Nordnetin palvelussa on huoltokatko 28–29.3. Katkon aikana reaaliaikatalletukset, nostot ja sisäiset tilisiirrot eivät ole mahdollisia. Lue lisää.

Hei, miten voimme auttaa?

Miten vaihdan salasanan?

Salasanan voit vaihtaa aina halutessasi kohdassa Sivuni > Oma profiilini & asetukset.   

Valitse salasana huolellisesti. On tärkeää, että se vastaa korkeaa turvallisuustasoa, ja että muistat sen ilman, että sinun tarvitsee kirjoittaa sitä muistiin. Salasanan tulee olla vähintään 8 merkkiä pitkä ja sen tulee sisältää vähintään 1 iso kirjain (A-Z) ja 1 pieni kirjain (a-z), 1 numero (0-9) ja 1 erikoismerkki (_ . , : ; > * - + = ! ? @ $ & ( ) /).

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Takaisin
Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää