Siirry pääsisältöön

Miten voimme auttaa?

Miksi en pysty avaamaan asiakkuutta verkkopankkitunnuksilla?

Jos saat virheilmoituksen, jonka mukaan asiakkuuden avaus verkkopankkitunnuksilla ei onnistu, se voi johtua seuraavista syistä:

- Osoitteesi on ulkomailla.

- Osoitteesi on salainen.

- Sinulla on Poste Restante -osoite.

- Sinulla ei ole vakinaista osoitetta Suomen Väestörekisterissä.

- Olet jo valtuutettuna jollakin Nordnet-tilillä (esim. yrityksen tai lapsen tilillä).

- Olet syöttänyt jonkin yksityiskohdan, esimerkiksi puhelinnumerosi, väärin lomakkeelle. Katso hakemuksesi läpi virheiden varalta. Kyseessä voi olla myös väliaikainen ongelma palvelussamme, joten voit myös kokeilla täyttää asiakashakemuksen uudelleen seuraavana päivänä.

Jos salkun avaus ei onnistu verkkopankkitunnuksilla, sinun tulee tehdä manuaalinen asiakashakemus.

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Takaisin
© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Yliopistonkatu 5, 3. krs | FI-00100 Helsinki