Uutta Nordnetissä.

Nordnet.fi uudistui 28.9.2019. Voit lukea lisää uuden sivuston hyödyistä vanhaan verrattuna täältä. Tällä sivulla esittelemme verkkopalvelun ja mobiilisovelluksen uusimpia ominaisuuksia.

Tiiviimmät taulukot.

6.11.2019.

Olemme saaneet paljon palautetta siitä, että uuden verkkopalvelumme näkymiä tulisi tiivistää. Nyt olemme tiivistäneet useita palvelumme näkymiä siten, että tyhjää tilaa on aiempaa vähemmän. Näet muutoksen seuraavilla sivuilla:

Tutustu myös näihin uusiin ominaisuuksiin.

Uusi yleisnäkymä toimeksiantoihisi

16.10.2019

Nyt näet kaikki aktiiviset toimeksiantosi ja toteutuneet kauppasi yhdestä näkymästä. Löydät näkymän palvelun yläreunasta, klikkaamalla Toimeksiannot ja Näytä kaikki.

→ Katso toimeksiantosi

Reaaliaikaisesti striimaavat kurssit nyt myös seurantalistoissa.

10.9.2019

Nyt näet reaaliaikaisesti striimaavat kurssit kaikille pohjoismaisissa pörsseissä listatuille osakkeille myös omissa seurantalistoissasi.

Ominaisuus on tässä vaiheessa käytössä vain nordnet.fi-verkkopalvelussa, mutta se tulee pian myös Nordnet-sovellukseen.

→ Siirry seurantalistoihin

Uusia teknisen analyysin työkaluja.

29.8.2019

Nyt löydät palvelustamme teknisen analyysin työkaluja: liukuvat keskiarvot (SMA ja EMA), RSI:n, MACD:n sekä Bollinger Bands -kuviot. Löydät nämä työkalut minkä tahansa arvopaperin kaupankäyntinäkymästä, klikkaamalla kurssigraafin yläpuolella näkyvää TA-painiketta.

→ kokeile esim. Nokian kurssigraafilla (TA-painike)

→ Lue lisää teknisestä analyysistä

Arkisto.

1.10.2019.

Nyt sinun ei tarvitse enää pyörittää papereita avatessasi lapsellesi tai yrityksellesi Nordnet-asiakkuutta.

→ Lue lisää lapselle säästämisestä

→ Lue lisää asiakkuuden avaamisesta yritykselle

30.8.2019.

Kun olet tekemässä kauppaa USA:n, Kanadan tai Saksan pörssissä listatulla osakkeella, näet nyt kyseisen osakkeen osto- ja myyntilaidat reaaliajassa ilman lisämaksuja. Ominaisuus on tulossa pian myös Nordnet-sovellukseen. Huomioi, että nämä kurssit eivät kuitenkaan lisämaksutta päivity striimaavasti, toisin kuin pohjoismaisilla osakkeilla, vaan sinun tulee päivittää selainnäkymä nähdäksesi viimeisimmät hinnat.

Palaute, kysymykset ja kehitysideat.

Jos sinulla heräsi kysymyksiä uuden verkkopalvelun toiminnallisuuksista, kannattaa katsoa asiakaspalvelusivustomme Usein kysyttyä -osio. Kysymykseen voi löytyä sieltä jo vastaus.

Palvelemme myös puhelimitse numerossa 020 198 5898 (ma–pe 9.45–18.30, 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min) sekä salkun viestikeskuksen kautta. Jos mielessäsi on omaa asiakkuuttasi koskeva kysymys, niin puhelin ja salkun viestikeskus ovat oikeat kanavat ottaa meihin yhteyttä.

Jos sinulla on mielessäsi kehitysidea tai haluat antaa muuta sivustoon liittyvää palautetta, käytä oheista lomaketta. Huomioi, että palaute menee suoraan sivuston kehittäjille, jotka ovat pääosin englantia ymmärtäviä ruotsalaisia. On siis suositeltavaa käyttää jompaa kumpaa näistä kielistä, jos ne sattuvat taipumaan. Myös suomenkieliset palautteet käännetään, käsitellään ja huomioidaan.

HUOM: oheinen lomake on tarkoitettu vain kehitysehdotuksiin ja palautteeseen nykyisistä tai puuttuvista ominaisuuksista Nordnetin verkkopalvelussa. Jos kysymyksesi koskee omaa asiakkuuttasi tai et tiedä, miten jokin asia verkkopalvelussa tehdään, ole hyvä ja katso usein kysytyt kysymykset tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.