Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Citycon

2026 Q1 -tulosraportti
39 päivää sitten
0,90 EUR/osake
Viimeisin osinko
10,34%Tuotto/v

Tarjoustasot

Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
853--
3 191--
427--
23--
805--

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
13.8.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
15.5.
2025 Q4 -tulosraportti
27.2.
2025 Q3 -tulosraportti
31.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
7.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
14.5.2025

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 5 t sitten
    HODL
  • 1 päivä sitten
    Älkää myykö Cityconia halvalla israelilaiselle G-Citylle – Ei tehdä taas samaa virhettä! Hyvät kanssasijoittajat ja Cityconin osakkeenomistajat, Nyt on aika herätä ja pitää puolensa. Israelilainen G-City tekee parhaillaan ehdotonta vapaaehtoista käteisostotarjousta kaikista Cityconin jäljellä olevista osakkeista 2,90 euron polkuhintaan per osake. Tämä hinta on täysin naurettava ja aliarvostaa yhtiömme todellisen arvon aivan täysin. Citycon on kannattava ja vakaa yhtiö, jota ollaan nyt viemässä käsistämme pilkkahinnalla. Meidän suomalaisten osakesäästäjien ja yhtiöiden historia on valitettavasti täynnä kalliita ja vastuuttomia virheitä. Muistamme kaikki Soneran miljardien eurojen saksalaiset ilmalisenssit, Fortumin katastrofaalisen Uniper-seikkailun ja elintärkeän sähköverkkomme (Caruna) myynnin ulkomaisille pääomasijoittajille. Aikovatko suomalaiset sijoittajat todella tehdä taas uuden suuren luokan virheen ja luovuttaa arvokkaan kiinteistöomaisuutensa ulkomaille puoli-ilmaiseksi? Katsokaa näitä Cityconin kylmiä faktoja ja lukuja: Equity per share (Oma pääoma / osake): 9,51 euroa. EPRA NRV (Nettovarallisuus): 7,61 euroa. Arvioitu EPS 2026: 0,62 euroa. P/E-luku ostotarjouksen kurssilla: Vain noin 4,7! Mietitäänpä tätä älytöntä mittakaavaa: 2,90 euron kurssilla koko yhtiön arvoksi lasketaan vain 532 miljoonaa euroa (183 569 011 osaketta x 2,90 euroa). Samaan aikaan yhtiön todellinen kirjanpidollinen oma pääoma (Equity) on noin 1 746 miljoonaa euroa ja EPRA NRV -arvokin noin 1 397 miljoonaa euroa. Mutta tässä on se suurin röyhkeys, joka jokaisen sijoittajan on ymmärrettävä: Koska G City omistaa jo valmiiksi noin 86,5 % yhtiöstä, niiden tarvitsee maksaa meidän muiden osakkeista vain runsaat 72 miljoonaa euroa saadakseen koko tämän miljardiomaisuuden sataprosenttisesti omiin käsiinsä ja pois pörssistä! He ostavat meidät ulos taskurahoilla. G-City on tekemässä elämänsä kauppoja, ja me suomalaiset osakkeenomistajat voimme syyttää vain itseämme, jos suostumme tähän ja luovutamme osakkeemme liian halvalla. He tarvitsevat meidän osakkeemme päästäkseen yli 90 % rajan, jotta he voivat pakkolunastaa loput. Meidän pitää nyt taistella vastaan ja ymmärtää olla myymättä! Älkää hyväksykö tätä ostotarjousta, älkääkä myykö yhtäkään osaketta G-Citylle tai markkinalle tähän pilkkahintaan! Jos emme myy, he eivät saa 90 % rajaa rikki. Pidetään huoli siitä, että pysymme tämän kannattavan yhtiön omistajina jatkossakin, emmekä anna periksi ulkomaiselle suuromistajalle. Ei myydä suomalaista omaisuutta taas kerran ulkomaille polkuhintaan!
    11 t sitten
    Tästä +15 % eli 3,34 hinnalla lähtee heti.. Samaa mieltä, että yhtiön arvo on enemmän ja 2,9 € on naurettava tarjous, mutta toisaalta peli näyttää onnistuvan.. kupongin arvo laskee ja rahat makaa tuottamattomana tässä - kohta jo Tokmannin ämpäreilläkin tekee parempaa tulosta.. Jos kissamies olisi pelimies, niin nyt maksimi pääomapalautus ja sitten 2 eurolla ostotarjous vetämään.. Ihme, jos ei 90 % raja jo menisi rikki..
  • 17.6.
    Nopeat näkemykset lonkalta heitetyllä videolla Cityconin uudesta ostotarjouksesta. https://www.youtube.com/watch?v=sAxDbtnydzY P. S. Palautetta saa antaa. Sopiva formaatti on vielä hakusessa.
    2 päivää sitten
    Miksi myisin tuolla hinnalla.
  • 17.6. · Muokattu
    Myin 3.8e ostotarjouksessa, sen jälkeen on omistajat saanut 0,9e pääomapalautuksen, mistä on maksettu vero ja nyt osakkeen ostotarjous on 2.9e. Eli osakkeen myyminen ja rahojen laitto tuottamaan oli parempi vaihtoehto sillä kertaa, kuin jäädä odottamaan.
    18.6.
    Jos ihan tarkkoja ollaan, myös mukana roikkumiselle voi laskea tuoton. Osingosta (pääomanpalautuksesta) maksetaan käytännössä 24,5% veroa. Ja taas 90c /osake luovutustappiosta saa vähentää 30% verotuksessa. Itse pidän 2,9e lunastustarjousta naurettavana. Tai ehkä sille nauraa eniten juuri pääomistaja. Yhtään lappua en myy tuohon hintaan vapaaehtoisesti.
  • 17.6.
    Olis nyt maksanut edes osinkoja tai pääomanpalautusta. Tämmönen tylsä tarjous
    Ei kannata myydä
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2026 Q1 -tulosraportti
39 päivää sitten
0,90 EUR/osake
Viimeisin osinko
10,34%Tuotto/v

