Customer service

Miksi omat listani eivät näy sovelluksessa?

Seurantalistat/omat listat synkronoituvat automaattisesti uuden verkkopalvelumme ja sovelluksen välillä. Tämä voi tosin vaatia sovelluksen uudelleenkäynnistämisen. Jos seurantalistasi ovat vanhan verkkopalvelumme puolella, voit tuoda ne uudessa verkkopalvelussa kohdasta Sivuni > Seurantalistani - Tuo seurantalistat.

 

Hakusanat: omat listat, seurantalistat

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 10 583 3100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää