Siirry pääsisältöön

Miten voimme auttaa?

Millaisille pankkitileille en voi nostaa rahaa Nordnetistä?

Rahaa voi nostaa Nordnetista ainoastaan normaaleille suomalaisille päivittäispankkitileille, eli käyttötileille, jotka asiakas on määritellyt ennakolta vastatiliksi omaan Nordnet-asiakkuuteensa.

Pääsääntöisesti rahaa ei voi nostaa:

- Toisen pankin osakesäästötilille 
- ASP-tilille (asuntosäästöpalkkiotili)
- PS-tilille (pitkäaikaissäästötili)
- Pankkitilille, joka vaatii siirtoon lisätietoja kuten viitenumeron (Bank Norwegianin tilit)
- S-pankin pankkitilille, jonka tilinumerossa on mukana numerosarja ’’55’’
- Alisa Pankin tilille, jos Alisa Pankin tili vaatii viitenumeron
- Ulkomaalaisille pankkitileille

Mikäli olet tehnyt noston erikoistilille, suosittelemme ensin tarkistamaan, onko nosto saapunut perille toiseen pankkiisi/säilytysyhteisöösi ja sen jälkeen ottamaan tarvittaessa yhteyttä Nordnetiin oman Nordnet-salkun kautta viestitse, mikäli nosto ei ole saapunut 1–3 pankkipäivän kuluttua. Nordnet palauttaa tässä tilanteessa rahavarat asiakkaan pankkitilille ja noston voi suorittaa normaalille suomalaiselle päivittäispankkitilille uudelleen.  Palautusprosessissa saattaa kestää useita pankkipäiviä, joten pyydämme ystävällisesti noudattamaan ohjeistusta ja erityistä tarkkaavaisuutta nostojen suorittamisessa.

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Takaisin
© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Yliopistonkatu 5, 3. krs | FI-00100 Helsinki