Kaikki kategoriat
Kaikki kategoriat
Mitä jos en halua suorittaa tietämystestiä?
Asiakkaan on suoritettava aina tietämystesti, jos hän haluaa aloittaa kaupankäynnin monimutkaisilla instrumenteilla. Jos et halua tehdä testiä, voit edelleen käydä kauppaa yksinkertaisilla instrumenteilla, kuten osakkeilla.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
- Mistä löydän lisätietoa MiFID II -direktiivistä?
- Mihin rahoitusinstrumentteihin MiFID II -lainsäädäntöä sovelletaan?
- Mitä on markkinoiden manipulointi?
- Mitä tarkoittaa execution only?
- Miksi minun täytyy suorittaa tietämystesti käydäkseni kauppaa?
- Mikä on MiFID II?
- Milloin Nordnetin on testattava asiakkaan tietämystaso?
- Mitä tarkoittaa best execution?
- Miksi Nordnet raportoi kauppoja Finansinspektionenille?