF

57 päivää sitten
0,15 EUR/osake
Viimeisin osinko
0,47%Tuotto/v

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 11 t sitten
    Mennäänkö tällä kertaa pudotuksessa sinne maagiseen 25€ tasoon 😄
    4 t sitten
    Mulle tulee niitä myös aika paljon…😂
  • 1 päivä sitten
    Rheinmetall tänään vapaapudotuksessa. Onneks hesulin firmoille ei koskaan voisi käydä niin 😎
    6 t sitten
    Palstaspämmin anatomia: Mikä ihme on "Crybully"? Keskustelufoorumeilla törmää harva se päivä tiettyyn raskaaseen käyttäytymismalliin, jolle löytyy osuva englanninkielinen termi Crybully (suomeksi uhribullaaja tai itkupullaaja). Sana on yhdistelmä sanoista crybaby (itkupilli) ja bully (kiusaaja). Määritelmä lyhyesti: Henkilö, joka kiusaa, provosoi ja alistaa muita järjestelmällisesti, mutta heittäytyy salamannopeasti uhriksi heti, jos hänet asetetaan vastuuseen sanoistaan tai häntä vastustetaan. Tunnistat tämän tyypin palstalla kolmesta selkeästä varoitusmerkistä: 1. Aseellistettu uhriutuminen Hän aloittaa tietoisesti riidan ja hyökkää muita kohti. Jos joku vastaa hänelle faktoilla tai tiukalla kritiikillä, hän kääntää tilanteen päälaelleen ja väittää itse olevansa epäoikeudenmukaisen ajojahdin tai kiusaamisen kohde. 2. Teeskennelty haavoittuvuus (Manipulointi) Hän käyttää uhriroolia suojakilpenä välttääkseen vastuun omista törkeyksistään. Syy ja syyllisyys vieritetään aina muiden niskoille: "Minua tässä vain taas kiusataan." 3. Ulkopuolisten harhaanjohtaminen Hän pyrkii manipuloimaan palstan muut lukijat ja ennen kaikkea ylläpidon puolelleen. Tavoitteena on saada alkuperäinen vastaaja näyttämään hyökkääjältä, herättää sääliä ja kalastella bännejä muille.
  • 1 päivä sitten
    Hiljaista on uusien sopimusten kanssa.
    1 päivä sitten
    Kokmar, tämähän on ison riskin yhtiö. Itse en ole tätä holdaus mielessä ostanut tai pitänyt ollenkaan. Ihan puhtaasti veivilappuna, koska pelkät päivittäiset vaihdot on niin isoja. On liian riskinen lappu mulle pitkään pitoon. Mutta tällä veivauksella onnistunut noin kolmessa kuukaudessa 15- 20 k tuotot tekemään. Toki mahdollisuudet on mihin vaan, etten tuomitse niitä jotka holdaavat. Vaatii pitkäjänteisyyttä ja kylmää päätä. Paitsi jos on ostellut silloin kivi ja kirves, niin voi huoletta katsoa kortit vähän pidempään.
  • 3 päivää sitten
    29.xx tällä viikolla.
    7 t sitten
    En enää yli 25 uskaltaisi ostaa.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
7.8.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
29.4.
2025 Q4 -tulosraportti
19.2.
2025 Q3 -tulosraportti
24.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
8.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
29.4.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2026 Q1 -tulosraportti

Vain PDF

57 päivää sitten

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
7.8.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
29.4.
2025 Q4 -tulosraportti
19.2.
2025 Q3 -tulosraportti
24.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
8.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
29.4.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

0,15 EUR/osake
Viimeisin osinko
0,47%Tuotto/v

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 11 t sitten
    Mennäänkö tällä kertaa pudotuksessa sinne maagiseen 25€ tasoon 😄
    4 t sitten
    Mulle tulee niitä myös aika paljon…😂
  • 1 päivä sitten
    Rheinmetall tänään vapaapudotuksessa. Onneks hesulin firmoille ei koskaan voisi käydä niin 😎
    6 t sitten
    Palstaspämmin anatomia: Mikä ihme on "Crybully"? Keskustelufoorumeilla törmää harva se päivä tiettyyn raskaaseen käyttäytymismalliin, jolle löytyy osuva englanninkielinen termi Crybully (suomeksi uhribullaaja tai itkupullaaja). Sana on yhdistelmä sanoista crybaby (itkupilli) ja bully (kiusaaja). Määritelmä lyhyesti: Henkilö, joka kiusaa, provosoi ja alistaa muita järjestelmällisesti, mutta heittäytyy salamannopeasti uhriksi heti, jos hänet asetetaan vastuuseen sanoistaan tai häntä vastustetaan. Tunnistat tämän tyypin palstalla kolmesta selkeästä varoitusmerkistä: 1. Aseellistettu uhriutuminen Hän aloittaa tietoisesti riidan ja hyökkää muita kohti. Jos joku vastaa hänelle faktoilla tai tiukalla kritiikillä, hän kääntää tilanteen päälaelleen ja väittää itse olevansa epäoikeudenmukaisen ajojahdin tai kiusaamisen kohde. 2. Teeskennelty haavoittuvuus (Manipulointi) Hän käyttää uhriroolia suojakilpenä välttääkseen vastuun omista törkeyksistään. Syy ja syyllisyys vieritetään aina muiden niskoille: "Minua tässä vain taas kiusataan." 3. Ulkopuolisten harhaanjohtaminen Hän pyrkii manipuloimaan palstan muut lukijat ja ennen kaikkea ylläpidon puolelleen. Tavoitteena on saada alkuperäinen vastaaja näyttämään hyökkääjältä, herättää sääliä ja kalastella bännejä muille.
  • 1 päivä sitten
    Hiljaista on uusien sopimusten kanssa.
    1 päivä sitten
    Kokmar, tämähän on ison riskin yhtiö. Itse en ole tätä holdaus mielessä ostanut tai pitänyt ollenkaan. Ihan puhtaasti veivilappuna, koska pelkät päivittäiset vaihdot on niin isoja. On liian riskinen lappu mulle pitkään pitoon. Mutta tällä veivauksella onnistunut noin kolmessa kuukaudessa 15- 20 k tuotot tekemään. Toki mahdollisuudet on mihin vaan, etten tuomitse niitä jotka holdaavat. Vaatii pitkäjänteisyyttä ja kylmää päätä. Paitsi jos on ostellut silloin kivi ja kirves, niin voi huoletta katsoa kortit vähän pidempään.
  • 3 päivää sitten
    29.xx tällä viikolla.
    7 t sitten
    En enää yli 25 uskaltaisi ostaa.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt