Siirry pääsisältöön

Miten voimme auttaa?

Jos minulla on ylilainoitustilanne, onko joku minuun yhteydessä?

​Mikäli olet ilmoittanut Sivuni > Oma profiilini & asetukset > Omat tiedot -kohtaan sähköpostiosoitteesi, Nordnet lähettää sinulle joka aamu viestin, jos salkussa on ylilainoitustilanne. Joissakin tapauksissa olemme yhteydessä asiakkaisiimme myös puhelimitse tai viestikeskuksen kautta.

Nordnetillä ei kuitenkaan ole velvollisuutta olla yhteydessä salkunhaltijaan ylilainoituksen korjaamiseksi. On sinun velvollisuutesi huolehtia siitä, ettei salkkusi ole ylilainoitettu.

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Takaisin
© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Yliopistonkatu 5, 3. krs | FI-00100 Helsinki