Siirry pääsisältöön

Miten voimme auttaa?

Mistä näen tarkan laskelman tekemästäni kaupasta?

Näet jokaisesta tekemästäsi kaupasta tarkan laskelman, kun menet sisäänkirjautuneena kohtaan Sivuni > Tilitapahtumat ja klikkaat kyseisen kaupan rivillä linkkiä "Katso laskelma". Jos kauppalaskelmassa näyttää olevan virhe tai jotakin mitä et ymmärrä, asiakaspalvelumme auttaa salkun viestikeskuksen kautta tai puhelimitse. Huomioi, että "Laskelma"-sarake näkyy vain käyttäessäsi Nordnetiä selaimen kautta ja ns. työpöytä-moodissa. Jos yrität katsoa laskelmia puhelimella, sinun tulee ensin asettaa selaimen näkymä työpöytämoodiin ("desktop-mode").

Asiasanat: välityspalkkio, kulu, veloitus, laskelma

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Takaisin
© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Yliopistonkatu 5, 3. krs | FI-00100 Helsinki