Siirry pääsisältöön

Miten voimme auttaa?

Miten ilmoitan uuden vastatilin?

Käytössäsi voi olla niin monta omissa nimissä olevaa vastatiliä kuin haluat. Täysi-ikäisenä henkilöasiakkaana voit ilmoittaa uuden vastatilin tai poistaa vanhan klikkaamalla ylävalikosta Sivuni > Talletus > Yhdistä vastatili ja klikkaamalla "Lisää uusi vastatili". Voit ilmoittaa uuden vastatilin verkkopankkitunnuksilla tunnistautumalla. Kirjoita kenttään oman pankkitilisi numero IBAN-muodossa. Kun olet tarkistanut tilinumeron, vahvista valinta ja klikkaa painiketta “Lisää uusi vastatili”. Verkkopankkitunnuksilla tunnistautumisen jälkeen vastatilinumerosi on käytettävissä palvelussamme heti. Huomioi, että täysi-ikäisenä yksityisasiakkaana voit lisätä vastatiliksi vain omissa nimissäsi olevan tilin.

Mikäli olet täysi-ikäinen luonnollinen henkilö ja sinulla ei ole käytössäsi suomalaisia verkkopankkitunnuksia, pyydämme täyttämään vastatili-ilmoituksen paperiversiona käsin allekirjoitettuna ja toimittamaan sen Nordnet-salkun viestikeskuksen kautta. Vastaanotettuamme lomakkeen tarkistamme antamasi tiedot. Hyväksynnän jälkeen tili näkyy salkussasi seuraavana päivänä. Tämän jälkeen voit tehdä nostoja vastatilillesi.

Vastatilin ilmoittaminen alaikäiselle tai yritykselle

Alaikäiset ja yritykset voivat lisätä vastatilin täyttämällä lomakkeet-sivulta löytyvän digitaalisen lomakkeen (ks. kohta "Arvopapereiden ja rahan siirtäminen"). Allekirjoitus tapahtuu pankkitunnuksilla. Alaikäisen lomakkeen allekirjoittavat vanhemmat. Yrityksen lomakkeen allekirjoittaa valtuutettu tai kaupparekisteriin ilmoitettu / yhteisön sääntöjen mukainen nimenkirjoittaja. 

 

Huom.: Bank Norwegianin tilejä ei voi valitettavasti käyttää vastatilinä.

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Takaisin
© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Yliopistonkatu 5, 3. krs | FI-00100 Helsinki