Miten voimme auttaa?

Miten vaihdan kielen? Hur kan jag byta språket? How do I change the language of nordnet.fi?

Nordnetin vanhassa verkkopalvelussa on voinut vaihtaa palvelun kieltä suomesta ruotsiksi, jolloin osa sivuista on toiminut ruotsin kielellä. Tämä ominaisuus tulee poistumaan. Ominaisuuden käyttö on ollut vähäistä.

Ruotsin kielivalintaa ei voi itse valita enää vanhassa verkkopalvelussa tammikuun jälkeen ja 31.3.2021 tulemme vaihtamaan kaikille ominaisuutta käyttäville asiakkaillemme verkkopalvelun kielen suomeksi.

Jatkossa Nordnetin verkkopalvelu palvelee asiakkaita ainoastaan suomeksi. Myös sopimusehdot ja muut tärkeää tietoa sisältävät asiakirjat julkaistaan vaan suomenkielisinä. Kuitenkin tiettyjä sääntelyssä määriteltyjä seikkoja, esimerkiksi talletus- ja sijoittajansuojaa, koskevista asioista tiedotetaan sekä suomeksi että ruotsiksi.

Nordnetin mobiilisovellusta voi käyttää myös ruotsiksi tai englanniksi. Voit vaihtaa sovelluksen kielen klikkaamalla sovelluksen oikeasta yläreunasta ihmisikonia ja sen jälkeen Kieli-kohdan alta halutun kielen. Lue lisää Nordnet-sovelluksesta ja lataa se maksutta.

Apua saa jatkossa myös ruotsin kielellä ottamalla yhteyttä Asiakaspalveluun.

På svenska:

I Nordnets gamla webbtjänst har det varit möjligt att ändra språket till svenska och då har en del av sidan fungerat på svenska. Den här funktionen kommer att stängas. Funktionens användning har varit låg.

Efter januari är det inte längre möjligt att byta svenska som språk i den gamla versionen av Nordnets webbtjänst. För dem som tidigare använt den svenskspråkiga versionen kommer språket att ändras till finska 31.3.2021. 

I fortsättningen betjänar Nordnets webbtjänst våra kunder endast på finska. Även avtalsvillkoren och andra dokument som innehåller viktig information publiceras endast på finska. Våra kunder kommer ändå att informeras både på svenska och finska gällande vissa aspekter som stadgas i bestämmelserna, t.ex. insättnings- och investerarskyddet.

I Nordnets mobilapplikation kan du välja språk mellan finska, svenska och engelska. Språkinställningarna hittar du genom att klicka på profilikonen i det övre högra hörnet, under rubriken "Kieli". Läs mer om Nordnet App här och ladda ner appen gratis på Google Play eller på App Store.

Du kan få hjälp på svenska även i fortsättningen genom att ta kontakt med vår kundtjänst.

Se också: Hur öppnar jag ett konto på Nordnet.fi?

In English:

Nordnet Finland's web service is available only in Finnish. However, after you've become a customer, you can use some of Nordnet's functionalities in English through our app. You can change the app's language by logging in to the app, then clicking the "man-icon" in the upper right corner and choosing "Kieli" from the menu, then choosing either the English or Swedish flag. Download the app for free at App Store or at Google Play.

Nordnet's communications towards customers is in Finnish. This includes newsletters, morning letters and other communication like information about changes to our services or products.

See also: "How do I open an account at nordnet.fi?"

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Takaisin