Siirry pääsisältöön

Miten voimme auttaa?

Miten minun tulee toimia, jos yritykselläni on jo LEI?

Jos yritykselläsi on jo LEI-tunnus, ja yrityksesi on rekisteröity Suomeen tai muuhun Pohjoismaahan, niin sinun ei tarvitse tehdä mitään. LEI-tunnuksesi rekisteröidään palveluumme automaattisesti. On kuitenkin tärkeää muistaa, että LEI-koodi tulee päivittää vuosittain.

Jos yrityksesi on rekisteröity Pohjoismaiden ulkopuolelle, sinun tulee lähettää LEI-tunnuksesi Nordnetiin. Se käy helpoiten Nordnet.fi-palvelun viestikeskuksen kautta sisäänkirjautuneena.

Huom: Jos yritykselläsi ei ollut LEI-tunnusta asiakkuutta avattaessa ja olet hakenut sellaisen myöhemmin, lähetäthän tunnuksen Nordnetin asiakaspalveluun salkun viestikeskuksen kautta. Näin LEI-tunnus saadaan päivitettyä Nordnetin järjestelmään nopeimmin.

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Takaisin
© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Yliopistonkatu 5, 3. krs | FI-00100 Helsinki