Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

En pysty avaamaan ja täyttämään lomaketta (F-Secure ongelma)

Osalla asiakkaista F-Securen ohjelmisto voi estää tiettyjen Nordnetin lomakkeiden avaamisen ja täyttämisen. Voit korjata tilanteen seuraavasti.

F-Secure:

1. Avaa F-Secure

2. Antivirus-sivulla ollessasi klikkaa "Settings" (Asetukset)

3. Klikkaa "Secure Browsing"

4. Siirry "Browsing Protection" -välilehdelle.

5. Klikkaa ikkunan alareunassa olevaa "View web site exceptions"-linkkiä.

6. Siirry "Allowed"-välilehdelle, klikkaa "Add" ja liitä kohtaan lomakkeen osoite.

7. Klikkaa OK.

8. Kokeile avata lomake uudelleen.

F-Secure SAFE:

1. Avaa F-Secure SAFE

2. Klikkaa "Secure Browsing"

3. Selaa alas kohtaan "Banking Protection"

4. Valitse kohta "Do not interrupt my current Internet connections"

5. Kokeile avata lomake uudelleen.