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 5 t sitten
    HODL
  • 1 päivä sitten
    Älkää myykö Cityconia halvalla israelilaiselle G-Citylle – Ei tehdä taas samaa virhettä! Hyvät kanssasijoittajat ja Cityconin osakkeenomistajat, Nyt on aika herätä ja pitää puolensa. Israelilainen G-City tekee parhaillaan ehdotonta vapaaehtoista käteisostotarjousta kaikista Cityconin jäljellä olevista osakkeista 2,90 euron polkuhintaan per osake. Tämä hinta on täysin naurettava ja aliarvostaa yhtiömme todellisen arvon aivan täysin. Citycon on kannattava ja vakaa yhtiö, jota ollaan nyt viemässä käsistämme pilkkahinnalla. Meidän suomalaisten osakesäästäjien ja yhtiöiden historia on valitettavasti täynnä kalliita ja vastuuttomia virheitä. Muistamme kaikki Soneran miljardien eurojen saksalaiset ilmalisenssit, Fortumin katastrofaalisen Uniper-seikkailun ja elintärkeän sähköverkkomme (Caruna) myynnin ulkomaisille pääomasijoittajille. Aikovatko suomalaiset sijoittajat todella tehdä taas uuden suuren luokan virheen ja luovuttaa arvokkaan kiinteistöomaisuutensa ulkomaille puoli-ilmaiseksi? Katsokaa näitä Cityconin kylmiä faktoja ja lukuja: Equity per share (Oma pääoma / osake): 9,51 euroa. EPRA NRV (Nettovarallisuus): 7,61 euroa. Arvioitu EPS 2026: 0,62 euroa. P/E-luku ostotarjouksen kurssilla: Vain noin 4,7! Mietitäänpä tätä älytöntä mittakaavaa: 2,90 euron kurssilla koko yhtiön arvoksi lasketaan vain 532 miljoonaa euroa (183 569 011 osaketta x 2,90 euroa). Samaan aikaan yhtiön todellinen kirjanpidollinen oma pääoma (Equity) on noin 1 746 miljoonaa euroa ja EPRA NRV -arvokin noin 1 397 miljoonaa euroa. Mutta tässä on se suurin röyhkeys, joka jokaisen sijoittajan on ymmärrettävä: Koska G City omistaa jo valmiiksi noin 86,5 % yhtiöstä, niiden tarvitsee maksaa meidän muiden osakkeista vain runsaat 72 miljoonaa euroa saadakseen koko tämän miljardiomaisuuden sataprosenttisesti omiin käsiinsä ja pois pörssistä! He ostavat meidät ulos taskurahoilla. G-City on tekemässä elämänsä kauppoja, ja me suomalaiset osakkeenomistajat voimme syyttää vain itseämme, jos suostumme tähän ja luovutamme osakkeemme liian halvalla. He tarvitsevat meidän osakkeemme päästäkseen yli 90 % rajan, jotta he voivat pakkolunastaa loput. Meidän pitää nyt taistella vastaan ja ymmärtää olla myymättä! Älkää hyväksykö tätä ostotarjousta, älkääkä myykö yhtäkään osaketta G-Citylle tai markkinalle tähän pilkkahintaan! Jos emme myy, he eivät saa 90 % rajaa rikki. Pidetään huoli siitä, että pysymme tämän kannattavan yhtiön omistajina jatkossakin, emmekä anna periksi ulkomaiselle suuromistajalle. Ei myydä suomalaista omaisuutta taas kerran ulkomaille polkuhintaan!
    11 t sitten
    Tästä +15 % eli 3,34 hinnalla lähtee heti.. Samaa mieltä, että yhtiön arvo on enemmän ja 2,9 € on naurettava tarjous, mutta toisaalta peli näyttää onnistuvan.. kupongin arvo laskee ja rahat makaa tuottamattomana tässä - kohta jo Tokmannin ämpäreilläkin tekee parempaa tulosta.. Jos kissamies olisi pelimies, niin nyt maksimi pääomapalautus ja sitten 2 eurolla ostotarjous vetämään.. Ihme, jos ei 90 % raja jo menisi rikki..
  • 17.6.
    Nopeat näkemykset lonkalta heitetyllä videolla Cityconin uudesta ostotarjouksesta. https://www.youtube.com/watch?v=sAxDbtnydzY P. S. Palautetta saa antaa. Sopiva formaatti on vielä hakusessa.
    2 päivää sitten
    Miksi myisin tuolla hinnalla.
  • 17.6. · Muokattu
    Myin 3.8e ostotarjouksessa, sen jälkeen on omistajat saanut 0,9e pääomapalautuksen, mistä on maksettu vero ja nyt osakkeen ostotarjous on 2.9e. Eli osakkeen myyminen ja rahojen laitto tuottamaan oli parempi vaihtoehto sillä kertaa, kuin jäädä odottamaan.
    18.6.
    Jos ihan tarkkoja ollaan, myös mukana roikkumiselle voi laskea tuoton. Osingosta (pääomanpalautuksesta) maksetaan käytännössä 24,5% veroa. Ja taas 90c /osake luovutustappiosta saa vähentää 30% verotuksessa. Itse pidän 2,9e lunastustarjousta naurettavana. Tai ehkä sille nauraa eniten juuri pääomistaja. Yhtään lappua en myy tuohon hintaan vapaaehtoisesti.
  • 17.6.
    Olis nyt maksanut edes osinkoja tai pääomanpalautusta. Tämmönen tylsä tarjous
    Ei kannata myydä
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
853--
3 191--
427--
23--
805--

