Jos koet teknisiä ongelmia verkkopalvelussamme tällä hetkellä, se johtuu todennäköisesti F-securen pankkisuojaustoiminnosta. Otathan yhteyttä F-securen asiakastukeen ongelman ratkaisemiseksi.

Miten voimme auttaa?

Miten voin siirtää osakesäästötilin Nordnetiin tai Nordnetistä?

 

Jos haluat siirtää osakesäästötilisi toisesta pankista Nordnetiin, toimi näin:

- Jos et ole vielä Nordnetin asiakas, sinun tulee ensin avata asiakkuus. Asiakkuuden avaus onnistuu onnistuu yhdeltä istumalta tästä linkistä. Älä avaa itsellesi asiakkuuden avauksen yhteydessä osakesäästötililä, jos haluat osakesäästötilisi siirrettävän muualta Nordnetiin. Osakesäästötilejä voi olla vain yksi per henkilö.

- Ota yhteyttä Nordnetin asiakaspalveluun verkkopalvelun kohdasta Viestit ja liitä viestiisi liitteeksi hyvälaatuinen kuva voimassa olevasta henkilötodistuksestasi (esim. passi). Asiakaspalvelumme toimittaa sinulle siirtolomakkeen ja ohjeistuksen, miten siirto etenee.

 

Jos haluat siirtää osakesäästötilisi Nordnetistä toiseen pankkiin, toimi näin:

Sinun tulee ensin olla yhteydessä vastaanottavan pankin asiakaspalveluun siirron käynnistämiseksi. Lisäksi pyydämme olemaan asiakaspalveluumme yhteydessä siirtoon liittyen kohdasta Viestit.

 

Huomioi, että osakesäästötilin siirtämisestä peritään Nordnetin hinnaston mukainen toimenpidemaksu.

Lainsäädännössä olevan rajoituksen mukaan asiakkaalla voi olla ainoastaan yksi voimassa oleva osakesäästötili kerrallaan, lukuun ottamatta palveluntarjoajan vaihtamisesta johtuvaa väliaikaista tilannetta. Tästä johtuen asiakkaalla on aikaa 30 päivää siirron suorittamiseksi. Pidäthän siis huolen, että olet tarkistanut etukäteen vastaanottavalta taholta osakesäästötilin mukana siirtyvät arvopaperit ja varmistanut, että kaikki arvopaperit ovat siirrettävissä. Kaikki pankit eivät pysty vastaanottamaan esimerkiksi listaamattomia omistuksia tai tiettyjen markkinapaikkojen omistuksia. Voit tarkistaa Nordnetin markkinapaikat tästä linkistä.

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Takaisin