Hei, miten voimme auttaa?

Miten Nordnet viestii ongelmatilanteissa?

Jos palvelussamme ilmenee ongelmia, informoimme niistä seuraavasti:

1. Kiireellisissä ja tärkeissä, kaikkia asiakkaitamme koskevissa asioissa (esimerkiksi tietyn markkinan osakkeiden ostaminen ei hetkellisesti onnistu) lähetämme viestin kaikkien asiakkaidemme salkkuihin viestikeskuksen kautta, lisäämme tiedon nordnet.fi -etusivulle ja viestitämme asiasta Facebook- ja Twitter-sivullamme. Tarvittaessa lähetämme asiasta myös sähköpostiviestin.

2. Kiirellisissä ja tärkeissä, osaa asiakkaistamme koskevissa asioissa (esimerkiksi kaikki pitkäaikaistoimeksiannot poistettu tietyltä markkinalta) lähetämme viestin asianosaisille viestikeskukseen sekä sähköpostin, jossa kehoitetaan tarkistamaan salkun viestikeskus. Jos asia koskee monia ja/tai asia on erityisen kiireellinen, viestimme asiasta lisäksi etusivulla ja edellä mainituilla sosiaalisen median kanavillamme.

3. Vähemmän kiireellisissä ongelmissa (esimerkiksi Shareville toimii epävakaasti teknisen ongelman vuoksi) viestimme asiasta ensisijaisesti Ajankohtaista-palstalla asiakaspalveluosion Ota yhteyttä-sivulla.

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Takaisin