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
13.8.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
15.5.
2025 Q4 -tulosraportti
27.2.
2025 Q3 -tulosraportti
31.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
7.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
14.5.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2026 Q1 -tulosraportti
39 päivää sitten

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
13.8.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
15.5.
2025 Q4 -tulosraportti
27.2.
2025 Q3 -tulosraportti
31.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
7.8.2025
2025 Q1 -tulosraportti
14.5.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

0,90 EUR/osake
Viimeisin osinko
10,34%Tuotto/v

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 5 t sitten
    HODL
  • 1 päivä sitten
    Älkää myykö Cityconia halvalla israelilaiselle G-Citylle – Ei tehdä taas samaa virhettä! Hyvät kanssasijoittajat ja Cityconin osakkeenomistajat, Nyt on aika herätä ja pitää puolensa. Israelilainen G-City tekee parhaillaan ehdotonta vapaaehtoista käteisostotarjousta kaikista Cityconin jäljellä olevista osakkeista 2,90 euron polkuhintaan per osake. Tämä hinta on täysin naurettava ja aliarvostaa yhtiömme todellisen arvon aivan täysin. Citycon on kannattava ja vakaa yhtiö, jota ollaan nyt viemässä käsistämme pilkkahinnalla. Meidän suomalaisten osakesäästäjien ja yhtiöiden historia on valitettavasti täynnä kalliita ja vastuuttomia virheitä. Muistamme kaikki Soneran miljardien eurojen saksalaiset ilmalisenssit, Fortumin katastrofaalisen Uniper-seikkailun ja elintärkeän sähköverkkomme (Caruna) myynnin ulkomaisille pääomasijoittajille. Aikovatko suomalaiset sijoittajat todella tehdä taas uuden suuren luokan virheen ja luovuttaa arvokkaan kiinteistöomaisuutensa ulkomaille puoli-ilmaiseksi? Katsokaa näitä Cityconin kylmiä faktoja ja lukuja: Equity per share (Oma pääoma / osake): 9,51 euroa. EPRA NRV (Nettovarallisuus): 7,61 euroa. Arvioitu EPS 2026: 0,62 euroa. P/E-luku ostotarjouksen kurssilla: Vain noin 4,7! Mietitäänpä tätä älytöntä mittakaavaa: 2,90 euron kurssilla koko yhtiön arvoksi lasketaan vain 532 miljoonaa euroa (183 569 011 osaketta x 2,90 euroa). Samaan aikaan yhtiön todellinen kirjanpidollinen oma pääoma (Equity) on noin 1 746 miljoonaa euroa ja EPRA NRV -arvokin noin 1 397 miljoonaa euroa. Mutta tässä on se suurin röyhkeys, joka jokaisen sijoittajan on ymmärrettävä: Koska G City omistaa jo valmiiksi noin 86,5 % yhtiöstä, niiden