Miten voimme auttaa?
Reklamaatiot
Reklamaatiot
Nordnetin tavoite on Suomen tyytyväisimmät pankkiasiakkaat. Tarjoamme palveluita, joita on helppo käyttää ja jotka tuovat asiakkaille lisäarvoa. Suhtaudumme asiakkaidemme palautteeseen sekä reklamaatioihin vakavasti, sillä ne antavat meille tärkeää tietoa tuotteidemme ja palveluidemme kehittämiseen.
Anna palautetta ja vaikuta palveluihimme
Mikäli haluat antaa palautetta tai olet tyytymätön johonkin tuotteeseemme tai saamaasi palveluun, ota ensisijaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 020 198 5898. Kaupankäyntiin liittyvissä tapauksissa voit olla yhteydessä suoraan meklareihimme puh. 020 198 5898. Asiakaspalveluun tai meklareihimme saat yhteyden myös sisäänkirjautuneena palveluun viestikeskuksen kautta tai sähköpostitse asiakaspalvelu@nordnet.fi. Mikäli et ole tyytyväinen asiakaspalvelusta tai meklareiltamme saamaasi vastaukseen ja haluat esittää korvausvaatimuksen, sinulla on mahdollisuus tehdä asiasta reklamaatio. Reklamaatio tulee tehdä kirjallisesti ja siitä tulee käydä ilmi kaikki asiaan liittyvät yksityiskohdat ja taustatiedot, kuten päivämäärät, tapahtumat jne. Liitä mukaan myös asiakaspalvelun/meklarin kanssa käyty kirjeenvaihto sekä mahdollisesti vaatimasi vahingonkorvauksen määrä. Kirjalliset reklamaatiot tulee lähettää Nordnetiin viestikeskuksen kautta, sähköpostitse asiakaspalvelu@nordnet.fi tai postimaksutta osoitteeseen: Nordnet Bank AB Suomen sivuliike, Reklamaatiot, Tunnus 5018590, 00003 VASTAUSLÄHETYS. Pyrimme vastaamaan palautteisiin ja reklamaatioihin nopeasti, viimeistään 14 pankkipäivän kuluessa. Mikäli asian käsittely vaatii enemmän aikaa, siitä ilmoitetaan asiakkaalle.
Neuvonta ja mahdollisuus saattaa asia ulkopuolisten käsiteltäväksi
Mikäli olet tyytymätön Nordnetin tekemään päätökseen, voit ottaa yhteyttä Vakuutus- ja rahoitusneuvontaan
Voit tehdä valituksen myös EU:n verkkovälitteisen riidanratkaisusivuston kautta