tarvitsee maksaa meidän muiden osakkeista vain runsaat 72 miljoonaa euroa saadakseen koko tämän miljardiomaisuuden sataprosenttisesti omiin käsiinsä ja pois pörssistä! He ostavat meidät ulos taskurahoilla. G-City on tekemässä elämänsä kauppoja, ja me suomalaiset osakkeenomistajat voimme syyttää vain itseämme, jos suostumme tähän ja luovutamme osakkeemme liian halvalla. He tarvitsevat meidän osakkeemme päästäkseen yli 90 % rajan, jotta he voivat pakkolunastaa loput. Meidän pitää nyt taistella vastaan ja ymmärtää olla myymättä! Älkää hyväksykö tätä ostotarjousta, älkääkä myykö yhtäkään osaketta G-Citylle tai markkinalle tähän pilkkahintaan! Jos emme myy, he eivät saa 90 % rajaa rikki. Pidetään huoli siitä, että pysymme tämän kannattavan yhtiön omistajina jatkossakin, emmekä anna periksi ulkomaiselle suuromistajalle. Ei myydä suomalaista omaisuutta taas kerran ulkomaille polkuhintaan!
    11 t sitten
    Tästä +15 % eli 3,34 hinnalla lähtee heti.. Samaa mieltä, että yhtiön arvo on enemmän ja 2,9 € on naurettava tarjous, mutta toisaalta peli näyttää onnistuvan.. kupongin arvo laskee ja rahat makaa tuottamattomana tässä - kohta jo Tokmannin ämpäreilläkin tekee parempaa tulosta.. Jos kissamies olisi pelimies, niin nyt maksimi pääomapalautus ja sitten 2 eurolla ostotarjous vetämään.. Ihme, jos ei 90 % raja jo menisi rikki..
  • 17.6.
    Nopeat näkemykset lonkalta heitetyllä videolla Cityconin uudesta ostotarjouksesta. https://www.youtube.com/watch?v=sAxDbtnydzY P. S. Palautetta saa antaa. Sopiva formaatti on vielä hakusessa.
    2 päivää sitten
    Miksi myisin tuolla hinnalla.
  • 17.6. · Muokattu
    Myin 3.8e ostotarjouksessa, sen jälkeen on omistajat saanut 0,9e pääomapalautuksen, mistä on maksettu vero ja nyt osakkeen ostotarjous on 2.9e. Eli osakkeen myyminen ja rahojen laitto tuottamaan oli parempi vaihtoehto sillä kertaa, kuin jäädä odottamaan.
    18.6.
    Jos ihan tarkkoja ollaan, myös mukana roikkumiselle voi laskea tuoton. Osingosta (pääomanpalautuksesta) maksetaan käytännössä 24,5% veroa. Ja taas 90c /osake luovutustappiosta saa vähentää 30% verotuksessa. Itse pidän 2,9e lunastustarjousta naurettavana. Tai ehkä sille nauraa eniten juuri pääomistaja. Yhtään lappua en myy tuohon hintaan vapaaehtoisesti.
  • 17.6.
    Olis nyt maksanut edes osinkoja tai pääomanpalautusta. Tämmönen tylsä tarjous
    Ei kannata myydä
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
853--
3 191--
427--
23--
805--

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt